Utoljára frissítve: 2019. október 28

A Quality Unit, s. r. o. a * .ladesk.com címen (fiókja URL-címe) található weboldalán keresztül nyújtja Önnek Szolgáltatását (a továbbiakban “LiveAgent” névre hivatkozva).

Quality Unit, s. r. o. bizonyos alprocesszorokat használ a LiveAgent szolgáltatás nyújtásában.

Mi az alprocesszor:

Az alprocesszor egy harmadik fél adatfeldolgozója, amelyet a LiveAgent igénybe vesz és hozzáféréssel rendelkezik vagy potenciálisan hozzá tud férni a Szolgáltatási adatokhoz vagy feldolgozza azokat (amely személyes adatokat tartalmazhat). A LiveAgent különféle típusú alprocesszorokat használ a különböző funkciók elvégzéséhez, az alábbi táblázatokban leírtak szerint.

Kellő gondosság:

A LiveAgent vállalja, hogy üzleti szempontból ésszerű kiválasztási eljárást alkalmaz, amelynek révén értékeli a javasolt alfeldolgozók biztonsági, adatvédelmi és titoktartási gyakorlatait, amelyek hozzáférnek vagy hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz vagy feldolgozzák azokat.

Szerződéses biztosítékok:

A LiveAgent megköveteli, hogy az alfeldolgozók egyenértékű kötelezettségeket teljesítsenek, mint amelyeket a LiveAgent (mint adatfeldolgozó) megkövetel, a LiveAgent adatfeldolgozási szerződésében („DPA”) meghatározottak szerint, beleértve, de nem kizárólag az alábbiakra vonatkozó követelményeket:

– a személyes adatokat az adatkezelő (azaz az előfizető) dokumentált utasításainak megfelelően dolgozza fel (ahogy azt a LiveAgent írásban közölte az érintett alfeldolgozóval);

– alfeldolgozási tevékenységeikhez kapcsolódóan kizárólag megbízható személyzetet alkalmazzanak, aki szerződésben kötelezően köteles betartani az adatvédelmet és a biztonsági előírásokat az alkalmazandó adatvédelmi törvények szerint;

– biztosítson rendszeres biztonsági és adatvédelmi képzéseket a személyi adatokhoz hozzáférést biztosító személyzet számára;

– megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtása és fenntartása;

– haladéktalanul tájékoztatja a LiveAgentet bármilyen tényleges vagy potenciális biztonsági megsértésről; és működjön együtt a LiveAgenttel az adatkezelők, érintettek vagy adott esetben adatvédelmi hatóságok kéréseinek kezelése érdekében.

Ez a szabályzat nem biztosít további jogokat vagy jogorvoslatokat az Ügyfeleknek, és nem szabad kötelező érvényű megállapodásnak tekinteni. Az itt közölt információk csak a LiveAgent alfeldolgozói általi elköteleződési folyamatának illusztrálására szolgálnak, valamint a jelen házirend dátumának harmadik felek általi tényleges listájának megadására (amelyet a LiveAgent felhasználhat Szolgáltatásainak szállítása és támogatása során).

Ha ön LiveAgent ügyfél, és be szeretne lépni a DPA-ba, kérjük, írjon nekünk az andrej@liveagent.com e-mail címre.

Infrastruktúra alfolyamatai

A LiveAgent birtokolja vagy ellenőrzi az infrastruktúrához való hozzáférést, amelyet a LiveAgent használ a Szolgáltatásokhoz benyújtott Szolgáltatási adatok tárolására, az alábbiak kivételével. Jelenleg a LiveAgent gyártói rendszerei a Szolgáltatásokért az Egyesült Államokban és Európában közös helyeken találhatóak.

Az ügyfélfiókok ezen régiók egyikében jönnek létre az Ügyfél tartózkodási helye alapján; az Ügyfél Szolgáltatási adatai később az adott régióban maradnak, kivéve, ha az Ügyfél és a LiveAgent megegyezik, de a Szolgáltatások teljesítményének és elérhetőségének biztosítása érdekében áthelyezhetőek egy régió adatközpontjai között. Az alábbi táblázat azokat az országokat és jogi személyeket írja le, amelyek a LiveAgent által a Szolgáltatási adatok tárolásával foglalkoznak.

SzerverekLinode, LLC (EU Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (UK Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (US Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekLinode, LLC (SG Elhelyezkedés) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekAmazon Web Services, LLC A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.
SzerverekWebsupport, s.r.o. (EU Customers) A LiveAgent szervereket a Tier III + vagy IV vagy a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolják. Az adatközpont létesítményei redundáns energiával működnek, mindegyik UPS-szel és tartalék generátorral rendelkezik.

Egyéb alprocesszorok

A LiveAgent bizonyos szolgáltatásspecifikus Alprocesszorokat használ Szolgáltatása nyújtásához. A releváns funkcionalitás biztosítása érdekében ezek az alfeldolgozók hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz.

SzolgáltatásQuality Unit, LLC A Quality Unit, LLC a Quality Unit tagvállalata. A Quality Unit, LLC alvállalkozóként működik a LiveAgent szolgáltatás biztosításában.
SzolgáltatásQuality Unit Ukraine A Quality Unit Ukrajna alvállalkozóként működik a LiveAgent szolgáltatás biztosításában.
SzolgáltatásTwilio, Inc. A LiveAgent a Twillio-t haszánlja mint VoIP szolgáltató.

Alvállalkozók

Az ügyfélszolgálat 24/7 rendelkezésre állásának biztosítása érdekében a LiveAgent együttműködik az alvállalkozókkal, akik hozzáférhetnek a Szolgáltatási adatokhoz. Minden alvállalkozónak van szerződése, és be kell tartania a biztonsági irányelveket, amelyek közül az egyik, hogy az Ügyfél előzetes hozzájárulásával fér hozzá az ilyen adatokhoz.

Kapcsolódó cikkek
A Quality Unit a LiveAgent mögött álló vállalat, ahol mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudjon meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.

Ügyfélszolgálat Biztonsága

A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Sok eszközt és integrációt kínál az ügyfélszolgálat javításához, és az ingyenes próba lehetővé teszi az egyéni aldomain-nevek választását is. A LiveAgent közösségi csatornákat, telefonos központokat és tudásbázist kezel, és ingyenes migrálást kínál a Genesys-ből.

Szeretné áthozni adatait a Lucepről egy másik megoldásra? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, és nézze meg az előnyeit. Ismerkedjen meg az ingyenes próbaverzióval még ma.

Lucepről LiveAgentre váltana?

The given text is a mix of website elements such as security policy, data privacy guidelines, GDPR norms, Terms of Use, and options to create a LiveAgent account. There is also a section on the use of cookies and a call to action to schedule a demo or initiate a chat via messenger or WhatsApp.

Más megoldást keres a Gistre? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, és nézze meg az előnyeit. Kezdje az ingyenes próbaverziót még ma, és nyújtson jobb támogatást.

Gist alternatívát keres?

A cikkben felhasználói vélemények találhatóak a LiveAgent-vel kapcsolatban. A felhasználók dicsérik az ügyfélszolgálatot, az automatizációt és a sok integrációs lehetőséget. A LiveAgent több funkcionalitást kínál, mint a ZenDesk, és stabilan működik a mobil platformon is. A cikk végén reklámozza a LiveAgent-et, hogy sok nagy névnek ők is felhasználói. Ingyenes teszteléshez nincs szükség bankkártyára.

Szerezzen több információt ügyfeleitől a Nicereply LiveAgentbe történő integrációjával. Ez a legjobb Nicereply funkciókat egyetlen ügyfélszolgálati szoftverbe integrálja.

Nicereply

A LiveAgent széles körű lehetőségeket kínál a cégeknek, például csoportokat, nyelvet és egyéni kapcsolattartó mezőket biztosít. Az integrálható Nicereply alkalmazással pedig könnyen mérhető az ügyfél-elégedettség, illetve skálázható a visszajelzések gyűjtése. A NiceReply integrációhoz fiókra van szükség mindkét szolgáltatónál, majd egyszerű az integráció beállítása. Az ingyenes próbaverziót bárki kipróbálhatja.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót