A megfelelő SysAid alternatívát keresi?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb OTRS alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent intuitív, hasznos eszközökkel ellátott felületet kínál, amelyek segítenek az ügyfelek kéréseinek gyorsabb megoldásában. Váltson ügyfélszolgálatunkra, és javítsa jegykezelését többcsatornás jegyrendszerünkkel, amely egységesíti az összes kommunikációt.

Használja ki az automatizálás és az integráció előnyeit a munkafolyamatok javításához. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy indítsa el még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat a LiveAgent-élmény megszerzéséhez!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

SysAid vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
SysAid
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A SysAid jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A SysAid Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A SysAid nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A SysAid önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A SysAid nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A SysAid nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A SysAid nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A SysAid nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A SysAid tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A SysAid ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A SysAid automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A SysAid API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A SysAid nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A SysAid nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A SysAid korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A SysAid korlátlan weboldalakat kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A SysAid korlátlan csevegő gombokat kínál.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A SysAid korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A SysAid nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A SysAid korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Javítsa az ügyfélszolgálata menedzsmentjét

A LiveAgent különféle kommunikációs csatornák támogatását kínálja további funkciókkal. Használhatja őket, hogy több ügyfelet érjen el, és sokkal gyorsabban megoldja problémáikat. Használja ki az e-mail jegykezelés, élő chat, call center, ügyfélportál, vagy a közösségi média előnyeit – Facebook, Twitter, és Instagram. Legyen jelen mindenütt egy egységes platformnak köszönhetően, és nyújtsa a lehető legjobb ügyfélszolgálatot.

Az ügynökök termelékenységének hatékony megoldása

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

A leggyorsabb élő chat a piacon

Emelje ügyfélszolgálatát a következő szintre a lehető leggyorsabb élő chat eszköz segítségével. A csevegés 2,5 másodperces sebességgel történő megjelenítésével gyorsabban megoldhatja a problémákat, és jobb ügyfél- és felhasználói értékeléseket kaphat. A felhasználóbarát felület megkönnyíti, hogy bárki kapcsolatba lépjen Önnel, és a további szolgáltatások teljes körű láthatóságot biztosítanak az online látogatók számára.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Biztosítsa a legjobb felhasználói élményt az élő csevegéssel

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Fejlett munkafolyamatok és hálózati monitorozás

Az ügyfélszolgálat kezelése könnyebbé válik, ha elemzések, megfigyelés, zökkenőmentes munkafolyamatok, és integrációk támogatják. A LiveAgent lehetővé teszi a munkafolyamat javítását, az automatizálások létrehozását, a siker figyelemmel kísérését és a mindennap használt alkalmazások integrálását egyetlen fedél alatt. Tekintse meg funkcióinkat és integrációs oldalainkat, hogy többet tudjon meg.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Legyen boldog ügyfél

Bármikor bármiről megkérdezhet minket a 24/7 ügyfélszolgálatunknak köszönhetően. Rendelkezésére állunk, hogy ha bármilyen problémát tapasztal, információt keres, vagy valami újat szeretne megtudni. Vegye fel velünk a kapcsolatot csevegési üzenetben, e-mailben, vagy hívjon minket és mindent megteszünk, hogy segítsünk.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll, hogy kipróbálja?

Csatlakozzon a LiveAgenthez, és váljon boldog ügyféllé még ma! Vessen egy pillantást megfizethető díjcsomagjainkra, melyek sokféle méretű és ipari vállalkozás számára alkalmasak. Vagy indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziónkat! Nincsenek kötelezettségek és nincs szükség bankkártya információk megadására.

Hasonlítsa össze a LiveAgentet más alternatívákkal

Kapcsolódó cikkek ehhezSysAid alternatíva
A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

Jira alternatívát keres?

Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

Groove alternatívát keres?

LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

Különböző egészségügyi intézmények a LiveAgent-re esküdnek, mikor az ügyfélszolgálatról van szó. Próbáld ki és meglátod, hogy miért.

Helpdesk szoftver a fitness ipar számára

A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x