Prestashop integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Prestashop Adatvedélem
Mi az a Prestashop?
A Prestashop egy nyílt forráskódú és ingyenes e-kereskedelmi weboldal-megoldás. Tele van eszközökkel és gazdag funkciókkal, így az emberek különféle módokon készíthetik el saját webhelyeiket. A Prestashop 65 nyelven elérhető és világszerte több, mint 250 000 online áruházat üzemeltet. Mivel ingyenes, könnyen letöltheti és elkezdheti saját e-kereskedelmi webhelyének felépítését. Alapvető útmutatókat is kínál, amelyek elmagyarázzák, hogyan lehet önállóan felépíteni.
Hogyan tudja használni?
Amellett, hogy integrálni tudja a LiveAgent szupergyors élő chat modulját az e-kereskedelmi webhelyére és gyors segítséget tud nyújtani ügyfeleinek, nyomon követheti a megrendeléseit is. Ezek az irányítópulján jelennek meg, így a megrendeléssel kapcsolatos információkat egy helyen láthatja.
Előnyök
- Gyors segítség nyújtása ügyfeleinek
- Az élő chat widget lehetővé teszi az azonnali kommunikációt
- Összes megrendelés nyomon követése
- Időt takarít meg
- Minden egy megoldásba van rendezve
Hogyan lehet integrálni az élő chat gombot
Ha el szeretné helyezni a LiveAgent élő chat gombját a Prestashop-ján, kövesse az alábbi lépésenkénti integrációs útmutatót.
Töltse fel a csomagot a kiterjesztések könyvtárába és indulhat is. Töltse le a LiveAgent Prestashop Modult.
- Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén. Másolja a HTML kódot (Ctrl+C) a vágólapra.
- Menjen a Prestashop mappára, amely a szerverén található.
- Nyissa meg a sablonok mappát > alapértelmezett sablon mappa > nyissa meg a footer.tpl fájlt a jegyzettömbbel > Illessze be a chat gomb kódját (Ctrl+V) közvetlenül a
- Lépjen az áruház weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Frequently Asked Questions
Mi az a Prestashop?
A Prestashop egy olyan platform, ahol könnyen létrehozhatja e-kereskedelmét előre megtervezett sablonok használatával.
Hogyan lehet integrálni a Prestashopot a LiveAgenttel?
Ha szeretné integrálni a Prestashop-ot a LiveAgenttel, tekintse meg ezt a rövid videót, amely lépésről lépésre segít.
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.