Előre definiált válaszok

Mik az előre definiált válaszok?

Az előre meghatározott válaszok előre megírt üzenetek, amelyeket az ügynökök egyetlen paranccsal vagy kattintással telepíthetnek. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására, valamint a jegykezelés és a válaszadási idő felgyorsítására használják.

Előre definiált válaszok az ügyfél-elégedettségi szoftverben - LiveAgent
Példa a sablon üzenetekre

Miben különböznek az előre definiált válaszok a sablon üzenetektől?

Hasonló céljaik ellenére az előre definiált üzenetek és az előre meghatározott válaszok két külön funkció.

Az előre meghatározott válaszok háromféleképpen különböznek a sablon üzenetektől:

  • A sablon üzenetek csak rövid szövegsorozatot tárolhatnak, míg az előre meghatározott üzenetek hosszabbak lehetnek
  • Előre meghatározott válasz létrehozásakor meghatározhatja az e-mail tárgyát
  • Az előre definiált válaszok mellékleteket tartalmazhatnak

Ki használ előre definiált válaszokat?

Az ügyfélszolgálati ügynökök elsősorban előre definiált válaszokat használnak. Ezeket azonban értékesítési, marketing vagy informatikai képviselők is használhatják, akik az ügyfélkommunikációt is kezelik.

Milyen célt szolgálnak az előre meghatározott válaszok?

Az előre meghatározott válaszok nagyszerűek az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítására és a munkafolyamatok egyszerűsítésére. Az általános kérdésekre válaszoló kész sablonokkal rengeteg időt takaríthat meg ügynökei számára. Ahelyett, hogy újra és újra kiírnák ugyanazt a választ, egyetlen kattintással előre elkészített válaszokat helyezhetnek el.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Példa előre definiált válaszokra

Tárgy: Szállítási szabályzatunk

Üzenet: Minden megrendelést 2-3 munkanapon belül feldolgozunk. A megrendeléseket nem szállítjuk ki hétvégén vagy ünnepnapokon. Ha nagy mennyiségű rendelést tapasztalunk, akkor a szállítások néhány nappal késhetnek. Kérjük, ebben az esetben várjon további napokat a szállításhoz. Ha jelentős késedelem várható a rendelés szállítása során, e-mailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot.

A rendelés szállítási díja kiszámításra kerül és megjelenik a fizetéskor. Az éjszakai szállítás csak az Egyesült Államok kontinentális részén található szállítási címmel rendelkező megrendelések esetén érhető el.

Előre-definiált-válaszok-áttekintése-LiveAgent
LiveAgent – Előre definiált válaszok Áttekintése

Hogyan telepíthetek előre definiált válaszokat?

Az előre definiált válasz elindításához nyomja meg a CTRL + I billentyűkombinációt gépelés közben, vagy kattintson az Előre definiált válasz ikonra és válasszon a mentett előre definiált válaszok közül.

Hogyan hozhat létre előre definiált válaszokat?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).

  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.

  4. Válassza az Előre definiált válaszok lehetőséget.

  5. Kattintson az Előre definiált válasz létrehozása gombra.

előre meghatározott válaszokat hozhat létre a LiveAgentben

6. Adja meg válaszának nevét. 7. Hozzon létre egy tárgy sort. Ezt akkor használja, amikor új jegyet (e-mailt) hoz létre, és az előre meghatározott választ használja. 8. Hozza létre üzenetét egyszerű szöveges vagy HTML formátumban. Nyugodtan vegyen fel mellékleteket. 9. Adja meg, hogy mely osztályok és ügynökök tudják használni az előre meghatározott választ.

Előre meghatározott válaszok beállítása a LiveAgentben

10. Kattintson a Mentés gombra.

Az előre definiált válaszok szerkesztése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).

  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.

  4. Kattintson az Előre megadott válaszok elemre.

  5. Kattintson egy meglévő üzenetre.

  6. Szerkessze az üzenetet tetszése szerint.

  7. Kattintson a Mentés gombra.

előre meghatározott válaszok szerkesztése a LiveAgentben

Előre definiált válaszok törlése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).

  3. Kattintson az Automatizálás lehetőségre.

  4. Kattintson az Előre megadott válaszok elemre.

  5. Keresse meg a törölni kívánt üzenetet.
  6. Kattintson az üzenet jobb oldalán található Kuka ikonra.

  7. Erősítse meg választását az előugró megerősítő párbeszédpanelen az Igen gombra kattintva.

előre meghatározott válasz törlése a LiveAgentben

Néhány előre definiált válasz a kezdéshez

Amint azt már megállapítottuk, rengeteg időt takaríthatunk meg előre definiált válaszok használatával. Tehát hol és milyen kontextusban használhatjuk őket? Összeállítottuk a kategóriák listáját példákkal, hogy inspirációt merítsen, és létrehozhassa sajátját.

Jegykezelő sablonok

Az ügyfélszolgálati képviselők nap mint nap sok hasonló megkeresést kapnak. Időigényes és frusztráló is lehet ugyanazokra a kérdésekre újra és újra válaszolni. Könnyítse meg ügynökei munkáját előre meghatározott jegykiadó válaszok létrehozásával. Tekintse meg a mieinket itt: jegykezelő sablonok.

Üzleti válaszok

Az e-mail használata a potenciális ügyfelekkel és partnerekkel való kommunikáció eszközeként jól ismert gyakorlat. Néha azonban szükség van egy szikra ihletre egy olyan lenyűgöző e-mail létrehozásához, amely a potenciális leadeket fizető ügyfelekké alakítja. Ha érdekli a tranzakciós, promóciós vagy relációs e-mailek írása, bátran merítsen ihletet üzleti sablonjainkból.

Ügyfélszolgálati válaszok

A kiváló ügyfélszolgálat biztosítása minden szolgáltatási interakció során elengedhetetlen ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettek és lojálisak maradjanak a márkához. Tekintse meg előre meghatározott válaszainkat, amelyeket ügynökei bármilyen forgatókönyv esetén használhatnak – az ügyfelek köszönetétől a dühös üzenetekre való válaszadásig. Kattintson ide az ügyfélszolgálati sablonok megtekintéséhez.

Ügynöki rangsorolás funkció az ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Előre meghatározott élő chat válaszok

Az élő chat az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatorna. Ha növelni szeretné a hatékonyságát és több beszélgetést szeretne megoldani, itt az ideje, hogy előre meghatározott válaszokat használjon. Fedezze fel, hogyan takaríthatunk meg időt élő csevegési sablonjainkkal.

Élő-chat-előnyök-Továbbfejlesztett-CX-chat-meghívók

Ügyfélportál válaszok

Létre kell hoznia ellenőrző, üdvözlő, megerősítő, visszaállítási, visszajelzési vagy meghívó e-maileket? Ezekkel az ügyfélportál sablonokkal lenyűgöző ügyfélszolgálati kommunikációt hozhat létre.

Ügyfélszolgálati válaszok

Szeretne segíteni ügynökeinek a nehéz beszélgetések kezelésében, és időt takaríthat meg? Inspirálja ügyfélszolgálati csapatát ezekkel az ügyfélszolgálati sablonokkal.

Marketing válaszok

Megpróbál megtartani egy ügyfelet a webhelyén, vagy partnerségre ösztönöz más cégekkel, de hiányoznak a megfelelő szavak? Íme néhány nagyszerű ötlet – marketing sablonok.

Hívásközpont szkriptek

Hozza létre a végső ügyfélélményt előre megírt call center szkriptjeinkkel. Örömet szerezhet ügyfeleinek azzal, hogy a megfelelő szavakat a megfelelő időben mondja.

Tudásbázis válaszok

Cikkeket készít 24 órás tudásbázisához? Merítsen ihletet tudásbázis-sablonjainkból, amelyek felvázolják a GYIK-et, az útmutató cikkeket, a hibaelhárítási útmutatókat, az eszközleírásokat, a felhasználói útmutatókat és az oktatóanyagokat.

Értékesítési válaszok

Az e-mail az üzleti élet elengedhetetlen része, amelyet a potenciális ügyfelek megszólítására, új termékek, hűségprogramok és egyebek bevezetésére használnak. Hozzon létre új e-mail koncepciókat, és merítsen ihletet kipróbált és valódi értékesítési sablonjainkból.

Közösségi média válaszok

Az ügyfeleknek a közösségi médiában való reagálás bonyolult lehet. Profi szeretne lenni, de nem túl formális. Ha nehezen találja meg a megfelelő egyensúlyt, keressen inspirációt közösségi média sablonjainkban.

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Előre definiált válaszok Útmutatót.

Készen áll az előre meghatározott válaszok létrehozására?

Könnyedén hozhat létre előre definiált válaszokat, és kezdje el egyszerűsíteni munkafolyamatát még ma! Fedezze fel, milyen egyszerűen felgyorsíthatja a jegykezelési időt ingyenes, mindent magában foglaló 14 napos próbaverziónkkal. Próbálja ki még ma!

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok az előre meghatározott válaszok?

Az előre meghatározott válaszok előre megírt üzenetek, amelyeket az ügynökök egyetlen paranccsal vagy kattintással telepíthetnek. Általában a gyakran ismételt kérdések megválaszolására, valamint a jegykezelés és a válaszadási idő felgyorsítására használják.

Ki használ előre meghatározott válaszokat?

Az ügyfélszolgálati ügynökök elsősorban előre meghatározott válaszokat használnak. Használhatják azonban azokat az értékesítési, marketing vagy informatikai képviselők, akik az ügyfélkommunikációt is kezelik.

Milyen célt szolgálnak az előre meghatározott válaszok?

Az előre meghatározott válaszok nagyszerűek az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítására és a munkafolyamatok egyszerűsítésére. Az általános kérdésekre válaszoló kész sablonokkal rengeteg időt takaríthat meg ügynökei számára. Ahelyett, hogy újra és újra kiírnák ugyanazt a választ, egyetlen kattintással előre elkészített válaszokat helyezhetnek el.

Állítsa be a sablont! Adjon a sablonokhoz köszöntéseket és aláírásokat és spóroljon időt. Az ügynök válasz sablon segíteni fog a gyorsabb és hatékonyabb munkában.

Ügynök válasz sablon

Az ügynök válasz sablon egy eszköz, amely lehetővé teszi a függőben lévő jegyek gyors megválaszolását különböző témákban és szituációkban. Az ügynökök testre szabhatják a sablonokat és a LiveAgent számtalan sablont kínál. Az ügynök válasz sablonok az ügynök panel alatt találhatók a konfiguráció lehetőségen belül. A hívó eszköz ütemezése lehetővé teszi a call centernek, hogy javítsa a működését, és az ügynökök más feladatokra összpontosíthassanak.

Az előre elkészített válaszadási sablonokat átveheti, személyre szabhatja és felhasználhatja, amikor ügyfelei a közösségi médián keresztül kérnek ügyféltámogatást.

Közösségi média ügyfélszolgálati sablonok

Az ügyfél képviselet fontos stratégia, amely növeli az értékesítést és növeli az ügyfelek elégedettségét. Az üzlet hatékonyan tudja kezelni az ügyfélkapcsolatokat az Ügyfélszolgálati értékelés ellenőrzőlistáján keresztül. Az ügyfelek visszajelzései és javaslattáblája segítségével a vállalkozások olyan ügyfélközpontú termékeket készíthetnek, amelyek megoldják problémákat és időt takarítanak meg a visszacsatolási stratégiák végrehajtásával szemben.

Válaszoljon szakszerűen és kedvesen a funkciókéréses e-mailekre, függetlenül attól, hogy milyen (jó vagy rossz) híreket küld el ügyfeleinek.

Funkciókérés válasz e-mail sablonok

Az ügyfélszolgálati kérelmek kiemelkedő jelentőséggel bírnak az elégedettség növelése szempontjából, a helyes válasz és az első kapcsolattartás növeli az elégedettséget. Az előre definiált válaszok lehetővé teszik a munkafolyamatok egyszerűsítését és időt takaríthatnak meg, a LiveAgent pedig lehetővé teszi a könnyű telepítést és az előre definiált válaszok szerkesztését. A jegyeltérítés pedig a válaszok adására használt kifejezés.

A konzervált üzenetek tökéletes eszköz az Ön hatékonyságának növelésére. Segít az ügynököknek, hogy előre meghatározott üzenetek küldjenek a gyakran feltett kérdésekre.

Konzervált üzenetek

A konzervált üzenetek hatékony megoldást nyújtanak az ismétlődő és átfogalmazott válaszok kiküszöbölésére az ügyfélkérdésekre. Az ügynökök testre szabhatják saját konzervált üzeneteiket, így a munkafolyamatot személyre szabhatják. A LiveAgent-ben korlátlan számú konzervált választ adhat meg és elérhetővé teheti az összes támogató személyzet számára. Az üzenetek összekapcsolhatók kulcsszavakkal, melyekkel könnyű megtalálni a megfelelő válaszokat. A konzervált válaszok lehetővé teszik a gyors válaszadást az ismételt kérdésekre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót