Bigcommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A Bigcommerce integráció aktiválásához jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába.
- Kattintson a konfigurációra
- Kattintson a rendszerre
- Kattintson a bővítményekre
- Keresse meg a Bigcommerce-t
- Kattintson a csúszkára a bővítmény aktiválásához.
Hogyan adjon hozzá élő chat gombot a Bigcommerce oldalához
- Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.
- A Bigcommerce adminisztrációs paneljén keresse meg a Storefront > Footer Scripts elemet és illessze be (Ctrl + V) a HTML-kódot bárhová a láblécszerkesztő üres területére. Ha már létezik egy szkript a láblécben, illessze be a HTML-kódot a meglévő szkript alá egy üres sorral elválasztóként.
- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Mi az a Bigcommerce?
Az első számú e-kereskedelmi szoftver megoldás, amely mindent megad, amire szüksége van az online értékesítéshez. Látogasson el a BigCommerce weboldalára, próbálja ki ingyenesen és nézze meg, hogyan segített emberek ezreinek az eladásokban.
Hogyan tudja használni?
Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azzal, hogy egy élő chat gombot helyez el a Bigcommerce oldalán.
Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
LiveAgent is a highly rated helpdesk software for small and medium-sized businesses. It offers a variety of features such as unlimited tickets, email addresses, and contact forms. Customers like the stability of the service, its integration with social networks, and its mobile functionality. The system is easy to use and has great customer support. Overall, it provides excellent value for the price.
Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok
Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni, és bár más kommunikációs eszközök is népszerűek, a telefonos segítség továbbra is fontos. A LiveAgent egy magyar egyedi szoftver, amely több nyelven kínál kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú az elégedettséghez, és a LiveAgent számos eszközzel rendelkezik a pozitív élmény biztosításához. A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait.
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.