IngyenesÖrökös ingyenes tagság korlátozásokkal
€0
/agent/mo
|
JegyTeljeskörű jegykezelő megoldás
€15
/képviselő/hó
|
Jegykezelés + Élő chatJegykezelés és élő chat
€29
/képviselő/hó
|
All-inclusiveMinden funkció egy fedél alatt
€39
/képvislő/hó
|
|
Funkciók listája | > | > | > | > |
Képviselői hely | €0/hó | €15/hó | €29/hó | €39/hó |
Jegytörténet | 7 napos | Korlátlan | Korlátlan | Korlátlan |
E-mail jegykezelés | 1 E-mail cím | Korlátlan | Korlátlan | Korlátlan |
Élő chat | 1 csevegőgomb | • | Korlátlan | Korlátlan |
Call center támogatás | 1 telefonszám | • | • | Korlátlan |
Egyéni domain parkoltatása | • | • | • | • |
Kapcsolatfelvételi űrlapok | • | • | • | • |
Jegyek egyesítése | • | • | • | • |
Jegyek szétválasztása | • | • | • | • |
Tömeges jegyműveletek | • | • | • | • |
Jegyek exportálása | • | • | • | • |
E-mail értesítések | • | • | • | • |
Slack értesítések | • | • | • | • |
Egyéni jegymezők | • | • | • | • |
Algoritmus megoldása | • | • | • | • |
Munkaidő | • | • | • | • |
Belső jegyek | • | • | • | • |
Spamszűrők | • | • | • | • |
Mellékletek | • | • | • | • |
Alapjelentések | • | • | • | • |
Tudásbázis | • | • | • | • |
Ügyfélfórum | • | • | • | • |
Ügyfélportál | • | • | • | • |
Jegykezeléssel kapcsolatos elégedettség felmérése | • | • | • | • |
iPhone/Android alkalmazások | • | • | • | • |
EU/USA/GB/SG adatközpont | • | • | • | • |
Képviselői levélsablonok | • | • | • | • |
Vevői levélsablonok | • | • | • | • |
Konzervválaszok | • | • | • | • |
Szabályok & időszabályok | • | • | • | • |
Részlegek | • | • | • | • |
Fejlett Jelentések | • | • | • | • |
SLA-k jelentésekkel | • | • | • | • |
Többmárkás támogatás | • | • | • | • |
Kapcsolatok és csoportok | • | • | • | • |
Adatfeltöltés az ön CRM-jéből | • | • | • | • |
API & integrációk | • | • | • | • |
Játékosítás | • | • | • | • |
Visszajelzések kezelése | • | • | • | • |
Látogatók valós idejű figyelése | • | • | • | • |
Csevegési meghívók | • | • | • | • |
Élő csevegéssel való elégedettség felmérése | • | • | • | • |
Videóhívás | • | • | • | • |
IVR | • | • | • | • |
Hívásútvonal és átirányítás | • | • | • | • |
Hardver IP telefon | • | • | • | • |
Korlátlan számú hívás tárolása | • | • | • | • |
Játékosítás | • | • | • | • |
Hangkonfiguráció | • | • | €5/hónap/fiók | • |
• | • | €39/hónap/fiók | • | |
• | • | €39/hónap/fiók | • | |
• | • | €39/hónap/fiók | • | |
Viber | • | • | €39/hónap/fiók | • |
Naplózás | • | • | €9/hónap/fiók | • |
Keresés & csere | • | • | €9/hónap/fiók | • |
Időkövetés | • | • | €19/hónap/fiók | • |
Extra tudásbázis | • | €19/hónap/fiók | €19/hónap/fiók | €19/hónap/fiók |
Ingyenes márkajelzés | • | $19/hónap/fiók | $19/hónap/fiók | $19/hónap/fiók |
Ügyfélszolgálat | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Fehér kesztyűs beállítás | • | • | • | • |
Az ingyenes tagsággal korlátlan számú képviselőt kap a legfontosabb támogatói csatornákkal (e-mail, élő chat, tudásbázis és kapcsolatfelvételi űrlapok), valamint 7 napos jegytörténetet és napi 24 órás ügyfélszolgálatot.
Minden vállalat különböző. Ügyfélsikerességi menedzsereink rendelkezésére állnak, hogy megtalálják az Önnek legmegfelelőbb ajánlatot.
Minden próbaverzió teljeskörű elérést biztosít szolgáltatásainkhoz és a LiveAgent funkciókhoz 14 napig. A próbaverzió igénybevételéhez nincs szükség bankkártyára. Ha továbbra is igénybe venné a szolgáltatást, megadhatja bankkártyaadatait, és válthat a fizetős verzióra.
Ingyenes tagságról technikailag nem lehetséges 14 napos próbaverzióra váltani. De nem kell aggódnia, ingyenes tagságról fizetősre bármikor válthat. Ezután viszont már nem léphet vissza az ingyenes tagságra. Ne feledje: az ingyenes fiókokban vannak korlátozások, így az összes elérhető LiveAgent szolgáltatást csak fizetős csomagban tudja kipróbálni, vagy egy újabb 14 napos próbaidőszakkal.
Természetesen igen! Szeretnénk, ha a vállalatok regisztrálnának ingyenes LiveAgent-csomagunkba, használnák az alapvető ügyfélszolgálati szolgáltatásokat, ugyanakkor a visszaélések csökkentése érdekében korlátozásokat kell alkalmaznunk. Ezért segíthetjük a kisebb vállalkozások növekedését, akik később korlátlan csomagra válthatnak, és rengeteg funkciót használhatnak.
Nincs, nem kötünk szerződést. Hónapról hónapra számlázunk. Bármikor átléphet kisebb vagy nagyobb csomagba, és bármikor növelheti vagy csökkentheti a képviselők számát. Nincsenek beállítási díjak, az ügyfélszolgálat és a termékfrissítések pedig mindig ingyenesek lesznek.
Igen. Ha Önnek cége van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy többet megtudjon a lehetőségekről. Alternatív megoldásként ismerje meg céges árainkat vagy kérjen ajánlatot.
Minden fontosabb hitelkártyát elfogadunk, mint a Mastercard, a VISA, a Diners és az American Express. A PayPal-en keresztül is elfogadunk fizetéseket. Ha más típusú fizetési módot szeretne igénybe venni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a support@liveagent.com címen.
Szezonális az ügyfélszolgálata, és bizonyos időszakokban növelnie vagy csökkentenie kell képviselői számát? Csak a valós használatért számlázunk.
Biztosítani szeretnénk, hogy minden ügyfelünk feltételek nélkül élvezhesse és sikeresen használhassa szolgáltatásainkat. Ha egy ügyfél annyi adatot használ vagy úgy sérti meg a szabályokat, hogy az más felhasználókat érinthet, akkor felvesszük vele a kapcsolatot, és megkérjük, hogy változtasson felhasználói szokásain, vagy megszüntetjük fiókját. Fenntartjuk a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül megváltoztassuk a fióklimiteket.
Teljesen! A legkorszerűbb biztonságot biztosítjuk. Fiókjainkat elismert adatközpontok hosztolják, amelyeket 24 órás felügyelet véd. Számos biztonságkutatóval is együttműködünk annak biztosítása érdekében, hogy az alkalmazás lépést tartson a legújabb biztonsági előírásokkal. Valamennyi fiókot SSL titkosítás védi az adatok biztonsága érdekében.
A leggyorsabb sebességű szolgáltatás biztosítása érdekében fiókja adatai a földrajzi elhelyezkedése alapján legközelebbi adatközponthoz kerülnek. Jelenleg Dallasban (USA), Newarkban (USA), Londonban (Anglia), Franfurtban (Németország), és Pozsonyban (Szlovákia) vannak adatközpontjaink. Európai ügyfeleink adatai valamelyik európai adatközpontban tárolódnak, és a GDPR-rel összhangban működünk.
Mindig elérhet bennünket! Indítson élő csevegést, vagy írjon e-mailt a support@liveagent.com címre! Szolgáltatásunk a nap 24 órájában és a hét 7 napján elérhető szabadnapokon is, és örömmel megválaszoljuk kérdéseit. Online is elérhetőek vagyunk élő chatben, és a legtöbb időzónában telefonon is rendelkezésére állunk munkaidőben.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelő rendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi, hogy a kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..