Díjakés tanúsítványok

Tudjon meg többet a LiveAgent által az évek során elnyert különféle díjakról és minőségi tanúsítványokról.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

A LiveAgent és díjai

Szolgáltatásunkat számos vezető B2B és SaaS kapcsolódó szervezet iparági díjakkal tüntették ki, beleértve a népszerű értékelési platformok és a help desk megoldások szakértőinek pozitív elismerését. Megerősítette vezető helyét számos kategóriában, beleértve a help desk szoftvereket, az élő chat szoftvereket és az ügyfélszolgálati szoftvereket.

Select year
  • 2022-hu
  • 2021-hu
  • 2020-hu
  • 2019-hu

2022-hu

2021-hu

2020-hu

2019-hu

Kapcsolódó cikkek ehhezDíjak & Tanusítványok

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Tudja meg, mely VoIP szoftveres alkalmazások a legjobbak 2022-ben Mac felhasználók számára. Fizetős és ingyenes szoftvereket is kínálunk.

A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben

Válassza a LiveAgent szoftvert az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikációhoz. Biztonságos, funkciógazdag help desk szoftver a vállalkozások számára.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

A LiveAgent egy nagyszerű HappyFox alternatíva. A LiveAgent kompetitív árazással és rengeteg ügyfélszolgálati funkcióval, integrációkkal rendelkezik. Próbálja ki.

HappyFox alternatívára van szüksége?

A LiveAgent többnyelvű ügyfélszolgálatot nyújt, többek között univerzális postaládával, hibrid jegyrendszerrel, automatizációval és analitikával. 43 nyelven érhető el és támogatja a nyelvi alkalmazható widgeteket. További információért látogasson el a LiveAgent weboldalára.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót