Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sablon üzenetek (makrók)

Mik azok a sablon üzenetek?

A sablon üzenetek, más néven makrók, előre meghatározott szöveges válaszok. Előre meg vannak írva, és egyetlen kattintással vagy billentyű leütéssel telepíthetők. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására használják.

Sablon üzenetek
Példa sablon üzenetekre

Miben különbözik a sablon üzenet az előre megírt választól?

Hasonló céljaik ellenére a sablon üzenetek és az előre meghatározott válaszok két külön szolgáltatás.

Az előre definiált válaszok háromféleképpen különböznek a sablon üzenetektől:

  • A sablon üzenetek csak rövid szöveget tartalmazhatnak.
  • Előre definiált válasz létrehozásakor meghatározhatja az e-mail tárgyát
  • Az előre definiált válaszok mellékleteket tartalmazhatnak

Ki használ sablon üzeneteket?

A sablon üzeneteket általában az ügyfélszolgálati ügynökök és a műszaki támogatási képviselők használják. Értékesítők és marketingesek is használják őket. Mindazonáltal bárki, aki gyakran kommunikál online, és gyorsabb módszert keres a kérdések megválaszolására, előnyös lehet, ha beépíti őket a munkafolyamatába.

Sablon üzenetek (makrók)

Támogatja a LiveAgent a válaszokat minden csatornán?

A LiveAgent felhasználók a következő csatornákon válaszolhatnak a kérdésekre előre elkészített válaszokkal:

  • E-mail
  • Élő chat
  • A jegyeket az ügyfélportálon keresztül küldték be
  • Fórumok
  • Visszajelzés és javaslatok
  • Facebook Messenger
  • Facebook bejegyzések
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Hogyan lehet sablon válaszokat létrehozni?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
  4. Kattintson a Sablon üzenetek lehetőségre.
  5. Kattintson az Üzenet létrehozása elemre.
sablon üzenetek

6. Tegye felismerhetővé sablon üzenetét egy kulcsszó megadásával. Amikor szüksége van az üzenetre, a kulcsszó megkönnyíti a megtalálását. Például, ha a sablon üzenete a szállítási politikáról szól, akkor a kulcsszó a „szállítás” lehet.

7. Írja be a sablon üzenetet. 8. Válassza ki, hogy mely részlegek és ügynökök tudják használni a sablon üzenetet. 9. Kattintson a Létrehozás gombra.

sablon üzenet létrehozása

A sablon válaszok szerkesztése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
  4. Kattintson a Sablon üzenetek lehetőségre.
  5. Kattintson egy meglévő üzenetre.
  6. Szerkessze az üzenetet tetszése szerint.
  7. Kattintson a Mentés gombra.

A sablon üzenetek törlése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
  4. Kattintson a Sablon üzenetek lehetőségre.
  5. Keresse meg a törölni kívánt üzenetet.
  6. Kattintson az üzenet jobb oldalán található Kuka ikonra.
sablon üzenet törlése

7. Megjelenik egy megerősítő párbeszédpanel. Erősítse meg választását az Igen gombra kattintva.

Példák sablon válaszra

A LiveAgent lehetővé teszi korlátlan számú sablon üzenetek létrehozását.

A szabványos rendszerüzenetek a következők:

  • Segíthetek még valamiben?
  • Meg tudná adni a kapcsolattartási e-mail címét?
  • Van még kérdése, amiben segíthetek?
  • További információért vagy segítségért forduljon hozzánk bizalommal
  • Szia, a kollégám befejezi műszakját, ezért én átveszem ezt a beszélgetést. Kérlek, adj egy pillanatot, hogy átnézzem az előzményeket.
  • Legyen szép napod.
  • Miben segíthetek?
  • Sajnálom a késői válaszokat, de több ügyfelem van online.
  • Mindent megteszek, hogy segítsek.
  • Be fogom zárni ezt a csevegést; további kérdéseivel forduljon hozzánk újra. Köszönöm.
  • Ha bármilyen további kérdése van, kérjük, tudassa velünk.
  • Köszönöm a megértésed.
  • Szívesen.

Ez azonban csak az ugráspont (különösen az élő csevegéseknél.) Korlátlan számú egyéni üzenetet hozhat létre, amelyek jobban illeszkednek e-mailekhez, közösségi médiához, üzenetküldő alkalmazásokhoz vagy tudásbázis válaszokhoz.

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Milyen típusú sablon üzeneteket kell létrehoznom?

A sablon üzenetek segítenek. Olyan eszköznek kell lenniük, amely megkönnyíti a kommunikációt. Ezért annak eldöntéséhez, hogy milyen típusú üzeneteket kell létrehoznia, gondolja át, hogy milyen kérdésekre és lekérdezésekre válaszol naponta.

Ha nem jutnak eszébe a leggyakoribb kérdések, nézze át a help desk szoftvert. Tekintse meg a korábbi élő csevegést, e-maileket, közösségi médiát és tudásbázis jegyeket, hogy eldöntse, mely kifejezéseket lehet a leghasznosabban hozzáadni a sablon üzenetek listájához.

Üzenetek létrehozásakor ügyeljen arra, hogy minden választ releváns kulcsszóval adjon meg, így könnyebb megtalálni, ha a lista túl hosszú lesz az összes elérhető üzenet megjelenítéséhez.

Hogyan profitálhat a sablon üzenetek munkafolyamatba való beépítéséből?

A sablon válaszok mind az ügyfelek, mind az ügynökök számára egyaránt előnyösek. Növelhetik az elégedettséget, a jövedelmezőséget és a termelékenységet.

Gyorsabb válaszidők és nagyobb vevői elégedettség

A sablon válaszoknak köszönhetően ügyfelei pillanatok alatt választ kaphatnak kérdéseikre. A gyors és hatékony kiszolgálás megkülönbözteti vállalkozását, és hűséges és elégedett marad ügyfelei számára.

Javított ügynök hatékonyság

A sablon válaszok lehetővé teszik a támogatási ügynökök számára, hogy több kérdést rövidebb idő alatt oldjanak meg. Tegyük fel például, hogy az átlagos ügynök óránként tíz jegyre tud válaszolni. A sablon válaszokat hozzáadva a keverékhez, még több kérdésre tudnak válaszolni, mivel a gépelés mennyisége jelentősen csökken.

Ügynöki jelentések a Help desk szoftverben - LiveAgent

Az ügynökök kevésbé valószínű, hogy kiégnek

A vevői kérdések egyéni megválaszolását mindig nagyra értékelik, de ez nem túl hatékony. Ugyanazon válasz ismételt megírása nemcsak fárasztó, hanem az ügynök kiégését is okozhatja.

A legtöbb ügyfélszolgálati ügynök azt akarja érezni, hogy a munkája számít, és változást hoz. Ha ugyanazt a választ újra és újra begépeli, unatkozni fog, frusztrálttá válik és kevésbé figyel a részletekre.

Az előre elkészített válaszok megvalósításával azonban gyorsan megoldhatják a GYIK-okat (gyakran ismételt kérdéseket), és továbbléphetnek más, kihívást jelentő, kritikus gondolkodást igénylő kérdésekhez. Mint ilyen, a sablon üzenetek használata a legjobb módja annak, hogy megakadályozzuk az ügynök kiégését, és biztosítsuk, hogy ügynökei továbbra is elkötelezettek és elégedettek legyenek a munkájukkal.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Tudásbázis források

Fedezze fel, hogy a sablon üzenetek hogyan javíthatják a támogatása minőségét. Mindent megtudhat, ha megtekinti tudásbázis cikkeinket, blogbejegyzéseinket, akadémiánkat és szószedeti oldalainkat.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll arra, hogy egyetlen kattintással válaszoljon a gyakran ismételt kérdésekre?

Növelje az ügynök hatékonyságát úgy, hogy sablon üzeneteket hoz létre minden gyakran ismételt kérdésre. Próbálja ki még ma az ingyenes, all inclusive 14 napos próbaverziónkat. Bankkártya megadása nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a sablon üzenetek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A sablon üzenetek, más néven makrók, előre meghatározott szöveges válaszok. Előre meg vannak írva, és egyetlen kattintással vagy billentyűleütéssel telepíthetők. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására használják.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miben különböznek a sablon üzenetek az előre meghatározott válaszoktól?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az előre definiált válaszok kétféleképpen különböznek a sablon üzenetektől: a sablon üzenetek csak rövid szövegsorozatot tárolhatnak, és az előre definiált válasz létrehozásakor megadhatja az e-mail tárgyát.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Ki használ sablon üzeneteket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A sablon üzeneteket általában az ügyfélszolgálati ügynökök és a műszaki támogatási képviselők használják. Értékesítők és marketingesek is használják őket. Mindazonáltal bárki, aki gyakran kommunikál online, és gyorsabb módszert keres a kérdések megválaszolására, előnyös lehet, ha beépíti őket a munkafolyamatába.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót