Ingyenes próba

Túl sok az e-mailje?

Mindig rendetlenség van a beérkező levelek mappájában? Nehéz kezelni a vevők kéréseit és fontossági sorrendet állítani köztük? Nehéz együttműködnie csapatával? Ha a válasza igen, akkor itt az ideje, hogy beruházzon egy e-mail kezelő szoftverre.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
kinyit teendő lista a49b

Milyen egy e-mail kezelő szoftver?

Az e-mail kezelő szoftver egy olyan szolgáltatás, amivel a cégek nagy mennyiségű beérkező e-mailt tudnak kezelni egyszerre. Ez a fajta szoftver olyan jegyrendszert használ, ami a referencia számokat és a jegyazonosítókat az e-mailhez kapcsolja.

Kinek hasznos ez?

A vevőszolgálati e-mail szoftver használata mindenki számára hasznos, akinek vevők kérdéseit kell megválaszolnia. Lehet szó egy személyről, vagy nagy cégről, mindenképp szükség van egy e-mail kezelői megoldásra. Miért? Számos tanulmány kimutatta, hogy az e-mail kezelő szoftver használata növeli a produktivitást, csökkenteti a stresszt, időt és pénzt takarít meg.

kinyit elemez 17kw

Az e-mail kezelő alkalmazás használatának legfőbb előnyei

meghívó

Minden egy helyen összpontosul

Minden jegy egy helyen, egy univerzális beérkező levelek mappában érhető el. Könnyen lehet válaszolni a jegyekre a különböző kommunikációs csatornákon keresztül, közvetlenül az irányítópultról.

címke

Segíti a fontossági sorrendet kialakítani a munkafolyamatban

Hagyja, hogy a szoftver végezze el a munkát ön helyett! Automatikusan eldönti egy jegy prioritását a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodás az időhatárok és a kulcsszavak alapján.

Ingyenes és korlátlan számú munkatárs

Elősegíti a csapaton belüli együttműködést

Ugyanazon az ügyön többen is dolgozhatnak egyidőben anélkül, hogy hátráltatnák egymást. Könnyedén lehet folytatni a munkát ott, ahol a másik abbahagyta.

Két kéz tart egy dollár bankjegyet

Növeli a befektetés megtérüléseét

Minden egyes €-ért, amit az ügyfélszolgálatra és hasonló platformokra költ, 3  €-t kap vissza.

Milyen funkciói legyenek?

Szeretné megtudni, hogyan válassza ki a megfelelő csapat e-mail kezelő szoftvert? A legjobb e-mail kezelő eszköznek a következőket kell tartalmaznia:

E-mail kezelő szoftver Jegykezelő redszer

E-mail kezelő szoftverJelentések és elemzések

E-mail kezelő szoftver Automatizáció

E-mail kezelő szoftverGamifikációs funkciók

E-mail kezelő szoftverSzámos kommunikációs csatorna integrációja

kinyit installáció app mbdv
kinyit e mailek 6uqr

Korszerű jegyrendszer

Egy korszerű e-mail kezelő szoftver univerzális beérkező levelek mappát és hibrid jegyfolyamot használ. Az univerzális beérkező levelek mappa lehetővé teszi, hogy rendszerezze, továbbítsa és megoldja a vevők kéréseit egy központosított irányítópultról. A hibrid jegyfolyam által pedig követheti az ügyfél problémájának megoldását különböző csatornákon keresztül, s mindeközben végig a hibrid jegyfolyamban marad.

Hozzon létre átfogó jelentéseket!

A legjobb e-mail kezelő rendszer elősegíti, hogy átfogó jelentéseket hozzon létre erőteljes elemző funkciói által. Nézze meg, hogy teljesít az ügyfélszolgálat terén, hol kellene fejlesztenie és miben kiváló.

kinyit riport mx0a
  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

kinyit közösségi értesítések ro8o

Támogatás több csatornán keresztül

Miért figyelne számos közösségi fiókot és eszközt, ha nem szükséges? A legjobb csoportos e-mail kezelési eszköz lehetővé teszi, hogy minden kommunikációs csatorna egy univerzális beérkező mappába legyen összpontosítva.

Automatizálja a feladatokat, hogy időt takarítson meg!

A legjobb e-mail támogatási szoftver lehetővé teszi, hogy automatizálja a mindennapi feladatait. Használja a sablon üzeneteket, az automatikus jegyútvonalakat, az időszabályokat és a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodásokat (SLA)!

kinyit gyors betöltés 0lbh
játékosítás

Tegye élvezetessé az ügyfelek támogatását!

A korszerű e-mail kezelő megoldások lehetővé teszik, hogy jutalmazza a csapata jó munkáját a gamifikáció által. A gamifikáció funkció biztosítja, hogy érmeket, szinteket és jutalmakat adjon dolgozóinak. Növelje az egészséges versengést a csapatok és egyének között és cserébe növelje a produktivitást!

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

GYIK

Mi az e-mail kezelő szoftver?

Az e-mail kezelő szoftver funkciókban gazdag rendszer, amely lehetővé teszi, hogy hatékonyan válaszoljon ügyfelei e-mailjeire. Hogyan? Nos, jegyek létrehozásával és feladatok automatizálásával az ügyfélszolgálati csapat számára.

Mire használják az e-mail kezelő szoftvert?

A rendszer segíti az ügyfélszolgálati csapatot a napi feladatok automatizálásában. Például az automatizált jegyelosztás biztosítja, hogy csapata az Ön cégének preferenciái alapján ossza szét a jegyeket. Ezenkívül az SLA-k felállítása automatizálhatja, hogy mely jegyeket kell az ügynökeinek prioritásként kezelnie.

Hogyan válasszuk ki az e-mail kezelő szoftvert a kisvállalkozások számára?

Az első lépés annak meghatározása, hogy milyen üzleti igényei vannak. Mi az a cél, amelyet vállalkozása el akar érni az e-mail kezelő szoftver használatával? A második lépés a vállalatok kutatása. A legjobb gyakorlat az, hogy ellátogat az ellenőrző szoftverek webhelyeire és navigál a rangsor alapján. Ezt követően kezdje el összehasonlítani az árat, a funkciókat és a használhatóságot. Ha elkészült, kiválaszthatja vállalkozásának megfelelő szoftvert. Ne feledje, hogy sok ilyen vállalat ingyenes próbaverziókat kínál. Ne habozzon beszerezni egyet, mielőtt meghozza a végső döntését.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót