Tekintse meg
a LiveAgentet

Fedezze fel és derítse ki, hogy mi teszi a LiveAgentet a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverré vállalkozása számára.

  • ✓Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Jobb ügyfélélmény a LiveAgent segítségével

A LiveAgent segíthet jobb ügyfélkapcsolatok kialakításában, és abban, hogy ügyfélszolgálati csapata általánosságban jobb szolgáltatást nyújtson minden tekintetben. Javítsa a jegymegoldási időket, és folytasson jobb ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket anélkül, hogy a hitelkártyáját maximálisan lemerítené.

A LiveAgent többcsatornás eszközkészletet kínál, amely segít támogatást nyújtani minden népszerű ügyfélszolgálati csatornán keresztül. Használja ki a több mint 130 funkciót és 200+ integrációt, amelyek az út minden lépésében segíthetnek. Kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat, és kezdje el javítani az ügyfelekkel való kommunikációt még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent hatékonyan tudja kezelni az induló ügyfélkommunikációt.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Fedezze fel eszközeink és szolgáltatásaink széles választékát

Fedezze fel, hogyan segíthet eszközkészletünk kommunikációs képességeinek fejlesztésében.

LiveAgent's help desk tour

Help Desk Szoftver

A LiveAgent mindent tartalmaz, amire egy modern ügyfélszolgálatnak szüksége van. A legmodernebb szoftverünk tele van olyan hatékonysági funkciókkal, amelyek segítségével pillanatok alatt minden jegy állapotát nyitottról megoldottra változtathatja.

Fedezze fel a help desk megoldást

Jegykezelés

A LiveAgent a legmodernebb jegykezelő rendszerre támaszkodik, amely képes kezelni és megszervezni az ügyfelekkel folytatott kommunikációt.

Fedezze fel a jegykezelést

Közösségi média

Kényelmes támogatás nyújtása és kérések kezelése a Facebook, Twitter, Instagram, Viber és WhatsApp segítségével.

Fedezze fel a közösségi médiát

LiveAgent's live chat

Élő Chat

Az egyik leggyorsabb élő csevegés olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetnek többet eladni és gyorsabban válaszolni.

Fedezze fel az élő csevegést

Tudásbázis

Készítsen ügyfélportált hasznos cikkekkel, útmutatókkal, fórumokkal vagy akár a GYIK-re adott válaszokkal teli tudásbázissal.

Fedezze fel a tudásbázist

LiveAgent's call center tour

Call Center

A LiveAgent call center képes kezelni a bejövő és kimenő hívásokat, és olyan funkciókkal rendelkezik, mint az IVR és a visszahívások.

Fedezze fel a call centert

A LiveAgent beilleszthető bármilyen típusú vállalkozásba

A LiveAgent eszközei és szolgáltatásai bármilyen iparágban sokféle vállalkozásban használhatók.

Üzleti megoldások

A LiveAgent minden piaci réshez és bármilyen típusú vállalkozáshoz megfelelő. Fedezze fel, mit tehet ez a különféle típusú vállalkozások számára, és hogyan segíthet a fejlődésben.

Ipari megoldások

Ha a megfelelő help desk rendszert keresi az induláshoz, akkor jó helyen jár. Nézze meg, miért érdemes a LiveAgentet választania.

Használati esetek

A LiveAgent pozitív változást hoz számos vállalat számára világszerte. Olvassa el ügyfeleink történeteit, és nézze meg, hogyan javították üzletüket a LiveAgent segítségével.

Több mint 190 CMS és PaymentGateway integráció a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson

Tudjon meg többet a LiveAgent segítségével

A LiveAgent több, mint egyszerű szoftver. Segítünk a vállalkozásoknak a tanulásban, és ingyenes megoldásokat kínálunk az ügyfélszolgálati csapatoknak.

A LiveAgent története

Tudjon meg többet a LiveAgent help desk szoftver mögött álló csapatról és sikerünkről.

Rólunk

A LiveAgent csapata

Csapatunk elkötelezett abban, hogy megfizethető és hatékony help desk szoftvert hozzon létre bármilyen típusú vállalkozás számára. Meggyőződésünk, hogy a kiváló ügyfélszolgálatnak bevett gyakorlatnak kell lennie, függetlenül az üzlet méretétől vagy piaci résétől. A LiveAgentnél minden tőlünk telhetőt megteszünk megoldásaink innovációja és fejlesztése érdekében. Arra törekszünk, hogy segítsük az ügyfélszolgálati csapatokat a világ minden tájáról, hogy a lehető legjobb munkát végezzék, és elégedett ügyfeleket teremtsenek.

Díjak

A mi sikerünk

Csapatunk minden tagja büszke arra, hogy évről évre jobbá teszi termékünket, és mindenki mindent megtesz a siker érdekében. A LiveAgent számos díjat kapott a legnépszerűbb szoftveráttekintő webhelyektől több kategóriában. Az iparág egyik vezetőjévé váltunk, és számos díjkategória egymást követő győztesei lettünk.

  • Több díj nyertese a népszerű értékelő oldalaktól
  • A leggyorsabb implementációs szoftver díj nyertese

Hosszú távú előnyök

Miért bíznak a vállalatok a LiveAgentben?

A LiveAgentet az ügyfélszolgálati osztályok használják világszerte. Javítsa ügyfélszolgálatát gyors szolgáltatásnyújtással, több csatornán keresztüli zökkenőmentes kommunikációval és még sok mással.

Üzleti előnyök

  • Megnövelt válaszidő
  • Többcsatornás kommunikáció
  • Automatizálási és szervezési funkciók
  • Könnyebb munkafolyamat funkciókkal és integrációkkal

Pozitív hatás

  • Elégedett és boldogabb ügyfelek
  • Jobb vásárlói értékelések
  • Megnövekedett vásárlói hűség
  • Gyorsabb kommunikáció és elégedettség

Több mint 30 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és megtudhatja, hogyan tudja a LiveAgent fokozni az Ön ügyfélszolgálatát és üzleti partnerei boldogságát.

“Nézze meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és derítse ki, hogyan erősítheti a LiveAgent ügyfélszolgálatát.”

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, csak havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valós használat után számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.

$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form

Frequently asked questions

Mi az a LiveAgent?

A LiveAgent egy díjnyertes többcsatornás help desk szoftver a legmodernebb jegykezelő rendszerrel. Szolgáltatások széles skáláját, nagyszámú integrációt kínál, és minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát képes kezelni és egy helyen egyesíteni.

Hogyan használhatja a LiveAgentet?

A LiveAgent segítségével javíthatja az ügyfelekkel folytatott kommunikációt e-mailben, élő csevegésen, hívásokon, tudásbázissal rendelkező ügyfélportálon és a közösségi médián keresztül üzenetküldő alkalmazásokkal – Facebook, Twitter, Instagram, Viber és az újonnan hozzáadott WhatsApp.

Milyen gyakran kap frissítéseket a LiveAgent?

A LiveAgent nagyjából havonta egyszer kap rendszeres frissítéseket az új verziókhoz, de a kisebb frissítéseket rendszerint azonnal végrehajtja, függetlenül a verziószámtól. A frissítésekről, javításokról, finomításokról és új funkciókról a LiveAgent blogon olvashat.

Hogyan léphetek kapcsolatba a LiveAgenttel?

Minden elérhetőség megtalálható weboldalunk láblécében, minden oldalunkon. Támogatási csapatunkkal kapcsolatba léphet e-mailben, élő chaten és telefonon. Felkeresheti ügyfélportálunkat, böngészhet tudásbázisunkban, vagy fórumbeszélgetést folytathat.

Hogyan válasszam ki a megfelelő LiveAgent funkciókat?

A legjobb módszer ennek megközelítésére, ha átgondolja, melyek a leggyakrabban használt ügyfélkommunikációs csatornák a vállalkozásában. A LiveAgent négy olyan csomagot kínál, amelyek alkalmasak a legtöbb vállalkozás számára világszerte.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Kapcsolódó forrásokBemutató

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót