E-mail kezelő szoftver

Nyűgözze le ügyfeleit, és növelje elégedettségüket.
  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Fejléc animáció
Helpdesk szoftver

Mi az e-mail kezelő szoftver?

Az e-mail kezelő szoftver olyan eszköz, amelyet nagy mennyiségű bejövő e-mailek kezelésére használnak. A szoftver egy jegyrendszeren keresztül kezeli az e-maileket, amelyek minden e-mailhez egyedi azonosítót hoznak létre, amelyet jegy-azonosítónak hívnak. Ezután a szoftver minden e-mailt egy előre meghatározott automatizált munkafolyamat-szabályok alapján egy adott ügynökhöz vagy részleghez rendel.

Mi a különbség az e-mail kliens/webmail és az e-mail kezelő szoftver között?

A webmail és az e-mail kliensek kevésbé fejlettek és kevesebb kulcsfunkciót kínálnak. Lényegében a webmail és az e-mail klienseket személyes használatra hozták létre, míg az e-mail kezelő szoftvert solopreneurák, vállalkozások és szervezetek számára hozták létre, akik naponta több ezer e-mailt kapnak, és segítségre van szükségük kezelésükben.

Webmail/E-mail kliensE-mail kezelő szoftver
Nagyon korlátozott vagy nincs automatizálási lehetőségSzámtalan automatizálási lehetőség
Reklámokkal/nemkívánatos e-mailekkel teliNincsenek hirdetések/nem kívánt e-mailek
Nincsenek együttműködési lehetőségekEgyüttműködésre készült (megosztott postaláda, amely támogatja a csapat e-mail kezelését)
Hiányzik a speciális szűrésCímkék és jegyazonosítók az egyszerű szűréshez
Nincsenek sablon válaszokKorlátlan mennyiségű sablon válaszok
Korlátozott tárhelyKorlátlan tárhely
Korlátozott vagy nincs e-mail sablonTestreszabható e-mail sablonokat kínál
Korlátozott kapcsolattartási mezőkKapcsolattartási mezők + beépített CRM
Nincsenek privát/belső jegyzetekPrivát/belső jegyzeteket kínál
Nincs lehetőség e-mailek egyesítésére/felosztásáraE-mail egyesítést/felosztást kínál
Nincs ügynök ütközés észleléseÜgynök ütközés észlelést kínál
Néhányuk több e-mail lapot kínálTöbb e-mail lapot kínál
Nincsenek harmadik féltől származó integrációkTöbb száz harmadik féltől származó integráció
Nincs többcsatornás képességTöbbcsatornás képességek
Mobil e-mail alkalmazásokat kínálMobil e-mail alkalmazásokat kínál

Hány e-mail címet/e-mail fiókot integrálhat egy e-mail kezelő eszközzel?

Az olyan fejlett e-mail kezelő eszközök, mint a LiveAgent, nem szabnak semmilyen korlátozást a szoftverrel összekapcsolható e-mail címek számára.

Biztonságos az e-mail kezelő eszközök használata?

Vitathatatlanul az e-mail kezelő szoftver gyakran biztonságosabb, mint a hagyományos e-mail. Képzelje el ezt a forgatókönyvet:

  • A Gmail vagy az Outlook segítségével oldja meg az ügyfelek e-mailjeit.
  • Több alkalmazottja van, akik különböző műszakokban dolgoznak.

Természetesen meg kell osztania e-mail bejelentkezési adatait több emberrel, ami biztonsági fenyegetést jelenthet – különösen, ha nyilvános számítógépeket használnak, vagy másokkal osztanak meg eszközöket.

Az e-mail kezelő rendszerrel minden alkalmazott egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezik, így ez sokkal biztonságosabb az Ön és az egész csapata számára.

E-mail fiókok csatlakoztatása

Ki profitálhat az e-mail kezelő szoftver használatából?

Az e-mail kezelő szoftver előnyös lehet mindenki számára, aki rengeteg ügyfélszolgálati e-mailt válaszol meg naponta – a vállalat méretétől függetlenül. Akár egyszemélyes csapat, akár nagyvállalkozás, az e-mail kezelés megoldása elengedhetetlen. Rengeteg jelentés megerősítette, hogy az e-mail támogató szoftver használata növeli a termelékenységet, csökkenti a stressz szintjét, és végül időt és pénzt takarít meg.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Hogyan profitálhat az e-mail kezelő szoftverekből?

Jobb e-mail válaszidő és nagyobb ügyfél-elégedettség

Az e-mail kezelő szoftverek javíthatják a válaszidőket, ami javíthatja az ügyfélélményeket és az ügyfelek elégedettségét. Az automatizált munkafolyamat-szabályokkal a szoftver automatikusan elosztja a bejövő leveleket az alkalmazottak között. Elmúltak a manuális feladatok és az e-mail tevékenységek figyelésének napjai.

Az e-mail kezelő szoftver nem pazarolja az időt, és biztosítja, hogy mindenki értse felelősségét. Mint fentebb említettük, ez javítja a válaszidőket, mivel kiküszöböli a zavartságot, az e-mailek nyomon követését, a lustálkodást és a kézi feladatkezelést. Az e-mail kezelő szoftver használatával minden támogatási ügynök egyszerűen bejelentkezhet a szoftverbe, és válaszolhat az ügyfélszolgálati e-mailekre.

nő ül az irodában az íróasztalánál, a laptopján dolgozik és jegyzeteket készít

Növeli a termelékenységet és csökkenti a stressz szintjét

Az e-mail kezelő rendszer szépsége, hogy sok feladatot képes vállalni, és önmagában megoldani őket. Például a szoftver automatizált munkafolyamat-szabályokkal oldhatja meg azokat a jegyeket, amelyekre meghatározott időn belül nem érkezett válasz. Alternatív megoldásként a szoftver automatikus e-mail üzeneteket küldhet azoknak az ügyfeleknek, akik nem válaszoltak az üzenetekre. Ez csak a jéghegy csúcsa.

Az ilyen típusú szoftverek megléte külön felelősséget vesz le a válláról. Megszünteti az ismétlődő és hétköznapi feladatokat, így csökkenti a stressz szintjét és javítja a termelékenységet. Lényegében tökéletes munkafolyamatot hoz létre.


Pénzt takarít meg és növeli a beruházások megtérülését

Itt van egy másik ok, amiért beleszerethet az e-mail kezelő szoftverekbe. Pénzt takarít meg. Ha ügynökei nem pazarolnak időt hétköznapi feladatokra, és amikor kizárólag az ügyfelek kérdéseinek megoldására összpontosítanak, akkor pénzt takarítanak meg Önnek.

Sőt, a Financesonline szerint minden egyes dollárért, amelyet ügyfélszolgálatába fektet be ügyfélszolgálatokon és hasonló platformokon (például e-mail kezelő szoftvereken) keresztül, 3 dolláros befektetési megtérülést érhet el.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron


Megszünteti az eszköz- és fiókfigyelést

Ha tovább szeretne lépni, csatlakoztassa e-mail kezelő szoftverét más kommunikációs csatornákhoz, például élő csevegéshez, telefonhoz, vagy közösségi médiához és javítsa termelékenységét. Véget vethet a végtelen eszköz- és fiókfigyelésnek, amely egyszerre zavaró és nem eredményes.

Ha minden üzenet egy helyen van – legyen szó e-mailekről, Instagram-hozzászólásokról vagy valós idejű élő csevegésekről, még könnyebben maximalizálhatja az e-mail kezelő rendszer összes előnyét.

Facebook kapcsolat

Milyen funkciókkal kell rendelkeznie az e-mail kezelő szoftvereknek?

Megosztott egyetemes e-mail postafiók

A megosztott univerzális postaládák az e-mail kezelő szoftverek kiemelkedő jellemzői. A csapat postaládája egyszerűsítheti az összes üzenetet több e-mail címről, közösségi média fiókokról, webcsevegésekről, sőt telefonokról is.

Ha még soha nem dolgozott olyan együttműködési platformmal, mint az univerzális postaláda, ezt nehéz elképzelni, de őszintén szólva ez a legjobb szolgáltatás, amely mérföldekkel javítja ügyfele és ügynöke tapasztalatait. A legjobb, hogy minden ügynökének egyedi bejelentkezési adata lesz a rendszerbe, lehetővé téve számukra, hogy egyszerre külön kérdéseken dolgozzanak.

Univerzális-Postaláda-funkció-LiveAgent

További információk a megosztott postafiókról.

Osztályok és felelősségek (transzferek)

Az e-mail kezelő szoftver két másik jellemzője a részlegek és a felelősség. Különböző részlegek létrehozásával a marketing, az informatikai támogatás vagy az értékesítési csapatok számára még jobban megszervezheti a postaládáját. A szűrés könnyebb lesz, és a felelősségek hozzárendelése az automatizálási szabályok révén pofon egyszerű.

Példaként beállíthat egy automatizált munkafolyamat-szabályt, amely automatikusan továbbítja az összes „visszaállítás” és „jelszó” szavakat tartalmazó e-mailt az informatikai részleghez, vagy akár egy erre kijelölt informatikai támogatási képviselőhöz.

Osztályok-LiveAgent

Tudjon meg többet a részlegekről vagy a felelősségekről.


Munkafolyamat-menedzsment és e-mail marketing automatizálási szabályok

Röviden kitértünk az e-mail marketing automatizálásának erejére. Számtalan dolgot tehet az e-mail kezelő szoftverrel – a címkék automatikus hozzáadásától az e-mailekhez, az e-mailek osztályokhoz és ügynökökhöz való hozzárendelésétől az e-mail ütemezésig, amelyek automatikusan elküldenek előre formázott utólagos e-maileket egy bizonyos idő elteltével az utolsó kapcsolatfelvételtől.

Szabályok-funkció-LiveAgent
Szabjon testre email sablonokat

További információk a szabályokról.

Robusztus elemzési eszközök és jelentési szolgáltatások

A hagyományos e-mailek használatával nehéz meghatározni, hogy milyen jól teljesít a teljesítmény és a minőség szempontjából. Megfelel az iparági referenciaértékeknek, például az átlagos e-mail válaszaránynak? Az ügyfelei elégedettek a kapott szolgáltatással?

Elég érdekes, hogy a Bain & Company felmérése szerint a vezérigazgatók 80%-a úgy véli, hogy cégük kiváló ügyfélszolgálatot nyújt. Ügyfeleiknek azonban csak 8%-a ért egyet.

Az e-mail kezelő szoftver elemzésével és a jelentéskészítési funkciókkal a valós adatok alapján megismerheti a fejlesztési területeket.

Jelentési irányítópult a Liveagentben


További információk az elemzésekről és a jelentésekről.

Csapat együttműködési funkciók és keresztezések észlelése

Egyes webes levelek (nevezetesen a Gmail) beépített csevegőszolgáltatást kínálnak. A legtöbb e-mail kliens/weblap azonban nem, ezért nem megfelelőek az együttműködés során. Véleményünk szerint a külső csevegőeszközök használata kontraproduktív, mivel ha váltani kell az eszközök között, elveszítheti gondolatmenetét, és értékes időt is pazarolhat.

Az olyan e-mail kezelő szoftver, mint a LiveAgent, beépített belső csevegési és hívási lehetőségeket kínál, megkönnyítve az 1,2,3-as lépést, hogy kapcsolatba léphessen kollégáival, amikor elakad.

Ezenkívül az olyan eszközök, mint a LiveAgent, ügynökök keresztezésének érzékelési funkcióival rendelkeznek. Ezek a szolgáltatások biztosítják, hogy egyetlen e-mailre se válaszolnak kétszer. Figyelmeztetik az összes ügynököt, akik éppen dolgoznak egy e-mailen, és biztosítják, hogy ne legyen kettősség vagy véletlen törlés.

Képviselők keresztmunkájának felismerése


További információk az ügynökök keresztmunkájának észleléséről, belső csevegésekről, vagy belső hívásokról.

Testreszabható e-mail sablonok

Egy másik szolgáltatás, amely hiányzik a hagyományos e-mail kliensek/webmail arzenáljából, a testreszabható e-mail sablonok, amelyekkel marketing e-maileket, például hírleveleket, ügyfélszolgálati e-maileket, például jelszó-visszaállító e-maileket vagy tranzakciós e-maileket küldhetnek ki, amelyek megerősítik a rendelést. Természetesen testreszabható e-mail sablonok állnak rendelkezésre a LiveAgent e-mail kezelő platformján.

Email-sablonok

További információk az e-mail sablonokról.

CRM és egyéni CRM mezők

Annak érdekében, hogy még jobb legyen, az e-mail kezelő szoftver csillagviszonyokkal rendelkezik az ügyfélkapcsolat-kezeléssel (CRM). A beépített CRM mellett, amely mindig kéznél van, egyéni információkat rögzíthet ügyfeleiről, amelyek segíthetnek a hozzáértőbb és személyre szabottabb ügyfélszolgálat nyújtásában.

CRM

További információk az CRM.

Több jegy/e-mail fül

Fél, hogy kihagyja a több e-mail fület? Nem kell. Az e-mail kezelő szoftver ezt a funkciót is kínálja. Ez lehetővé teszi, hogy egyszerre több e-mailt válaszoljon meg, egyszerűen váltson az e-mail fülek között. Ez a szolgáltatás különösen hasznos sablon válaszokkal/előre definiált válaszokkal együtt.


További információk az Több jegy/e-mail fül.

E-mail címkék

Egy másik funkció, ami a hagyományos e-mail kliensekből hiányzik, de kiemelkedő az e-mail kezelő szoftverekben, a címkék. A címkék segítségével szűrhető, rendszerezhető és pillantásra megtekinthető egy e-mail tartalma.

További információk az címkék.

Feladatmenedzserek és SLA felügyeleti funkciók

A fejlett e-mail kezelő szoftver olyan funkciókat tartalmaz, amelyek feladatkezelőként működnek, és értesítik az ügynököket a kiemelt/kritikus e-mailekről, amelyeket meg kell oldani. Általában a feladatkezelőben megjelenő e-mailekre (jegyekre) régóta nincs válasz, vagy SLA-khoz (szolgáltatási szintű megállapodások) vannak kötve.

help-desk-szoftver-funkciok-LiveAgent-SLAk

További információk az Megoldásra váró gombról.

Privát jegyzetek

Az e-mail kezelő szoftver privát jegyzetei lehetővé teszik, hogy további információkat hozzon nyilvánosságra egy adott e-mailről, ügyfélről vagy megoldási folyamatról. Kollégái bármikor megtekinthetik ezeket a jegyzeteket, amikor megoldják az adott levelet/lekérdezést. Ha szeretné, privát jegyzeteket is használhat emlékeztetőként.

Jegy-Megjegyzések-LiveAgent

További információk az jegyzetekről.

Sablon üzenetek és előre definiált válaszok

A sablon válaszok egy másik nagyszerű szolgáltatás, amely az e-mail kezelő szoftver részét képezi. Ezek lehetővé teszik, hogy előre definiált válaszokat hozzon létre az ügyfelek leggyakrabban feltett kérdéseire. Ha olyan e-mailt kap, amely általános választ igényel egy ilyen kérdésre, akkor időt takaríthat meg magának azzal, ha egyszerűen a sablon válasz gombra kattint, és kiválasztja a kívánt választ.

Előre megírt üzenetek
Példa sablon válaszra

További információk az sablon válaszokról.

Jegyek felosztása/összevonása

Az e-mail kezelő eszközök, például a LiveAgent, jegyek felosztását és egyesítését kínálják. Ez a funkció egyedülálló, és javíthatja a megoldási időt és az ügynökök hatékonyságát. Például, ha egy beérkező e-mail több problémát vet fel, és több részlegnek (például értékesítésnek és informatikának) kell megoldania, akkor a leveleket ketté lehet osztani a gyorsabb probléma megoldása érdekében.

Alternatív megoldásként, ha egy ügyfél több e-mailt küld Önnek ugyanarról a problémáról, akkor az e-maileket egyetlen e-mail szálba egyesítheti.

Osztott jegyek

További információk az jegyek felosztásáról és a jegyek összevonásáról.

Harmadik fél integrációja

Az e-mail kezelő szoftverek többsége harmadik féltől származó integrációkat kínál a tökéletes munkafolyamat biztosítása érdekében. Integrálható a fizetési processzorokkal, az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerekkel, a közösségi média alkalmazásokkal és egyebekkel.

Ezeknek az integrációknak a megléte biztosítja, hogy az ügynököknek ne kelljen bejelentkezniük harmadik fél alkalmazásaiba, és két rendszerbe bevinni az adatokat.

LiveAgent Integrációk

Az összes integráció megtekintése.

Belső tudásbázis és korlátlan tárhely

A korlátozott e-mail tárolással mindannyian küzdünk naponta, igaz? Nem, ha e-mail kezelő szoftvert használ! Az olyan eszközök, mint a LiveAgent, korlátlan e-mail előzményeket kínálnak. Nem kell törölnie egyetlen e-mailt sem, ha nem akarja, és a dokumentum tárolására sem vonatkoznak korlátozások. Korlátlan mennyiségű belső dokumentumot, útmutatót és bevált gyakorlatot tárolhat magában a szoftver.

További információk az belső tudásmenedzsmentről.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Hogyan lehet megtalálni a megfelelő e-mail kezelő szoftvert

Meg van győződve arról, hogy az e-mail kezelő szoftver a megfelelő megoldás az Ön és vállalkozása számára? Remek. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan válassza ki a megfelelő e-mail kezelő eszközt.

Írja le a követelményeit, és végezzen el egy kis kutatást

Az első lépés a megfelelő e-mail nyomkövető szoftver megtalálása felé az, hogy leírja a követelményeket és figyelembe veszi a költségkeretet, mivel minden e-mail szolgáltató különböző funkciókkal rendelkezik. Szeretne egy olyan eszközt, amelyet egyszerűen az e-mailek kezelésére használnak? Szeretne egy eszközt, amely más üzeneteket is egyszerűsít a beérkező levelek között? Milyen további funkciókra van szüksége? Skálázható e-mail szolgáltatás?

Miután megszerezte a követelmények listáját, ideje elvégezni néhány kutatást. Javasoljuk, hogy nézze meg az egyes szolgáltatók véleményét:

Youtube video: LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More

Miután ellenőrizte az egyes szoftvereket, és tudja, melyiket szeretné tesztelni, itt az ideje egy ingyenes próbaverzió létrehozásának.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Hozzon létre ingyenes próbafiókokat és tesztfunkciókat

Miután kiválasztotta a legfontosabb lehetőségeket, itt az ideje egy ingyenes próbaverzió létrehozásának. Javasoljuk, hogy tesztelje az összes legfontosabb funkciót aés ismerje meg őket a lehető legjobban. Próbáljon meg:

  • Csatlakoztasson több e-mail címet a csapat postaládájához
  • Állítsa be az integrációkat
  • Hívja meg ügynökeit/e-mail felhasználóit a szoftverébe
  • Hozzon létre részlegeket az informatikai, marketing és értékesítési csapatok számára
  • Állítson be automatizálási szabályokat a tökéletes munkafolyamat megtalálásához
  • E-mail sablonok beállítása a kritikus e-mailekhez

Miközben mindent tesztel, jegyzeteljen, hogy mi tetszik és mi nem. Gyorsan megtudhatja, melyik e-mail platform felel meg leginkább az Ön igényeinek. Ha az ingyenes próbaverzió túl hamar lejár, és további időt szeretne az összes szolgáltatás tesztelésére, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálathoz.

A legtöbb e-mail kezelő szoftvergyártó örömmel hosszabbítja meg a próbaidőszakot néhány héttel.

Díjak

Happy customers are the best customers

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

View more

Jelvények

Foglaljon bemutatót/beszéljen egy értékesítési vezetővel

Ha nem tud dönteni két e-mail kezelő szoftver között, foglaljon le egy bemutatót és beszéljen az értékesítési csapattal. Mutasson be egy listát arról, hogy mit szeretne elérni, tegyen fel kérdéseket, és jegyezze fel a kapott szolgáltatást.

Általában az értékesítési vezető viselkedése jó mutató lehet arra vonatkozóan, hogy az eladó ügyfélszolgálati csapatai hogyan fognak bánni Önnel, ha fizető ügyfél. Ha úgy érzi, hogy jártasak a termékben és bármikor készek segíteni, akkor biztos lehet benne, hogy jól dönt.

Ha azonban úgy érzi, hogy nem tudnak válaszolni a kérdéseire, és valóban nem érdeklik a sikere, akkor keressen egy másik e-mail kezelő szoftvert.

Mi az ára az e-mail kezelő szoftvereknek?

Ez egy nehezen megválaszolható kérdés. Az e-mail kezelő szoftverek többsége előfizetéses, így havi részletekben fizethet. Az egyes e-mail-kezelő szoftverek azonban különböznek attól, amit kínálnak a szolgáltatások, az integrációk és az ügynöki helyek tekintetében.

Megbízható szoftverellenőrző webhelyeket tekintve azt mondhatjuk, hogy a normál ártartomány havonta 15 és 39 dollár között mozog ügynökenként.

Ha ez az ártartomány túl magas az Ön számára, vegyen fontolóra egy ingyenes e-mail-kezelő eszközt.

Mi a jó ingyenes e-mail kezelő szoftver?

Bár az ingyenes e-mail-kezelő eszközök elterjedtek, a funkciók tekintetében korlátozottabbak.

Nem azért, hogy a saját termékünket promózzuk, de a LiveAgent egy nagyon jó ingyenes e-mail-kezelési csomagot kínál, amely még mindig az ingyenes szolgáltatások nagy arzenálját kínálja. Például a LiveAgent ingyenes ajánlata között van:

  • 1 e-mail cím integrációja
  • Alapvető jelentések
  • Tudásbázis-kezelés
  • 7 napos jegyelőzmény
  • 1 csevegés gomb és 1 telefonszám integráció
  • Az e-mailek egyesítése és felosztása
  • Egyéni CRM jegy mezők
  • Feladatkezelés
  • Címkék
  • Privát jegyzetek
  • E-mail továbbítások
  • Több e-mail fül
  • 24/7 ügyfélszolgálat
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Looking to streamline your email communication and improve your customer support?

LiveAgent can help you manage all your emails in one place, automate your workflows, and provide faster, more personalized responses to your customers.

Frequently asked questions

Mi az e-mail kezelő szoftver?

Az e-mail kezelő szoftver olyan eszköz, amelyet nagy mennyiségű bejövő e-mailek kezelésére használnak. A szoftver az e-maileket egy jegyrendszeren keresztül kezeli, amely minden e-mailhez egyedi azonosítót hoz létre, amelyet jegy-azonosítónak hívnak. Ezután a szoftver minden e-mailt egy előre meghatározott munkafolyamat-szabályok alapján egy adott ügynökhöz vagy részleghez rendel.

Mi a különbség az e-mail kliens/webmail és az e-mail kezelő szoftver között?

A webmail és az e-mail kliensek kevésbé fejlettek és kevesebb funkciót kínálnak. Lényegében a webmail és az e-mail klienseket személyes használatra hozták létre, míg az e-mail kezelő szoftvert solopreneurák, vállalkozások és szervezetek számára hozták létre, amelyek nagy mennyiségű e-mailt kapnak, és segítségre van szükségük kezelésükben.

Ki profitálhat az e-mail kezelő szoftver használatából?

Az e-mail kezelő szoftver előnyös lehet mindenki számára, aki rengeteg e-mailt válaszol meg naponta. Akár egyszemélyes csapat, akár nagyvállalkozás, az e-mail kezelés megoldása elengedhetetlen. Rengeteg jelentés megerősítette, hogy az e-mail támogató szoftver használata növeli a termelékenységet, csökkenti a stressz szintjét, és végül időt és pénzt takarít meg.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.

A LiveAgent ingyenes próbaverziója segít közelebb kerülni a pályázókhoz. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a pályázókról.

Helpdesk szoftver a HR ipar számára

A LiveAgent képességeinek köszönhetően konkrét kérdésekkel fordulhatnak a HR képviselőjéhez. Az árak átláthatóak és megfizethetőek. A rendszer fix havi áron elérhető, nincsenek rejtett díjak vagy hosszú távú kötelezettségvállalások. A felhasználók egy 14 napos ingyenes próbaidőszakot vehetnek igénybe, hogy teljes hozzáférést kapjanak a rendszerhez. A rendszer különböző csomagokat kínál a Small business-től a Large business-ig. A csomagok magukban foglalják a jegyelőzményeket, email címeket, chat gombokat és a WhatsApp-ot.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót