A LiveAgent egy dedikált többcsatornás help desk szoftver, amely bármilyen méretű vállalat számára alkalmas.
Általuk használt
6 hónapig ingyenes all-inclusive csomag
További 6 hónap 50% kedvezménnyel
Biztosítsa a legjobb ügyfélélményt a LiveAgent – egy többcsatornás ügyfélszolgálati platform – segítségével. Növelje az ügyfelek elégedettségét e-mailekkel, élő chattel, közösségi médiával, hívásokkal vagy egy önkiszolgáló portállal.
Különleges startup ajánlatunk minősítési feltételei:
Jegyrendszerünk mindent kezel – e-maileket, élő chat, call center, közösségi média, üzenetküldő alkalmazások és tudásbázissal rendelkező ügyfélkapu
Egy kiváló help desk szoftver számos eszközt kínál a könnyebb ügyfélszolgálati interakcióhoz
Ügyfél boldogság
Jegyrendszerünk segítségével az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen műszerfalról kezelheti, így hatékony támogatást nyújthat. Gyorsabban oldja meg az ügyfelek kérdéseit, tegye boldogabbá az ügyfeleket, és növelje hűséges ügyfélbázisát induló vállalkozása számára. A LiveAgent számos funkciót kínál a termelékenység javításához és a feladatok automatizálásához, hogy időt takarítson meg.
Üzleti siker
Ha a kezdetektől fogva lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújt, akkor jobb vásárlói visszajelzéseket kaphat, vásárlói hűséget szerezhet, és sikeres lehet. Egyszerűsítse eladásait, és lépje túl az ügyfelek elvárásait élő chat widgetünkkel, és használja tanácsadásra. A releváns információk megadása vásárlásra ösztönözheti az ügyfeleket.
Márkaismertség
A LiveAgent a marketingkommunikáció minden oldaláról segíthet. Az e-mail sablonoknak és az ügyfélszegmentálásnak köszönhetően egyszerűen küldhet hírleveleket, vagy használja közösségi média integrációinkat az ügyfélszolgálati kérések kezelésére. Integrálja a Facebook, Instagram, Twitter, Viber vagy WhatsApp alkalmazást, és bővítse online közösségét.
Az ügynök termelékenysége
Nem kell meghosszabbítania a munkanapját az egyes ügyfelek munkaidőn túli kezelésére. A LiveAgent hatékony eszközei segítenek kezelni a bejövő jegyeket, és megtakarítani az értékes időt. Az önkiszolgáló portálnak köszönhetően egyszerűsítse az ügyfelek útját offline módban, és előre meghatározott válaszokkal oldja meg az egyszerű problémákat.
Tekintse meg, mit kap, ha úgy dönt, hogy a LiveAgent dedikált ügyfélszolgálati megoldásként használja az induláshoz.
Jegykezelés e-mailekkel, csevegésekkel, hívásokkal, ügyfélkapukkal és közösségi médiával – Facebook, Twitter, Instagram és Viber
Használja ki a több mint 130 termelékenységi funkciót és a több mint 190 integrációt más hasznos szoftverekkel
Ha segítségre van szüksége, forduljon hozzánk a hét minden napján, éjjel-nappal e-mailben, telefonon vagy élő chaten. Ügyfélportálunkon is böngészhet
Áraink nem teszik tönkre a költségvetést. Válasszon három csomagunk közül, és szerezze be vállalkozása számára a megfelelő eszközkészletet
Különleges startup ajánlatunk minősítési feltételei:
Íme, mit kap különleges ajánlatunkban:
Legnépszerűbb
hó
Minden a Ticket + chat-ben, plusz:
Különleges ajánlat startupoknak
6 hónapig
All-Inclusive csomag
Integráljon, automatizáljon, újítson
Használati esetek
A LiveAgent egy kiváló induló ügyfélszolgálati szoftver bármilyen típusú réshez. Akár javítania kell a válaszidőket, akár több kommunikációs lehetőséget kell biztosítania értékesítési csapatainak, vagy egyszerűen csak bővítenie kell vállalkozását, a LiveAgent az Ön rendelkezésére áll. Tekintse meg, hogyan használhatja a LiveAgentet vállalkozása különböző területeinek fejlesztésére.
Tekintse meg azokat a legelőnyösebb okokat, amelyek miatt a vállalatok az ügyfélszolgálati szoftverre váltanak.
Több ügyfél
A jobb ügyfélszolgálat több ügyfélhez vezet szájról szájra. A legtöbb ügyfél pozitív tapasztalat után ajánl egy céget barátjának. Növelje ügyfélkörét hűséges ügyfelei pozitív ajánlásainak köszönhetően.
77 %
vállalkozásokat ajánlanak nagy támogatással
Növelje ügyfélkörét a LiveAgent segítségével. A legtöbb ügyfél azt követően ajánl egy céget barátjának, hogy pozitív tapasztalataik vannak az ügyfélszolgálattal.
Jobb bevétel
Használja platformját az eladások növelésére nagyszerű ügyfélszolgálattal, vásárlási tanácsokkal és választási javaslatokkal. Ügyfelei hálásak lesznek a minőségi szolgáltatásért, és sokkal szívesebben küldenek pénzt, ha úgy érzik, hogy támogatják őket.
86 %
az ügyfelek többet fizetnek a nagyszerű támogatásért
A LiveAgent segíthet a bevételek növelésében. A legtöbb ügyfél hajlandó több pénzt költeni, ha cserébe nagyszerű ügyfélélményt kap.
Fokozott visszatartás
A boldog vásárlók, akik megbízható támogatást kapnak kedvenc cégeiktől, nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőlük újra. A LiveAgent segíthet ügyfelei megtartásának javításában és erős ügyfélhűség kialakításában az Ön számára elérhető összes kényelmes ügyfélcsatornán.
96 %
ügyfelek fontosnak tartják az ügyfélszolgálatot
Növelje vásárlói lojalitását a LiveAgent funkcióinak nyújtott nagyszerű támogatásnak köszönhetően. Szinte minden ügyfél fontosnak tartja az ügyfélszolgálatot, amikor egy márkához való hűséget választja.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
Ügynökei termelékenységének növelése érdekében ne fizessen túl a kulcsfontosságú funkciókért. Hasonlítsa össze a LiveAgent help desk szoftverét alternatív lehetőségekkel, és megtudja, hogyan spórolhat meg többet a vállalat méretétől függetlenül.
Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit felhasznál anélkül, hogy megtörné a költségvetését.
Legnépszerűbb
Különleges ajánlat kezdő vállalkozásoknak
6 hónapig
Large csomag
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon elérhető legnépszerű help desk megoldásokkal.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
A marketing agency's new study shows an increase in online shopping and the importance of mobile optimization for businesses. The study also highlights the impact of social media on consumer behavior. Summary: A new marketing study reveals the rise of online shopping and the need for mobile optimization. It also emphasizes the influence of social media on consumer behavior.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely gyors beállítással és kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cég számos ügyfélszolgálati szoftvert kínál, valamint VoIP telefonrendszereket és e-mail kezelő szoftvert is. Az ügyfeleknek lehetősége van feliratkozni a hírlevélre és szerezni frissítéseket és kedvezményeket. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtják, és a help desk szoftverük gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. A LiveAgent a legjobb vásárlói élményt nyújtja ügyfeleinek.
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Az utánkövetési kommunikáció és az élő chat használata fontos a márka megbízhatóságának és a potenciális ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak. Az utánkövetési módszert visszajelzés formájában alkalmazzák a csevegés végén vagy az ajánlat részeként. A vásárlói visszajelzések és az e-mail utókövetések segítenek az ügyfelek elégedetté tételében és a márkajavításban. Az élő chat lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására. Sablonokat használhatunk a beszélgetés professzionális befejezéséhez. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver az összes ügyfélfelkérés kezelését egyetlen felületről teszi lehetővé. Az élő chat lehetősége hatékony kommunikációt biztosít az induló vagy kisvállalkozásokkal, amelyek számára a widget személyre szabható.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team