Profitáljon magasabb produktivitási szintekből és a vásárlói visszatartásból vagy (átváltás) az összcsatornás ügyfélszolgálati szoftverünkből. Az ár-érték arány páratlan. Több, mint 180 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval, a szoftverünk a tökéletes megoldás minden méretű vállalatnak minden iparágban.
Áramvonalasítson minden kommunikációs csatornát és kezelje egyetlen megosztott vállalati postaládából. Élvezze a közösségi média integrációkat, a korlátlan jegyböngészési történelmet, a hívásrögzítést, a hibrid jegyfolyamokat és a többi produktivitási eszközt.
A LiveAgent informatikai help desk szoftvere egyszerűsíti a különféle kommunikációs csatornákat egységes jegyekké
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóinknak.
Adja meg csapatának a megfelelő ügyfélszolgálati eszközt a termelékenység növelése érdekében és töltsön kevesebb időt az ügyfelek kéréseivel. A LiveAgent segítségével ügyfelei bárhonnan elérhetik Önt. Nem számít, hogy az ügyfelek e-mailt szeretnének küldeni, csevegni, telefonálni vagy a közösségi médián keresztül kapcsolatba lépni Önnel. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy minden kérésre egy helyről válaszoljon.
A LiveAgent egyszerű funkciókat kínál, amik nagy hatással lesznek az összesített csapat teljesítményre.
Ossza ki automatikusan emailjeit, a chateket és a hívásait az előre definiált szabályok vagy források alapján. Olvasson tovább…
A szabályok olyan triggereket tartalmaznak, amelyek a feltételek megadásakor kerülnek végrehajtásra. Olvasson tovább…
Automatizált visszahívásokkal javíthat az ügyfelek elégedettségén és az ügyfelek erőfeszítéseinek csökkentésén. Olvasson tovább…
Adjon meg ügynökeinek minden információt, amelyre szükségük van ahhoz, hogy éleslátó és személyre szabott szolgáltatást nyújthassanak minden érintkezési ponton. Olvasson tovább..
Az előre megírt üzenetek olyan előre definiált válaszok, amelyek segítenek Önnek gyorsabban válaszolni. Olvasson tovább…
Vonjon össze több üzenetet különböző forrásokból egyetlen gondolatmenetbe. Olvasson tovább…
A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
Telepítse fel az Androidos vagy az iOS-es applikációt, hogy megválaszolja az ügyfél kérelmeket akkor is, ha távol van irodájától. Nem számít, hogy vásárlói emailekre vagy hívásokra kell válaszolnia, a mobil alkalmazásunk lehetővé teszi minden kérelem megválaszolását.
Hagyja, hogy támogató ügynökei és ügyfelei az anyanyelvüket használják és magabiztosak legyenek kommunikációjukban. A LiveAgent 40+ nyelvre le van fordítva és lehetővé teszi, hogy teljesen testre szabjon minden különleges betűt vagy ékezetet az applikációban.
A LiveAgent a megfelelő adag ügyfélszolgálati funkciókat kínálja, például az erőteljes jegyrendszert automatizációval, az SLA-t, élő chatet, közösségi hálózatokat, üzeneteket, hívásközpontot, IVR-t, kapcsolati kérelmeket és egy támogatási központot. Több, mint 180 ügyfélszolgálati funkció elérhető jelenleg és több, mint 40 integrációt tartalmaz!
A LiveAgent mint help desk szoftver, gyorsan alkalmazkodik a különböző üzleti modellek igényeihez. Fedezze fel, hogyan segíthet vállalatának az ügyfélszolgálatban.
E-kereskedelem és Szolgáltatások
Utazás és Szállás
Marketing és Telco
Szórakoztatás
Vállalatának ugyanaz a problémája, mint ami a legtöbb ügyfelünknek, akik a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverünkre váltottak?
Munkatársa elfelejtett válaszolni egy fontos emailre? Ne függjön többé az egyénektől és váltson megosztott postaládára.
Fontos határidőket felejt el és nem tudja nyomon követni a prioritásokat a postaládájában? Állítson be SLA-kat a magas prioritású emailekhez.
Munkatársa éppen nyaral és át kell vennie a felelősségeit? Egy univerzális vállalati postaláda ezt is megoldja.
Tisztába van vele, hogy mi történik csapata kommunikációjában? Elemezzen ki minden választ, ami a vállalatán keresztül megy, egyetlen helyen.
Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni a biznisz partnerei boldogságát.
Az ügyfélszolgálati szoftverek tipikusan minden ügyfelektől bejövő kommunikációt elkapnak és áttranszformálják őket jegyekké a könnyebb kezelhetőség érdekében. Vásárlói mindenféle módot használnak, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel, mint például az email, telefon, üzenetküldők, vagy élő chat, így minden kommunikáció egybetartása segíti ügyfélszolgálati ügynökeit a jobb problémamegoldás és gyorsabb válasz érdekében.
Nagyon sok különböző ügyfélszolgálati megoldás létezik, a különbség az, hogy kínálatuk lényegesen különbözik. A legjobb ügyfélszolgálati szoftver kiválasztása mindig kapcsolatban kell legyen a személyes és vállalati szükségletekkel.
A legtöbb biztosító alap funkciókat kínál, ami magába foglalja a jegyrendszert, chatet vagy egy analízis irányítópultot. Amelyek haladóbbak, rendelkeznek automatizációval, több tudásbázis támogatási rendszerekkel vagy egy különböző együttműködési eszköztárral.
A LiveAgenttel egy lépéssel előrébb vagyunk és beépítettünk egy hívásközpont szoftvert egyenesen a platformunkra. Engedélyeztük a LiveAgent számára, hogy összegyűjtse a közösségi médiás üzeneteket és megengedi ügynökeink számára, hogy egy irányítópultból válaszoljanak. Eredményképpen, a jegykezelőnk áramvonalasít minden forma kommunikációt egyetlen formátumba.
Jó pár ügyfélszolgálati szoftver létezik, és a megfelelő kiválasztása kihívás lehet. Ezért tettük egyszerűvé a legjobb ügyfélszolgálati szoftver kiválasztását Önnek. Kombináltunk egy egyszerű felhasználói interfészt, haladó funkcionalitást és egy fair árazást egyetlen díjcsomagba egy kétszemélyes vacsora áráért.
A LiveAgent help desk szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.
Az IT ügyfélszolgálat egy dedikált részleg vállalatán vagy cégén belül, ami segít technikai kérdéseket megválaszolni felhasználói számára.
A vásárlói ügyfélszolgálat egy szoftver, ami segít az ügyfélszolgálati csapatoknak kezelni a bejövő kérelmeket és kérdéseket.
A jegyrendszer egy kezelői eszköz ügyfélszolgálati kérelmek feldolgozására és archiválására. Egy jegykezelő rendszernek felhasználóbarátnak kell lennie és minden szükséges felhasználói információt el kell tudnia tárolni.
Az ügyfélszolgálat és a kiszolgáló pult fogalmakat gyakran felcserélik, viszont különböző jelentéssel bírnak. Az ügyfélszolgálat jobban koncentrál a hibák kijavítására, amíg a kiszolgáló pult szolgáltatási kérelmekben is segít (új szolgáltatások kérelme) és információk kérelmében is. (pl: Hogyan csinálok meg valamit?)
TA jegyrendszerek a hatékony és fókuszált vásárlói törődés biztosítására szükségesek. A jelenléte emaileken, közösségi médiákon, élő chateken vagy hívásokon keresztül való fenntartása időigényes és nem hatékony. A jegyrendszerek minden kommunikációt egy irányítópultra irányítanak jegyek formájában. Ezúton a vásárlói törődés hatékonyabb lesz, mivel az ügynököknek jobb átlátás keletkezik minden kommunikációs eszközön egyetlen irányítópulton.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..