Partner
A LiveAgent élő chat gombjának elhelyezéséhez a CoreCommerce oldalán kövesse az alábbi lépésenkénti integrációs útmutatót, vagy egyszerűen nézze meg a mellékelt videót.
- Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén. Másolja a HTML kódot (Ctrl + C) a vágólapra.

- Menjen a CoreCommerce áruház-kezelőjéhez, és válassza a: Tervezés > Speciális beállítások > HTML / CSS szerkesztése > footer.html > ilessze be a chat gombjának kódját (Ctrl + V) közvetlenül a

- Lépjen az áruháza weboldalára, frissítse az oldalt és készen áll a chat gombja.

Miért a CoreCommerce ?
Hozza létre e-kereskedelmi üzletét a mindent egy helyen elérhető bevásárló kosarunkkal! Nincs tranzakciós díj, egyszerű a beállítás és több száz szolgáltatás elérhető, függetlenül attól, hogy melyik díjcsomagot választja. Tekintse meg a CoreCommerce weboldalát további információkért.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent CoreCommerce integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a CoreCommerce áruházában.
Frequently asked questions
Mi az a CoreCommerce?
A CoreCommerce 2001 óta SaaS e-kereskedelmi platform, amely testreszabható és személyre szabott támogatást/szolgáltatást nyújt.
Hogyan lehet integrálni a CoreCommerce-t a LiveAgenttel?
1. Hozzon létre egy élő csevegő gombot, és másolja ki a HTML kódot a LiveAgentből 2. Lépjen a Corecommerce e-kereskedelem kezelőjéhez 3. Kattintson a Tervezés - Speciális beállítások - HTML szerkesztése - Beillesztés - Közzététel elemre
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent webináriumai és chat eszköze hatékony módon segítik a vállalkozások ügyfélszolgálati folyamatainak maximalizálását és az ügyfelek elégedettségének javítását. Próbálja ki a különböző kommunikációs csatornákat! (160 characters)