A jegykezelő sablonok gyorsítják az ügyfélszolgálati válaszadást, biztosítják az ellentmondásmentes élményt, és növelik a hatékonyságot. Segítik az ügynököket a pontosabb válaszadásban és csökkentik a betanítási időt, javítva a szolgáltatás minőségét.
Bár az ügyfélszolgálati ügynököknek általában nagyon sokféle kérést kell megoldaniuk- szerencsére ezekhez nem kell minden alkalommal új módszert alkalmazniuk, pl. amikor kérdéseket válaszolnak meg, támogatást nyújtanak vagy más esetekben. Ilyenkor előre elkészített sablonokat használnak, amelyek által csökkentik a válaszadási időt és ellentmondásmentes ügyfélszolgálati élményt nyújtanak. A tárolt válaszok, előre meghatározott válaszok és sablonok a legalapvetőbb tényezői a jegykezelői szoftvereknek. Az ügynököknek több időt biztosítanak kevesebb stressz mellett, ésszerűbbé teszik a munkafolyamataikat és meggyorsítják az ügyfélszolgálatot. Dióhéjban a tárolt üzenetek és a sablonok a következőket kínálják:
Néhány előre elkészített üzenettel elérheti a személyre szabott megközelítést és így nem kell minden választ egyenként a nulláról felépítenie. Létrehozni egy dokumentumtárat a hatékony tárolt válaszokból és sablonokból idő és energiaigényes feladat. Mi itt bemutatjuk a 12 leggyakrabban előforduló esetet tartalmazó egyszerű jegykezelő sablont. Használja ezeket kiindulási pontnak és igazítsa őket az ön ügyfeleihez!
Thank you for reaching out. This is just a quick note to inform you that we received your message and have already started working on resolving your issue [Ticket ID: (Number) dated (Date)].
If you have any further questions or concerns, please let us know. We are available round-the-clock and always happy to help. Thanks for being a loyal [COMPANY] customer.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]
I wanted to update you before the weekend about the status of your [Issue, Ticket ID]. It is currently in progress and is being worked on by our tech support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved as soon as possible.
As a rough estimate, it should be fixed on [ETA]. We’ll keep you updated.
Thanks for your patience!
[YOUR SIGNATURE]
It’s been a while since our last update, but we wanted to reassure you we haven’t forgotten about your issue. It’s been a bit more challenging than the average case but our team of tech gurus is committed to resolving it as soon as possible.
Meanwhile, we will keep you posted on any further updates. Thank you for your patience while we work through this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for submitting your ticket [Ticket ID] on [Date]. Could you please give us a little more context? When did this issue begin? Has it been occurring consistently, or does it happen on and off? Have you tried any solutions on your own?
These questions will help us find a more personalized solution to your problem.
Looking forward to hearing from you,
[YOUR SIGNATURE]
[AGENT NAME] from [COMPANY] here. Hope you’re doing well!
You’ve reported a problem with [Issue] on [Date]. As promised, I’m circling back to tell you that it has been successfully resolved.
The problem turned out to be more complex than we thought, so it took a little bit longer to get it fixed. But everything should be fine now. Could you confirm that everything is working?
If you have any more questions or come across any other issues, let me know, I’ll be happy to help.
Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]
Your [Issue, Ticket ID] has been resolved. Thanks for your patience and time, and we hope our customer support was satisfactory.
If there is anything else we can do for you, please don’t hesitate to reply to this email or call us at (number).
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I’m reaching out about your case with us regarding [Case topic]. It’s been [Number] days since we’ve heard from you, so I wanted to let you know that we are going to close this ticket.
You can always reopen it or raise a new ticket if you need any further assistance. Thanks for working with us!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We’re reaching out with an unfortunate update on your request [Ticket ID] dated [Date]. We admit that there was an error on our part, and we’re really sorry about it. The fact that we (explanation of what was done wrong).
We understand that this is an inconvenience, but we’re currently doing our best to sort this out. We are once again extremely sorry for this incident. I will personally inform you of any further updates.
Thank you for your patience and understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for reaching out. Unfortunately, we are experiencing technical issues at the moment. Our tech support team is already on it and the service should be up and running in [ETA].
We’ll let you know as soon as we’re back. Our sincere apologies for the inconvenience this may have caused you. Thanks for being patient while we sort this out.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for reporting [bug]. There seems to be a glitch in the application. We’ve logged this in our bug tracker, please expect a new version with the fix shortly. Our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.
We appreciate your patience,
[YOUR SIGNATURE]
You have recently contacted us regarding [Issue], which was [Resolved/Closed]. We’re reaching out to make sure that there have been no related issues since. In case you have any updates, please let us know. We’ll be happy to assist you further.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Your feedback is appreciated and will help us improve!
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your ticketing templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
A jegykezelő rendszer kiválasztása során vegye figyelembe a következő szolgáltatásokat: Automatizált jegyelosztás, Teljesítmény jelentések, SLA-k, Ügyfél portál, Gamifikáció, és Integrációk. Ez olyan, mint egy fejlettebb verziója az e-mail kezelő szoftvernek, amely több bejövő csatornát tud kezelni, mint csak az e-mailek. A megfelelő támogató jegyrendszer fokozza az összes szolgáltatási képességét, minimális erőfeszítéssel a részéről.
A jegykezelő sablonok lehetővé teszik a jegyek gyorsabb megválaszolását. Sőt, segítenek ügynökeinek abban is, hogy profik maradjanak.
A help desk jegy a segítségkérés nyilvántartása. A megkeresés lehet kérdés, probléma leírása vagy információ kérése.
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!
11 válasz sablon vásárlói panaszokhoz
Fedezze fel a 11 válasz sablont vásárlói panaszokhoz, amelyek segítenek növelni az ügyfélmegelégedettséget és a hűséget e-mail, élő csevegés és telefonhívások során. Látogasson el, hogy hasznos tippeket kapjon a hatékony panaszkezeléshez!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team