Fedezze fel és derítse ki, hogy mi teszi a LiveAgentet a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverré vállalkozása számára.
A LiveAgent segíthet jobb ügyfélkapcsolatok kialakításában, és abban, hogy ügyfélszolgálati csapata általánosságban jobb szolgáltatást nyújtson minden tekintetben. Javítsa a jegymegoldási időket, és folytasson jobb ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket anélkül, hogy a hitelkártyáját maximálisan lemerítené.
A LiveAgent többcsatornás eszközkészletet kínál, amely segít támogatást nyújtani minden népszerű ügyfélszolgálati csatornán keresztül. Használja ki a több mint 130 funkciót és 200+ integrációt, amelyek az út minden lépésében segíthetnek. Kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat, és kezdje el javítani az ügyfelekkel való kommunikációt még ma!
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A LiveAgent hatékonyan tudja kezelni az induló ügyfélkommunikációt.
Fedezze fel, hogyan segíthet eszközkészletünk kommunikációs képességeinek fejlesztésében.
A LiveAgent mindent tartalmaz, amire egy modern ügyfélszolgálatnak szüksége van. A legmodernebb szoftverünk tele van olyan hatékonysági funkciókkal, amelyek segítségével pillanatok alatt minden jegy állapotát nyitottról megoldottra változtathatja.
A LiveAgent a legmodernebb jegykezelő rendszerre támaszkodik, amely képes kezelni és megszervezni az ügyfelekkel folytatott kommunikációt.
Kényelmes támogatás nyújtása és kérések kezelése a Facebook, Twitter, Instagram, Viber és WhatsApp segítségével.
Az egyik leggyorsabb élő csevegés olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetnek többet eladni és gyorsabban válaszolni.
Készítsen ügyfélportált hasznos cikkekkel, útmutatókkal, fórumokkal vagy akár a GYIK-re adott válaszokkal teli tudásbázissal.
A LiveAgent call center képes kezelni a bejövő és kimenő hívásokat, és olyan funkciókkal rendelkezik, mint az IVR és a visszahívások.
A LiveAgent eszközei és szolgáltatásai bármilyen iparágban sokféle vállalkozásban használhatók.
A LiveAgent minden piaci réshez és bármilyen típusú vállalkozáshoz megfelelő. Fedezze fel, mit tehet ez a különféle típusú vállalkozások számára, és hogyan segíthet a fejlődésben.
Ha a megfelelő help desk rendszert keresi az induláshoz, akkor jó helyen jár. Nézze meg, miért érdemes a LiveAgentet választania.
A LiveAgent pozitív változást hoz számos vállalat számára világszerte. Olvassa el ügyfeleink történeteit, és nézze meg, hogyan javították üzletüket a LiveAgent segítségével.
Integráljon, automatizáljon, újítson
A LiveAgent több, mint egyszerű szoftver. Segítünk a vállalkozásoknak a tanulásban, és ingyenes megoldásokat kínálunk az ügyfélszolgálati csapatoknak.
Tudjon meg többet a LiveAgent help desk szoftver mögött álló csapatról és sikerünkről.
Rólunk
Csapatunk elkötelezett abban, hogy megfizethető és hatékony help desk szoftvert hozzon létre bármilyen típusú vállalkozás számára. Meggyőződésünk, hogy a kiváló ügyfélszolgálatnak bevett gyakorlatnak kell lennie, függetlenül az üzlet méretétől vagy piaci résétől. A LiveAgentnél minden tőlünk telhetőt megteszünk megoldásaink innovációja és fejlesztése érdekében. Arra törekszünk, hogy segítsük az ügyfélszolgálati csapatokat a világ minden tájáról, hogy a lehető legjobb munkát végezzék, és elégedett ügyfeleket teremtsenek.
Díjak
Csapatunk minden tagja büszke arra, hogy évről évre jobbá teszi termékünket, és mindenki mindent megtesz a siker érdekében. A LiveAgent számos díjat kapott a legnépszerűbb szoftveráttekintő webhelyektől több kategóriában. Az iparág egyik vezetőjévé váltunk, és számos díjkategória egymást követő győztesei lettünk.
Hosszú távú előnyök
A LiveAgentet az ügyfélszolgálati osztályok használják világszerte. Javítsa ügyfélszolgálatát gyors szolgáltatásnyújtással, több csatornán keresztüli zökkenőmentes kommunikációval és még sok mással.
Üzleti előnyök
Pozitív hatás
Tekintse meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és megtudhatja, hogyan tudja a LiveAgent fokozni az Ön ügyfélszolgálatát és üzleti partnerei boldogságát.
“Nézze meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és derítse ki, hogyan erősítheti a LiveAgent ügyfélszolgálatát.”
Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, csak havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valós használat után számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.
Most Popular
A LiveAgent egy díjnyertes többcsatornás help desk szoftver a legmodernebb jegykezelő rendszerrel. Szolgáltatások széles skáláját, nagyszámú integrációt kínál, és minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát képes kezelni és egy helyen egyesíteni.
A LiveAgent segítségével javíthatja az ügyfelekkel folytatott kommunikációt e-mailben, élő csevegésen, hívásokon, tudásbázissal rendelkező ügyfélportálon és a közösségi médián keresztül üzenetküldő alkalmazásokkal – Facebook, Twitter, Instagram, Viber és az újonnan hozzáadott WhatsApp.
A LiveAgent nagyjából havonta egyszer kap rendszeres frissítéseket az új verziókhoz, de a kisebb frissítéseket rendszerint azonnal végrehajtja, függetlenül a verziószámtól. A frissítésekről, javításokról, finomításokról és új funkciókról a LiveAgent blogon olvashat.
Minden elérhetőség megtalálható weboldalunk láblécében, minden oldalunkon. Támogatási csapatunkkal kapcsolatba léphet e-mailben, élő chaten és telefonon. Felkeresheti ügyfélportálunkat, böngészhet tudásbázisunkban, vagy fórumbeszélgetést folytathat.
A legjobb módszer ennek megközelítésére, ha átgondolja, melyek a leggyakrabban használt ügyfélkommunikációs csatornák a vállalkozásában. A LiveAgent négy olyan csomagot kínál, amelyek alkalmasak a legtöbb vállalkozás számára világszerte.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk