Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-mail kezelő szoftver

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Header Animation
Helpdesk software

E-mail kezelő szoftver

Mi az e-mail kezelő szoftver?

Az e-mail kezelő szoftver olyan eszköz, amelyet nagy mennyiségű bejövő e-mailek kezelésére használnak. A szoftver egy jegyrendszeren keresztül kezeli az e-maileket, amelyek minden e-mailhez egyedi azonosítót hoznak létre, amelyet jegy-azonosítónak hívnak. Ezután a szoftver minden e-mailt egy előre meghatározott automatizált munkafolyamat-szabályok alapján egy adott ügynökhöz vagy részleghez rendel.

Mi a különbség az e-mail kliens/webmail és az e-mail kezelő szoftver között?

A webmail és az e-mail kliensek kevésbé fejlettek és kevesebb kulcsfunkciót kínálnak. Lényegében a webmail és az e-mail klienseket személyes használatra hozták létre, míg az e-mail kezelő szoftvert solopreneurák, vállalkozások és szervezetek számára hozták létre, akik naponta több ezer e-mailt kapnak, és segítségre van szükségük kezelésükben.


Webmail/E-mail kliensek

E-mail kezelő szoftver

  • Nagyon korlátozott vagy nincsenek automatizálási lehetőségek
  • Rendetlen hirdetésekkel/nem kívánt e-mailekkel van tele
  • Nincsenek együttműködési lehetőségek
  • Hiányzik a fejlett szűrés
  • Nincsenek sablon válaszok
  • Korlátozott tárhely
  • Korlátozott vagy nincsenek e-mail sablonok
  • Korlátozott kapcsolattartási mezők
  • Nincsenek privát/belső jegyzetek
  • Nincs lehetőség e-mailek egyesítésére/felosztására
  • Nincs ügynökök keresztezése érzékelés
  • Egyesek több e-mail fület kínálnak
  • Nincs harmadik fél integrációja
  • Nincs omnichannel képesség
  • Mobil e-mail alkalmazásokat kínál
  • Számtalan automatizálási lehetőség
  • Nincsenek hirdetések/nem kívánt e-mailek
  • Együttműködésre készült (megosztott beérkező levelek, amely támogatja a csapat e-mail kezelését)
  • Címkék és jegyazonosítók a könnyű szűréshez
  • Korlátlan sablon válaszok
  • Korlátlan tárhely
  • Testreszabható e-mail sablonokat kínál
  • Kontakt mezők + beépített CRM
  • Privát/belső jegyzeteket kínál
  • E-mailek egyesítése/felosztása
  • Az ügynök keresztezésének észlelése
  • Több e-mail fül felajánlása
  • Harmadik fél integrációinak százai
  • Omnichannel képességek
  • Mobil e-mail alkalmazásokat kínál

Hány e-mail címet/e-mail fiókot integrálhat egy e-mail kezelő eszközzel?

Az olyan fejlett e-mail kezelő eszközök, mint a LiveAgent, nem szabnak semmilyen korlátozást a szoftverrel összekapcsolható e-mail címek számára.

Biztonságos az e-mail kezelő eszközök használata?

Vitathatatlanul az e-mail kezelő szoftver gyakran biztonságosabb, mint a hagyományos e-mail. Képzelje el ezt a forgatókönyvet:

  • A Gmail vagy az Outlook segítségével oldja meg az ügyfelek e-mailjeit.
  • Több alkalmazottja van, akik különböző műszakokban dolgoznak.

Természetesen meg kell osztania e-mail bejelentkezési adatait több emberrel, ami biztonsági fenyegetést jelenthet – különösen, ha nyilvános számítógépeket használnak, vagy másokkal osztanak meg eszközöket.

Az e-mail kezelő rendszerrel minden alkalmazott egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezik, így ez sokkal biztonságosabb az Ön és az egész csapata számára.

E-mail fiókok csatlakoztatása

Ki profitálhat az e-mail kezelő szoftver használatából?

Az e-mail kezelő szoftver előnyös lehet mindenki számára, aki rengeteg ügyfélszolgálati e-mailt válaszol meg naponta – a vállalat méretétől függetlenül. Akár egyszemélyes csapat, akár nagyvállalkozás, az e-mail kezelés megoldása elengedhetetlen. Rengeteg jelentés megerősítette, hogy az e-mail támogató szoftver használata növeli a termelékenységet, csökkenti a stressz szintjét, és végül időt és pénzt takarít meg.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Try LiveAgent


Hogyan profitálhat az e-mail kezelő szoftverekből?

Jobb e-mail válaszidő és nagyobb ügyfél-elégedettség

Az e-mail kezelő szoftverek javíthatják a válaszidőket, ami javíthatja az ügyfélélményeket és az ügyfelek elégedettségét. Az automatizált munkafolyamat-szabályokkal a szoftver automatikusan elosztja a bejövő leveleket az alkalmazottak között. Elmúltak a manuális feladatok és az e-mail tevékenységek figyelésének napjai.

Az e-mail kezelő szoftver nem pazarolja az időt, és biztosítja, hogy mindenki értse felelősségét. Mint fentebb említettük, ez javítja a válaszidőket, mivel kiküszöböli a zavartságot, az e-mailek nyomon követését, a lustálkodást és a kézi feladatkezelést. Az e-mail kezelő szoftver használatával minden támogatási ügynök egyszerűen bejelentkezhet a szoftverbe, és válaszolhat az ügyfélszolgálati e-mailekre.

nő ül az irodában az íróasztalánál, a laptopján dolgozik és jegyzeteket készít


Növeli a termelékenységet és csökkenti a stressz szintjét

Az e-mail kezelő rendszer szépsége, hogy sok feladatot képes vállalni, és önmagában megoldani őket. Például a szoftver automatizált munkafolyamat-szabályokkal oldhatja meg azokat a jegyeket, amelyekre meghatározott időn belül nem érkezett válasz. Alternatív megoldásként a szoftver automatikus e-mail üzeneteket küldhet azoknak az ügyfeleknek, akik nem válaszoltak az üzenetekre. Ez csak a jéghegy csúcsa.

Az ilyen típusú szoftverek megléte külön felelősséget vesz le a válláról. Megszünteti az ismétlődő és hétköznapi feladatokat, így csökkenti a stressz szintjét és javítja a termelékenységet. Lényegében tökéletes munkafolyamatot hoz létre.

E-mail kezelő szoftver


Pénzt takarít meg és növeli a beruházások megtérülését

Itt van egy másik ok, amiért beleszerethet az e-mail kezelő szoftverekbe. Pénzt takarít meg. Ha ügynökei nem pazarolnak időt hétköznapi feladatokra, és amikor kizárólag az ügyfelek kérdéseinek megoldására összpontosítanak, akkor pénzt takarítanak meg Önnek.

Sőt, a Financesonline szerint minden egyes dollárért, amelyet ügyfélszolgálatába fektet be ügyfélszolgálatokon és hasonló platformokon (például e-mail kezelő szoftvereken) keresztül, 3 dolláros befektetési megtérülést érhet el.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron


Megszünteti az eszköz- és fiókfigyelést

Ha tovább szeretne lépni, csatlakoztassa e-mail kezelő szoftverét más kommunikációs csatornákhoz, például élő csevegéshez, telefonhoz, vagy közösségi médiához és javítsa termelékenységét. Véget vethet a végtelen eszköz- és fiókfigyelésnek, amely egyszerre zavaró és nem eredményes.

Ha minden üzenet egy helyen van – legyen szó e-mailekről, Instagram-hozzászólásokról vagy valós idejű élő csevegésekről, még könnyebben maximalizálhatja az e-mail kezelő rendszer összes előnyét.

Facebook kapcsolat

Milyen funkciókkal kell rendelkeznie az e-mail kezelő szoftvereknek?

Megosztott egyetemes e-mail postafiók

A megosztott univerzális postaládák az e-mail kezelő szoftverek kiemelkedő jellemzői. A csapat postaládája egyszerűsítheti az összes üzenetet több e-mail címről, közösségi média fiókokról, webcsevegésekről, sőt telefonokról is.

Ha még soha nem dolgozott olyan együttműködési platformmal, mint az univerzális postaláda, ezt nehéz elképzelni, de őszintén szólva ez a legjobb szolgáltatás, amely mérföldekkel javítja ügyfele és ügynöke tapasztalatait. A legjobb, hogy minden ügynökének egyedi bejelentkezési adata lesz a rendszerbe, lehetővé téve számukra, hogy egyszerre külön kérdéseken dolgozzanak.

Univerzális-Postaláda-funkció-LiveAgent

További információk a megosztott postafiókról.

Osztályok és felelősségek (transzferek)

Az e-mail kezelő szoftver két másik jellemzője a részlegek és a felelősség. Különböző részlegek létrehozásával a marketing, az informatikai támogatás vagy az értékesítési csapatok számára még jobban megszervezheti a postaládáját. A szűrés könnyebb lesz, és a felelősségek hozzárendelése az automatizálási szabályok révén pofon egyszerű.

Példaként beállíthat egy automatizált munkafolyamat-szabályt, amely automatikusan továbbítja az összes „visszaállítás” és „jelszó” szavakat tartalmazó e-mailt az informatikai részleghez, vagy akár egy erre kijelölt informatikai támogatási képviselőhöz.

Osztályok-LiveAgent

Tudjon meg többet a részlegekről vagy a felelősségekről.


Munkafolyamat-menedzsment és e-mail marketing automatizálási szabályok

Röviden kitértünk az e-mail marketing automatizálásának erejére. Számtalan dolgot tehet az e-mail kezelő szoftverrel – a címkék automatikus hozzáadásától az e-mailekhez, az e-mailek osztályokhoz és ügynökökhöz való hozzárendelésétől az e-mail ütemezésig, amelyek automatikusan elküldenek előre formázott utólagos e-maileket egy bizonyos idő elteltével az utolsó kapcsolatfelvételtől.

Szabályok-funkció-LiveAgent
Szabjon testre email sablonokat

További információk a szabályokról.

Robusztus elemzési eszközök és jelentési szolgáltatások

A hagyományos e-mailek használatával nehéz meghatározni, hogy milyen jól teljesít a teljesítmény és a minőség szempontjából. Megfelel az iparági referenciaértékeknek, például az átlagos e-mail válaszaránynak? Az ügyfelei elégedettek a kapott szolgáltatással?

Elég érdekes, hogy a Bain & Company felmérése szerint a vezérigazgatók 80%-a úgy véli, hogy cégük kiváló ügyfélszolgálatot nyújt. Ügyfeleiknek azonban csak 8%-a ért egyet.

Az e-mail kezelő szoftver elemzésével és a jelentéskészítési funkciókkal a valós adatok alapján megismerheti a fejlesztési területeket.

Jelentési irányítópult a Liveagentben


További információk az elemzésekről és a jelentésekről.

Csapat együttműködési funkciók és keresztezések észlelése

Egyes webes levelek (nevezetesen a Gmail) beépített csevegőszolgáltatást kínálnak. A legtöbb e-mail kliens/weblap azonban nem, ezért nem megfelelőek az együttműködés során. Véleményünk szerint a külső csevegőeszközök használata kontraproduktív, mivel ha váltani kell az eszközök között, elveszítheti gondolatmenetét, és értékes időt is pazarolhat.

Az olyan e-mail kezelő szoftver, mint a LiveAgent, beépített belső csevegési és hívási lehetőségeket kínál, megkönnyítve az 1,2,3-as lépést, hogy kapcsolatba léphessen kollégáival, amikor elakad.

Ezenkívül az olyan eszközök, mint a LiveAgent, ügynökök keresztezésének érzékelési funkcióival rendelkeznek. Ezek a szolgáltatások biztosítják, hogy egyetlen e-mailre se válaszolnak kétszer. Figyelmeztetik az összes ügynököt, akik éppen dolgoznak egy e-mailen, és biztosítják, hogy ne legyen kettősség vagy véletlen törlés.

Képviselők keresztmunkájának felismerése


További információk az ügynökök keresztmunkájának észleléséről, belső csevegésekről, vagy belső hívásokról.

Testreszabható e-mail sablonok

Egy másik szolgáltatás, amely hiányzik a hagyományos e-mail kliensek/webmail arzenáljából, a testreszabható e-mail sablonok, amelyekkel marketing e-maileket, például hírleveleket, ügyfélszolgálati e-maileket, például jelszó-visszaállító e-maileket vagy tranzakciós e-maileket küldhetnek ki, amelyek megerősítik a rendelést. Természetesen testreszabható e-mail sablonok állnak rendelkezésre a LiveAgent e-mail kezelő platformján.

Email-sablonok

További információk az e-mail sablonokról.

CRM és egyéni CRM mezők

Annak érdekében, hogy még jobb legyen, az e-mail kezelő szoftver csillagviszonyokkal rendelkezik az ügyfélkapcsolat-kezeléssel (CRM). A beépített CRM mellett, amely mindig kéznél van, egyéni információkat rögzíthet ügyfeleiről, amelyek segíthetnek a hozzáértőbb és személyre szabottabb ügyfélszolgálat nyújtásában.

CRM

További információk a CRM-ről.

Több jegy/e-mail fül

Fél, hogy kihagyja a több e-mail fület? Nem kell. Az e-mail kezelő szoftver ezt a funkciót is kínálja. Ez lehetővé teszi, hogy egyszerre több e-mailt válaszoljon meg, egyszerűen váltson az e-mail fülek között. Ez a szolgáltatás különösen hasznos sablon válaszokkal/előre definiált válaszokkal együtt.

E-mail kezelő szoftver


További információk a több jegy fülről.

E-mail címkék

Egy másik funkció, ami a hagyományos e-mail kliensekből hiányzik, de kiemelkedő az e-mail kezelő szoftverekben, a címkék. A címkék segítségével szűrhető, rendszerezhető és pillantásra megtekinthető egy e-mail tartalma.

E-mail kezelő szoftver

További információk a címkékről.

Feladatmenedzserek és SLA felügyeleti funkciók

A fejlett e-mail kezelő szoftver olyan funkciókat tartalmaz, amelyek feladatkezelőként működnek, és értesítik az ügynököket a kiemelt/kritikus e-mailekről, amelyeket meg kell oldani. Általában a feladatkezelőben megjelenő e-mailekre (jegyekre) régóta nincs válasz, vagy SLA-khoz (szolgáltatási szintű megállapodások) vannak kötve.

help-desk-szoftver-funkciok-LiveAgent-SLAk

Tudjon meg többet a Megoldásra váró gombról.

Privát jegyzetek

Az e-mail kezelő szoftver privát jegyzetei lehetővé teszik, hogy további információkat hozzon nyilvánosságra egy adott e-mailről, ügyfélről vagy megoldási folyamatról. Kollégái bármikor megtekinthetik ezeket a jegyzeteket, amikor megoldják az adott levelet/lekérdezést. Ha szeretné, privát jegyzeteket is használhat emlékeztetőként.

Jegy-Megjegyzések-LiveAgent

További információk a jegyzetekről.

Sablon üzenetek és előre definiált válaszok

A sablon válaszok egy másik nagyszerű szolgáltatás, amely az e-mail kezelő szoftver részét képezi. Ezek lehetővé teszik, hogy előre definiált válaszokat hozzon létre az ügyfelek leggyakrabban feltett kérdéseire. Ha olyan e-mailt kap, amely általános választ igényel egy ilyen kérdésre, akkor időt takaríthat meg magának azzal, ha egyszerűen a sablon válasz gombra kattint, és kiválasztja a kívánt választ.

Előre megírt üzenetek
Példa sablon válaszra

További információk a sablon válaszokról.

Jegyek felosztása/összevonása

Az e-mail kezelő eszközök, például a LiveAgent, jegyek felosztását és egyesítését kínálják. Ez a funkció egyedülálló, és javíthatja a megoldási időt és az ügynökök hatékonyságát. Például, ha egy beérkező e-mail több problémát vet fel, és több részlegnek (például értékesítésnek és informatikának) kell megoldania, akkor a leveleket ketté lehet osztani a gyorsabb probléma megoldása érdekében.

Alternatív megoldásként, ha egy ügyfél több e-mailt küld Önnek ugyanarról a problémáról, akkor az e-maileket egyetlen e-mail szálba egyesítheti.

Osztott jegyek

További információk a jegyek felosztásáról és a jegyek összevonásáról.

Harmadik fél integrációja

Az e-mail kezelő szoftverek többsége harmadik féltől származó integrációkat kínál a tökéletes munkafolyamat biztosítása érdekében. Integrálható a fizetési processzorokkal, az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerekkel, a közösségi média alkalmazásokkal és egyebekkel.

Ezeknek az integrációknak a megléte biztosítja, hogy az ügynököknek ne kelljen bejelentkezniük harmadik fél alkalmazásaiba, és két rendszerbe bevinni az adatokat.

E-mail kezelő szoftver
LiveAgent Integrációk

Az összes integráció megtekintése.

Belső tudásbázis és korlátlan tárhely

A korlátozott e-mail tárolással mindannyian küzdünk naponta, igaz? Nem, ha e-mail kezelő szoftvert használ! Az olyan eszközök, mint a LiveAgent, korlátlan e-mail előzményeket kínálnak. Nem kell törölnie egyetlen e-mailt sem, ha nem akarja, és a dokumentum tárolására sem vonatkoznak korlátozások. Korlátlan mennyiségű belső dokumentumot, útmutatót és bevált gyakorlatot tárolhat magában a szoftver.

E-mail kezelő szoftver

További információk a belső tudásmenedzsmentről.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Start free trial

Hogyan lehet megtalálni a megfelelő e-mail kezelő szoftvert

Meg van győződve arról, hogy az e-mail kezelő szoftver a megfelelő megoldás az Ön és vállalkozása számára? Remek. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan válassza ki a megfelelő e-mail kezelő eszközt.

Írja le a követelményeit, és végezzen el egy kis kutatást

Az első lépés a megfelelő e-mail nyomkövető szoftver megtalálása felé az, hogy leírja a követelményeket és figyelembe veszi a költségkeretet, mivel minden e-mail szolgáltató különböző funkciókkal rendelkezik. Szeretne egy olyan eszközt, amelyet egyszerűen az e-mailek kezelésére használnak? Szeretne egy eszközt, amely más üzeneteket is egyszerűsít a beérkező levelek között? Milyen további funkciókra van szüksége? Skálázható e-mail szolgáltatás?

Miután megszerezte a követelmények listáját, ideje elvégezni néhány kutatást. Javasoljuk, hogy nézze meg az egyes szolgáltatók véleményét:

LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More

Miután ellenőrizte az egyes szoftvereket, és tudja, melyiket szeretné tesztelni, itt az ideje egy ingyenes próbaverzió létrehozásának.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Hozzon létre ingyenes próbafiókokat és tesztfunkciókat

Miután kiválasztotta a legfontosabb lehetőségeket, itt az ideje egy ingyenes próbaverzió létrehozásának. Javasoljuk, hogy tesztelje az összes legfontosabb funkciót és ismerje meg őket a lehető legjobban. Próbáljon meg:

  • Csatlakoztasson több e-mail címet a csapat postaládájához
  • Állítsa be az integrációkat
  • Hívja meg ügynökeit/e-mail felhasználóit a szoftverébe
  • Hozzon létre részlegeket az informatikai, marketing és értékesítési csapatok számára
  • Állítson be automatizálási szabályokat a tökéletes munkafolyamat megtalálásához
  • E-mail sablonok beállítása a kritikus e-mailekhez

Miközben mindent tesztel, jegyzeteljen, hogy mi tetszik és mi nem. Gyorsan megtudhatja, melyik e-mail platform felel meg leginkább az Ön igényeinek. Ha az ingyenes próbaverzió túl hamar lejár, és további időt szeretne az összes szolgáltatás tesztelésére, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálathoz.

A legtöbb e-mail kezelő szoftvergyártó örömmel hosszabbítja meg a próbaidőszakot néhány héttel.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Foglaljon bemutatót/beszéljen egy értékesítési vezetővel

Ha nem tud dönteni két e-mail kezelő szoftver között, foglaljon le egy bemutatót és beszéljen az értékesítési csapattal. Mutasson be egy listát arról, hogy mit szeretne elérni, tegyen fel kérdéseket, és jegyezze fel a kapott szolgáltatást.

Általában az értékesítési vezető viselkedése jó mutató lehet arra vonatkozóan, hogy az eladó ügyfélszolgálati csapatai hogyan fognak bánni Önnel, ha fizető ügyfél. Ha úgy érzi, hogy jártasak a termékben és bármikor készek segíteni, akkor biztos lehet benne, hogy jól dönt.

Ha azonban úgy érzi, hogy nem tudnak válaszolni a kérdéseire, és valóban nem érdeklik a sikere, akkor keressen egy másik e-mail kezelő szoftvert.

Mi az ára az e-mail kezelő szoftvereknek?

Ez egy nehezen megválaszolható kérdés. Az e-mail kezelő szoftverek többsége előfizetéses, így havi részletekben fizethet. Az egyes e-mail-kezelő szoftverek azonban különböznek attól, amit kínálnak a szolgáltatások, az integrációk és az ügynöki helyek tekintetében.

Megbízható szoftverellenőrző webhelyeket tekintve azt mondhatjuk, hogy a normál ártartomány havonta 15 és 39 dollár között mozog ügynökenként.

Ha ez az ártartomány túl magas az Ön számára, vegyen fontolóra egy ingyenes e-mail-kezelő eszközt.

Mi a jó ingyenes e-mail kezelő szoftver?

Bár az ingyenes e-mail-kezelő eszközök elterjedtek, a funkciók tekintetében korlátozottabbak.

Nem azért, hogy a saját termékünket promózzuk, de a LiveAgent egy nagyon jó ingyenes e-mail-kezelési csomagot kínál, amely még mindig az ingyenes szolgáltatások nagy arzenálját kínálja. Például a LiveAgent ingyenes ajánlata között van:

  • 1 e-mail cím integrációja
  • Alapvető jelentések
  • Tudásbázis-kezelés
  • 7 napos jegyelőzmény
  • 1 csevegés gomb és 1 telefonszám integráció
  • Az e-mailek egyesítése és felosztása
  • Egyéni CRM jegy mezők
  • Feladatkezelés
  • Címkék
  • Privát jegyzetek
  • E-mail továbbítások
  • Több e-mail fül
  • 24/7 ügyfélszolgálat
LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az e-mail kezelő szoftver?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mail kezelő szoftver olyan eszköz, amelyet nagy mennyiségű bejövő e-mailek kezelésére használnak. A szoftver az e-maileket egy jegyrendszeren keresztül kezeli, amely minden e-mailhez egyedi azonosítót hoz létre, amelyet jegy-azonosítónak hívnak. Ezután a szoftver minden e-mailt egy előre meghatározott munkafolyamat-szabályok alapján egy adott ügynökhöz vagy részleghez rendel.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a különbség az e-mail kliens/webmail és az e-mail kezelő szoftver között?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A webmail és az e-mail kliensek kevésbé fejlettek és kevesebb funkciót kínálnak. Lényegében a webmail és az e-mail klienseket személyes használatra hozták létre, míg az e-mail kezelő szoftvert solopreneurák, vállalkozások és szervezetek számára hozták létre, amelyek nagy mennyiségű e-mailt kapnak, és segítségre van szükségük kezelésükben.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Ki profitálhat az e-mail kezelő szoftver használatából?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mail kezelő szoftver előnyös lehet mindenki számára, aki rengeteg e-mailt válaszol meg naponta. Akár egyszemélyes csapat, akár nagyvállalkozás, az e-mail kezelés megoldása elengedhetetlen. Rengeteg jelentés megerősítette, hogy az e-mail támogató szoftver használata növeli a termelékenységet, csökkenti a stressz szintjét, és végül időt és pénzt takarít meg.” } }] }
Próbálja ki most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót