Közösségi Média Ügyfélszolgálati Szoftver
Ügyfél-elkötelezettségi Szoftver
Támogató dokumentációs szoftver
Rólunk
Ingyenes ügyfélkezelő szoftver
Megtörtént esetek forgatókönyve
LiveAgent.com
LiveAgent.de
LiveAgent.fr
LiveAgent.com.br
LiveAgent.es
Live-Agent.it
Live-Agent.nl
Live-Agent.ru
Live-Agent.pl
LiveAgent.hu
LiveAgent.sk
Live-Agent.cn
LiveAgent.ae
LiveAgent.bg
LiveAgent.dk
LiveAgent.ee
LiveAgent.gr
LiveAgent.hr
LiveAgent.lt
LiveAgent.lv
LiveAgent.no
LiveAgent.ph
LiveAgent.ro
LiveAgent.si
LiveAgent.vn
LiveAgent.jp
Live-Agent.cz
LiveAgent.se
LiveAgent.fi
The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.
A 20 legjobb probléma jegy rendszer
Az ügyfélportálok lehetővé teszik az üzleti üzenet testreszabását és az integrációs opciók segítenek a hatékony jegykezelésben. A LiveAgent és a Jitbit egyszerűen használható segédpult rendszereket kínál, míg a Freshdesk hatékony ügyfélszolgálatot biztosít. A Zendesk Support korlátozott funkciókkal érkezik, de még mindig egy piacvezető segédpult rendszer.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.
LiveAgent offers a comprehensive customer service solution with features like ticket management, VoIP phone systems, and communication channels. It also emphasizes the ability to create custom ticket fields for gathering additional customer information. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.