Előre definiált válaszok

A munkafolyamat ésszerűsítésének hatékony és egyszerű módja az, ha előre meghatározott válaszokat hoz létre a támogatási kérdésekre, amelyekre egyetlen, általános válasz adható.

Ez időt és energiát takarít meg azzal, hogy külön választ fogalmazna meg minden, ugyanazon problémával rendelkező ügyfél számára.

Példa:

Tárgy: A LiveAgent rendszeres megrendelése sikertelen Üzenet: Tájékoztattak minket, hogy a LiveAgent rendszeres megrendelése sikertelen volt. A hitelkártyát elutasították, ezért próbálkozzon egy másik kártyával [frissítse a számlázási információkat a LiveAgent ügynök panelen belül a “Saját fiókok” részben], vagy győződjön meg arról, hogy elegendő pénz van a tényleges kártyán. Ügyeljen arra is, hogy bankja ne utasítsa el az automatikus megbízást.

Az előre definiált válasz elindításához nyomja meg a CTRL + I billentyűkombinációt gépelés közben, vagy kattintson az Előre definiált válasz ikonra és válasszon a mentett előre definiált válaszok közül.

Előre definiált válasz létrehozásakor a következőket teheti:

  • Név meghatározása (az előre definiált válaszok gyorsabb megtalálásához)
  • Tárgy definiálása (csak új jegy összeállításakor lesz használva, nem használandó meglévő jegy megválaszolásakor)
  • Hozzon létre egy üzenetet (szöveg, amely automatikusan hozzá lesz adva a jegyéhez, ha ezt az előre definiált választ választja)
  • Állítsa be annak elérhetőségét (határozza meg a sablon üzenet láthatóságát, amely látható lehet: Önnek, mindenkinek, egy adott részlegnek)

Íme néhány előre definiált válasz, amelyet elkészítettünk Önnek:

Már megállapítottuk, hogy az előre definiált válaszok rengeteg időt takarítanak meg. Szóval, hol használhatja őket? Itt található azoknak a kategóriáknak a listája, amelyek kreatív példa sablonokhoz kapcsolódnak, hogy inspirálják Önt.

Jegykezelés

Az ügyfélszolgálat sok hasonló kérdést tapasztal naponta. Ez időigényes és frusztráló is lehet, de előre definiált válaszokkal megkönnyítheti ügynökei és ügyfelei számára is. Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Jegykezelő sablonokat.

Üzlet

A potenciális ügyfelekkel vagy partnerekkel e-mailben történő kommunikáció jól ismert és elterjedt módszer. Néha azonban szükségünk van egy újraindításra vagy egy inspirációra egy olyan vonzó e-mail írásához, amely talán megtérítené az ügyfeleket. Ha érdekli egy tranzakciós, promóciós vagy relációs e-mail írása, használja bátran ezeket az Üzleti sablonokat.

Ügyfélszolgálat

Szeretné megtakarítani az ügynökei idejét és csökkenteni a szükségtelen emberi hibákat? Olvassa el az Ügyfélszolgálati sablonokat és tudjon meg többet.

ÉlőChat

Ez a legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatorna. Használja ki maximálisan ezt az eszközt és segítsen ügynökeinek időt spórolni az ÉlőChat sablonokkal.

Ügyfélportál

Létre kell hoznia ellenőrző, üdvözlő, megerősítő, visszaállító, visszajelző vagy meghívó e-maileket? Használja ezeket az Ügyfélportál sablonokat és azonnal hozzon létre hatékony ügyfélszolgálati kommunikációt.

Ügyfélszolgálat

Szeretne segíteni ügynökeinek a nehéz beszélgetések kezelésében és időmegtakarításban? Inspirálja ügyfélszolgálati csapatát ezekkel a Help desk sablonokkal.

Marketing

Meg akarja tartani az ügyfeleket a weboldalán, vagy ösztönözni a más vállalatokkal való partnerséget? Talán hiányoznak a megfelelő szavak? Íme néhány remek ötlet – Marketing sablonok.

Értékesítés

Az e-mail még mindig szinte minden vállalkozás igazán fontos része. A potenciális vezetők elérése, új termék bevezetése, hűségprogramok és egyebek. Mindezeket a dolgokat általában e-mailben közlik, így a strukturált e-mailek elengedhetetlen rész. Mint mindannyian tudjuk, a szavak számítanak. Szerezzen új, friss koncepciókat ezekkel az Értékesítési sablonokkal.

Hívásközpont

A hívások továbbra is a vevői interakciók tetején vannak, ezért néhány előre meghatározott válasz segíthet az ügyfélszolgálat képviselőinek abban, hogy megteremtsék a végső ügyfélélményt és professzionális képet alkossanak a vállalatról. Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Call center sablonokat.

Közösségi média

A közösségi médiában az ügyfeleknek való válaszadás bonyolult lehet. Profi megjelenés és időmegtakarítás érdekében készen kell állnia néhány általános válaszra. Például; Köszönő válaszok vagy negatív véleményválaszok. Ha ötletek hiányával küzd, keresse fel a  Közösségi média sablonokat inspirációért.

 

Tudásbázis

Cikkeket készít az ügyfelek számára, hogy az ügyfélszolgálat 24/7 funkcióval működjön? Merítsen ihletet a Tudásbázis sablonokból a GYIK, a hogyan-cikkek, a hibaelhárító cikkek, az eszközleírás, a felhasználói útmutatók és az oktatóanyagokról.

Miben különböznek az előre definiált válaszok a sablon üzenetektől?

  • Előre definiált válasz létrehozásakor meghatározhatja az e-mail tárgyát
  • Sablon üzenetek csak rövid szövegsorozatot tárolhatnak

  • Az előre definiált válaszok mellékleteket tartalmazhatnak

Tudásbázis-források:

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Előre definiált válaszok Útmutatót.

 

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.