Sablon üzenetek (makrók)

A személyes válaszadás nagyon értékes, de nem mindig kényelmes. Az ügyfeleknek írt ismétlődő válaszok  időigényesek és kevésbé hatékonyak. A sablon üzenetek használatával időt takaríthat meg amit arra fordíthat, hogy megválaszolja azokat a megkereséseket, amelyek nem ismétlődnek.

Példa: Daisy jegyet kap az ügyféltől. Szoftverükkel kapcsolatos általános problémáról van szó. A kérdés megoldása egyszerű. Ahelyett, hogy manuálian megírná az ügyfélnek a választ, elküldheti neki a megfelelő levélsablont, amely magában foglalja az ügyfél problémájára a megoldást.

A sablon üzenetek segítségével gyorsan válaszolhat a leggyakrabban előforduló hasonló megkeresésekre amelyekre ugyanaz a válasz. Lehetővé teszik, hogy az előre megfogalmazott válaszok használatával felgyorsítsa a válaszadás idejét.

Miben különbözik a sablon üzenet az előre megírt választól?

  • A sablon üzenetek csak rövid szöveget tartalmazhatnak.
  • Amikor előre megírt válaszról  van szó, az e-mail tárgyát is meghatározhatjuk.

Tudásbázis források

További részletek

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..