Utoljára frissítve: 2019. október 28

A Quality Unit, s. r. o. a * .ladesk.com címen (fiókja URL-címe) található weboldalán keresztül nyújtja Önnek Szolgáltatását (a továbbiakban “LiveAgent” névre hivatkozva).

Quality Unit, s. r. o. bizonyos alprocesszorokat használ a LiveAgent szolgáltatás nyújtásában.

Mi az alprocesszor:

Az alprocesszor egy harmadik fél adatfeldolgozója, amelyet a LiveAgent igénybe vesz és hozzáféréssel rendelkezik vagy potenciálisan hozzá tud férni a Szolgáltatási adatokhoz vagy feldolgozza azokat (amely személyes adatokat tartalmazhat). A LiveAgent különféle típusú alprocesszorokat használ a különböző funkciók elvégzéséhez, az alábbi táblázatokban leírtak szerint.

Kellő gondosság:

A LiveAgent vállalja, hogy üzleti szempontból ésszerű kiválasztási eljárást alkalmaz, amelynek révén értékeli a javasolt alfeldolgozók biztonsági, adatvédelmi és titoktartási gyakorlatait, amelyek hozzáférnek vagy hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz vagy feldolgozzák azokat.

Szerződéses biztosítékok:

A LiveAgent megköveteli, hogy az alfeldolgozók egyenértékű kötelezettségeket teljesítsenek, mint amelyeket a LiveAgent (mint adatfeldolgozó) megkövetel, a LiveAgent adatfeldolgozási szerződésében („DPA”) meghatározottak szerint, beleértve, de nem kizárólag az alábbiakra vonatkozó követelményeket:

– a személyes adatokat az adatkezelő (azaz az előfizető) dokumentált utasításainak megfelelően dolgozza fel (ahogy azt a LiveAgent írásban közölte az érintett alfeldolgozóval);

– alfeldolgozási tevékenységeikhez kapcsolódóan kizárólag megbízható személyzetet alkalmazzanak, aki szerződésben kötelezően köteles betartani az adatvédelmet és a biztonsági előírásokat az alkalmazandó adatvédelmi törvények szerint;

– biztosítson rendszeres biztonsági és adatvédelmi képzéseket a személyi adatokhoz hozzáférést biztosító személyzet számára;

– megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtása és fenntartása;

– haladéktalanul tájékoztatja a LiveAgentet bármilyen tényleges vagy potenciális biztonsági megsértésről; és működjön együtt a LiveAgenttel az adatkezelők, érintettek vagy adott esetben adatvédelmi hatóságok kéréseinek kezelése érdekében.

Ez a szabályzat nem biztosít további jogokat vagy jogorvoslatokat az Ügyfeleknek, és nem szabad kötelező érvényű megállapodásnak tekinteni. Az itt közölt információk csak a LiveAgent alfeldolgozói általi elköteleződési folyamatának illusztrálására szolgálnak, valamint a jelen házirend dátumának harmadik felek általi tényleges listájának megadására (amelyet a LiveAgent felhasználhat Szolgáltatásainak szállítása és támogatása során).

Ha ön LiveAgent ügyfél, és be szeretne lépni a DPA-ba, kérjük, írjon nekünk az andrej@liveagent.com e-mail címre.

Infrastruktúra alfolyamatai

A LiveAgent birtokolja vagy ellenőrzi az infrastruktúrához való hozzáférést, amelyet a LiveAgent használ a Szolgáltatásokhoz benyújtott Szolgáltatási adatok tárolására, az alábbiak kivételével. Jelenleg a LiveAgent gyártói rendszerei a Szolgáltatásokért az Egyesült Államokban és Európában közös helyeken találhatóak.

Az ügyfélfiókok ezen régiók egyikében jönnek létre az Ügyfél tartózkodási helye alapján; az Ügyfél Szolgáltatási adatai később az adott régióban maradnak, kivéve, ha az Ügyfél és a LiveAgent megegyezik, de a Szolgáltatások teljesítményének és elérhetőségének biztosítása érdekében áthelyezhetőek egy régió adatközpontjai között. Az alábbi táblázat azokat az országokat és jogi személyeket írja le, amelyek a LiveAgent által a Szolgáltatási adatok tárolásával foglalkoznak.

SzerverekLinode, LLC (EU Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (UK Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (US Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (SG Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekAmazon Web Services, LLC A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekWebsupport, s.r.o. (EU Customers) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.

Egyéb alprocesszorok

A LiveAgent bizonyos szolgáltatásspecifikus Alprocesszorokat használ Szolgáltatása nyújtásához. A releváns funkcionalitás biztosítása érdekében ezek az alfeldolgozók hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz.

SzolgáltatásQuality Unit, LLC A Quality Unit, LLC a Quality Unit tagvállalata. A Quality Unit, LLC alvállalkozóként működik a LiveAgent szolgáltatás biztosításában.
SzolgáltatásQuality Unit Ukraine A Quality Unit Ukrajna alvállalkozóként működik a LiveAgent szolgáltatás biztosításában.
SzolgáltatásTwilio, Inc. A LiveAgent a Twillio-t haszánlja mint VoIP szolgáltató.

Alvállalkozók

Az ügyfélszolgálat 24/7 rendelkezésre állásának biztosítása érdekében a LiveAgent együttműködik az alvállalkozókkal, akik hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz. Minden alvállalkozónak van szerződése, és be kell tartania a biztonsági irányelveket, amelyek közül az egyik, hogy az Ügyfél előzetes hozzájárulásával fér hozzá az ilyen adatokhoz.

Kapcsolódó cikkek
A LiveAgent egy sokoldalú ügyfélszolgálati szoftver, amely javítja a vállalkozások támogatását. Tekintse meg ezt az áttekintést arról, hogy a call center funkciói milyen előnyökkel járhatnak az Ön számára.

LiveAgent call center szoftver áttekintése

A LiveAgent egy sokoldalú ügyfélszolgálati platform, amely lehetővé teszi a hívások irányítását és az egyedi gombtervezést. Funkciói, mint a légzési idő és a várakozási idő beállítása, segítik a telefonközpont hatékony működését. A teszt során sikeresen hívták fel a figyelmemet az értesítések és csengőhangok.

A felelős egy személy, aki kap egy kijelölt jegyet. Az ő neve meg fog jelenni a következő alkalommal a jegy mellett, így mindenki tudni fogja, hogy ki gondoskodik erről a jegyről.

Felelős

Regisztrált a LiveAgentre? Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát, amíg az alkalmazás elkészül. Csevegés, hívások, videóhívások és még sok más!

A feltételek alapján több feladatot végrehajthat közvetlenül a LiveAgentben szabályok végrehajtásával, vagy harmadik féltől származó alkalmazásokban az API-n keresztül.

Cél

LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.

A LiveAgent 5.24 új Salesforce-integrációt és új funkciókat kínál ügyfeleink számára! Vessen egy pillantást néhány újdonságra.

Legyen naprakész a LiveAgent 5.24-ről

A LiveAgent a vállalkozások hatékony kommunikációs eszköze, amely segít az ügyfélszolgálat és az értékesítés kezelésében. Számos funkciót és integrációt kínál, valamint proaktív chat és IVR technológiát biztosít.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót