Tekintse meg
a LiveAgentet

Fedezze fel és derítse ki, hogy mi teszi a LiveAgentet a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverré vállalkozása számára.

  • ✓Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Jobb ügyfélélmény a LiveAgent segítségével

A LiveAgent segíthet jobb ügyfélkapcsolatok kialakításában, és abban, hogy ügyfélszolgálati csapata általánosságban jobb szolgáltatást nyújtson minden tekintetben. Javítsa a jegymegoldási időket, és folytasson jobb ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket anélkül, hogy a hitelkártyáját maximálisan lemerítené.

A LiveAgent többcsatornás eszközkészletet kínál, amely segít támogatást nyújtani minden népszerű ügyfélszolgálati csatornán keresztül. Használja ki a több mint 130 funkciót és 200+ integrációt, amelyek az út minden lépésében segíthetnek. Kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat, és kezdje el javítani az ügyfelekkel való kommunikációt még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent hatékonyan tudja kezelni az induló ügyfélkommunikációt.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Fedezze fel eszközeink és szolgáltatásaink széles választékát

Fedezze fel, hogyan segíthet eszközkészletünk kommunikációs képességeinek fejlesztésében.

LiveAgent's help desk tour

Help Desk Szoftver

A LiveAgent mindent tartalmaz, amire egy modern ügyfélszolgálatnak szüksége van. A legmodernebb szoftverünk tele van olyan hatékonysági funkciókkal, amelyek segítségével pillanatok alatt minden jegy állapotát nyitottról megoldottra változtathatja.

Fedezze fel a help desk megoldást

LiveAgent's ticketing system

Jegykezelés

A LiveAgent a legmodernebb jegykezelő rendszerre támaszkodik, amely képes kezelni és megszervezni az ügyfelekkel folytatott kommunikációt.

Fedezze fel a jegykezelést

Közösségi média

Kényelmes támogatás nyújtása és kérések kezelése a Facebook, Twitter, Instagram, Viber és WhatsApp segítségével.

Fedezze fel a közösségi médiát

LiveAgent's social media support
LiveAgent's live chat

Élő Chat

Az egyik leggyorsabb élő csevegés olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetnek többet eladni és gyorsabban válaszolni.

Fedezze fel az élő csevegést

Tudásbázis

Készítsen ügyfélportált hasznos cikkekkel, útmutatókkal, fórumokkal vagy akár a GYIK-re adott válaszokkal teli tudásbázissal.

Fedezze fel a tudásbázist

LiveAgent's call center tour

Call Center

A LiveAgent call center képes kezelni a bejövő és kimenő hívásokat, és olyan funkciókkal rendelkezik, mint az IVR és a visszahívások.

Fedezze fel a call centert

A LiveAgent beilleszthető bármilyen típusú vállalkozásba

A LiveAgent eszközei és szolgáltatásai bármilyen iparágban sokféle vállalkozásban használhatók.

LiveAgent can fit into any type of business
Üzleti megoldások

A LiveAgent minden piaci réshez és bármilyen típusú vállalkozáshoz megfelelő. Fedezze fel, mit tehet ez a különféle típusú vállalkozások számára, és hogyan segíthet a fejlődésben.

Industry solutions
Ipari megoldások

Ha a megfelelő help desk rendszert keresi az induláshoz, akkor jó helyen jár. Nézze meg, miért érdemes a LiveAgentet választania.

Use cases
Használati esetek

A LiveAgent pozitív változást hoz számos vállalat számára világszerte. Olvassa el ügyfeleink történeteit, és nézze meg, hogyan javították üzletüket a LiveAgent segítségével.

Több mint 190 CMS és PaymentGateway integráció a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson

Tudjon meg többet a LiveAgent segítségével

A LiveAgent több, mint egyszerű szoftver. Segítünk a vállalkozásoknak a tanulásban, és ingyenes megoldásokat kínálunk az ügyfélszolgálati csapatoknak.

A LiveAgent története

Tudjon meg többet a LiveAgent help desk szoftver mögött álló csapatról és sikerünkről.

Rólunk

A LiveAgent csapata

Csapatunk elkötelezett abban, hogy megfizethető és hatékony help desk szoftvert hozzon létre bármilyen típusú vállalkozás számára. Meggyőződésünk, hogy a kiváló ügyfélszolgálatnak bevett gyakorlatnak kell lennie, függetlenül az üzlet méretétől vagy piaci résétől. A LiveAgentnél minden tőlünk telhetőt megteszünk megoldásaink innovációja és fejlesztése érdekében. Arra törekszünk, hogy segítsük az ügyfélszolgálati csapatokat a világ minden tájáról, hogy a lehető legjobb munkát végezzék, és elégedett ügyfeleket teremtsenek.

Díjak

A mi sikerünk

Csapatunk minden tagja büszke arra, hogy évről évre jobbá teszi termékünket, és mindenki mindent megtesz a siker érdekében. A LiveAgent számos díjat kapott a legnépszerűbb szoftveráttekintő webhelyektől több kategóriában. Az iparág egyik vezetőjévé váltunk, és számos díjkategória egymást követő győztesei lettünk.

  • Több díj nyertese a népszerű értékelő oldalaktól
  • A leggyorsabb implementációs szoftver díj nyertese

Hosszú távú előnyök

Miért bíznak a vállalatok a LiveAgentben?

A LiveAgentet az ügyfélszolgálati osztályok használják világszerte. Javítsa ügyfélszolgálatát gyors szolgáltatásnyújtással, több csatornán keresztüli zökkenőmentes kommunikációval és még sok mással.

Üzleti előnyök

  • Megnövelt válaszidő
  • Többcsatornás kommunikáció
  • Automatizálási és szervezési funkciók
  • Könnyebb munkafolyamat funkciókkal és integrációkkal

Pozitív hatás

  • Elégedett és boldogabb ügyfelek
  • Jobb vásárlói értékelések
  • Megnövekedett vásárlói hűség
  • Gyorsabb kommunikáció és elégedettség

Több mint 30 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és megtudhatja, hogyan tudja a LiveAgent fokozni az Ön ügyfélszolgálatát és üzleti partnerei boldogságát.

“Nézze meg sikertörténeteinket és beszámolóinkat, és derítse ki, hogyan erősítheti a LiveAgent ügyfélszolgálatát.”

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, csak havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valós használat után számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Kapcsolódó cikkek ehhezBemutató
Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

Foglaljon demót!

Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.

A felelős egy személy, aki kap egy kijelölt jegyet. Az ő neve meg fog jelenni a következő alkalommal a jegy mellett, így mindenki tudni fogja, hogy ki gondoskodik erről a jegyről.

Felelős

A LiveAgent egy időt takarít meg a vállalkozások számára, kínál email kampányokat, jegykezelést, telefonrendszereket és panaszkezelést. Integrációk is rendelkezésre állnak.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Foglaljon le egy demót

This text focuses on the importance of internal linking and SEO plugins for WordPress, emphasizing the benefits of automated solutions such as better user experience and personalized link equity distribution. It also discusses the use of LiveAgent, a free chat room solution for small businesses to improve customer service and increase sales. The Quality Unit LLC website offers support and the option to accept or reject cookies.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az omnichannel megoldásnak köszönhetően az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikáció megerősödik és a LiveAgent call center szolgáltatása lehetőséget biztosít testreszabható gombok, híváskonfigurációk és ingyenes verzió használatára.

A LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriuma a többcsatornás help desk megoldásra összpontosít. Élő cset, ticketing szoftver, beépített call center és még sok más tartozik hozzá. A LiveAgent ingyenes próbaverziója korlátozott ideig érhető el.

Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével

A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót