Termék

Termék áttekintés

Help Desk szoftver

Jegykezelő rendszer

Élő Chat Szoftver

Call Center Szoftver

Közösségi Média Ügyfélszolgálati Szoftver

Tudásbázis Szoftver

Ügyfélportál Szoftver

Ügyfélszolgálati Szoftver

Termékspecifikus oldalak

Hívásrögzítő Szoftver

Visszahívó Szoftver

Panaszkezelő Szoftver

Contact Center Szoftver

Ügyfélkommunikációs Szoftver

Ügyfél-elkötelezettségi Szoftver

Vásárlói Élmény Szoftver

Ügyfél-interakciós Szoftver

Ügyfélelégedettségi Szoftver

Ügyfélszolgálat a koronavírus alatt

Vásárlói Siker Szoftver

Ügyfélkövető Szoftver

E-mail kezelő Szoftver

GYIK szoftver

A WordPress ügyfélszolgálata

Bejövő Call Center Szoftver

Élő chat a WordPresshez

Kimenő Call Center Szoftver

Távmunka Help Desk Szoftver

Önkiszolgáló Szoftver

Service Desk Szoftver

Shopify Élő Chat Szoftver

Shopify Jegykezelő Szoftver

Softphone Szoftver

Támogató dokumentációs szoftver

Támogatási jegyrendszer

Telefonos Szoftver

LiveAgent

LiveAgent Próba

LiveAgent Belépés

LiveAgent Bemutatás

LiveAgent Árazás

LiveAgent Funkciók

LiveAgent Integrációk

LiveAgent VoIP Partnerek

LiveAgent Migráció

LiveAgent Támogatás

LiveAgent Állapot

LiveAgent Változási napló

Rólunk

New York Iroda

LiveAgent összehasonlítása

LiveAgent alternatívák

Jegykezelési alternatívák

Ingyenes fiók

Ingyenes fiók regisztrálása

Ingyenes call center szoftver

Ingyenes ügyfélkezelő szoftver

Ingyenes Help Desk Szoftver

Ingyenes tudásbázis szoftver

Ingyenes élő chat szoftver

Ingyenes jegykezelő szoftver

Marketing & Értékesítés

LiveAgent Demo

Ajánlatkérés

LiveAgent Díjak

Miért a LiveAgent?

Legyen a partnerünk

Partnerprogram

Használjon eset oldalakat

Ügyfélsiker történetek

Megtörtént esetek forgatókönyve

Üzleti megoldások

Ipari megoldások

Tanulási források

Ügyfélszolgálati Akadémia

Ügyfélszolgálati sablonok

Gépelési sebesség teszt

Ügyfélszolgálati blog

Ügyfélszolgálati webes szemináriumok

Ügyfélszolgálati szójegyzék

Ügyfélszolgálati könyvtár

Felhasználási feltételek

Adatvédelmi irányelvek

Biztonsági politika

Hibavadász Program

Globális weboldalak

LiveAgent.com

LiveAgent.de

LiveAgent.fr

LiveAgent.com.br

LiveAgent.es

Live-Agent.it

Live-Agent.nl

Live-Agent.ru

Live-Agent.pl

LiveAgent.hu

LiveAgent.sk

Live-Agent.cn

LiveAgent.ae

LiveAgent.bg

LiveAgent.dk

LiveAgent.ee

LiveAgent.gr

LiveAgent.hr

LiveAgent.lt

LiveAgent.lv

LiveAgent.no

LiveAgent.ph

LiveAgent.ro

LiveAgent.si

LiveAgent.vn

LiveAgent.jp

Live-Agent.cz

LiveAgent.se

LiveAgent.fi

Kapcsolódó cikkek
A weboldalak számára készült ingyenes csevegőszoba a weboldal azon része, ahol a felhasználók valós időben kommunikálhatnak másokkal. Egy csevegőszoba felhasználóinak gyakran közös az érdeklődésük.

Ingyenes csevegőszoba weboldalak számára

A Quality Unit LLC által készített oldaltérkép, amely tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket. Az oldal további információkat kínál a LiveAgent használatáról és a sütikről. Az oldalon lehetőség van a LiveAgent fiók létrehozására és a telepítési státusz követésére. A weboldal sütiket használ. Az oldal lehetőséget nyújt az elfogadásra vagy elutasításra.

A Liveagent a hihetetlen összcsatorna megoldás vállalkozásához. Vegye hasznát ma 175+ funkciónak, 40+ integrációnak és a nagyszerű eszközöknek.

Customerly alternatívát keres?

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon és az ideális alternatíva lehet azoknak, akiknek a vásárlói támogatás az elsődleges prioritás. Három előfizetési csomagot kínálnak, amelyek minden szükséges dolgot tartalmaznak, valamint biztosítanak bármilyen támogatást a LiveAgentre való áttéréshez. A villámgyors támogatás pedig átváltoztathatja az oldal látogatóit fizető ügyfelekké válásra.

Ez az ügyfélszolgálati ellenőrző lista biztosítja, hogy ügyfelei mindig a legjobb bánásmódban részesüljenek.

Help desk ellenőrzőlista

Az ügynökök osztályok szerinti rendszere fontos az ügyfelek kérdéseinek hatékonyabb kezelése érdekében. Az ügyfélszolgálati csapatot különböző részlegekre kell szervezni, vezetővel, aki feladatokat delegál. Az ugyanazon osztályon belüli ügynökök képzettségi szintjük szerint szerveződnek, fontos az osztályok közti kommunikáció. A nyitvatartási idő meghatározása segíti az ügyfeleket abban, hogy tudják, mikor várhatnak választ, valamint csökkenti az éjszakai vagy hétvégi megkeresések számát. Ajánlott figyelmet fordítani az időzónákra és jól látható módon jelezni a nyitvatartási időt.

Helyezzen el kapcsolatfelvételi űrlapokat weboldalán, és tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy közvetlenül az Ön weboldaláról küldjenek e-maileket. A LiveAgent-ben különféle kapcsolatfelvételi gombok találhatóak

Kapcsolatfelvételi űrlap galéria

Fontosak az invitáló e-mailek a weboldalak vagy ügyfélportálok népszerűsítése és az ügyfelek csatlakoztatása szempontjából. Ki kell emelni az előnyöket és világos handabot kell biztosítani. Az e-maileknek vizuálisan is vonzóaknak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent ideális megoldás ügyfélszolgálatoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. A kapcsolatfelvételi űrlapok használatával generálhattak több levelet és további lehetőségeket biztosítanak az ügyfélszolgálatok számára. Regisztrációhoz nem szükséges bankkártya.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót