Bigcommerce

A Bigcommerce integráció aktiválásához jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába.

  • Kattintson a konfigurációra
  • Kattintson a rendszerre
  • Kattintson a bővítményekre
  • Keresse meg a Bigcommerce-t
  • Kattintson a csúszkára a bővítmény aktiválásához.

Hogyan adjon hozzá élő chat gombot a Bigcommerce oldalához

  • Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.
  • A Bigcommerce adminisztrációs paneljén keresse meg a Storefront > Footer Scripts elemet és illessze be (Ctrl + V) a HTML-kódot bárhová a láblécszerkesztő üres területére. Ha már létezik egy szkript a láblécben, illessze be a HTML-kódot a meglévő szkript alá egy üres sorral elválasztóként.
  • Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.

Mi az a Bigcommerce?

Az első számú e-kereskedelmi szoftver megoldás, amely mindent megad, amire szüksége van az online értékesítéshez. Látogasson el a BigCommerce weboldalára, próbálja ki ingyenesen és nézze meg, hogyan segített emberek ezreinek az eladásokban.

Hogyan tudja használni?

Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azzal, hogy egy élő chat gombot helyez el a Bigcommerce oldalán.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót