Tekintse meg
a LiveAgent

Fedezze fel és derítse ki, hogy mi teszi a LiveAgentet a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverré vállalkozása számára.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Jobb ügyfélélmény a LiveAgent segítségével

A LiveAgent segíthet jobb ügyfélkapcsolatok kialakításában, és abban, hogy ügyfélszolgálati csapata általánosságban jobb szolgáltatást nyújtson minden tekintetben. Javítsa a jegymegoldási időket, és folytasson jobb ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket anélkül, hogy a hitelkártyáját maximálisan lemerítené.

A LiveAgent többcsatornás eszközkészletet kínál, amely segít támogatást nyújtani minden népszerű ügyfélszolgálati csatornán keresztül. Használja ki a több mint 130 funkciót és 200+ integrációt, amelyek az út minden lépésében segíthetnek. Kezdje el ingyenes 30 napos próbaidőszakunkat, és kezdje el javítani az ügyfelekkel való kommunikációt még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent hatékonyan tudja kezelni az induló ügyfélkommunikációt.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Fedezze fel eszközeink és szolgáltatásaink széles választékát

Fedezze fel, hogyan segíthet eszközkészletünk kommunikációs képességeinek fejlesztésében.

LiveAgent's help desk tour

Help Desk Szoftver

A LiveAgent mindent tartalmaz, amire egy modern ügyfélszolgálatnak szüksége van. A legmodernebb szoftverünk tele van olyan hatékonysági funkciókkal, amelyek segítségével pillanatok alatt minden jegy állapotát nyitottról megoldottra változtathatja.

Fedezze fel a help desk megoldást

LiveAgent's ticketing system

Jegykezelés

A LiveAgent a legmodernebb jegykezelő rendszerre támaszkodik, amely képes kezelni és megszervezni az ügyfelekkel folytatott kommunikációt.

Fedezze fel a jegykezelést

Közösségi média

Kényelmes támogatás nyújtása és kérések kezelése a Facebook, Twitter, Instagram, Viber és WhatsApp segítségével.

Fedezze fel a közösségi médiát

LiveAgent's social media support
LiveAgent's live chat

Élő Chat

Az egyik leggyorsabb élő csevegés olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetnek többet eladni és gyorsabban válaszolni.

Fedezze fel az élő csevegést

Tudásbázis

Készítsen ügyfélportált hasznos cikkekkel, útmutatókkal, fórumokkal vagy akár a GYIK-re adott válaszokkal teli tudásbázissal.

Fedezze fel a tudásbázist

LiveAgent's call center tour

Call Center

A LiveAgent call center képes kezelni a bejövő és kimenő hívásokat, és olyan funkciókkal rendelkezik, mint az IVR és a visszahívások.

Fedezze fel a call centert

A LiveAgent beilleszthető bármilyen típusú vállalkozásba

A LiveAgent eszközei és szolgáltatásai bármilyen iparágban sokféle vállalkozásban használhatók.

LiveAgent can fit into any type of business
Üzleti megoldások

A LiveAgent minden piaci réshez és bármilyen típusú vállalkozáshoz megfelelő. Fedezze fel, mit tehet ez a különféle típusú vállalkozások számára, és hogyan segíthet a fejlődésben.

Industry solutions
Ipari megoldások

Ha a megfelelő rendszert keresi az induláshoz, akkor jó helyen jár. Nézze meg, miért érdemes a LiveAgentet választania.

Use cases
Használati esetek

A LiveAgent pozitív változást hoz számos vállalat számára világszerte. Olvassa el ügyfeleink történeteit, és nézze meg, hogyan javították üzletüket a LiveAgent segítségével.

Több mint 190 CMS és PaymentGateway integráció a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson

Tudjon meg többet a LiveAgent segítségével

A LiveAgent több, mint egyszerű szoftver. Segítünk a vállalkozásoknak a tanulásban, és ingyenes megoldásokat kínálunk az ügyfélszolgálati csapatoknak.

A LiveAgent története

Tudjon meg többet a LiveAgent help desk szoftver mögött álló csapatról és sikerünkről.

Rólunk

A LiveAgent csapata

Csapatunk elkötelezett abban, hogy megfizethető és hatékony help desk szoftvert hozzon létre bármilyen típusú vállalkozás számára. Meggyőződésünk, hogy a kiváló ügyfélszolgálatnak bevett gyakorlatnak kell lennie, függetlenül az üzlet méretétől vagy piaci résétől. A LiveAgentnél minden tőlünk telhetőt megteszünk megoldásaink innovációja és fejlesztése érdekében. Arra törekszünk, hogy segítsük az ügyfélszolgálati csapatokat a világ minden tájáról, hogy a lehető legjobb munkát végezzék, és elégedett ügyfeleket teremtsenek.

Díjak

A mi sikerünk

Csapatunk minden tagja büszke arra, hogy évről évre jobbá teszi termékünket, és mindenki mindent megtesz a siker érdekében. A LiveAgent számos díjat kapott a legnépszerűbb szoftveráttekintő webhelyektől több kategóriában. Az iparág egyik vezetőjévé váltunk, és számos díjkategória egymást követő győztesei lettünk.

  • Több díj nyertese a népszerű értékelő oldalaktól
  • A leggyorsabb implementációs szoftver díj nyertese

Hosszú távú előnyök

Miért bíznak a vállalatok a LiveAgentben?

A LiveAgentet az ügyfélszolgálati osztályok használják világszerte. Javítsa ügyfélszolgálatát gyors szolgáltatásnyújtással, több csatornán keresztüli zökkenőmentes kommunikációval és még sok mással.

Üzleti előnyök

  • Megnövelt válaszidő
  • Többcsatornás kommunikáció
  • Automatizálási és szervezési funkciók
  • Könnyebb munkafolyamat funkciókkal és integrációkkal

Pozitív hatás

  • Elégedett és boldogabb ügyfelek
  • Jobb vásárlói értékelések
  • Megnövekedett vásárlói hűség
  • Gyorsabb kommunikáció és elégedettség

Több mint 30 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és megtudhatja, hogyan tudja a LiveAgent fokozni az Ön ügyfélszolgálatát és üzleti partnerei boldogságát.

“Nézze meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és derítse ki, hogyan erősítheti a LiveAgent ügyfélszolgálatát.”

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, csak havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valós használat után számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezBemutató

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

A marketing summary of the text in Hungarian.

Hogyan állítsunk be szabályokat a LiveAgentben

A marketing summary of the text in Hungarian.

A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.

Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki

A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

Szüksége van konkrét válaszokra a szoftverünkkel kapcsolatos konkrét kérdésekre? Vegye fel velünk a kapcsolatot és mi közvetlenül megkeressük Önt a válaszokkal.

Ajánlatot kér?

LiveAgent szoftver: egyszerű használat, jó ár-érték arány, több csatornás kommunikáció és támogatás. BizAway utazásszervező platform: különböző támogatási csatornák, beleértve e-mailt, telefonhívást és élő csevegést. Mindkét szolgáltatás célja a hatékony ügyfélszolgálat és kommunikáció.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Foglaljon le egy demót
Start Free Trial x