A LiveAgent egy dedikált többcsatornás help desk szoftver, amely bármilyen méretű vállalat számára alkalmas.
Általuk használt
6 hónapig ingyenes all-inclusive csomag
További 6 hónap 50% kedvezménnyel
Biztosítsa a legjobb ügyfélélményt a LiveAgent – egy többcsatornás ügyfélszolgálati platform – segítségével. Növelje az ügyfelek elégedettségét e-mailekkel, élő chattel, közösségi médiával, hívásokkal vagy egy önkiszolgáló portállal.
Különleges startup ajánlatunk minősítési feltételei:
Jegyrendszerünk mindent kezel – e-maileket, élő chat, call center, közösségi média, üzenetküldő alkalmazások és tudásbázissal rendelkező ügyfélkapu
Egy kiváló help desk szoftver számos eszközt kínál a könnyebb ügyfélszolgálati interakcióhoz
Ügyfél boldogság
Jegyrendszerünk segítségével az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen műszerfalról kezelheti, így hatékony támogatást nyújthat. Gyorsabban oldja meg az ügyfelek kérdéseit, tegye boldogabbá az ügyfeleket, és növelje hűséges ügyfélbázisát induló vállalkozása számára. A LiveAgent számos funkciót kínál a termelékenység javításához és a feladatok automatizálásához, hogy időt takarítson meg.
Üzleti siker
Ha a kezdetektől fogva lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújt, akkor jobb vásárlói visszajelzéseket kaphat, vásárlói hűséget szerezhet, és sikeres lehet. Egyszerűsítse eladásait, és lépje túl az ügyfelek elvárásait élő chat widgetünkkel, és használja tanácsadásra. A releváns információk megadása vásárlásra ösztönözheti az ügyfeleket.
Márkaismertség
A LiveAgent a marketingkommunikáció minden oldaláról segíthet. Az e-mail sablonoknak és az ügyfélszegmentálásnak köszönhetően egyszerűen küldhet hírleveleket, vagy használja közösségi média integrációinkat az ügyfélszolgálati kérések kezelésére. Integrálja a Facebook, Instagram, Twitter, Viber vagy WhatsApp alkalmazást, és bővítse online közösségét.
Az ügynök termelékenysége
Nem kell meghosszabbítania a munkanapját az egyes ügyfelek munkaidőn túli kezelésére. A LiveAgent hatékony eszközei segítenek kezelni a bejövő jegyeket, és megtakarítani az értékes időt. Az önkiszolgáló portálnak köszönhetően egyszerűsítse az ügyfelek útját offline módban, és előre meghatározott válaszokkal oldja meg az egyszerű problémákat.
Tekintse meg, mit kap, ha úgy dönt, hogy a LiveAgent dedikált ügyfélszolgálati megoldásként használja az induláshoz.
Jegykezelés e-mailekkel, csevegésekkel, hívásokkal, ügyfélkapukkal és közösségi médiával – Facebook, Twitter, Instagram és Viber
Használja ki a több mint 130 termelékenységi funkciót és a több mint 190 integrációt más hasznos szoftverekkel
Ha segítségre van szüksége, forduljon hozzánk a hét minden napján, éjjel-nappal e-mailben, telefonon vagy élő chaten. Ügyfélportálunkon is böngészhet
Áraink nem teszik tönkre a költségvetést. Válasszon három csomagunk közül, és szerezze be vállalkozása számára a megfelelő eszközkészletet
Különleges startup ajánlatunk minősítési feltételei:
Íme, mit kap különleges ajánlatunkban:
Legnépszerűbb
hó
Minden a Ticket + chat-ben, plusz:
Különleges ajánlat startupoknak
6 hónapig
All-Inclusive csomag
Integráljon, automatizáljon, újítson
Használati esetek
A LiveAgent egy kiváló induló ügyfélszolgálati szoftver bármilyen típusú réshez. Akár javítania kell a válaszidőket, akár több kommunikációs lehetőséget kell biztosítania értékesítési csapatainak, vagy egyszerűen csak bővítenie kell vállalkozását, a LiveAgent az Ön rendelkezésére áll. Tekintse meg, hogyan használhatja a LiveAgentet vállalkozása különböző területeinek fejlesztésére.
Tekintse meg azokat a legelőnyösebb okokat, amelyek miatt a vállalatok az ügyfélszolgálati szoftverre váltanak.
Több ügyfél
A jobb ügyfélszolgálat több ügyfélhez vezet szájról szájra. A legtöbb ügyfél pozitív tapasztalat után ajánl egy céget barátjának. Növelje ügyfélkörét hűséges ügyfelei pozitív ajánlásainak köszönhetően.
77 %
vállalkozásokat ajánlanak nagy támogatással
Növelje ügyfélkörét a LiveAgent segítségével. A legtöbb ügyfél azt követően ajánl egy céget barátjának, hogy pozitív tapasztalataik vannak az ügyfélszolgálattal.
Jobb bevétel
Használja platformját az eladások növelésére nagyszerű ügyfélszolgálattal, vásárlási tanácsokkal és választási javaslatokkal. Ügyfelei hálásak lesznek a minőségi szolgáltatásért, és sokkal szívesebben küldenek pénzt, ha úgy érzik, hogy támogatják őket.
86 %
az ügyfelek többet fizetnek a nagyszerű támogatásért
A LiveAgent segíthet a bevételek növelésében. A legtöbb ügyfél hajlandó több pénzt költeni, ha cserébe nagyszerű ügyfélélményt kap.
Fokozott visszatartás
A boldog vásárlók, akik megbízható támogatást kapnak kedvenc cégeiktől, nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőlük újra. A LiveAgent segíthet ügyfelei megtartásának javításában és erős ügyfélhűség kialakításában az Ön számára elérhető összes kényelmes ügyfélcsatornán.
96 %
ügyfelek fontosnak tartják az ügyfélszolgálatot
Növelje vásárlói lojalitását a LiveAgent funkcióinak nyújtott nagyszerű támogatásnak köszönhetően. Szinte minden ügyfél fontosnak tartja az ügyfélszolgálatot, amikor egy márkához való hűséget választja.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
Ügynökei termelékenységének növelése érdekében ne fizessen túl a kulcsfontosságú funkciókért. Hasonlítsa össze a LiveAgent help desk szoftverét alternatív lehetőségekkel, és megtudja, hogyan spórolhat meg többet a vállalat méretétől függetlenül.
Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit felhasznál anélkül, hogy megtörné a költségvetését.
Most Popular
Special offer for Startups
for 6 months
Large plan
Válaszokat keres? Böngésszen a leggyakrabban feltett kérdések között az induló vállalkozásoknak szánt Help Desk szoftverünkkel kapcsolatban.
A Help desk szoftver induló vállalkozásoknak egy olyan help desk megoldás, amelynek célja, hogy megfelelő típusú eszközöket, szolgáltatásokat és árképzési modelleket biztosítson az induló vállalkozások számára. Általánosságban elmondható, hogy a kezdőknek szánt ügyfélszolgálati szoftverek ugyanúgy működnek, mint a többi hagyományos szoftvermegoldás, de eltérhetnek az elérhető szolgáltatások és az árak tekintetében.
A fő előny az, hogy az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyabbá válik. A Help desk szoftver a termelékenységet növelő funkcióiról ismert, amelyek segítségével gyorsabban kommunikálhat, számos feladatot automatizálhat, és minden csatornáról egy helyre áramoltathatja az összes kommunikációt, így Ön minden ügyfélüzenetről értesülhet.
A LiveAgent megfizethető, méretezhető, és minden fontos eszközt biztosít bármilyen típusú vállalkozás számára – beleértve az induló vállalkozásokat is. Többcsatornás képességei képesek kezelni az e-mailes beszélgetéseket, az élő chat-üzeneteket, a call center-kapcsolatokat és a közösségi média kezelését, valamint segítséget nyújtanak saját ügyfélkapu felépítésében tudásbázissal és egyéb funkciókkal. A LiveAgent ezért mindent kínál, ami ahhoz szükséges, hogy egy induló vállalkozás kezelhesse ügyfélszolgálatát a költségvetés túllépése nélkül.
Nem minden startup húzhat hasznot a help desk szoftverből. Egyes vállalkozások jól boldogulnak dedikált help desk szoftver nélkül. Ezért fontos átgondolni, hogy milyen gyakran kell kapcsolatba lépnie az ügyfelekkel online vagy telefonos kommunikációban, és milyen típusú ügyfélkommunikációs csatornákat kell lefednie. Azonban még azok a vállalkozások is profitálhatnak a LiveAgent ingyenes csomagjából, amelyek csak az alapvető ügyfélkommunikációt kezelik, amely alapvető funkciókat tartalmaz, amelyek segítségével hatékonyabban kezelheti az ügyfelek e-mailjeit.
A LiveAgent megfizethető árcsomagokkal rendelkezik, amelyek felhasználónként havi 15 dollártól kezdődnek. Vállalkozásának bővítésével és több bevételre tett szert fejlettebb tervek közül választhat. Ha azonban nehéz helyzetben van, mindig számíthat az ingyenes LiveAgent csomagra, amely alapvető help desk funkciókat biztosít. Nincsenek rejtett díjak, és nem kényszerítjük arra, hogy fizetős csomagra váltson.
Az alapvető funkciók az e-mail postafiók integrációja és egy jegykezelő rendszer, amely összegyűjti az e-mail postafiókjából (vagy más csatornákból!) származó összes kommunikációt, és jegyekké alakítja azokat. A jegyek szétoszthatók a támogató ügynökök között, megoldhatók, címkézhetők vagy más módon kezelhetők. Ezeket a funkciókat nem találja meg az alap postafiókban.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon elérhető legnépszerű help desk megoldásokkal.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk