Mindig rendetlenség van a beérkező levelek mappájában? Nehéz kezelni a vevők kéréseit és fontossági sorrendet állítani köztük? Nehéz együttműködnie csapatával? Ha a válasza igen, akkor itt az ideje, hogy beruházzon egy e-mail kezelő szoftverre.
Az e-mail kezelő szoftver egy olyan szolgáltatás, amivel a cégek nagy mennyiségű beérkező e-mailt tudnak kezelni egyszerre. Ez a fajta szoftver olyan jegyrendszert használ, ami a referencia számokat és a jegyazonosítókat az e-mailhez kapcsolja.
A vevőszolgálati e-mail szoftver használata mindenki számára hasznos, akinek vevők kérdéseit kell megválaszolnia. Lehet szó egy személyről, vagy nagy cégről, mindenképp szükség van egy e-mail kezelői megoldásra. Miért? Számos tanulmány kimutatta, hogy az e-mail kezelő szoftver használata növeli a produktivitást, csökkenteti a stresszt, időt és pénzt takarít meg.
Minden jegy egy helyen, egy univerzális beérkező levelek mappában érhető el. Könnyen lehet válaszolni a jegyekre a különböző kommunikációs csatornákon keresztül, közvetlenül az irányítópultról.
Hagyja, hogy a szoftver végezze el a munkát ön helyett! Automatikusan eldönti egy jegy prioritását a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodás az időhatárok és a kulcsszavak alapján.
Ugyanazon az ügyön többen is dolgozhatnak egyidőben anélkül, hogy hátráltatnák egymást. Könnyedén lehet folytatni a munkát ott, ahol a másik abbahagyta.
Minden egyes €-ért, amit az ügyfélszolgálatra és hasonló platformokra költ, 3 €-t kap vissza.
Szeretné megtudni, hogyan válassza ki a megfelelő csapat e-mail kezelő szoftvert? A legjobb e-mail kezelő eszköznek a következőket kell tartalmaznia:
Egy korszerű e-mail kezelő szoftver univerzális beérkező levelek mappát és hibrid jegyfolyamot használ. Az univerzális beérkező levelek mappa lehetővé teszi, hogy rendszerezze, továbbítsa és megoldja a vevők kéréseit egy központosított irányítópultról. A hibrid jegyfolyam által pedig követheti az ügyfél problémájának megoldását különböző csatornákon keresztül, s mindeközben végig a hibrid jegyfolyamban marad.
A legjobb e-mail kezelő rendszer elősegíti, hogy átfogó jelentéseket hozzon létre erőteljes elemző funkciói által. Nézze meg, hogy teljesít az ügyfélszolgálat terén, hol kellene fejlesztenie és miben kiváló.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Miért figyelne számos közösségi fiókot és eszközt, ha nem szükséges? A legjobb csoportos e-mail kezelési eszköz lehetővé teszi, hogy minden kommunikációs csatorna egy univerzális beérkező mappába legyen összpontosítva.
A legjobb e-mail támogatási szoftver lehetővé teszi, hogy automatizálja a mindennapi feladatait. Használja a sablon üzeneteket, az automatikus jegyútvonalakat, az időszabályokat és a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodásokat (SLA)!
A korszerű e-mail kezelő megoldások lehetővé teszik, hogy jutalmazza a csapata jó munkáját a gamifikáció által. A gamifikáció funkció biztosítja, hogy érmeket, szinteket és jutalmakat adjon dolgozóinak. Növelje az egészséges versengést a csapatok és egyének között és cserébe növelje a produktivitást!
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Az e-mail kezelő szoftver funkciókban gazdag rendszer, amely lehetővé teszi, hogy hatékonyan válaszoljon ügyfelei e-mailjeire. Hogyan? Nos, jegyek létrehozásával és feladatok automatizálásával az ügyfélszolgálati csapat számára.
A rendszer segíti az ügyfélszolgálati csapatot a napi feladatok automatizálásában. Például az automatizált jegyelosztás biztosítja, hogy csapata az Ön cégének preferenciái alapján ossza szét a jegyeket. Ezenkívül az SLA-k felállítása automatizálhatja, hogy mely jegyeket kell az ügynökeinek prioritásként kezelnie.
Az első lépés annak meghatározása, hogy milyen üzleti igényei vannak. Mi az a cél, amelyet vállalkozása el akar érni az e-mail kezelő szoftver használatával? A második lépés a vállalatok kutatása. A legjobb gyakorlat az, hogy ellátogat az ellenőrző szoftverek webhelyeire és navigál a rangsor alapján. Ezt követően kezdje el összehasonlítani az árat, a funkciókat és a használhatóságot. Ha elkészült, kiválaszthatja vállalkozásának megfelelő szoftvert. Ne feledje, hogy sok ilyen vállalat ingyenes próbaverziókat kínál. Ne habozzon beszerezni egyet, mielőtt meghozza a végső döntését.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk