Ingyenes próba
LiveAgent Árazás
Számlázás EUR-ban történik, és a végső számlázási összeg a fiók létrehozásának napjától számított EUR konverziós árfolyamon alapul.
Többcsatornás helpdesk szoftver fejlett automatizálással, élő chattel, társadalmi integrációk és call center képességekkel
14 napos ingyenes próba
Nincs szükség bankkártyára
Frissítés és fizetés csak a használatért
Nincsenek szerződések
Nincs beállítási díj
Bármikor lemondhatja
Jegy

Jegy

Kötelező szervezési eszköz az e-mail jegykezeléshez

€15/ügynök/hónap
€12/ügynök/hónap
  • Korlátlan jegyelőzmények
  • Korlátlan e-mail címek
  • Speciális jelentéskészítések
  • Ügyfélportál + fórum
  • API + integrációk
  • Szabályok és időszabályok
  • Ügyfélszolgálat
  • White Glove Beállítás
Jegy+Chat

Jegy+Chat

Robusztus többcsatornás élő chat és jegykezelés

€29/ügynök/hónap
€24/ügynök/hónap

Minden a Jegyben, plusz:

  • Korlátlan chat gombok
  • Visszajelzés-kezelés
  • Valós idejű látogatók figyelése
  • Proaktív csevegési meghívók
  • Csevegési elégedettség felmérések
  • Közösségi hálózatok*
  • Időmérés*
  • Ellenőrzési napló*
All-inclusive

All-inclusive

Erőteljes többcsatornás helpdesk több mint 180 funkcióval

€39/ügynök/hónap
€32/ügynök/hónap

Minden a Jegyben + chat, plusz:

  • Call center támogatás
  • Videohívás
  • IVR
  • Hívásirányítás és transzferek
  • Hardveres IP telefon
  • Korlátlan hívásfelvétel
  • A korábbi csomagok összes csillaggal ellátott szolgáltatása ingyenes ebben a csomagban
Ingyenes

Ingyenes

Örökké ingyenes fiók bizonyos korlátozásokkal

€0/ügynök/hónap
  • 7 napos jegyelőzmények
  • 1 chat gomb
  • 1 telefonszám
  • 1 e-mail cím
  • Alapjelentések
  • Ügyfélportál + fórum
  • Korlátlan jegyelőzmények Minden jegye legyen kéznél, amikor csak szüksége van rá. A LiveAgent az összes jegyet korlátlan ideig tárolja.
  • Korlátlan e-mail címek Csatlakoztasson korlátlan számú e-mail címet (értékesítés, marketing, technikai támogatás) a LiveAgent-fiókjához a zökkenőmentes vállalati támogatás biztosítása érdekében.
  • Speciális jelentéskészítés Hozzon létre speciális jelentéseket (csatorna, ügynök, osztály, SLA megfelelés stb.) Oszlopdiagramok, kördiagramok, területi diagramok vagy vonaldiagramok formájában.
  • Ügyfélportál + fórum Használja ügyfélportálunkat saját tudásbázisának kiépítéséhez. Töltse ki fórumokkal, használati cikkekkel, GYIK-kel, valamint visszajelzési és javaslattételi opciókkal.
  • API + integrációk Integrálja kedvenc alkalmazásait a helpdesk szoftverünkkel az egyedi API kulcsunkon keresztül. Csatlakoztassa a számlázási rendszereket, CRM-eket, együttműködési eszközöket és még sok mást.
  • Szabályok és időszabályok Hozzon létre egyedi műveleteket vagy idő által kiváltott automatizálási szabályokat az ismétlődő feladatok felgyorsításához, amelyek nem igénylik az ügynökök figyelmét.
  • Ügyfélszolgálat Ha segítségre van szüksége, lépjen velünk kapcsolatba bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül. 24/7 ügyfélszolgálatot kínálunk egész évben.
  • White Glove Beállítás Dőljön hátra és pihenjen, amíg mi beállítjuk az Ön számára a LiveAgent-fiókját. Jelentkezzen be egy használatra kész helpdesk rendszerbe, amely növeli ügynökei termelékenységét és javítja az ügyfélszolgálat minőségét.

Minden a jegyben, plusz:

  • Korlátlan számú chat gombok Helyezzen el korlátlan számú csevegőgombot a weboldala különböző URL-címeire. Minden gomb megjelenítése/elrejtése az adott viselkedési kiváltó tényezők szerint.
  • Visszajelzés-kezelés Ösztönözze ügyfeleit, hogy küldjenek új ötleteket és visszajelzéseket a jövőbeli fejlesztésekhez.
  • Valós idejű látogatók figyelése Figyelje, hogy mit csinálnak a weboldala látogatói. Megtekintheti, hogy mely URL-ek vannak megnyitva, mennyi ideig böngészik az egyes oldalakat, és értesítést kap, ha a weboldala új oldalára navigálnak.
  • Proaktív csevegési meghívók Proaktív csevegési meghívókkal érheti el webhelye látogatóit. Tudassa velük hogy online van, és készen áll a segítség nyújtására, ha szükség van rá.
  • Csevegési elégedettség felmérések Azonnali visszajelzést kap minden élő csevegés után. Tudja meg, hogy hogyan lehet javítani, mi történt jól, és figyelje az ügyfelek elégedettségét az idő múlásával.
  • Közösségi hálózatok* Vegye vissza a közösségi média irányítását. Integrálja a LiveAgentet a Facebook, az Instagram, a Twitter és a Viber szolgáltatásokkal az összes megjegyzés, üzenet és megemlítés egyszerűsítéséhez közvetlenül a helpdesk-ben jegy formájában.
  • Időmérés* Kövesse nyomon a munkával kapcsolatos szokásait. Nézze meg, hogy mennyi idő alatt válaszol az egyes jegyekre, vagy mennyi volt a szünete.
  • Ellenőrzési napló* Talált valami gyanúsat? Tekintse át az ellenőrzési naplót, és nézze meg, hogy az egyes ügynökök milyen műveleteket hajtottak végre egy adott időszakban.

Minden a Jegy + chat csomagban, plusz:

  • Call center támogatás Hozzon létre egy tökéletesen működő virtuális telefonközpontot, kiegészítve ACD, IVR, speciális visszahívási lehetőségekkel és egyebekkel.
  • Videohívás Szeretne személyesebbé válni? Indítson videohívást, hogy egyedi, személyre szabott támogatási élményt nyújtson ügyfeleinek.
  • IVR Növelje ügyfelei telefonos élményét azáltal, hogy átfogó interaktív hangválasz (IVR) fákat tervez, amelyek a megfelelő támogatási részleghez vagy ügynökhöz irányítják őket.
  • Hívásirányítás és transzferek Call center szoftverünk fel van szerelve ACD és részt vett telefonhívásokkal. Élvezze a zökkenőmentes hívásátirányításokat egyik ügynökről a másikra.
  • Hardveres IP telefon Kényelmesebbnek érzi a hardveres telefon használatát? Semmi probléma! Csatlakoztassa a LiveAgenthez a hívások fogadásához. Nincs szüksége szoftveres telefonok használatára vagy böngészőben történő hívások fogadására, ha nem veszi igénybe.
  • Korlátlan hívásfelvétel A LiveAgenttel kezdeményezett összes bejövő és kimenő hívást automatikusan rögzítjük az Ön kényelme érdekében. Minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célokból bármikor hozzáférhet a hívásfelvételekhez.
  • A korábbi csomagok összes csillaggal ellátott szolgáltatása ingyenes ebben a csomagban
  • 7 napos jegyelőzmények Minden jegyet a beérkezéstől számítva legfeljebb 7 napig lehet megtekinteni. 7 nap után a jegy már nem lesz elérhető.
  • 1 chat gomb Adjon hozzá egy csevegés gombot egy tetszőleges URL-hez.
  • 1 telefonszám Csatlakoztasson egyetlen telefonszámot a virtuális telefonközponton keresztüli hívások kezdeményezéséhez és fogadásához.
  • 1 e-mail cím Csatlakoztasson egy e-mail címet a jegykezelő szoftverünkhöz az összes e-mail-lekérdezés időben történő rendezéséhez, nyomon követéséhez és megválaszolásához.
  • Alapjelentések Teljes áttekintést kaphat elemzéseiről és ügynökének teljesítményéről. Jelentéseket generálhat többféle formátumban, beleértve oszlopdiagramokat, kördiagramokat vagy vonaldiagramokat.
  • Ügyportál + fórum Használja ügyfélportálunkat saját tudásbázisának felépítéséhez. Töltse ki fórumokkal, használati cikkekkel, GYIK-kel, valamint visszajelzési és javaslattételi opciókkal.
  • Ügyfélszolgálat 24/7 ügyfélszolgálatot kínálunk egész évben. Lépjen velünk kapcsolatba élő chaten, e-mailen, telefonon, közösségi médián vagy ügyfélportálon keresztül. Többnyelvű támogatást is kínálunk.
* A szolgáltatás díját az árjegyzék szerint számoljuk fel, amelyet megtalál a csomagok teljes összehasonlításában lejjebb
Díjcsomagok összehasonlítása
Az alábbiakban megtekintheti a LiveAgent díjcsomagok összehasonlítását, és kiválaszthatja az Önnek leginkább megfelelőt
Jegy

Jegy

€15/ügynök/hónap
€12/ ügynök / hónap
Jegy+Chat

Jegy+Chat

€29/ügynök/hónap
€24/ ügynök/hónap
All-inclusive

All-inclusive

€39/ügynök/hónap
€32/ügynök/hónap
Ingyenes

Ingyenes

€0/ügynök/hónap
€0/ügynök/hónap
Kommunikációs csatornák
Ügyfélportál
Hozzon létre egy ügyfélportált, amely tartalmazza a tudásbázist, a fórumot és a GYIK-et. Customer portal feature
Kapcsolatfelvételi űrlapok
Adja meg az ügyfeleknek a lehetőséget, hogy közvetlenül a webhelyén található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.Kapcsolatfelvételi űrlap funkció
Slack értesítések
Slack értesítést kap minden alkalommal, amikor új jegyet vagy jegyválaszt kap a LiveAgenben. Slack értesítés funkció
Ügyfél fórum
Hozzon létre egy online közösségi fórumot a felhasználói számára. Felhatalmazza ezáltal őket arra, hogy kérdéseket tegyenek fel, válaszokat adjanak és vitákat vezessenek. Ügyfél fórum funkció
E-mail jegyek (e-mail címek)
Az intelligens e-mail jegyek biztosítják, hogy egyetlen e-mail se tévedjen el, vagy maradjon megválaszolatlan. Jegyrendszerünk megakadályozza az ismétlődő válaszokat az ügynökök keresztezésének észlelésével. Jegykezelő funkció
Korlátlan Korlátlan Korlátlan 1 E-mail cím
Élő chat
Nyerje el az ügyfelek bizalmát és növelje az eladásokat a személyre szabott, valós idejű élő chat támogatással. Élő chat funkció Élő chat funkció
Korlátlan Korlátlan 1 Chat gomb
Proaktív csevegési meghívók
Lépjen kapcsolatba webhelye látogatóival úgy, hogy meghívja őket beszélgetni az ügynökeivel. Proaktív csevegési meghívók
Visszajelzés-kezelés
Bátorítsa az ügyfeleket, hogy küldjenek Önnek új ötleteket és visszajelzéseket a jövőbeli fejlesztésekhez. Visszajelzés és javaslatok funkció
Instagram
Korszerűsítse az Instagram-oldala összes kommentjét és megemlítését, és válaszoljon közvetlenül a LiveAgent jegykezelő irányítópultjáról. Instagram funkció
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Viber
Közvetített üzenetek az ügyfélcsoportok kiválasztásához és a Viber üzenetek megválaszolásához közvetlenül a LiveAgent irányítópultról.Viber feature
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Twitter
Figyelje az egyedi kulcsszavakat, és válaszoljon a cselekvést igénylő tweetekre. A LiveAgent összes válaszát tweetként küldjük. Twitter funkció
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Facebook
Válaszoljon a Facebook üzeneteire, bejegyzéseire, megjegyzéseire vagy megemlítéseire közvetlenül a LiveAgentből. Facebook funkció
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+39€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+32€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Call center támogatás
Válassza ki a VoIPszolgáltatóját a partnereink listájából, állítson be korlátlan ügynökeszközöket, és kezdje el fogadni a telefonhívásokat közvetlenül a böngészőjéből. Call center támogatás
1 Telefonszám
Videohívás
Növelje a kimenő értékesítéseket és javítsa az ügyfelek elégedettségét a videohívás funkciónkkal. Legyen személyes és ne felejtsen el mosolyogni! Videohívás funkció
Beszélgetés menedzsment
Jegyelőzmények
Az összes jegyet és csevegési átiratot korlátlan ideig tárolja. Minőségbiztosítási, jogi vagy képzési célból bármikor hozzáférhet az összes korábbi jegyhez, beszélgetéshez és hívásfelvételhez.
Korlátlan Korlátlan Korlátlan 7 nap
Jegyek egyesítése
Több jegyet kapott ugyanarról a kérdésről, és szeretné őket kombinálni? Semmi baj! Használja a jegyek egyesítése funkciónkat.
Egyedi jegy mezők
Tanult néhány értékes információt? Hozzon létre egy egyedi jegy mezőt, és vegye fel a jegyinformációs panelre.Egyedi jegy mező funkció
Jegyek szétosztása
Több kéréssel kapott egy jegyet? Ossza szét a jegyet kettővé, és rendelje őket egy másik ügynökhöz/osztályhoz.Jegyek szétosztása funkció
Belső jegyek
Készítsen belső jegyzetet kollégáinak. A jegyzetek csak az ügynökök számára láthatók, így nem kell aggódnia, hogy más végfelhasználók vagy ügyfelek látják az Ön privát jegyzeteit. Belső jegyek funkció
Mellékletek
A mellékleteket (képeket, zenét, videókat, dokumentumokat stb.) egyszerűen húzza át, hogy megossza azokat az ügyfelekkel. A mellékletek funkciói
Jegyek tömeges akciói
Válasszon ki egyszerre több jegyet, és végezzen tömeges akciót, hogy időt takarítson meg. Ezzel a funkcióval több jegyet megoldhat, áthelyezhet vagy törölhet egyetlen kattintással.Jegyek tömeges akciói
Algoritmus megoldás
Automatikusan rangsorolja azokat a jegyeket, amelyeket meg kell oldani a szolgáltatási szintű megállapodásoknak (SLA), valamint a beérkezésük dátumának és időpontjának megfelelően.Megoldás Funkció
Jegyelégedettségi felmérés
Minden interakció után automatikusan küldje el a jegyelégedettségi felmérés e-mailjeit, hogy ügyfelei magas színvonalú szolgáltatást kapjanak.
Egyéni címkék
Adjon hozzá egyedi címkéket a jegyek rendezéséhez és szűréséhez, miközben a tartalmukat egy pillanat alatt megtekintheti.
Egyedi jegyszűrők
Hozzon létre egyedi jegyszűrőket a keresés és a szűrés megkönnyítése érdekében. Egyedi jegyszűrők funkció
Ügynök jegyzetek a jegyekhez
Adjon hozzá privát jegyzeteket a jegyekhez. A privát jegyzeteket csak az ügynökök láthatják, ezért nem kell aggódnia, hogy ügyfelei vagy más végfelhasználók látják őket. Ügynök megjegyzések a jegyekhez funkció
Valós idejű irányítópultok
Valós idejű áttekintés a használati statisztikákról.
Jegy transzferek
Ruházzon át jegyeket egyetlen kattintással azokhoz az ügynökökhöz vagy osztályokhoz, amelyek a legjobban képesek kezelni őket.
WYSIWYG szerkesztő
Használja WYSIWYG szerkesztőnket e-mailjeinek, e-mail sablonjainak és tudásbázis cikkeinek stílusának megtervezéséhez. WYSIWYG szerkesztő funkció
Több jegy fül
Egyszerre több jegyet is megold? Semmi baj! ComparePlansTable__ nyisson meg több jegyfület a LiveAgent alkalmazásban, és szükség szerint váltson oda-vissza. Több jegy fül funkció
Munkaidő
Mikor áll rendelkezésre, hogy segítsen ügyfeleinek? Tudassa velük a Munkaidő funkcióval
Részlegek
Hozzon létre értékesítési, marketing és technikai támogatási részlegeket a jegyek könnyebb átirányítása és a felelősségek megosztása érdekében.Részlegek funkció
Sablon válaszok
Gyorsítsa fel válaszait előre definiált szövegsorozatok használatával. Sablon válaszok funkció
Névjegyek és csoportok
Szegmentálja az ügyfeleket érdeklődés, életkor, nemzetiség vagy bármely más mutató szerint. Névjegyek funkció & Csoportok funkció
Előre definiált válaszok
Hozzon létre előre definiált válaszokat a támogatási lekérdezésekre, amelyekre általános válasz adható. Előre definiált válaszok funkció
Chat átiratok
Szüksége van ügyfeleinek az Önnel folytatott beszélgetés másolatára? E-mailben juttassa el hozzájuk a csevegési átiratokat.
1 csevegés gombra korlátozva
Fájlmegosztás chaten keresztül
Élő csevegésünk támogatja a JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF és TXT fájlmegosztást.
1 csevegés gombra korlátozva
Mobil chat ablak
Élő chat widgetjeink reagálóképesek - az ügyfelek könnyedén megkezdhetik a csevegést mobilon vagy asztali számítógépen.
1 csevegés gombra korlátozva
Csevegési üdvözlő üzenet beállítása
Küldjön automatizált csevegési üdvözlő üzeneteket új webhelylátogatóinak, hogy mutassa, hogy online van és szükség esetén rendelkezésre áll.
1 csevegés gombra korlátozva
Valós idejű látogatók figyelése
Figyelje, mire készülnek a webhely látogatói. Megtekintheti, hogy mely URL-ek vannak megnyitva, mennyi ideig böngészik az egyes oldalakat, és értesítést kap, ha a webhelye új oldalára navigálnak.
Csevegési elégedettségi felmérések
Azonnali visszajelzést kap minden ügyfél-interakció után. Tudja meg, hogyan javulhat, mit csináltak jól, és figyelje az ügyfelek elégedettségét az idő múlásával.Ügynök értékelések funkció
Időmérés
Ismerje meg mélyebben az ügyfélszolgálat teljesítményét az ügynök munkamódszereinek követésével. Nézze meg, mennyi idő alatt válaszolnak az egyes jegyekre, mennyi ideig voltak online vagy mennyi volt a szünetük. Időkövető funkció
+19€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+16€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Hívó várólista
Ha az összes online ügynök elfoglalt a folyamatban lévő hívásokkal, a LiveAgent automatikusan létrehoz egy hívási sort az új hívók számára. Hívási várakozási jelző
1 telefonszámra korlátozva
IVR
Növelje ügyfelei telefonos élményét azáltal, hogy átfogó interaktív hangválasz (fa, IVR) fákat tervez, amelyek a megfelelő támogatási részleghez vagy ügynökhöz irányítják őket. IVR funkció
Korlátlan hívásfelvétel
A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy mindig magas színvonalú felvételekkel védje meg hívásait, amikor csak a legnagyobb szükség van rá. Korlátlan hívásfelvétel funkció
Hívásirányítás és -átvitel
Call center szoftverünk fel van szerelve ACD és részt vett hívás átadással. Élvezze a zökkenőmentes hívásátmeneteket egyik részlegtől vagy ügynöktől a másikig a mai naptól kezdve. Hívásirányítás and Hívásirányítás funkció
Testreszabás
API
Csatlakoztasson különféle programokat, szoftvereket vagy eszközöket a LiveAgenthez, és automatizáljon számtalan feladatot. API funkció
Ügyfél e-mail sablonok
Konfigurálja az e-mail sablonokat az ügyfelek és ügynökök számára. A LiveAgent által küldött összes e-mail sablon HTML vagy egyszerű szöveges e-mail formátumban formázható. Levelezősablonok funkció
Szabályok és időszabályok
Hozzon létre egyedi triggereket, automatizálási és időszabályokat az ismétlődő feladatok felgyorsításához, amelyek nem igénylik az ügynökök figyelmét. Szabályok és Időszabályok funkció
Gamifikáció
Motiváljon, szórakoztasson, növelje a termelékenységet és segítse elő az együttműködést a csapatokban. Gamifikáció funkció
Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása
Válasszon egy kapcsolatfelvételi űrlapot tartalmazó sablont a sablongalériánkból, és szabja testre, hogy megfeleljen vállalkozása esztétikájának.
1 űrlapra korlátozva
Chat widgetek testreszabása
Válasszon csevegőmodult a sablongalériánkból, és szabja testre, hogy megfeleljen vállalkozása színpalettájának.
1 chatre korlátozva
Válassza ki a csevegési meghívó dizájnját a sablongalériánkból, és testre szabhatja az Ön igényeinek megfelelően.
Chat meghívó widgetek testreszabása
Hangkonfiguráció
Testreszabhatja vagy letilthatja a LiveAgent alkalmazásban hallott értesítési hangokat. Válasszon a meglévő hangok közül, vagy töltsön fel saját fájlokat. Hangkonfigurációs funkció
+5€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+4€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Keresés és csere
A LiveAgent minden bejövő üzenetben automatikusan kereshet adott karakterláncokat, és mással helyettesítheti őket, mielőtt megjelenik vagy tárolódik az adatbázisban. Keresés és csere funkció
+9€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+8€ / hónap / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Hívásmodulok testreszabása
Hozzon létre csábító hívásmodulokat, vagy válasszon sablongalériánkból. Testreszabhatja a meglévő kialakítást igényei szerint.
1 chatre korlátozva
Videohívás widgetek testreszabása
Hozzon létre vonzó videohívás-widgeteket, vagy válasszon egy meglévő dizájnt a sablongalériánkból. Testreszabhatja a meglévő sablonokat igényei szerint.
További tudásbázis
A több tudásbázis* lehetőséget nyújt korlátlan mennyiségű különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal rendelkezhet. További tudásbázis
+19€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+16€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+19€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+16€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+19€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+16€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Márkajelzés nélkül
Távolítsa el a LiveAgent márkanevet az élő csevegőablakokból és -gombokból, tudásbázisból/ügyfélportálról, hívóablakokból és -gombokból, kapcsolatfelvételi űrlapokból, visszajelzési űrlapokból és e-mail sablonokból.
+19€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+16€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+19€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+16€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+19€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+16€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Jelentések
Alapjelentések
Elemzések áttekintése
Kapjon áttekintést az ügyfélszolgálatáról. Nézze meg, ki lép kapcsolatba a vállalatával, és figyelje a kapott szolgáltatást. Elemzések áttekintése funkció
Teljesítmény jelentés
Figyelje a támogatási ügynökök teljesítményét. Nézze meg, hogy ki a legeredményesebb, ki részesíti előnyben az e-maileket az élő csevegésekkel szemben, és ki biztosítja az eredményeket az idő múlásával. Teljesítményjelentés funkció
Speciális jelentéskészítés
Ügynök jelentés
Ügynökjelentéseket készíthet a munkaidőről, a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, értékesítésekről, értékelésekről és egyebekről egy adott időtartományban. Ügynök jelentés funkció
Ügynökök értékelése
Ügynök értékelési jelentések készítése az ügyfelek észrevételeivel kiegészítve. Az ügynökök értékelése funkció
Osztályok jelentés
Jelentéseket készíthet az egyes részlegek megválaszolt jegyeinek, csevegéseinek, hívásainak és egyebek számáról egy adott időintervallumban. Osztályok jelentés funkció
Csatorna jelentés
A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornába: e-mail, élő csevegés, telefonos központ, kapcsolatfelvételi űrlapok, Instagram, Facebook üzenetek, tweetek stb. Csatorna jelentés funkció
Címke jelentés
Létrehozhat címkejelentéseket egy adott időszakról. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Címke jelentés funkció
Jegyelőzmények
Szűrje a jegyeket nap, hét, hónap, év vagy egyéni dátumtartomány szerint a jegyelőzmények jelentés elkészítéséhez. Tudja meg, hogy melyik osztálynak volt a legtöbb kiosztott jegye, mely ügynökök oldották meg őket, a jelenlegi állapotát és egyebeket.
Időjelentés
Tudja meg, hogy mennyi ideig tartott a megadott időtartamra szóló jegyek megválaszolása. Az egyes bejegyzések ügynök, jegy, ügyfél, vállalat, jelentés dátuma, számlázás dátuma, típusa (kézi, automatikus) szerint rendezhetők. Időjelentés funkció
A munkám jelentése
Jelentéseket generálhat az egy nap, hét, hónap, év vagy egy egyedi dátumtartomány alatt végzett munkáról. Tudja meg, hány jegyet rendeltek Önhöz, melyik csatornáról érkeztek, és pillanatnyi állapotukat.
Ügynök elérhetősége hívásokhoz, csevegésekhez, jegyekhez
Figyelje ügynökeinek elérhetőségét és nézze meg, hogy pontosan mikor vannak online (dátum, órák, tól-ig). Ügynök rendelkezésre állási funkció
Hívás, chat elérhetőség
Generáljon jelentéseket az egyes ügynökök elérhetőségéről a hívások és csevegések fogadásához. Fedezze fel, hogy kik vesznek részt a legjobban benne, és kinek kell erősítenie támogatási erőfeszítéseit.
Hívás, csevegés, jegy betöltése
Tudja meg, mely ügynökökhöz rendelték a legtöbb jegyet, hívást és csevegést az ügynökök munkaterhelésének összehasonlításához és optimalizálásához.
SLA-k jelentésekkel
Hívás, csevegés, jegyek SLA megfelelés
A LiveAgent jelentést nyújt a teljesített és elmaradt SLA-król egy adott időtartományban és osztályon. Az egyes bejegyzések osztály, ügynök és dátum szerint rendezhetők. SLA megfelelőségi funkció
Hívás, csevegés, jegyek SLA napló
A LiveAgent egy teljesített és elmulasztott SLA-k naplóját kínálja egy adott időtartományból és osztályból. Az egyes bejegyzéseket rendezheti a kérelmező, Jegyazonosító, SLA kezdési idő, részleg, ügynök, esedékesség, lezárás dátuma és az SLA hátralévő/lejárt ideje szerint. SLA napló szolgáltatás
Integrációk
CMS
SpringBuilder
Adjon hozzá egy élő chat gombot a SpringBuilder webhelyéhez, hogy felgyorsítsa a problémák megoldását és az ügyfelekkel való kommunikációt. SpringBuilder integráció
Joomla!
Ha hozzá szeretné adni az egyik élő chat gombunkat a Joomla webhelyéhez, akkor ezt megteheti úgy, hogy beilleszti a gomb kódját a Joomla láblécébe. Joomla! integráció
Adobe Business Catalyst
A LiveAgent Adobe Business Catalyst integrációja lehetővé teszi az élő chat gombjának elhelyezését az Adobe Business Catalyst webhelyén. Adobe Business Catalyst integráció
Drupal
Valós időben lépjen kapcsolatba ügyfeleivel azáltal, hogy egy élő chat gombot helyez el a Drupal webhelyén. Használjon offline űrlapokat és a help desk képességeit is. Drupal integráció
ExpressionEngine
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el az ExpressionEngine webhelyein. ExpressionEngine integráció
GoDaddy
A LiveAgent és a GoDaddy integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a GoDaddy webhelyén. GoDaddy integráció
Squarespace
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Squarespace webhelyein. Squarespace integráció
uKit
A LiveAgent uKit integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az uKit áruházban. uKit integráció
Web.com
A LiveAgent integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Web.com webhelyein. Web.com integráció
Weebly
A LiveAgent Weebly integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Weebly webhelyein. Weebly integráció
Wix
A LiveAgent Wix integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Wix webhelyein. Wix integráció
WordPress
A LiveAgent WordPress integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a WordPress webhelyén vagy blogján. Alakítsa webhelyét erőteljes WordPress HelpDesk vagy WordPress élő csevegéssé a LiveAgent segítségével. WordPress integráció
CRM
Salesflare
Szedje ki az ügyféladatokat csevegésekből és űrlapokból, és mentse azokat közvetlenül a Salesflare-be a LiveAgent jegyinformációs paneljén. Salesflare integráció
PipeDrive
Regisztráljon új PipeDrive ajánlatokat, és tekintse meg az összes regisztrált ügyletet, amely az Ön ügyféléhez kapcsolódik. PipeDrive integráció
Vectera
Ütemezzen megbeszéléseket, órákat vagy akár személyes beszélgetéseket az ügyfelekkel közvetlenül a LiveAgentből. Vectera integráció
Highrise
Aktiválja a Highrise integrációt, és kezdje el kezelni a Highrise adatokat a LiveAgenten belül (és fordítva). Regisztráljon új ajánlatokat, szerkessze a meglévő ajánlatokat és még sok minden mást. Highrise integráció
SharpSpring
A LiveAgent és a SharpSpring szinkronizálása lehetővé teszi a kapcsolattartási adatok automatikus szinkronizálását mindkét platformon. SharpSpring integráció
Salesforce (soon)
Vegyen fel új vagy szerkesszen meglévő ajánlatokat a SalesForce folyamatba közvetlenül a LiveAgent jegyinformációs paneljén. Csökkentse a duplikált adatbevitelt a különböző alkalmazások között, és inkább arra koncentráljon, hogy zökkenőmentes támogatási élményt nyújtson a legértékesebb ügyfeleknek.
Az összes integráció megjelenítése
E-mail marketing
ActiveCampaign
Az ActiveCampaign és a LiveAgent integrálása a folyamatok automatizálásához, például új ügyletek létrehozásához, névjegyek frissítéséhez és egyebekhez. ActiveCampaign integráció
Klaviyo
Iratkoztassa fel ügyfeleit a Klaviyo levelezőlistáira a LiveAgenten belül. Integrálja a két eszközt az adatbázis kezeléséhez szükséges erőfeszítések és idő csökkentése érdekében. Klaviyo integráció
SpamAssassin
Szűrje a beérkező e-maileket a SpamAssassin spamszűrőjén keresztül. A spamként megjelölt e-mailek továbbra is megtalálhatók a spamként megjelölt jegyekben. SpamAssassin integráció
AWeber
Az AWeber plugin aktiválása lehetővé teszi, hogy közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásból feliratkoztathasson és leiratkoztathasson kapcsolatokat a levelezőlistákra. AWeber integráció
GetResponse
Vegyen fel ügyfeleket a GetResponse levelezőlistákra a jegyinformációs panelen. A spam jellegű e-mailek elküldésének elkerülése érdekében egy feliratkozási e-mailt küld a partnernek, amikor felveszi őket egy új levelezőlistára. (A feliratkozást a kapcsolattartónak kell megerősítenie). GetResponse integráció
Mailchimp
Feliratkoztatás és leiratkoztatás a MailChimp levelezőlistákról közvetlenül a LiveAgentből. MailChimp integráció
Közösségi
GIPHY
A GIPHY Kereső segítségével azonnal megtalálhatja a keresett GIF-et, és beillesztheti a jegy törzsébe. GIPHY integráció
Socialbakers
A LiveAgent Socialbakers integrációja segíthet a közösségi média kezelésében és a jegykezelésben. Socialbakers integráció
Telefon
Cloudtalk
A CloudTalk megjeleníti a hívó féllel kapcsolatos kapcsolatfelvételi adatokat, hívási előzményeket, jegyzeteket és jegyeket, és szinkronizálja azokat a LiveAgent szolgáltatással. Cloudtalk integráció
Chatbot
Quriobot
Hozzon létre egy intuitív chatbotot, amely bármikor kölcsönhatásba lép az ügyfelekkel. A Quriobot chatbot felhasználható lead létrehozására, ügyfélszolgálatra és visszajelzésre. Quiobot integráció
Követés
Clockify
A Clockify segítségével nyomon követheti, hogy mennyi időt tölt a jegyek megoldásával és a tudásbázis cikkeinek szerkesztésével. Javítsa a termelékenységet, a jövedelmezőséget, és kövesse a csapat tevékenységi naplóit. Clockify integráció
Jira
Csatlakoztassa a Jirát a LiveAgent fiókjához a Jira feladatokhoz kapcsolódó jegyek megtekintéséhez, a feladatok egyesítéséhez az egyes ügyfelek jegyeivel, és a Jira jegyek kereséséhez a LiveAgent alkalmazásban. Jira integráció
Google Analytics
Kövesse nyomon az élő csevegés eseményeit a Google Analytics szolgáltatásban. Ezeknek az adatoknak köszönhetően értékelheti az élő csevegés konverziókra vagy ügynökeire gyakorolt hatását a cég értékesítésében. Google Analytics integráció
Munkafolyamat
Bold BI
A LiveAgent adatainak felhasználásával létrehozhat egy irányítópultot, amely valós idejű információkat tartalmaz a beérkező kérdésekről. Bold BI integráció
CloudApp
Csináljon képernyőképet, jegyzetelje fel, és küldje el egy mellékletben a CloudApp segítségével. Segítsen ügyfeleinek pontosan megérteni, mire van szüksége tőlük a problémájuk hatékony megoldásához. CloudApp integráció
Zapier
Csatlakoztassa a Zapiert a LiveAgent-fiókjához a kívánt műveleteket végrehajtó egyedi triggerek beállításához. Zapier integráció
Meetingbird
A Meetingbird segítségével megtekintheti naptárát, naptáreseményeket hozhat létre, és beillesztheti a lehetséges találkozási időket egy e-mailbe. Meetingbird integráció
Pabbly
Használja a Pabbly triggerjeit, logikai szabályait, szűrőit és feltételeit az értékesítési, marketing és támogatási folyamatok ésszerűsítésére a különböző platformokon. Pabbly integráció
Visszajelzés
Klaus
Értékelje ügynökei teljesítményét, adjon visszajelzést különböző kritériumok szerint, javítsa munkafolyamatát és még sok minden mást. Klaus integráció
Nicereply
Tudja, hogyan vélekednek az ügyfelek az Ön ügyfélszolgálatáról? Kövesse nyomon az ügyfélszolgálat minőségét a Nicereply segítségével - az all-in-one ügyfél-elégedettségi felmérés a LiveAgent számára készült eszköz. Nicereply integráció
eCommerce
CS-Cart
A LiveAgent CS-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy egy élő chat gombot helyezzen el a CS-Cart üzletében. CS-Cart integráció
Fortune 3
A LiveAgent Forune3 integrációja lehetővé teszi, hogy egy élő chat gombot helyezzen el a Fortune3 üzletében. Fortune 3 integráció
Magento 2
Gyűjtsön betekintést ügyfelei korábbi megrendeléseiről a Magento áruházból közvetlenül a LiveAgent jegy részletei panelről. Magento 2 integráció
Oxatis
Kezdjen jobb ügyfélszolgálatot nyújtani azáltal, hogy egy élő chat gombot helyez el az Oxatis üzletében. Oxatis integráció
Post Affiliate Pro
Kezdjen el személyre szabottabb ügyfélszolgálatot nyújtani azáltal, hogy egy élő chat gombot tesz le az affiliate panelre és a regisztrációs oldalakra. Post Affiliate Pro integráció
Prestashop
Helyezzen egy élő chat modult a Prestashop webhelyére, és tekintse meg az ügyfelek megrendeléseit közvetlenül a LiveAgent jegy részletei panelen. Prestashop integráció
Shopify
Helyezzen el egy élő chat gombot a Shopify üzletében. Shopify integráció
Volusion
Kezdjen el személyre szabott ügyfélszolgálatot nyújtani úgy, hogy egy élő chat gombot helyez el a Volusion üzletében. Volusion integráció
X-Cart
A LiveAgent X-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el az X-Cart üzletében. X-Cart integráció
3dcart
A LiveAgent 3dcart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a 3dcart boltjában. 3dcart integráció
Bigcommerce
Helyezzen el egy élő chat gombot a Bigcommerce üzletében. Bigcommerce integráció
CoreCommerce
Helyezzen el egy élő chat gombot a CoreCommerce áruházában. Corecommerce integráció
Opencart
Helyezzen el egy élő chat gombot az Opencart üzletében. Opencart integráció
Megfigyelés
NetCrunch
Konvertálja a NetCrunch riasztásokat jegyekké, és fogadja őket közvetlenül a LiveAgent ügyfélszolgálatába. NetCrunch integráció
LDAP
Importáljon ügynököket az LDAP címtárstruktúrából vagy bejelentkezési ügynököket az LDAP hitelesítési módszerrel. Ha az LDAP szolgáltatás nem érhető el, a LiveAgent a saját alapértelmezett hitelesítési módszerét fogja használni. LDAP integráció
Migrációs bővítmények
Help Desk migráció a Relokia által
Vigye át adatait helyszíni és felhőalapú ügyfélszolgálati rendszerek között a Relokia segítségével. A migrálható adatok magukban foglalják a jegyeket, ügynököket, csoportokat, névjegyeket, címkéket, mellékleteket, jegyzeteket és egyéni mezőket. Relokia integráció
Számlázás kezelése
ChargeDesk
Anélkül, hogy be kellene jelentkeznie a ChargeDesk-fiókjába, megtekintheti ügyfelei legutóbbi befizetéseit, visszatérítéseit vagy állandó megrendeléseit. A ChargeDesk és a LiveAgent integrálása felgyorsítja a támogatást és jobban megismerheti az ügyfeleket. ChargeDesk integráció
Braintree
Törölje és térítse vissza a befizetéseket közvetlenül a LiveAgent irányítópult jegypanelről. Braintree integráció
2Checkout
Helyezzen el élő chat gombot a 2Checkout áruházban. 2Checkout integráció
Projektmenedzsment
ClickUp
Konvertálja az e-maileket feladatokká, kapcsolja össze a jegyeket a meglévő feladatokba, és kezelje a projekteket a LiveAgentből. ClickUp integráció
ProjectManager.com
A Project Manager segít az ügynökök és a részlegek kezelésében új feladatok, munkaidő-nyilvántartások vagy projektek létrehozásával, amikor új ügyfelek csatlakoznak a LiveAgenthez. ProjectManager.com integráció
Támogatás és szolgáltatások
Ügyfélszolgálat
24/7 ügyfélszolgálatot kínálunk egész évben. Vegye fel velünk a kapcsolatot élő csevegésben, e-mailben, telefonon, közösségi médiában vagy ügyfélkapunkon keresztül. Többnyelvű támogatást is kínálunk.
24/7 24/7 24/7 24/7
White Glove Beállítás
Dőljön hátra és pihenjen, amíg beállítjuk az Ön számára a LiveAgent-fiókot. Jelentkezzen be egy használatra kész helpdesk rendszerbe, amely növeli ügynökei termelékenységét és javítja ügyfélszolgálatát.
Tudásbázis
Hozzon létre kategóriákat az ügyfélportálon termékei, szolgáltatásai vagy vásárlói típusai alapján. Hozzon létre tudásbázis-kereső modulokat, hogy az ügyfelei könnyedén hozzáférhessenek a tudásbázis cikkeihez. Tudásbázis funkció
IPhone/Android alkalmazások
LiveAgent alkalmazást kínálunk Android és iOS operációs rendszerekhez egyaránt. iPhone/Android mobilalkalmazások funkciói
Többnyelvű támogatás
A LiveAgent jelenleg 45 nyelvű fordítást támogat, és rendszeresen újakat adunk hozzá. Többnyelvű támogatási funkció
Több webhelyes támogatás
Több vállalkozás, termék vagy aldomain rendelkezik egyedi webhelyekkel? Nem probléma, a LiveAgent minden jegyet lekérhet és egyszerűsíthet egyetlen LiveAgent-fiókba.
Többmárkás támogatás
Hozzon létre több tudásbázist minden egyes termékéhez, márkájához vagy felhasználói csoportjához.
Hardveres IP telefon
Kényelmesebbnek érzi magát a hardveres telefon használata közben? Semmi baj! Csatlakoztassa a LiveAgenthez a hívások fogadásához. Nincs szükség szoftveres telefonok használatára vagy böngészőben történő hívások fogadására, ha nem veszi igénybe.
Biztonság és engedélyek
EU/USA/UK/SG adatközpont
Jelenleg több adatközpontunk van a világon. Ügyfélfiókjainkat a lehető legjobb kiszolgálóra telepítjük, attól függően, hol vannak, és figyelembe véve a nemzeti törvényeiket. Több adatközpont
SPAM szűrők
Takarítson meg időt és harcoljon a spam ellen az automatikus spamszűréssel. A LiveAgent megvalósítja a SpamAssassin spamellenes platformot, amely blokkolja a spameket. SPAM szűrők funkció
Hozzáférés korlátozása az ügynök panelhez
Korlátozza az ügynök panelhez hozzáféréssel rendelkező IP-számok számát.
Jelszó irányelv-kezelés
A LiveAgent biztosítja, hogy a fiókjához kiválasztott jelszó ne sérüljön a korábbi adatsértések során.
Kétlépcsős azonosítás
Védje LiveAgent-fiókját jelszavával és a Google Authenticator mobilalkalmazás további kódjával. Kétlépcsős azonosítás funkció.
HTTPS titkosítás
Minden LiveAgent által tárolt fiók biztonságos kapcsolaton fut a HTTPS protokoll használatával. HTTPS titkosítási funkció
Tiltott látogatók listája
Spamel vagy valaki ellenszenves? Tiltsa le az IP-címüket, hogy megakadályozza őket a beszélgetésben. Ha készen áll, szüntesse meg a tilalmat, és tekintse át a csevegésben tiltott látogatók listáját.
Ellenőrzési napló
Talált valami gyanúsat? Tekintse át az ellenőrzési naplót, és nézze meg, hogy az egyes ügynökök milyen műveleteket hajtottak végre egy adott időszakban. Ellenőrzési napló funkció
+9€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+8€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Bankkártya maszkolás
A hitelkártya-maszkolás biztosítja, hogy a bizalmas információkat ne tárolják a csevegési archívumokban és az átiratokban. Keresés és csere funkció
+9€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+8€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
Automatikus adat törlés/szerkesztés
Biztonsági adatokat küldenek Önnek az ügyfelek? Használja a keresés és csere funkciót az adatok szerkesztéséhez, mielőtt azok az adatbázisban tárolódnának. Keresés és csere funkció
+9€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)
+8€ / ügynök / fiók
További havi szolgáltatásdíj. (A fiókjában lévő ügynökök száma nem növeli vagy csökkenti ezt a kiegészítő havidíjat.)

Segítségre van szüksége, hogy eldöntse melyik az Önnek leginkább megfelelő ajánlat?

Minden vállalat különböző. Ügyfél-sikerességi menedzsereink rendelkezésére állnak, hogy megtalálják az Önnek legmegfelelőbb ajánlatot.

GYIK Harmonika blokk

Minden próba All-inclusive hozzáféréssel kezdődik, és 14 napig hozzáférést biztosít az összes LiveAgent-szolgáltatáshoz. A próbaverzióhoz nem szükséges bankkártya megadása. Fiókja további használatához elküldheti bankkártyájának adatait, és frissíthet fizetett verzióra.

Technikailag nem lehetséges az ingyenes fiókról a 14 napos próbaidőszakra váltani és fordítva. Ne aggódjon, bármikor frissíthet ingyenes fiókról fizetős előfizetésre. Felhívjuk figyelmét, hogy ezt követően nem térhet vissza az ingyenes fiókhoz. Ne feledje: az ingyenes fiókok korlátozásokkal rendelkeznek, így az összes rendelkezésre álló LiveAgent funkció tesztelése csak fizetett tervre történő frissítés vagy egy újabb 14 napos ingyenes próbafiók létrehozása után lehetséges.

Teljes mértékben igen! Szeretnénk, ha a vállalatok regisztrálnának ingyenes LiveAgent csomagunkra, használnák az alapvető help desk szolgáltatásokat, ugyanakkor korlátozásokra van szükségünk a visszaélések csökkentése érdekében. Ezért teljes funkcionalitással segíthetjük a kisebb vállalkozások növekedését és potenciális frissítését a nem korlátozott terveinkre.

Nem, nincsenek szerződések. Hónapról hónapra számlázunk. Visszavonhatja és frissítheti csomagját, és ügynököket bármikor hozzáadhat vagy eltávolíthat. Nincsenek beállítási díjak, az ügyfélszolgálat és a termékfrissítések örökre ingyenesek.

Igen. Ha vállalati vállalat, kérjük, forduljon hozzánk, hogy többet megtudjon a lehetőségekről. Alternatív megoldásként ellenőrizze vállalati árainkat, vagy nyújtson be ajánlatkérést.

Elfogadunk minden fontosabb bankkártyát, beleértve a Mastercard, a VISA, a Diners és az American Express bankkártyákat. PayPal-on keresztül is elfogadunk fizetéseket. Ha másfajta fizetési módot szeretne használni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: support@liveagent.com.

Szezonális az ügyfélszolgálat, és bizonyos időszakokban ügynököket kell hozzáadnia vagy eltávolítania? Csak valós használatért számlázunk.

Biztosítani akarjuk, hogy minden ügyfelünk bármilyen feltétel nélkül élvezhesse és sikeresen igénybe vehesse szolgáltatásainkat. Ha egyes ügyfelek nagy mennyiségű adatot használnak vagy megsértik a szabályokat, úgy, hogy az más felhasználókat érinthet, akkor kapcsolatba léphetünk az ilyen szabálysértőkkel, és megvitathatjuk használatuk és korlátozásuk megváltoztatását, vagy törölhetjük fiókjukat. Fenntartjuk a jogot arra is, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsuk a fiók korlátjait.

Abszolút! Korszerű biztonságot nyújtunk. Fiókjaink híres adatközpontokban vannak tárolva, amelyeket 24 órás megfigyelés véd. Számos biztonsági kutatóval is együttműködünk annak biztosítása érdekében, hogy az alkalmazás lépést tartson a legújabb biztonsági előírásokkal. Az összes fiók tartalmaz SSL titkosítást az adatok biztonsága érdekében.

A villámsebességű szolgáltatás biztosítása érdekében fiókjának adatai a földrajzi elhelyezkedése alapján a legközelebbi adatközpontban találhatók. Jelenleg adatközpontjaink vannak Dallasban (USA), Newarkban (USA), Londonban (Egyesült Királyság), Frankfurtban (Németország) és Pozsonyban (Szlovákia). Európai ügyfeleink adatai az egyik európai adatközpontunkban találhatók, és megfelelünk a GDPR-nak.

Rendelkezésére állunk! Indítson nyugodtan élő csevegést vagy írjon nekünk e-mailt a következő címre: support@liveagent.com. Ügyfélszolgálatunk a hét minden napján, az ünnepeket is beleértve szolgálatára áll, és örömmel segítünk kérdésében. Online csevegést is folytatunk az élő csevegésben, és a legtöbb időzónában telefonon is elérhetőek vagyunk munkaidőben. 

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelő rendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi, hogy a kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..