A személyes válaszadás nagyon értékes, de nem mindig kényelmes. Az ügyfeleknek írt ismétlődő válaszok időigényesek és kevésbé hatékonyak. A sablon üzenetek használatával időt takaríthat meg, amit aztán arra fordíthat, hogy megválaszolja azokat a megkereséseket, amelyek nem ismétlődnek.
Példa: Daisy jegyet kap az ügyféltől. Szoftverükkel kapcsolatos általános problémáról van szó. A kérdés megoldása egyszerű. Ahelyett, hogy manuálian megírná az ügyfélnek a választ, elküldheti neki a megfelelő levélsablont, amely magában foglalja az ügyfél problémájára a megoldást.
A sablon üzenetek segítségével gyorsan válaszolhat a leggyakrabban előforduló hasonló megkeresésekre amelyekre ugyanaz a válasz. Lehetővé teszik, hogy az előre megfogalmazott válaszok használatával felgyorsítsa a válaszadás idejét.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..