A LiveAgent intuitív, hasznos eszközökkel ellátott felületet kínál, amelyek segítenek az ügyfelek kéréseinek gyorsabb megoldásában. Váltson ügyfélszolgálatunkra, és javítsa jegykezelését többcsatornás jegyrendszerünkkel, amely egységesíti az összes kommunikációt.
Használja ki az automatizálás és az integráció előnyeit a munkafolyamatok javításához. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy indítsa el még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat a LiveAgent-élmény megszerzéséhez!
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | SysAid |
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál. | A SysAid jegykezelést kínál. |
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál. | A SysAid Élő Chat szolgáltatást kínál. |
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | A SysAid nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál. | A SysAid önkiszolgáló portált kínál. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | A SysAid nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | A SysAid nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A SysAid nem kínál Instagram integrációt. |
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A SysAid nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál. | A SysAid tudásbázist kínál. |
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | A SysAid ügyfélfórumot kínál. |
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál. | A SysAid automatizálást és szabályokat kínál. |
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. | A LiveAgent API funkciókat kínál. | A SysAid API funkciókat kínál. |
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A SysAid nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A SysAid nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál. | A SysAid korlátlan előzményeket kínál. |
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál. | A SysAid korlátlan weboldalakat kínál. |
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál. | A SysAid korlátlan csevegő gombokat kínál. |
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | A SysAid korlátlan számú jegyet / levelet kínál. |
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A SysAid nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál. | A SysAid korlátlan 24/7 támogatást kínál. |
A LiveAgent különféle kommunikációs csatornák támogatását kínálja további funkciókkal. Használhatja őket, hogy több ügyfelet érjen el, és sokkal gyorsabban megoldja problémáikat. Használja ki az e-mail jegykezelés, élő chat, call center, ügyfélportál, vagy a közösségi média előnyeit – Facebook, Twitter, ésInstagram. Legyen jelen mindenütt egy egységes platformnak köszönhetően, és nyújtsa a lehető legjobb ügyfélszolgálatot.
Emelje ügyfélszolgálatát a következő szintre a lehető leggyorsabb élő chat eszköz segítségével. A csevegés 2,5 másodperces sebességgel történő megjelenítésével gyorsabban megoldhatja a problémákat, és jobb ügyfél- és felhasználói értékeléseket kaphat. A felhasználóbarát felület megkönnyíti, hogy bárki kapcsolatba lépjen Önnel, és a további szolgáltatások teljes körű láthatóságot biztosítanak az online látogatók számára.
Az ügyfélszolgálat kezelése könnyebbé válik, ha elemzések, megfigyelés, zökkenőmentes munkafolyamatok, és integrációk támogatják. A LiveAgent lehetővé teszi a munkafolyamat javítását, az automatizálások létrehozását, a siker figyelemmel kísérését és a mindennap használt alkalmazások integrálását egyetlen fedél alatt. Tekintse meg funkcióinkat és integrációs oldalainkat, hogy többet tudjon meg.
Úttörő szoftver
A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.
Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.
Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.
Bármikor bármiről megkérdezhet minket a 24/7 ügyfélszolgálatunknak köszönhetően. Rendelkezésére állunk, hogy ha bármilyen problémát tapasztal, információt keres, vagy valami újat szeretne megtudni. Vegye fel velünk a kapcsolatot csevegési üzenetben, e-mailben, vagy hívjon minket és mindent megteszünk, hogy segítsünk.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Csatlakozzon a LiveAgenthez, és váljon boldog ügyféllé még ma! Vessen egy pillantást megfizethető díjcsomagjainkra, melyek sokféle méretű és ipari vállalkozás számára alkalmasak. Vagy indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziónkat! Nincsenek kötelezettségek és nincs szükség bankkártya információk megadására.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
LiveHelpNow alternatívát keres?
Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.
SpiceWorks alternatívát keres?
Az ügyfelek pozitívan véleményezik a LiveAgentet, mert segít gyorsan válaszolni és tökéletesíteni a ügyfélkapcsolatot.
Alternatívát keres az OTRS-hez?
A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati hatékonyság maximalizálásában, kínálva kommunikációs csatornákat, jegymezőket és proaktív chat sablonokat.
ConnectWise alternatívát keres?
A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálati oldalt kínál, amely segít gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtani. Több ügyfél elégedett és növeli az értékesítést.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk