LiveAgent Árazás

Free

Ingyenes

Örökös ingyenes tagság korlátozásokkal

0 /agent/mo
  • Egyéni domain
  • E-mail jegykezelés
  • Kapcsolatfelvételi űrlapok
  • Fórum és Tudásbázis
  • iOS & Android alkalmazások
Ticket

Jegy

Teljeskörű jegykezelő megoldás

15 /képviselő/hó
  • Minden a "Jegy"-ből +
  • Élő chat
  • Látogatók figyelése
  • Csevegési meghívók
  • Visszajelzések kezelése
  • Többmárkás támogatás
  • Chat-jelentések
Ticket+Chat

Jegykezelés + Élő chat

Jegykezelés és élő chat

29 /képviselő/hó
  • Minden a "Jegykezelés + Élő chat"-ből
  • *ÚJ* felhőalapú call center
  • Fejlett közösségi csatorna
  • Időkövetés
  • Naplózás
  • Fejlett jelentések
  • Játékosítás
All-inclusive

All-inclusive

Minden funkció egy fedél alatt

39 /képvislő/hó
  • Minden a "Jegy + Élő chat"-ből +
  • *ÚJ* Felhőbeli call center
  • Fejlett közösségi csatorna
  • Időkövetés
  • Naplózás
  • Fejlett Jelentések
  • Játékosítás
Funkciók listája > > > >
Képviselői hely €0/hó €15/hó €29/hó €39/hó
Jegytörténet 7 napos Korlátlan Korlátlan Korlátlan
E-mail jegykezelés 1 E-mail cím Korlátlan Korlátlan Korlátlan
Élő chat 1 csevegőgomb Korlátlan Korlátlan
Call center támogatás 1 telefonszám Korlátlan
Egyéni domain parkoltatása
Kapcsolatfelvételi űrlapok
Jegyek egyesítése
Jegyek szétválasztása
Tömeges jegyműveletek
Jegyek exportálása
E-mail értesítések
Slack értesítések
Egyéni jegymezők
Algoritmus megoldása
Munkaidő
Belső jegyek
Spamszűrők
Mellékletek
Alapjelentések
Tudásbázis
Ügyfélfórum
Ügyfélportál
Jegykezeléssel kapcsolatos elégedettség felmérése
iPhone/Android alkalmazások
EU/USA/GB/SG adatközpont
Képviselői levélsablonok
Vevői levélsablonok
Konzervválaszok
Szabályok & időszabályok
Részlegek
Fejlett Jelentések
SLA-k jelentésekkel
Többmárkás támogatás
Kapcsolatok és csoportok
Adatfeltöltés az ön CRM-jéből
API & integrációk
Játékosítás
Visszajelzések kezelése
Látogatók valós idejű figyelése
Csevegési meghívók
Élő csevegéssel való elégedettség felmérése
Videóhívás
IVR
Hívásútvonal és átirányítás
Hardver IP telefon
Korlátlan számú hívás tárolása
Játékosítás
Hangkonfiguráció €5/hónap/fiók
Facebook €39/hónap/fiók
Twitter €39/hónap/fiók
Instagram €39/hónap/fiók
Viber €39/hónap/fiók
Naplózás €9/hónap/fiók
Keresés & csere €9/hónap/fiók
Időkövetés €19/hónap/fiók
Extra tudásbázis €19/hónap/fiók €19/hónap/fiók €19/hónap/fiók
Ingyenes márkajelzés $19/hónap/fiók $19/hónap/fiók $19/hónap/fiók
Ügyfélszolgálat 24/7 24/7 24/7 24/7
Fehér kesztyűs beállítás

Teljesen ingyenes tagságot szeretne?

Az ingyenes tagsággal korlátlan számú képviselőt kap a legfontosabb támogatói csatornákkal (e-mail, élő chat, tudásbázis és kapcsolatfelvételi űrlapok), valamint 7 napos jegytörténetet és napi 24 órás ügyfélszolgálatot.

Ingyenes ügyfélszolgálati szoftver migráció
Foglaljon le bemutatót a LiveAgent nél

Segítségre van szüksége, hogy eldöntse melyik az Önnek leginkább megfelelő ajánlat?

Minden vállalat különböző. Ügyfélsikerességi menedzsereink rendelkezésére állnak, hogy megtalálják az Önnek legmegfelelőbb ajánlatot.

 

Gyakran ismételt kérdések

Minden próbaverzió teljeskörű elérést biztosít szolgáltatásainkhoz és a LiveAgent funkciókhoz 14 napig. A próbaverzió igénybevételéhez nincs szükség bankkártyára. Ha továbbra is igénybe venné a szolgáltatást, megadhatja bankkártyaadatait, és válthat a fizetős verzióra.

Ingyenes tagságról technikailag nem lehetséges 14 napos próbaverzióra váltani. De nem kell aggódnia, ingyenes tagságról fizetősre bármikor válthat. Ezután viszont már nem léphet vissza az ingyenes tagságra. Ne feledje: az ingyenes fiókokban vannak korlátozások, így az összes elérhető LiveAgent szolgáltatást csak fizetős csomagban tudja kipróbálni, vagy egy újabb 14 napos próbaidőszakkal.

Természetesen igen! Szeretnénk, ha a vállalatok regisztrálnának ingyenes LiveAgent-csomagunkba, használnák az alapvető ügyfélszolgálati szolgáltatásokat, ugyanakkor a visszaélések csökkentése érdekében korlátozásokat kell alkalmaznunk. Ezért segíthetjük a kisebb vállalkozások növekedését, akik később korlátlan csomagra válthatnak, és rengeteg funkciót használhatnak.

Nincs, nem kötünk szerződést. Hónapról hónapra számlázunk. Bármikor átléphet kisebb vagy nagyobb csomagba, és bármikor növelheti vagy csökkentheti a képviselők számát. Nincsenek beállítási díjak, az ügyfélszolgálat és a termékfrissítések pedig mindig ingyenesek lesznek.

Igen. Ha Önnek cége van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy többet megtudjon a lehetőségekről. Alternatív megoldásként ismerje meg céges árainkat vagy kérjen ajánlatot

Minden fontosabb hitelkártyát elfogadunk, mint a Mastercard, a VISA, a Diners és az American Express. A PayPal-en keresztül is elfogadunk fizetéseket. Ha más típusú fizetési módot szeretne igénybe venni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a support@liveagent.com címen. 

Szezonális az ügyfélszolgálata, és bizonyos időszakokban növelnie vagy csökkentenie kell képviselői számát? Csak a valós használatért számlázunk.

Biztosítani szeretnénk, hogy minden ügyfelünk feltételek nélkül élvezhesse és sikeresen használhassa szolgáltatásainkat. Ha egy ügyfél annyi adatot használ vagy úgy sérti meg a szabályokat, hogy az más felhasználókat érinthet, akkor felvesszük vele a kapcsolatot, és megkérjük, hogy változtasson felhasználói szokásain, vagy megszüntetjük fiókját. Fenntartjuk a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül megváltoztassuk a fióklimiteket.

Teljesen! A legkorszerűbb biztonságot biztosítjuk. Fiókjainkat elismert adatközpontok hosztolják, amelyeket 24 órás felügyelet véd. Számos biztonságkutatóval is együttműködünk annak biztosítása érdekében, hogy az alkalmazás lépést tartson a legújabb biztonsági előírásokkal. Valamennyi fiókot SSL titkosítás védi az adatok biztonsága érdekében.

 

A leggyorsabb sebességű szolgáltatás biztosítása érdekében fiókja adatai a földrajzi elhelyezkedése alapján legközelebbi adatközponthoz kerülnek. Jelenleg Dallasban (USA), Newarkban (USA), Londonban (Anglia), Franfurtban (Németország), és Pozsonyban (Szlovákia) vannak adatközpontjaink. Európai ügyfeleink adatai valamelyik európai adatközpontban tárolódnak, és a GDPR-rel összhangban működünk.

Mindig elérhet bennünket! Indítson élő csevegést, vagy írjon e-mailt a support@liveagent.com címre! Szolgáltatásunk a nap 24 órájában és a hét 7 napján elérhető szabadnapokon is, és örömmel megválaszoljuk kérdéseit. Online is elérhetőek vagyunk élő chatben, és a legtöbb időzónában telefonon is rendelkezésére állunk munkaidőben.

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelő rendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi, hogy a kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido fekete

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.