Foglaljon le egy demót

Amit megtanul a bemutató során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – legyen szó az ügyfelek elégedettségének javításáról vagy az eladások növeléséről.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, így képet kaphat arról, hogyan működik a szoftverünk.
  • Válaszok az árképzéssel, szolgáltatással, integrációkkal és funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.
Kapcsolódó cikkek ehhezDemó kérése
Szojegyzek - Customer Service Training

Ügyfélszolgálati képzés

Számos különböző módszer létezik a marketingben, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak a célközönségük elérésében és megszólításában. Az online marketing, a közösségi média és az influencer marketing mind hatékony eszközök lehetnek a siker érdekében. Az ügyfélkapcsolatok és az élmény alapú marketing is fontos szerepet játszik a fogyasztók lojalitásának és elégedettségének növelésében. --END OF TEXT

Csatoljon fájlokat a tudásbázis cikkeihez. Próbálja ki a LiveAgent funkcióját - Mellékletek a cikkekben. Olvasson erről tovább a cikkben.

Mellékletek a cikkekben

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.

Adatait nem hozzuk nyilvánosságra, kivéve, ha törvény írja elő, vagy az Ön engedélyével. Tudjon meg többet a Quality Unit Live Agent adatvédelmi szabályzatáról.

Adatvédelmi Szabályzat

A Quality Unit adatvédelmi szabályzata fontos információkat gyűjt a felhasználók viselkedéséről, sütiket használ a weboldal látogatók nyomonkövetésére, valamint tranzakciós információkat tárol a bevásárló kosár tartalmáról. A szabályzat célja a felhasználói élmény javítása és a hibák megelőzése.

Az ügyfélképviselő az az alkalmazott, aki egy szervezet nevében lép kapcsolatba a vállalat ügyfeleivel. A társaság hangja.

Ügyfélképviselő

Az ügyfélképviselő a vállalat egy olyan alkalmazottja, aki kapcsolatba lép az ügyfelekkel, hogy megoldja a kérdéseiket vagy panaszaikat. Az ügyfélképviselők fontos szerepet játszanak a tartós ügyfélkapcsolatok kialakításában és a vállalat hangját képviselik. Az ügyfélszolgálat fontos a vállalkozás szempontjából, és az ügyfélképviselők megfelelő képzésben részesülnek, hogy hatékonyan tudjanak kommunikálni az ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, segíthetnek a jobb kommunikációban és automatizálásban, ami hozzájárulhat a versenyelőny, a vásárlói hűség, a megnövekedett bevétel és a márkaismertség előnyeihez. Az ügyfélkapcsolat növelése érdekében célszerű automatizálni az ügyfél-kiszolgálási folyamatokat és személyre szabott vásárlói élményt biztosítani. A LiveAgent egy ingyenes próbaidőszakkal rendelkező ügyfélszolgálati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatok hatékonyabb kezelésében és a hatékony kommunikációban az ügyfelekkel.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x