Jegykezelő sablonok

Bár az ügyfélszolgálati ügynököknek általában  nagyon sokféle kérést kell megoldaniuk- szerencsére ezekhez nem kell minden alkalommal új módszert alkalmazniuk, pl. amikor kérdéseket válaszolnak meg, támogatást nyújtanak vagy más esetekben. Ilyenkor előre elkészített sablonokat használnak, amelyek által csökkentik a válaszadási időt és ellentmondásmentes ügyfélszolgálati élményt nyújtanak. A tárolt válaszok, előre meghatározott válaszok és sablonok a legalapvetőbb tényezői a jegykezelői szoftvereknek. Az ügynököknek több időt biztosítanak kevesebb stressz mellett, ésszerűbbé teszik a munkafolyamataikat és meggyorsítják az ügyfélszolgálatot. Dióhéjban a tárolt üzenetek és a sablonok a következőket kínálják:

  • Segítik az ügynököket a gyorsabb, pontosabb és megfelelőbb válaszadásban;
  • Jelentős időt és energiát takarítanak meg az ön támogatói csapata számára;
  • Növelik az ügynökök önbizalmát, hatékonyságát és teljesítőképességét;
  • Csökkentik az új ügynökök betanítási idejét;
  • Következetes márkaképviseletet biztosítanak a vevőkkel való kommunikációban;
  • Növelik a szolgáltatás minőségét és a vevőelégedettséget.
Jegykezelő sablonok
Tárolt válasz

A tárolt válaszok és a sablonok használata a jegykezelési rendszerben

  • Vonja be az egész szervezetét a sablonok készítésébe és az értékelési folyamatba, hogy fel tudja használni a különböző részlegeken dolgozók építő jellegű visszajelzéseit!
  • Győzödjön meg róla, hogy minden sablont tüzetesen átnézett, mielőtt alkalmazásba kerül, nincsenek benne nyelvtani és egyéb hibák, elírások.
  • Ne használjon unalmas, robotos, vagy túlzottan formális nyelvet-találja meg a megfelelő stílust és hangnemet a hallgatósága számára!
  • Próbáljon ki különböző válaszadási sablonokat, és találja meg az önnek legmegfelelőbbet!
  • A felhasználók 38%-a találja fusztrálónak a forgatókönyv szerinti, nem személyre szóló válaszadást. Használjon személyre szabott sablonokat, amikor csak lehet és igazítsa válaszait az ügyfeléhez és annak igényeihez!
  • Ne használjon tárolt válaszokat és sablonokat csak azért, hogy meggyorsítsa a támogatás folyamatát! Csak akkor küldjön el egy üzenetet, ha 100%-ig biztos abban, hogy az helytálló és megfelel az ügyfele igényeinek.
  • Ellenőrizze rendszeresen a tárolt üzeneteket és sablonokat, hogy helytállók legyenek és ily módon alkalmazkodjon szervezete növekedéséhez és a változó ügyféligényekhez.

12 példa a tipikus jegykezelési válaszadási sablora

Néhány előre elkészített üzenettel elérheti a személyre szabott megközelítést és így nem kell minden választ egyenként a nulláról felépítenie. Létrehozni egy dokumentumtárat a hatékony tárolt válaszokból és sablonokból idő és energiaigényes feladat. Mi itt bemutatjuk a 12 leggyakrabban előforduló esetet tartalmazó egyszerű jegykezelő sablont. Használja ezeket kiindulási pontnak és igazítsa őket az ön ügyfeleihez!

Visszaigazolás arról, hogy a jegy beérkezett

Értesítés jegykezelési folyamatról # 1 (Jegyének feldolgozása folyamatban van)

Értesítés jegykezelési folyamatról # 2 (Nem feledkeztünk meg önről)

Több információ kérése az ügyféltől

Ügyfél tájékoztatása az ügy megoldásáról

Jegy lezárása

Jegy lezárása visszajelzés hiánya miatt

Hiba történt a problémamegoldásban

Elnézéskérés egy az egész céget érintő kérdésben

Egy programhiba bejentésre való válaszadás

Ellenőrzés

Ügyfélszolgálati ellenőrzés

Ready to put your ticketing templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..