Utoljára frissítve: 2019. október 28

A Quality Unit, s. r. o. a * .ladesk.com címen (fiókja URL-címe) található weboldalán keresztül nyújtja Önnek Szolgáltatását (a továbbiakban “LiveAgent” névre hivatkozva).

Quality Unit, s. r. o. bizonyos alprocesszorokat használ a LiveAgent szolgáltatás nyújtásában.

Mi az alprocesszor:

Az alprocesszor egy harmadik fél adatfeldolgozója, amelyet a LiveAgent igénybe vesz és hozzáféréssel rendelkezik vagy potenciálisan hozzá tud férni a Szolgáltatási adatokhoz vagy feldolgozza azokat (amely személyes adatokat tartalmazhat). A LiveAgent különféle típusú alprocesszorokat használ a különböző funkciók elvégzéséhez, az alábbi táblázatokban leírtak szerint.

Kellő gondosság:

A LiveAgent vállalja, hogy üzleti szempontból ésszerű kiválasztási eljárást alkalmaz, amelynek révén értékeli a javasolt alfeldolgozók biztonsági, adatvédelmi és titoktartási gyakorlatait, amelyek hozzáférnek vagy hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz vagy feldolgozzák azokat.

Szerződéses biztosítékok:

A LiveAgent megköveteli, hogy az alfeldolgozók egyenértékű kötelezettségeket teljesítsenek, mint amelyeket a LiveAgent (mint adatfeldolgozó) megkövetel, a LiveAgent adatfeldolgozási szerződésében („DPA”) meghatározottak szerint, beleértve, de nem kizárólag az alábbiakra vonatkozó követelményeket:

– a személyes adatokat az adatkezelő (azaz az előfizető) dokumentált utasításainak megfelelően dolgozza fel (ahogy azt a LiveAgent írásban közölte az érintett alfeldolgozóval);

– alfeldolgozási tevékenységeikhez kapcsolódóan kizárólag megbízható személyzetet alkalmazzanak, aki szerződésben kötelezően köteles betartani az adatvédelmet és a biztonsági előírásokat az alkalmazandó adatvédelmi törvények szerint;

– biztosítson rendszeres biztonsági és adatvédelmi képzéseket a személyi adatokhoz hozzáférést biztosító személyzet számára;

– megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtása és fenntartása;

– haladéktalanul tájékoztatja a LiveAgentet bármilyen tényleges vagy potenciális biztonsági megsértésről; és működjön együtt a LiveAgenttel az adatkezelők, érintettek vagy adott esetben adatvédelmi hatóságok kéréseinek kezelése érdekében.

Ez a szabályzat nem biztosít további jogokat vagy jogorvoslatokat az Ügyfeleknek, és nem szabad kötelező érvényű megállapodásnak tekinteni. Az itt közölt információk csak a LiveAgent alfeldolgozói általi elköteleződési folyamatának illusztrálására szolgálnak, valamint a jelen házirend dátumának harmadik felek általi tényleges listájának megadására (amelyet a LiveAgent felhasználhat Szolgáltatásainak szállítása és támogatása során).

Ha ön LiveAgent ügyfél, és be szeretne lépni a DPA-ba, kérjük, írjon nekünk az andrej@liveagent.com e-mail címre.

Infrastruktúra alfolyamatai

A LiveAgent birtokolja vagy ellenőrzi az infrastruktúrához való hozzáférést, amelyet a LiveAgent használ a Szolgáltatásokhoz benyújtott Szolgáltatási adatok tárolására, az alábbiak kivételével. Jelenleg a LiveAgent gyártói rendszerei a Szolgáltatásokért az Egyesült Államokban és Európában közös helyeken találhatóak.

Az ügyfélfiókok ezen régiók egyikében jönnek létre az Ügyfél tartózkodási helye alapján; az Ügyfél Szolgáltatási adatai később az adott régióban maradnak, kivéve, ha az Ügyfél és a LiveAgent megegyezik, de a Szolgáltatások teljesítményének és elérhetőségének biztosítása érdekében áthelyezhetőek egy régió adatközpontjai között. Az alábbi táblázat azokat az országokat és jogi személyeket írja le, amelyek a LiveAgent által a Szolgáltatási adatok tárolásával foglalkoznak.

SzerverekLinode, LLC (EU Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (UK Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (US Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (SG Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekAmazon Web Services, LLC A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekWebsupport, s.r.o. (EU Customers) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.

Egyéb alprocesszorok

A LiveAgent bizonyos szolgáltatásspecifikus Alprocesszorokat használ Szolgáltatása nyújtásához. A releváns funkcionalitás biztosítása érdekében ezek az alfeldolgozók hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz.

SzolgáltatásQuality Unit, LLC A Quality Unit, LLC a Quality Unit tagvállalata. A Quality Unit, LLC alvállalkozóként működik a LiveAgent szolgáltatás biztosításában.
SzolgáltatásQuality Unit Ukraine A Quality Unit Ukrajna alvállalkozóként működik a LiveAgent szolgáltatás biztosításában.
SzolgáltatásTwilio, Inc. A LiveAgent a Twillio-t haszánlja mint VoIP szolgáltató.

Alvállalkozók

Az ügyfélszolgálat 24/7 rendelkezésre állásának biztosítása érdekében a LiveAgent együttműködik az alvállalkozókkal, akik hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz. Minden alvállalkozónak van szerződése, és be kell tartania a biztonsági irányelveket, amelyek közül az egyik, hogy az Ügyfél előzetes hozzájárulásával fér hozzá az ilyen adatokhoz.

Kapcsolódó cikkek
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.

Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki

A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.

Ne hagyja, hogy az esetleges red flag korai lemorzsolódást okozzok. Tekintse meg SaaS-ügyfeleink belépési ellenőrzőlistáját, és tegye meg a megfelelő lépéseket.

SaaS ügyfél beléptetés ellenőrzőlista

A videó oktatóanyagok készítése nagyszerű módja annak, hogy az ügyfelek megtanulják használni a terméket, és hosszú távú vásárlókká vagy akár márkavédőkké váljanak. Létrehozhatjuk saját magunk, vagy megbízhatunk valaki mást, de a videó gyakran a leghatékonyabb módja. Chatbotokat vagy élő segítségnyújtást használhatunk a valós idejű támogatás érdekében, amely segíti az ügyfeleket a termékünk kihasználásában és csökkenti az összeomlás kockázatát. A megfelelő chatbot és élő segítő eszköz kiválasztása után elkezdhetjük az eszköz beállítását és a termékcsapat képzését annak használatára.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x