Mik az előre definiált válaszok?
Az előre definiált válaszok előre megírt üzenetek, amelyeket az ügynökök egyetlen paranccsal vagy kattintással telepíthetnek. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására, valamint a jegykezelés és a válaszadási idő felgyorsítására használják.
Miben különböznek az előre definiált válaszok a sablon üzenetektől?
Hasonló céljaik ellenére a sablon üzenetek és az előre meghatározott válaszok két külön funkció.
Az előre meghatározott válaszok háromféleképpen különböznek a sablon üzenetektől:
- A sablon üzenetek csak rövid szövegsorozatot tárolhatnak, míg az előre meghatározott üzenetek hosszabbak lehetnek
- Előre meghatározott válasz létrehozásakor meghatározhatja az e-mail tárgyát
- Az előre definiált válaszok mellékleteket tartalmazhatnak
Ki használ előre definiált válaszokat?
Az ügyfélszolgálati ügynökök elsősorban előre definiált válaszokat használnak. Ezeket azonban értékesítési, marketing vagy informatikai képviselők is használhatják, akik az ügyfélkommunikációt is kezelik.
Milyen célt szolgálnak az előre meghatározott válaszok?
Az előre definiált válaszok nagyszerűek a help desk hatékonyságának javításához és a munkafolyamatok egyszerűsítéséhez. Ha kész sablonokkal rendelkezik, amelyek általános kérdésekre válaszolnak, rengeteg időt takaríthat meg az ügynökök számára. Ahelyett, hogy ugyanazt a választ írnák meg újra és újra, egyetlen kattintással telepíthetik az előre elkészített válaszokat.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Példa előre definiált válaszokra
Tárgy: Szállítási szabályzatunk
Üzenet: Minden megrendelést 2-3 munkanapon belül feldolgozunk. A megrendeléseket nem szállítjuk ki hétvégén vagy ünnepnapokon. Ha nagy mennyiségű rendelést tapasztalunk, akkor a szállítások néhány nappal késhetnek. Kérjük, ebben az esetben várjon további napokat a szállításhoz. Ha jelentős késedelem várható a rendelés szállítása során, e-mailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot.
A rendelés szállítási díja kiszámításra kerül és megjelenik a fizetéskor. Az éjszakai szállítás csak az Egyesült Államok kontinentális részén található szállítási címmel rendelkező megrendelések esetén érhető el.
Hogyan telepíthetek előre definiált válaszokat?
Az előre definiált válasz elindításához nyomja meg a CTRL + I billentyűkombinációt gépelés közben, vagy kattintson az Előre definiált válasz ikonra és válasszon a mentett előre definiált válaszok közül.
Hogyan hozhat létre előre definiált válaszokat?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
- Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
- Válassza az Előre definiált válaszok lehetőséget.
- Kattintson az Előre definiált válasz létrehozása gombra.
6. Adja meg válaszának nevét. 7. Hozzon létre egy tárgy sort. Ezt akkor használja, amikor új jegyet (e-mailt) hoz létre, és az előre meghatározott választ használja. 8. Hozza létre üzenetét egyszerű szöveges vagy HTML formátumban. Nyugodtan vegyen fel mellékleteket. 9. Adja meg, hogy mely osztályok és ügynökök tudják használni az előre meghatározott választ.
10. Kattintson a Mentés gombra.
Az előre definiált válaszok szerkesztése
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
- Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
- Kattintson az Előre megadott válaszok elemre.
- Kattintson egy meglévő üzenetre.
- Szerkessze az üzenetet tetszése szerint.
- Kattintson a Mentés gombra.
Előre definiált válaszok törlése
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
- Kattintson az Automatizálás lehetőségre.
- Kattintson az Előre megadott válaszok elemre.
- Keresse meg a törölni kívánt üzenetet.
- Kattintson az üzenet jobb oldalán található Kuka ikonra.
- Erősítse meg választását az előugró megerősítő párbeszédpanelen az Igen gombra kattintva.
Néhány előre definiált válasz a kezdéshez
Amint azt már megállapítottuk, rengeteg időt takaríthatunk meg előre definiált válaszok használatával. Tehát hol és milyen kontextusban használhatjuk őket? Összeállítottuk a kategóriák listáját példákkal, hogy inspirációt merítsen, és létrehozhassa sajátját.
Jegykezelő sablonok
Az ügyfélszolgálati képviselők minden nap sok hasonló kérdést kapnak. Időigényes és frusztráló is lehet ugyanazokra a kérdésekre válaszolni újra és újra. Könnyítse meg ügynökei munkáját előre meghatározott jegykezelő válaszok létrehozásával. Nézze meg a miénket itt: jegykezelő sablonok.
Üzleti válaszok
Az e-mail használata a potenciális ügyfelekkel és partnerekkel való kommunikáció eszközeként jól ismert gyakorlat. Néha azonban egy inspirációs szikra kell ahhoz, hogy meggyőző e-mailt hozzon létre, amely a potenciális ügyfeleket fizető ügyfelekké alakítja. Ha érdekli a tranzakciós, promóciós vagy kapcsolati e-mailek írása, merítsen ihletet üzleti sablonjainkból.
Ügyfélszolgálati válaszok
A kiváló ügyfélszolgálat biztosítása minden szolgáltatási interakció során elengedhetetlen ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettek és hűek maradjanak a márkához. Tekintse meg előre definiált válaszainkat, amelyeket ügynökei bármilyen helyzetben felhasználhatnak a vásárlók megköszönésétől a dühös üzenetekre adott válaszokig. Kattintson ide az ügyfélszolgálati sablonok megtekintéséhez.
Előre meghatározott élő chat válaszok
Az élő chat az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatorna. Ha növelni szeretné hatékonyságát és több beszélgetést szeretne megoldani, itt az ideje az előre meghatározott válaszok használatának. Fedezze fel, hogyan takaríthatunk meg időt az élő csevegési sablonokkal.
Ügyfélportál válaszok
Létre kell hoznia ellenőrző, üdvözlő, megerősítő, visszaállító, visszajelző vagy meghívó e-maileket? Használja ezeket az ügyfélportál sablonokat és azonnal hozzon létre hatékony ügyfélszolgálati kommunikációt.
Ügyfélszolgálati válaszok
Szeretne segíteni ügynökeinek a nehéz beszélgetések kezelésében és időmegtakarításban? Inspirálja ügyfélszolgálati csapatát ezekkel a help desk sablonokkal.
Marketing válaszok
Meg akarja tartani az ügyfeleket a weboldalán, vagy ösztönözni a más vállalatokkal való partnerséget? Talán hiányoznak a megfelelő szavak? Íme néhány remek ötlet – marketing sablonok.
Hívásközpont szkriptek
Hozzon létre kiváló ügyfélélményt előre megírt call center szkriptjeinkkel. Örvendeztesse meg ügyfeleit azzal, hogy a megfelelő szavakat mondja el a megfelelő időben.
Tudásbázis válaszok
Cikkeket készít a 24/7 tudásbázisához? Merítsen ihletet tudásbázis sablonjainkból, amelyek körvonalazzák a GYIK-ot, Útmutató cikkeket, hibaelhárítási útmutatókat, eszközleírásokat, felhasználói útmutatókat és oktatóanyagokat.
Értékesítési válaszok
Az e-mail az üzleti élet elengedhetetlen része, a leendő potenciális ügyfelek elérésére, új termékek, hűségprogramok és egyebek használatára szolgál. Hozzon létre új e-mail koncepciókat, és inspirálódjon kipróbált és valódi értékesítési sablonjainkból.
Közösségi média válaszok
A közösségi médiában az ügyfeleknek való válaszadás bonyolult lehet. Profi akar lenni, de nem túl hivatalos. Ha nehezen találja meg a megfelelő egyensúlyt, forduljon a közösségi média sablonokhoz inspirációért.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Előre definiált válaszok Útmutatót.
- Előre meghatározott válaszok
- Előre meghatározott válaszok létrehozása és használata a LiveAgentben
- Sablon üzenetek (makrók)
- Ügyfélszolgálati sablonok – bevált módszerek (+példák)
- Sablon válasz [Elmagyarázva]
- Ügyfélszolgálat (Elmagyarázva)
- E-mail sablonok
- Sablon üzenetek
Készen áll az előre meghatározott válaszok létrehozására?
Hozzon létre előre definiált válaszokat könnyedén, és kezdje el egyszerűsíteni munkafolyamatát még ma! Fedezze fel, milyen egyszerű felgyorsítani a jegymegoldási időt ingyenes, teljes körű, 14 napos próbaidőszakunkkal. Próbálja ki még ma!
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik az előre definiált válaszok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az előre definiált válaszok előre megírt üzenetek, amelyeket az ügynökök egyetlen paranccsal vagy kattintással telepíthetnek. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására, valamint a jegykezelés és a válaszadási idő felgyorsítására használják.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Ki használ előre definiált válaszokat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfélszolgálati ügynökök elsősorban előre definiált válaszokat használnak. Ezeket azonban értékesítési, marketing vagy informatikai képviselők is használhatják, akik az ügyfélkommunikációt is kezelik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen célt szolgálnak az előre meghatározott válaszok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az előre definiált válaszok nagyszerűek a help desk hatékonyságának javításához és a munkafolyamatok egyszerűsítéséhez. Ha kész sablonokkal rendelkezik, amelyek általános kérdésekre válaszolnak, rengeteg időt takaríthat meg az ügynökök számára. Ahelyett, hogy ugyanazt a választ írnák meg újra és újra, egyetlen kattintással telepíthetik az előre elkészített válaszokat.” } }] }