Minden, amit tudnia kell a LiveAgent GDPR teljesítésről.
A LiveAgent elkötelezett a titoktartás, biztonság, megfelelőség és átláthatóság mellett. Ez a hozzáállás támogatja ügyfeleink EU adatvédelem előírásainak teljesítését, beleértve az Általános Adatvédelmi Rendeletben (GDPR) foglaltakat, mely 2018. május 25-én lépett hatályba.
Az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) (Rendelet (EU) 2016/679) egy olyan rendelet, amivel az Európai Parlament, az Európai Uniós Tanács, és az Európai Bizottság erősíteni, és egyesíteni kívánja az adatvédelmet, minden állampolgárnak az Európai Unión (EU) belül.
Egyik módja, hogy egy EU állampolgár személyes adatait gyűjtsék a LiveAgent használata mellett, amikor kapcsolati adatbázist készít, információkkal, és velük kapcsolatos üzleti interakciókkal (pl. CRM rendszer). Nem minden ügyfél “érintett”, mivel az érintettek csak egyéni személyek. Ügyfelei között lehetnek vállalkozások, vagy állami szervezetek, melyekre nem vonatkozik a GDPR előírás.
Igen, a LiveAgent teljes mértékben GDPR kompatibilis 2018 májusától.
Két-tényezős hitelesítés
A 2-lépcsős azonosítás magasabb biztonságot biztosít LiveAgent fiókjának. Ha a 2-Tényezős Hitelesítés akítv, minden bejelentkezésnél fiókjába, szükséges megadni azt a kódot, amit Ön előzőleg a Google Authenticator app-pal hozott létre. A 2-Lépcsős Azonosítás segít kizárni az ismeretlen személyeket, még akkor is, ha tudják a jelszavát.
HTTPS Kódolás
Minden LiveAgent fiók egy biztonsági kapcsolódáson megy át a HTTPS protokollal. A Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) a biztonságos verziója a HTTP-nek, annak a protokollnak, amivel adatait továbbítják böngészője és a látogatott weboldal között. Ez azt jelenti, hogy minden kommunikáció a LiveAgent és böngészője között kódolva van, beleértve a chateket és email kommunikációkat.
A legújabb bevált gyakorlatokat alkalmazzuk bejelentkezési azonosítóinak és jelszavainak tárolására és védelémére a felhőben.
IP & hálózat korlátozások
Beállítható, hogy LiveAgent fiókja csak bizonyos IP cím csoportból legyen elérhető.
API Biztonság
A LiveAgent REST API korlátozva van az akkreditált felhasználókra, felhasználó név és jelszó, vagy felhasználó név és API token alapján.
SPAM szűrés
A LiveAgent-nek beépített SPAM szűrője van, ami folyamatosan tanulja és fejleszti szűrő képességeit.
A LiveAgent lehetőséget biztosít ügyfeleinek, hogy töröljék Szolgáltatás Adataikat, amik személyes adatokat tartalmazhatnak, pl. profilok, jegyek, képek, és csatolmányok, aktív LiveAgent fiókokban. A LiveAgenten belül, az Adminisztrátorok és Ügynökök (kollektív néven “Felhasználók”) hierarchális előjogokkal rendelkeznek, amit itt talál részletesen.
Ügynök Profil Törlés
A LiveAgent jelenleg támogatja az Ügynök profil információk törlését, amit itt talál részletesen. Az Adminok és a Birtokos minden Felhasználó profilt törölhet, beleértve az Ügynököket is. Az Ügynökök törlését a Konfiguráció>Ügynökök>Ügynök törlése alatt éri el. A LiveAgent megőrzi a Fiók Tulajdonos információt, annak érdekében, hogy folytathassa szolgáltatását. Ha egy fiókot leállítanak, a LiveAgent az Adat Törlés Szabályzatát követi a fennmaradó profil adatokhoz.
Végső-Felhasználó Profil Törlés
A LiveAgent jelenleg támogatja a Végső-Felhasználó profil információ törlését, részletek itt. A Birtokos, Adminisztrátorok és Ügynökök törölhetnek Végső-Fehasználó profilokat. Miután a törlés megtörtént, a Végső-Felhasználó profilt eltávolítják a Felhasználó Interfészből és a Végső-Felhasználó azonosító törlődik a rendszerből, az OAuth Tokenekkel, Értekezésekkel, és Elmentett Keresésekkel együtt.
Jegy Törlés
A Jegyeket az itt leírt lépések alapján lehet törölni. Ez a cikk azt is részletezi, hogyan lehet véglegesen törölni jegyeket.
Ügyfél Oldal Profil Törlés
Az Ügyfelek törölhetik profiljukat egy Ügyfél Oldalról a következő lépeseket követve, részletek itt (az Ügyfél Oldal profil törlés ugyanazt a folyamatot követi, mint a Végső felhasználó profil törlés).
Beleegyezés Elfogadása az Élő Támogatáshoz Live Chat-tel
A GDPR egyik előírása kötelezi Önt, hogy informálja ügyfeleit arról, hogy Ön, és/vagy egy harmadik fél feldolgozó személyes adataikat gyűjti. Ha live chaten nyújt ügyféltámogatást, azt javasoljuk, hogy helyezzen el beleegyezés elfogadását az elő-chat formulában.
A LiveAgent alkalmazása lehetővé teszi, hogy minden bizalmas adatot törölhessen ügyfeleiről, ha közvetlenül a LiveAgent alkalmazásban kérvényezik, azáltal, hogy törlik az összes jegyet és névjegy adatokat, amik ügyfeléhez tartoznak.
Ezen felül, minden LiveAgent fiók tulajdonos teljes kontrollal bír fiókja felett, és bármikor kérheti fiókjának törlését a support@liveagent.com email címen. Továbbá, a LiveAgent felhőnek automatikus folyamatai vannak a felfüggesztett fiókok törlésére, ezzel garantálva, hogy nem tároljuk tovább adatait, miután úgy döntött nem kívánja tovább igénybe venni szolgáltatásaink.
Ha 14 napon belül nem vált próba fiókról előfizetésre, vagy a számlázás 7 napnál tovább sikertelen előfizetés esetén, a fiók felfüggesztésre kerül. A felfüggesztett fiók nem engedi a felhasználói bejelentkezést, illetve az adatok elérését a fiók tulajdonos, vagy ügyfelei által.
Ha a fiók tulajdonos nem kérelmezi fiókjának újraaktiválását emailen, vagy chaten keresztül a következő 60 napon belül, fiókját leállítják (az oldal inaktívvá válik, eltávolítjuk a fiók beállítást a felhőből, de az adatokat megtartjuk tárolásra).
A leállított fiókok automatikusan törlésre kerülnek a felhőből a következő 30 napon belül. Ettől a pillanattól, semmilyen aktív adatot nem tárolunk a LiveAgent felhőben, további 30 napig tároljuk az adatbázis backup biztosításért. Amint a backup lejár, a továbbiakban semmilyen adatot nem tárolunk fiókjából.
Vegye fel velünk a kapcsolatot: info@liveagent.com.
Ügyfél átvilágítása ellenőrző lista
Ismerje meg, milyen elemeket kell felvennie az ügyfél-átvilágítási ellenőrzőlistába, hogy megvédje vállalkozását új ügyfelek felvételekor.
GDPR: Placing Consent Acceptance in Chat
Sorry, I cannot complete this task as it requires access to the specific text for summarization.
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely különböző funkciókkal rendelkezik, mint például telefonrendszerek, bejövő híváskezelés, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A cégről és partnereiről, valamint az árakról és támogatási lehetőségekről is található információ. Sales kontaktok is megjelennek a szövegben, valamint a lehetőség arra, hogy feliratkozzanak a hírlevelekre és demót kérjenek.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.