A belső hívások funkció lehetőséget nyújt a belső csevegésre váltására, így sokkal kényelmesebb módon kommunikálhat kollégáival, hangcsevegéssel. A közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásba beépített szolgáltatás a hívásközpont többi részével lehetővé teszi a felmerülő problémák gyors megoldását, vagy nagyon rövid időn belül a megfelelő válasz megkeresését. Belső hívás létrehozása nagyon egyszerű feladat.
Egyszerűen kattintson a + gombra a felső sarokban és válassza az ,,Új belső hívás indítása” opciót a felsoroltak közül.
Ez egy új felületet nyit meg a LiveAgenten belül, ahol kiválaszthatja azt a személyt, akivel beszélni szeretne. A hívás gombra kattintással azonnal egy új jegyet hoz létre saját azonosítószámmal és ez a felület a többi LiveAgent felülethez hasonló.

A belső chathez hasonlóan lehetősége van jegyzetet beszúrni, amely tartalmazza a jegyazonosítót (ami kattintható, és az adott jegyhez irányít).
Ha egy adott jeggyel vagy vevő kérésével kapcsolatban segítségre van szüksége, akkor is indíthat belső hívást, egyenesen az adott jegy felületéről. Ha a 3 pontra kattint, előhívja a választási lehetőségek listáját és ezek egyike a belső hívás. A hívásindítás menete ugyanaz, mint az előző esetben. Válassza ki a kollégát és nyomja meg a hívás gombot!
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.