Ingyenes próba

Sablon üzenetek (makrók)

Mik azok a sablon üzenetek?

A sablon üzenetek, más néven makrók, előre meghatározott szöveges válaszok. Előre meg vannak írva, és egyetlen kattintással vagy billentyű leütéssel telepíthetők. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására használják.

Sablon üzenetek
Példa sablon üzenetekre

Miben különbözik a sablon üzenet az előre megírt választól?

Hasonló céljaik ellenére a sablon üzenetek és az előre meghatározott válaszok két külön szolgáltatás.

Az előre definiált válaszok háromféleképpen különböznek a sablon üzenetektől:

  • A sablon üzenetek csak rövid szöveget tartalmazhatnak.
  • Előre definiált válasz létrehozásakor meghatározhatja az e-mail tárgyát
  • Az előre definiált válaszok mellékleteket tartalmazhatnak

Ki használ sablon üzeneteket?

A sablon üzeneteket általában az ügyfélszolgálati ügynökök és a műszaki támogatási képviselők használják. Értékesítők és marketingesek is használják őket. Mindazonáltal bárki, aki gyakran kommunikál online, és gyorsabb módszert keres a kérdések megválaszolására, előnyös lehet, ha beépíti őket a munkafolyamatába.

Sablon üzenetek (makrók)

Támogatja a LiveAgent a válaszokat minden csatornán?

A LiveAgent felhasználók a következő csatornákon válaszolhatnak a kérdésekre előre elkészített válaszokkal:

  • E-mail
  • Élő chat
  • A jegyeket az ügyfélportálon keresztül küldték be
  • Fórumok
  • Visszajelzés és javaslatok
  • Facebook Messenger
  • Facebook bejegyzések
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Hogyan lehet sablon válaszokat létrehozni?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
  4. Kattintson a Sablon üzenetek lehetőségre.
  5. Kattintson az Üzenet létrehozása elemre.
sablon üzenetek

6. Tegye felismerhetővé sablon üzenetét egy kulcsszó megadásával. Amikor szüksége van az üzenetre, a kulcsszó megkönnyíti a megtalálását. Például, ha a sablon üzenete a szállítási politikáról szól, akkor a kulcsszó a „szállítás” lehet.

7. Írja be a sablon üzenetet. 8. Válassza ki, hogy mely részlegek és ügynökök tudják használni a sablon üzenetet. 9. Kattintson a Létrehozás gombra.

sablon üzenet létrehozása

A sablon válaszok szerkesztése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
  4. Kattintson a Sablon üzenetek lehetőségre.
  5. Kattintson egy meglévő üzenetre.
  6. Szerkessze az üzenetet tetszése szerint.
  7. Kattintson a Mentés gombra.

A sablon üzenetek törlése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
  4. Kattintson a Sablon üzenetek lehetőségre.
  5. Keresse meg a törölni kívánt üzenetet.
  6. Kattintson az üzenet jobb oldalán található Kuka ikonra.
sablon üzenet törlése

7. Megjelenik egy megerősítő párbeszédpanel. Erősítse meg választását az Igen gombra kattintva.

Példák sablon válaszra

A LiveAgent lehetővé teszi korlátlan számú sablon üzenetek létrehozását.

A szabványos rendszerüzenetek a következők:

  • Segíthetek még valamiben?
  • Meg tudná adni a kapcsolattartási e-mail címét?
  • Van még kérdése, amiben segíthetek?
  • További információért vagy segítségért forduljon hozzánk bizalommal
  • Szia, a kollégám befejezi műszakját, ezért én átveszem ezt a beszélgetést. Kérlek, adj egy pillanatot, hogy átnézzem az előzményeket.
  • Legyen szép napod.
  • Miben segíthetek?
  • Sajnálom a késői válaszokat, de több ügyfelem van online.
  • Mindent megteszek, hogy segítsek.
  • Be fogom zárni ezt a csevegést; további kérdéseivel forduljon hozzánk újra. Köszönöm.
  • Ha bármilyen további kérdése van, kérjük, tudassa velünk.
  • Köszönöm a megértésed.
  • Szívesen.

Ez azonban csak az ugráspont (különösen az élő csevegéseknél.) Korlátlan számú egyéni üzenetet hozhat létre, amelyek jobban illeszkednek e-mailekhez, közösségi médiához, üzenetküldő alkalmazásokhoz vagy tudásbázis válaszokhoz.

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Milyen típusú sablon üzeneteket kell létrehoznom?

A sablon üzenetek segítenek. Olyan eszköznek kell lenniük, amely megkönnyíti a kommunikációt. Ezért annak eldöntéséhez, hogy milyen típusú üzeneteket kell létrehoznia, gondolja át, hogy milyen kérdésekre és lekérdezésekre válaszol naponta.

Ha nem jutnak eszébe a leggyakoribb kérdések, nézze át a help desk szoftvert. Tekintse meg a korábbi élő csevegést, e-maileket, közösségi médiát és tudásbázis jegyeket, hogy eldöntse, mely kifejezéseket lehet a leghasznosabban hozzáadni a sablon üzenetek listájához.

Üzenetek létrehozásakor ügyeljen arra, hogy minden választ releváns kulcsszóval adjon meg, így könnyebb megtalálni, ha a lista túl hosszú lesz az összes elérhető üzenet megjelenítéséhez.

Hogyan profitálhat a sablon üzenetek munkafolyamatba való beépítéséből?

A sablon válaszok mind az ügyfelek, mind az ügynökök számára egyaránt előnyösek. Növelhetik az elégedettséget, a jövedelmezőséget és a termelékenységet.

Gyorsabb válaszidők és nagyobb vevői elégedettség

A sablon válaszoknak köszönhetően ügyfelei pillanatok alatt választ kaphatnak kérdéseikre. A gyors és hatékony kiszolgálás megkülönbözteti vállalkozását, és hűséges és elégedett marad ügyfelei számára.

Javított ügynök hatékonyság

A sablon válaszok lehetővé teszik a támogatási ügynökök számára, hogy több kérdést rövidebb idő alatt oldjanak meg. Tegyük fel például, hogy az átlagos ügynök óránként tíz jegyre tud válaszolni. A sablon válaszokat hozzáadva a keverékhez, még több kérdésre tudnak válaszolni, mivel a gépelés mennyisége jelentősen csökken.

Ügynöki jelentések a Help desk szoftverben - LiveAgent

Az ügynökök kevésbé valószínű, hogy kiégnek

A vevői kérdések egyéni megválaszolását mindig nagyra értékelik, de ez nem túl hatékony. Ugyanazon válasz ismételt megírása nemcsak fárasztó, hanem az ügynök kiégését is okozhatja.

A legtöbb ügyfélszolgálati ügynök azt akarja érezni, hogy a munkája számít, és változást hoz. Ha ugyanazt a választ újra és újra begépeli, unatkozni fog, frusztrálttá válik és kevésbé figyel a részletekre.

Az előre elkészített válaszok megvalósításával azonban gyorsan megoldhatják a GYIK-okat (gyakran ismételt kérdéseket), és továbbléphetnek más, kihívást jelentő, kritikus gondolkodást igénylő kérdésekhez. Mint ilyen, a sablon üzenetek használata a legjobb módja annak, hogy megakadályozzuk az ügynök kiégését, és biztosítsuk, hogy ügynökei továbbra is elkötelezettek és elégedettek legyenek a munkájukkal.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Tudásbázis források

Fedezze fel, hogy a sablon üzenetek hogyan javíthatják a támogatása minőségét. Mindent megtudhat, ha megtekinti tudásbázis cikkeinket, blogbejegyzéseinket, akadémiánkat és szószedeti oldalainkat.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll arra, hogy egyetlen kattintással válaszoljon a gyakran ismételt kérdésekre?

Növelje az ügynök hatékonyságát úgy, hogy sablon üzeneteket hoz létre minden gyakran ismételt kérdésre. Próbálja ki még ma az ingyenes, all inclusive 14 napos próbaverziónkat. Bankkártya megadása nem szükséges.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a sablon üzenetek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A sablon üzenetek, más néven makrók, előre meghatározott szöveges válaszok. Előre meg vannak írva, és egyetlen kattintással vagy billentyűleütéssel telepíthetők. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására használják.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miben különböznek a sablon üzenetek az előre meghatározott válaszoktól?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az előre definiált válaszok kétféleképpen különböznek a sablon üzenetektől: a sablon üzenetek csak rövid szövegsorozatot tárolhatnak, és az előre definiált válasz létrehozásakor megadhatja az e-mail tárgyát.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Ki használ sablon üzeneteket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A sablon üzeneteket általában az ügyfélszolgálati ügynökök és a műszaki támogatási képviselők használják. Értékesítők és marketingesek is használják őket. Mindazonáltal bárki, aki gyakran kommunikál online, és gyorsabb módszert keres a kérdések megválaszolására, előnyös lehet, ha beépíti őket a munkafolyamatába.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo