Belső hívások

A belső hívások funkció lehetőséget nyújt a belső csevegésre váltására, így sokkal kényelmesebb módon kommunikálhat kollégáival, hangcsevegéssel. A közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásba beépített szolgáltatás a hívásközpont többi részével lehetővé teszi a felmerülő problémák gyors megoldását, vagy nagyon rövid időn belül a megfelelő válasz megkeresését. Belső hívás létrehozása nagyon egyszerű feladat.

Egyszerűen kattintson a + gombra a felső sarokban és válassza az ,,Új belső hívás indítása” opciót a felsoroltak közül.

Belső hívás

Ez egy új felületet nyit meg a LiveAgenten belül, ahol kiválaszthatja azt a személyt, akivel beszélni szeretne. A hívás gombra kattintással azonnal egy új jegyet hoz létre saját azonosítószámmal és ez a felület a többi LiveAgent felülethez hasonló.

A belső csevegéshez hasonlóan, lehetősége van az azonosítószámot tartalmazó megjegyzést beszúrni. (amire ha rákattint, az adott jegyhez érkezik).

Ha egy adott jeggyel vagy vevő kérésével kapcsolatban segítségre van szüksége, akkor is indíthat belső hívást, egyenesen az adott jegy felületéről. Ha a 3 pontra kattint, előhívja a választási lehetőségek listáját és ezek egyike a belső hívás. A hívásindítás menete ugyanaz, mint az előző esetben. Válassza ki a kollégát és nyomja meg a hívás gombot!

Feeling stuck? Hit up a colleague

LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót