A belső hívások funkció lehetőséget nyújt a belső csevegésre váltására, így sokkal kényelmesebb módon kommunikálhat kollégáival, hangcsevegéssel. A közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásba beépített szolgáltatás a hívásközpont többi részével lehetővé teszi a felmerülő problémák gyors megoldását, vagy nagyon rövid időn belül a megfelelő válasz megkeresését. Belső hívás létrehozása nagyon egyszerű feladat.
Csak kattintson a + gombra a felső sarokban és válassza az ,, Új belső hívás indítása” opciót a felsoroltak közül.
Ez egy új felületet nyit meg a LiveAgenten belül, ahol kiválaszthatja azt a személyt, akivel beszélni szeretne. A hívás gombra kattintással azonnal egy új jegyet hoz létre saját azonosítószámmal és ez a felület a többi LiveAgent felülethez hasonló.
A belső csevegéshez hasonlóan, lehetősége van az azonosítószámot tartalmazó megjegyzést beszúrni. (amire ha rákattint, az adott jegyhez érkezik).
Ha egy adott jeggyel vagy vevő kérésével kapcsolatban segítségre van szüksége, akkor is indíthat belső hívást, egyenesen az adott jegy felületéről. Ha a 3 pontra kattint, előhívja a választási lehetőségek listáját és ezek egyike a belső hívás. A hívásindítás menete ugyanaz, mint az előző esetben. Válassza ki a kollégát és nyomja meg a hívás gombot!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..