LiveAgent Árazás

7 vagy 30 napos ingyenes próbaverzió
Ingyenes próbaverzió 7 napig ingyenes e-maillel, vagy 30 napig céges e-maillel
Bankkártya nem szükséges Frissítsen és fizessen menet közben Nincsenek szerződések Nincs beállítási díj Bármikor lemondhatja
Business
Enterprise
Takarítson meg akár 20%-ot éves számlázással
Small icon

Small business

Speciális csomag kevesebb korláttal és több funkcióval

$9/ügynök

havonta évente számlázva
vagy 12 USD havi számlázás

  • 1 Bejövő e-mail fiók
  • 1 Kimenő e-mail fiók
  • 3 Élő chat gomb
  • 10 részleg
  • Chat elégedettségi felmérések
  • 1 API kulcs + integráció
  • Tudástár
  • Ügyfélszolgálat
  • White Glove Beállítás
Medium icon

Medium business

Sokoldalú és kiegyensúlyozott csomag a teljes körű ügyfélszolgálathoz

$29/ügynök

havonta évente vagy 35 USD havi számlázással

  • Minden a Small csomagban
  • Call center támogatás
  • 30 részleg
  • Interaktív hang válasz
  • Termék képzés
  • Egyedi domain hosting
  • 20 Esemény szabály
  • 10 Időszabály
  • 5 SLA szint
Free icon

Free business

Örökké ingyenes fiók bizonyos korlátozásokkal

$0/ügynök
  • 7 napos jegytörténet
  • 1Bejövő e-mail fiók
  • 1 Kimenő e-mail fiók
  • 3 részleg
  • 1 Chat gomb
  • 1 Egyedi szűrő/ügynök
  • Ügyfélportál
  • Tudástár
  • White Glove Beállítás
Startups icon

Akció induló vállalkozások számára

* A szolgáltatás díja az árlista szerint történik, amelyet az alábbi, teljes csomag-összehasonlításban talál

Hasonlítsa össze a csomagokat

Tekintse meg csomag összehasonlításainkat, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbbet

Small icon

Small business

$9/ügynök/hónap/évente
Medium icon

Medium business

$29/ügynök/hónap/évente
Large icon

Large business

$49/ügynök/hónap/évente
Free icon

Free

$0/ügynök/hónap

Kommunikációs csatornák

Ügyfélportál
Hozzon létre egy ügyfélportált tudásbázissal, fórummal és GYIK-kal. Ügyfélportál funkció
Y Y Y Y Y
Kapcsolatfelvételi űrlapok – Kapcsolat gombok
Adja meg ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül a webhelyén elhelyezett kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.Kapcsolatfelvételi űrlap funkció
3 10 20 1 200
Kapcsolatfelvételi űrlapok – Az oldalon
Adja meg ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül a webhelyén elhelyezett kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.Kapcsolatfelvételi űrlap funkció
3 10 20 1 200
Slack értesítések
Slack értesítést kap minden alkalommal, amikor új jegyet vagy jegyre adott választ kap a LiveAgentben. Slack értesítési funkció
Y Y Y Y
Ügyfélfórum
Hozzon létre egy online közösségi fórumot felhasználóinak. Felhatalmazhatja őket, hogy kérdéseket tegyenek fel, válaszoljanak és vitákat vezessenek. Ügyfélfórum funkció
Y Y Y Y Y
E-mail jegykezelés – Bejövő e-mail fiókok
Az intelligens e-mail jegykezelés biztosítja, hogy az e-mailek ne vesszenek el vagy ne maradjanak megválaszolatlanul. Jegyrendszerünk az ügynök keresztmunka funkciójával is megakadályozza az ismétlődő válaszokat. Jegykezelési funkció
3 10 40 2 100
E-mail jegykezelés – Kimenő e-mail fiókok
Az intelligens e-mail jegykezelés biztosítja, hogy az e-mailek ne vesszenek el, vagy ne maradjanak megválaszolatlanul. Jegyrendszerünk az ügynökök keresztmunkájának figyelésének funkciójával is megakadályozza az ismétlődő válaszokat. Jegykezelési funkció
3 10 40 2 100
Élő csevegés gomb
Szerezze meg az ügyfelek bizalmát és növelje az eladásokat személyre szabott, valós idejű élő chat-támogatással. Élő chat funkci
1 3 15 1 50
Proaktív chat meghívások
Vonja be webhelye látogatóit azáltal, hogy meghívja őket csevegésre az ügynökeivel. Proaktív csevegési meghívók funkció
Y Y Y
Visszajelzés gombok
Ösztönözze az ügyfeleket, hogy küldjenek új ötleteket és visszajelzéseket a jövőbeli fejlesztésekhez. Visszajelzés és javaslatok funkció
Y Y Y
Viber
Válaszoljon a Viber üzenetekre közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Viber funkció
$39/hónap $39/hónap Y Y
Twitter
Figyelje az egyedi kulcsszavakat, és válaszoljon a cselekvést igénylő tweetekre. A LiveAgenttől kapott összes válasz tweetként kerül elküldésre. Twitter funkció
$39/hónap $39/hónap Y Y
Facebook & Instagram
Válaszolhat Facebook üzenetekre, bejegyzésekre, megjegyzésekre vagy megemlítésekre közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásból. Facebook funkció
$39/hónap $39/hónap Y Y
WhatsApp
Integrálja WhatsApp számát a LiveAgent jegykezelő rendszerébe, és használja azt a WhatsApp üzenetek válaszolásához a jegykezelő rendszeren belül. Megjegyzés: Az integráció jelenleg csak a Twilio és 360dialog szolgáltatókkal működik.
3 fiók Y
Call center támogatás / videohívás
Növelje a kimenő eladásokat és javítsa az ügyfelek elégedettségét videohívás funkciónkkal. Legyen személyes, és ne felejtsen el mosolyogni! Videohívás funkció
Y Y Y

Beszélgetés kezelés

Jegytörténet
Az összes jegyet és csevegési átiratot korlátlan ideig tárolja. Bármikor hozzáférhet az összes korábbi jegyhez, beszélgetéshez és hívásfelvételhez minőségbiztosítási, jogi vagy képzési célból.
Korlátlan Korlátlan Korlátlan 7 nap Korlátlan
Jegyek egyesítése
Több jegyet kapott ugyanarról a problémáról, és szeretné kombinálni őket? Semmi baj! Használja a jegyek egyesítése funkciónkat.
Y Y Y Y Y
Egyedi jegymezők
Megtudott néhány értékes információt? Hozzon létre egy egyéni jegymezőt, és adja hozzá a jegyinformációs panelhez. Egyedi jegymező funkció
Y Y Y Y Y
Megosztott jegyek
Több kéréssel rendelkező jegyet kapott? Ossza fel a jegyet két részre, és rendelje hozzá mindegyiket egy másik ügynökhöz/részleghez. Megosztott jegyek funkció
Y Y Y Y Y
Belső jegyek
Készítsen belső feljegyzést kollégái számára. A jegyzeteket csak az ügynökök láthatják, így nem kell attól tartania, hogy más végfelhasználók vagy ügyfelek látják az Ön személyes feljegyzéseit. Belső jegyek
Y Y Y Y Y
Mellékletek
Könnyen húzza át a mellékleteket (képeket, zenéket, videókat, dokumentumokat stb.), hogy megossza azokat ügyfeleivel. Mellékletek funkció
Y Y Y Y Y
Jegyekkel való tömeges műveletek
Válasszon ki egyszerre több jegyet, és futtasson tömeges műveleteket, hogy időt takarítson meg. Ezzel a funkcióval egyetlen kattintással több jegyet is feloldhat, átruházhat vagy törölhet. Jegyekkel való tömeges műveletek funkció
Y Y Y Y Y
Megoldási algoritmus
Automatikusan rangsorolja azokat a jegyeket, amelyeket meg kell oldani a szolgáltatási szint megállapodások (SLA) és a beérkezés dátuma és időpontja szerint. Megoldási funkció
Y Y Y Y Y
Jegyelégedettségi felmérés
Minden interakció után automatikusan küldjön e-maileket a jegyekkel való elégedettségi felmérésről, hogy ügyfelei magas színvonalú szolgáltatást kapjanak.
Y Y Y
Egyéni címkék
Adjon hozzá egyéni címkéket a jegyek rendszerezéséhez és szűréséhez, miközben egy pillantással megtekintheti a tartalmukat.
Y Y Y Y Y
Egyedi jegyszűrők
Hozzon létre egyedi jegyszűrőket a keresés és a szűrés megkönnyítése érdekében. Egyedi jegyszűrő funkció
3 szűrő / ügynök 5 szűrő / ügynök 20 szűrő / ügynök 1 szűrő / ügynök 100 szűrő / ügynök
Ügynöki jegyzetek a jegyekhez
Adjon hozzá privát megjegyzéseket a jegyekhez. A privát jegyzeteket csak az ügynökök láthatják, így nem kell aggódnia amiatt, hogy az ügyfelek vagy más végfelhasználók látják őket. Az ügynök jegyzetei a jegyekhez funkció
Y Y Y Y Y
Valós idejű irányítópultok
Valós idejű áttekintés a használati statisztikákról.
Y Y Y Y Y
Jegy transzferek
Egyetlen kattintással vigye át a jegyeket azokhoz az ügynökökhöz vagy részlegekhez, amelyek a legjobban felkészültek a kezelésükre.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG szerkesztő
Használja a WYSIWYG szerkesztőnket e-mailjei, e-mail-sablonjai és tudásbáziscikkeinek tartalmának stílusához. WYSIWYG szerkesztő funkció
Y Y Y Y Y
Több jegylap
Egyszerre több jegyet megoldani? Nem probléma! Nyisson meg több jegylapot a LiveAgent alkalmazásban, és szükség szerint váltson oda-vissza. Több jegy lap funkció
Y Y Y Y Y
Nyitvatartási idő
Mikor áll készen arra, hogy segítsen ügyfeleinek? Tájékoztassa őket a Nyitvatartási idő funkcióval
Y Y Y Y Y
Osztályok
Hozzon létre értékesítési, marketing- és műszaki támogatási részlegeket a jegyek egyszerűbb irányításához és a felelősségek megosztásához.Osztályok funkció
10 20 50 3 100
Szerepek az osztályokon Y
Sablon válaszok
Gyorsítsa fel válaszait előre meghatározott szövegsorozatok használatával. Sablon válaszok funkció
20 100 500 1000
Névjegyek és csoportok
Szegmentálja az ügyfeleket érdeklődési kör, életkor, nemzetiség vagy bármilyen más mutató szerint.Névjegyek funkció & Csoportok funkció
Y Y Y Y Y
Előre meghatározott válaszok
Hozzon létre előre meghatározott válaszokat a támogatási lekérdezésekhez, amelyeket általános válasszal lehet megválaszolni. Előre definiált válaszok funkció
20 100 500 1000
Csevegési átiratok
Szüksége van ügyfeleinek az Önnel folytatott beszélgetés másolatára? Adja meg nekik a csevegési átiratokat e-mailben.
Y Y Y Y
Fájlmegosztás chaten keresztül
Élő csevegésünk támogatja a JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF és TXT fájlmegosztást.
Y Y Y Y Y
Mobil chat ablak
Élő csevegési widgetjeink érzékenyek – ügyfeleink könnyedén indíthatnak csevegést mobilon vagy asztali számítógépen.
Y Y Y Y Y
Chat üdvözlő üzenet beállítása
Küldjön automatikus csevegés-üdvözlő üzeneteket webhelyének új látogatóinak, hogy bemutassa, hogy Ön online állapotban van, és szükség esetén készen áll a segítségükre.
Y Y Y Y Y
A valós idejű látogatók figyelése
Kövesse figyelemmel webhelye látogatóinak tevékenységét. Tekintse meg, mely URL-eket nyitották meg, mennyi ideig böngésznek az egyes oldalakon, és értesítést kaphat, ha webhelye új oldalára navigálnak.
Y Y Y
Chat elégedettségi felmérések
Azonnali visszajelzést kaphat minden ügyfél-interakció után. Tudja meg, hogyan javíthat, mit tett helyesen, és kövesse nyomon az ügyfelek elégedettségét az idő múlásával. Ügynökértékelési funkció
Y Y Y
Időmérés
Szerezzen mélyebb megértést a help desk teljesítményéről, ha nyomon követi ügynöke munkavégzési szokásait. Nézze meg, mennyi ideig tart, amíg válaszolnak az egyes jegyekre, mennyi ideig voltak online, vagy mennyi ideig tartottak a szüneteik. Időmérési funkció
Y Y
Hívássorban állás
Ha minden online ügynök elfoglalt a folyamatban lévő hívásokkal, a LiveAgent automatikusan létrehoz egy hívási sort az új hívók számára.Hívási sor jelző
Y Y Y
IVR
Javítsa ügyfelei call center élményét átfogó interaktív hangválasz (IVR) fák tervezésével, amelyek a megfelelő támogatási részleghez vagy ügynökhöz irányítják őket. IVR funkció
Y Y Y
Hívásrögzítés
A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy Ön mindig védve legyen a hívások kiváló minőségű felvételeivel, amikor a leginkább szüksége van rájuk. Korlátlan hívásrögzítési funkció<
Y Y Y
Hívásirányítás és átvitel
Call center szoftverünk fel van szerelve ACD-vel és kezelt hívástovábbítással. Élvezze a zökkenőmentes hívásváltást egyik részlegről vagy ügynökről a másikra a mai naptól. Hívásirányítás és Hívástovábbítás funkció
Y Y Y
Egyedi szerepek
Szerepkörök létrehozása és elnevezése, valamint ügynöki engedélyek testreszabása. Egyéni szerepek feature
3 40

Testreszabás

API kulcsok / sebességkorlátok
Csatlakoztasson különféle programokat, szoftvereket vagy eszközöket a LiveAgent segítségével, és automatizáljon számtalan feladatot. API funkció
1 5 10 100
Ügyfél levél sablonok
Konfiguráljon e-mail sablonokat ügyfelei és ügynökei számára. A LiveAgenttől küldött összes e-mail sablon HTML vagy egyszerű szöveges e-mailként formázható. Levél sablonok funkció
Y Y Y Y Y
Szabályok és időszabályok
Hozzon létre egyéni triggereket, automatizálási szabályokat és időszabályokat, hogy felgyorsítsa az ismétlődő feladatokat, amelyek nem igénylik az ügynökök figyelmét. Szabályok és Idő szabályok funkció
Y Y Y Y
Gamifikáció
Motiváljon, szórakoztasson, növelje a termelékenységet és segítse elő a csapatokban való együttműködést. Gamifikáció funkció
Y Y Y Y Y
Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása
Válasszon ki egy kapcsolatfelvételi űrlap widgetet sablon galériánkból, és szabja személyre, hogy megfeleljen vállalkozása esztétikájának.
Y Y Y Y Y
Chat widgetek testreszabása
Válasszon egy csevegőmodult sablon galériánkból, és szabja személyre, hogy illeszkedjen vállalkozása színpalettájához.
Y Y Y Y Y
A csevegési meghívók widgetek testreszabása
Válasszon egy csevegési meghívót sablon galériánkból, és szabja testre igényeinek megfelelően.
Y Y Y Y Y
Hangkonfiguráció
Testreszabhatja vagy letilthatja a LiveAgentben hallható értesítési hangokat. Válasszon meglévő hangjaink közül, vagy töltse fel saját fájljait. Hangkonfigurációs funkció
Y Y Y
Keresés és csere
A LiveAgent minden bejövő üzenetben automatikusan megkereshet bizonyos karakterláncokat, és lecserélheti őket valami másra, mielőtt megjelenítené vagy tárolná az adatbázisban. Keresés és csere funkció
Y Y Y
Hívás widgetek testreszabása
Hozzon létre csábító hívás widgeteket, vagy válasszon sablon galériánkból. Bármely meglévő dizájnt testreszabhat igényei szerint.
Y Y Y Y
Videohívás widgetek testreszabása
Hozzon létre vonzó videohívás-modulokat, vagy válasszon egy meglévő dizájnt sablongalériánkból. Testreszabhatja bármelyik meglévő sablont igényei szerint.
Y Y
Tudásbázis
Hozzon létre kategóriákat az Ügyfélportálon termékei, szolgáltatásai vagy ügyféltípusai alapján. Adjon hozzá tudásbáziscikkeket, fórumokat vagy visszajelzési táblákat. Tudástár
1 – alapértelmezett 1 2 1 – alapértelmezett 10
Több tudástár
A több tudástár* lehetőséget ad korlátlan számú különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyiknek egyedi kialakítása, beállításai és tartalmai lehetnek. Tudástár
$19 / hó/ fiók $19 / hó/ fiók $19 / hó/ fiók Y
Márkajel nélküli
Távolítsa el a LiveAgent márkajelzést az élő csevegés ablakairól és gombjairól, a tudástárról/ügyfélportálról, a hívás ablakokról és gombokról, a kapcsolatfelvételi űrlapokról, a visszajelzési űrlapokról és az e-mail sablonokról.
$19 / hó/ fiók $19 / hó/ fiók Y

Jelentések

Elemzés áttekintése
Szerezzen áttekintést ügyfélszolgálatáról. Tekintse meg, hogy kik lépnek kapcsolatba az Ön cégével, és figyelje a kapott szolgáltatást. Elemzés áttekintése funkció
Y Y Y
Teljesítmény jelentés
Kövesse nyomon a támogatási ügynökök teljesítményét. Nézze meg, ki a legproduktívabb, ki részesíti előnyben az e-maileket az élő csevegésekkel szemben, és ki az, aki az idő múlásával konzisztens eredményeket produkál. Teljesítményjelentés funkció/a>
Y Y Y
Ügynöki jelentés
Készítsen ügynöki jelentéseket a munkaidőről, a fogadott jegyekről, a csevegésekről, a hívásokról, az eladásokról, az értékelésekről és egyebekről egy adott időtartományban. Ügynöki jelentés funkció
Y Y Y
Ügynöki értékelések
Készítsen ügynökértékelési jelentéseket az ügyfelek megjegyzéseivel kiegészítve. Ügynökértékelési funkció
Y Y Y
Részleg jelentés
Jelentéseket készíthet az egyes részlegek megválaszolt jegyeinek, csevegéseinek, hívásainak és egyebeknek a számáról egy adott időintervallumban. Részleg jelentés funkció
Y Y Y
Csatorna jelentés
A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornáról: e-mail, élő chat, call center, kapcsolatfelvételi űrlapok, Instagram, Facebook üzenetek, tweetek stb. Csatorna jelentés funkció
Y Y Y
Megjelölési jelentés
Megjelölési jelentéseket generálhat egy adott időszakról. Az egyes bejegyzések időtartomány, részleg, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Megjelölési jelentés funkció
Y Y Y
Jegytörténet
Szűrje le a jegyeket nap, hét, hónap, év vagy egyéni dátumtartomány szerint a jegyelőzmények jelentésének létrehozásához. Nézze meg, mely részlegeknek volt a legtöbb kiosztott jegye, mely ügynökök oldották meg azokat, aktuális állapotukat stb.
Y Y Y
Munkajelentésem
Jelentéseket készíthet az egy napon, héten, hónapban, évben vagy egyéni dátumtartományban végzett munkáról. Nézze meg, hány jegyet rendeltek hozzád, melyik csatornáról érkeztek, és hogy milyen állapotban vannak.
Y Y Y
Ügynök rendelkezésre állása hívásokhoz, chatekhez, jegyekhez
Figyelje ügynökei elérhetőségét, és nézze meg, hogy pontosan mikor vannak online (dátum, óra, tól, ig). Ügynök rendelkezésre állási funkció
Y Y Y
Hívás, chat elérhetőség
Készítsen jelentéseket az egyes ügynökök elérhetőségéről a hívások és a csevegés fogadásához. Fedezze fel, kik érintettek a leginkább, és kinek kell fokoznia a támogatási erőfeszítéseit.
Y Y Y
Hívás, chat, jegy betöltése
Megtudhatja, mely ügynökökhöz rendelték a legtöbb jegyet, hívást és csevegést, hogy összehasonlítsa és optimalizálja ügynökei munkaterhelését.
Y Y Y

Integrációk

Integrációk
Hozzáférhet az összes LiveAgent beépülő modulhoz és más szoftvermegoldásokkal való integrációhoz a munkafolyamat egységesítése és egyszerűsítése érdekében..
Y Y Y Y

Támogatás és szolgáltatások

Ügyfélszolgálat
24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk egész évben. Lépjen kapcsolatba velünk élő chaten, e-mailben, telefonon, közösségi médián vagy ügyfélportálunkon keresztül. Többnyelvű támogatást is kínálunk.
legjobb erőfszítés 24/7 24/7 legjobb erőfszítés 24/7
White Glove Beállítás
Dőljön hátra, és lazítson, amíg beállítjuk Önnek LiveAgent-fiókját. Jelentkezzen be egy használatra kész helpdesk rendszerbe, amely növeli ügynökei termelékenységét és javítja ügyfélszolgálatát.
Y Y Y Y Y
iPhone/Android appok
LiveAgent alkalmazást kínálunk Android és iOS operációs rendszerekhez egyaránt. iPhone/Android mobilalkalmazások funkció
Y Y Y Y Y
Több nyelv támogatása
A LiveAgent jelenleg 45 nyelvi fordítást támogat, és rendszeresen újak kerülnek hozzáadásra. Többnyelvű támogatási funkció
Y Y Y Y Y
Több webhely támogatás
Több vállalkozása, terméke vagy aldomainje van egyedi webhelyekkel? Nem probléma, a LiveAgent egyetlen LiveAgent-fiókba tudja lekérni és egyszerűsíteni az összes jegyet.
Y Y Y Y Y
Több márka támogatása
Hozzon létre több tudásbázist minden egyes termékéhez, márkájához vagy felhasználói csoportjához.
Y Y Y Y Y
Hardveres IP telefon
Kényelmesebben használja hardveres telefonját? Semmi baj! Csatlakoztassa a LiveAgenthez, hogy fogadhassa a rajta lévő hívásokat. Nincs szükség softphone-ra vagy hívásfogadásra a böngészőben, ha nem szeretné.
Y Y Y Y Y
Termékképzés (személyes online képzés)
Tervezzen be egy LiveAgent tréninget a támogatási menedzsernek, hogy segítsen neki jobban megérteni az eszközt, vagy segítsen néhány konfigurációs kihívás megoldásában, amellyel a LiveAgent segítségével találkozhat.
Y Y Y
Vezető számlavezető
Támogatás a fiókkezelőtől, mint közvetlen kapcsolattartótól. Kérésre számlavezető is biztosítható a Nagy csomagban 50+ ügynökkel rendelkező számlákhoz.
Y Y
Elkötelezett onboarding csapat
Kérjen segítséget a white-glove beállításához szakértői csapatunktól, akik segítenek elkezdeni a LiveAgent eszközeit és funkcióit.
Y Y

Biztonság és engedélyek

EU/US/UK/SG adatközpont
Jelenleg több adatközpontunk van szerte a világon. Ügyfélfiókjainkat a lehető legjobb szerverpontra telepítjük, attól függően, hogy hol vannak, és figyelembe vesszük a nemzeti törvényeiket. Számos adatközpont
Y Y Y Y Y
SpamAssassin integráció
Takarítson meg időt és küzdjön a spam ellen az automatikus spam szűréssel. A LiveAgent megvalósítja a SpamAssassin anti-spam platformot, amely blokkolja a spameket. SPAM szűrő funkció
Y Y Y Y Y
Hozzáférés korlátozása az ügynökpanelhez
Korlátozza azon IP-számok számát, amelyek hozzáférhetnek az ügynökpanelhez.
Y Y Y Y Y
Jelszó házirend-kezelés
A LiveAgent biztosítja, hogy a fiókjához kiválasztott jelszót ne sértsék meg korábbi adatvédelmi incidensek.
Y Y Y Y Y
2 lépéses ellenőrzés
Védje LiveAgent-fiókját jelszavával és egy további kóddal a Google Authenticator mobilalkalmazásból. Kétlépcsős ellenőrzési funkció.
Y Y Y Y Y
HTTPS titkosítás
Az összes LiveAgent által tárolt fiók biztonságos kapcsolaton fut a HTTPS protokoll használatával. HTTPS titkosítási funkció
Y Y Y Y Y
A kitiltott látogatók listája
Valaki kéretlen levelet küld Önnek, vagy bosszantja? Tiltsa le az IP-címüket, nehogy cseveghessenek Önnel. Szüntesse meg a kitiltást, ha készen áll, tekintse át a csevegésből kitiltott látogatók listáját.
Y Y Y Y Y
Ellenőrzési napló
Talált valami gyanúsat? Tekintse át a naplót, hogy megtudja, milyen műveleteket hajtottak végre az egyes ügynökök egy adott időszak alatt. Audit napló funkció
Y Y
Egyedi Domain hosting
Helyette a saját domainjén tárolja LiveAgent fiókját.
Y Y Y
SSO
Az egyszeri bejelentkezés (SSO) használatával megkönnyítheti ügynökei bejelentkezését. Jelentkezzen be egyszer a hitelesítési tényezők újbóli megadása nélkül, és gyorsítsa fel a folyamatot.
Y Y
E-mailek küldése beépített e-mail szerverünkön keresztü
Használja levelező szervereinket arra, hogy a LiveAgent e-mailjeit az Ön megerősítése alatt küldje ki Ön helyett.
Y Y
A rendszer e-mail sablonjainak testreszabása
Változtassa meg az összes rendszer e-mail szövegét és kialakítását, és bármikor személyre szabhatja azokat.
Y Y Y Y Y

Automatizálás

Esemény szabályok
Állítson be automatizálási szabályokat különböző eseményekhez, és határozza meg, hogy mely műveleteket hajtsa végre automatikusan, amikor egy adott esemény történik a LiveAgentben.
1040100200
Időszabályok
Állítson be időalapú szabályokat, amelyek automatikusan végrehajtják a műveleteket bizonyos időtartamok elteltével a LiveAgent rendszerben.
1530100
SLA szabályok
Állítson be belső szolgáltatási szintű szerződés (SLA) szabályokat, amelyek zökkenőmentes élményt biztosítanak ügynökei és ügyfelei számára. Használja őket a felelősség, a szankciók és a jogorvoslatok meghatározásához a megfelelő munkafolyamat fenntartása érdekében.
520100
SLA szintek
Állítsa be a szolgáltatási szint megállapodás (SLA) szabályait több szinten, hogy biztosítsa a megfelelő munkafolyamatokat több szinten. Használhatja őket munkafolyamatok megadására különböző körülmények között.
520100

A legjobb vásárlói élmény a LiveAgenttel
épül fel

  • Read Satur's story

    Satur

    A SATUR utazási iroda a legnagyobb szlovák utazási iroda, több mint 100 éves tapasztalattal és 90 000 elégedett ügyféllel, akiknek lehetőségük van évente több, mint 150 országba utazni.

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    A FrëschKëscht iskolai projektként indult, és a jó ügyfélszolgálatnak és a sikernek köszönhetően mára igazi vállalattá vált.

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    A Post Affiliate Pro a vezető tagfelvevő nyomon követési szoftver, amely 2004 óta elérhető. Több, mint 30 ezer vállalat bízik meg benne.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read ZľavaDňa's story

    ZľavaDňa

    A ZľavaDňa egy szlovák e-bolt, ami napi ajánlat termékeket, szolgáltatásokat kínál és ajándékokat akár 90%-os leárazásokkal.

    Read more about ZľavaDňa

  • Read Websupport's story

    Websupport

    A Websupport a legnagyobb webhost biztosító és domain regisztráló Szlovákiában, Csehországban és Magyarországon.

    Read more about Websupport

  • Read SolidTrust Pay's story

    SolidTrust Pay

    A SolidTrust Pay egy e-pénztárca és fizetési szolgáltatás biztosító az egyének, vállalkozók, startupok és kisvállalatok számára.

    Read more about SolidTrust Pay

LiveAgent
Tekintse meg, hogyan működik!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgent árak

Segítségre van szüksége az Ön számára legjobb csomag kiválasztásában?

Minden üzlet más. Ügyfeleink sikerének menedzsereiből álló csapatunk készen áll arra, hogy megvizsgálja az Ön konkrét felhasználási esetét.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítsa össze a különböző helpdesk szoftver lehetőségeket, és találja meg a legjobb ajánlatot. Válassza ki a szükséges ügynökök számát, hasonlítsa össze az árakat, és találja meg az ideális jegykezelő eszközt.

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan működik a 14 napos próbaverzió?

Minden próbaidőszak a Large csomag szolgáltatásaival kezdődik, és 14 napig hozzáférést biztosít az összes LiveAgent funkcióhoz. A próbaverzióra való regisztrációhoz nem szükséges hitelkártya. A fiók használatának folytatásához elküldheti hitelkártya adatait, és frissíthet egy fizetős verzióra.

Vannak szerződések?

Nem. Nincsenek szerződések. Havonta számlázunk. Bármikor visszaminősítheti és frissítheti csomagját, valamint ügynököket vehet fel vagy távolíthat el. Nincsenek beállítási díjak, az ügyfélszolgálat és a termékfrissítések örökre ingyenesek.

Tényleg ingyenes az ingyenes fiók?

Teljes mértékben igen! Azt akarjuk, hogy a vállalatok regisztráljanak az ingyenes LiveAgent csomagunkra, használhassák az alapvető help desk szolgáltatásokat, ugyanakkor korlátokra van szükségünk a visszaélések csökkentése érdekében. Ezért a szolgáltatások teljes készletével segíthetünk a kisebb vállalkozások növekedésében, és potenciálisan frissíteni a nem limitált csomagjainkra.

Biztonságban vannak az adataim?

Teljesen! Korszerű biztonságot nyújtunk. Fiókjainkat neves adatközpontokban tároljuk, amelyeket 24 órás felügyelet véd. Számos biztonsági kutatóval is együttműködünk annak érdekében, hogy az alkalmazás lépést tartson a legújabb biztonsági szabványokkal. Minden fiók SSL titkosítást tartalmaz az adatok biztonságának megőrzése érdekében.

Támogatja a vállalati ügyfeleket?

Igen. Ha Ön egy vállalat, kérjük, forduljon hozzánk, hogy többet megtudjon a lehetőségekről. Alternatív megoldásként tekintse meg vállalati árainkat, vagy nyújtson be ajánlatkérést.

Kiegészítő szolgáltatásként biztosít VIP-támogatást?

Igen, VIP támogatást nyújtunk azoknak az ügyfeleknek, akik speciális SLA-t igényelnek. Tekintse meg VIP oldalunkat, ahol további információkat talál a VIP támogatásról.

Milyen fizetési módokat fogad el?

Az összes főbb hitelkártyát elfogadjuk, beleértve a Mastercardot, a VISA-t, a Diners-t és az American Express-t. PayPal-on keresztüli fizetést is elfogadunk. Ha másfajta fizetési módot szeretne használni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a support@liveagent.com címen.

Megosztja az alkalmi további ügynökök számláit?

Csak a valós használatért számlázunk. Soha nem számítunk fel külön díjat, ha az ügyfélszolgálata szezonális, vagy ha bizonyos időn belül ügynököket kell hozzáadnia vagy eltávolítania.

Mi az Ön méltányos felhasználási szabályzata?

Szeretnénk biztosítani, hogy minden ügyfelünk minden feltételtől függetlenül élvezhesse és sikeresen vegye igénybe szolgáltatásunkat. Ha egyes ügyfelek annyi adatot használnak fel, vagy megsértik a szabályokat, hogy az más felhasználókat is érinthet, kapcsolatba léphetünk az ilyen jogsértőkkel, és megbeszélhetjük a használatuk és korlátaik megváltoztatását, vagy megszüntethetjük fiókjukat. Fenntartjuk továbbá a jogot a számlakorlátok előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

Váltás az ingyenes/fizetős csomagok között?

Technikailag nem lehetséges az ingyenes fiókról 14 napos próbaverzióra váltani, és fordítva. Ne aggódjon, bármikor frissíthet ingyenes fiókról fizetős előfizetésre. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezután már nem tud visszatérni az ingyenes fiókhoz. Ne feledje: az ingyenes fiókokra korlátozások vonatkoznak, így az összes elérhető LiveAgent funkció tesztelése csak fizetős csomagra való frissítés vagy újabb 14 napos ingyenes próbafiók létrehozása után lehetséges.

Hol találhatók az adataim?

A villámgyors szolgáltatás biztosítása érdekében fiókadatai az Ön földrajzi elhelyezkedése alapján legközelebbi adatközpontban találhatók. Jelenleg Dallasban (USA), Newarkban (USA), Londonban (Egyesült Királyság), Frankfurtban (Németország), Szingapúrban (Szingapúr) és Pozsonyban (Szlovákia) vannak adatközpontjaink. Európai ügyfeleink adatai az egyik európai adatközpontunkban találhatók, és megfelelünk a GDPR-nak.

Van még kérdése?

Itt vagyunk Önnek! Nyugodtan kezdhet élő csevegést, vagy írjon nekünk a support@liveagent.com címre. Ügyfélszolgálatunk a hét minden napján, 24 órában működik, az ünnepeket is beleértve, és örömmel segítünk kérdésében. Az élő chaten is online vagyunk, és a legtöbb időzónában elérhetőek vagyunk telefonon munkaidőben.

A weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t?

A weboldalon feltüntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák, azonban a számlák tartalmazzák az ÁFA-t néhány feltételtől függően. Ha az ügyfél székhelye az Európai Unióban van, akkor nem adunk hozzá áfát a számlához, amennyiben érvényes áfaazonosítóval rendelkezik. Ha az ügyfél székhelye az Európai Unióban van, és nem rendelkezik érvényes áfa azonosítóval, akkor a számlán az ÁFA szerepel. Ha a vevő az Európai Unión kívül van, akkor a számlán nem szerepeltetjük az áfát. Ha az ügyfél szlovákiai székhelyű, akkor az ÁFA-t kötelező feltüntetnünk a számlán.

Related Articles to Árképzés
Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

A LiveAgent lehetőséget biztosít az átváltási ráták növelésére az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával és az élő chat beültetésével. Azok a vállalatok, amelyek az ügyfélszolgálatukra fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek, mint azok, akik nem erre fókuszálnak.

Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!

Leváltaná a Gorgiast? Váltson ingyen a LiveAgentre! Átköltöztetjük az összes tagot, címkét, jegyet és egyebeket ingyen.

Váltás a Giorgasról a LiveAgentre

A LiveAgent a tökéletes eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hatékonyabb, gyorsabb támogatást nyújt. Sokan elégedettek a LiveAgent használatával, mivel segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és több csatornán keresztül lehet integrálni az ügyfélszolgálatot. Sok elégedett ügyfél ajánlja a LiveAgent megoldást.

Küzdjön a kosár elhagyatottsággal és szerezze vissza a vásárlókat a LiveAgent haladó élő chatjén és az automatizált funkciókon keresztül. A LiveAgenttel ez egyszerű.

Minimalizálja és szerezze vissza az elhagyatott bevásárlói kosarakat

A kosár elhagyatottsági rátájának csökkentése az online eladói iparban fontos kihívás. A böngészési tapasztalat javítása, a vásárlás egyszerűsítése, valamint bizalom és lojalitás építése kulcsfontosságú lehet ebben a törekvésben. A többcsatornás ügyfélszolgálat szoftver beépítése pedig segíthet a megkönnyebbülésben és nagyszerű eredményekben.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.