A megfelelő help desk szoftver
minden startup-hoz

A LiveAgent egy dedikált többcsatornás help desk szoftver, amely bármilyen méretű vállalat számára alkalmas.

Általuk használt

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Kezelje kommunikációját
egy helyről

Jegyrendszerünk mindent kezel – e-maileket, élő chat, call center, közösségi média, üzenetküldő alkalmazások és tudásbázissal rendelkező ügyfélkapu

LiveAgent - multichannel help desk

A LiveAgent
használatának előnyei a startup-oknál

Egy kiváló help desk szoftver számos eszközt kínál a könnyebb ügyfélszolgálati interakcióhoz

Ügyfél boldogság

Továbbfejlesztett ügyfélkapcsolat

Jegyrendszerünk segítségével az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen műszerfalról kezelheti, így hatékony támogatást nyújthat. Gyorsabban oldja meg az ügyfelek kérdéseit, tegye boldogabbá az ügyfeleket, és növelje hűséges ügyfélbázisát induló vállalkozása számára. A LiveAgent számos funkciót kínál a termelékenység javításához és a feladatok automatizálásához, hogy időt takarítson meg.

Üzleti siker

Felgyorsult növekedés

Ha a kezdetektől fogva lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújt, akkor jobb vásárlói visszajelzéseket kaphat, vásárlói hűséget szerezhet, és sikeres lehet. Egyszerűsítse eladásait, és lépje túl az ügyfelek elvárásait élő chat widgetünkkel, és használja tanácsadásra. A releváns információk megadása vásárlásra ösztönözheti az ügyfeleket.

Márkaismertség

Szélesebb elérés és intelligensebb marketing

A LiveAgent a marketingkommunikáció minden oldaláról segíthet. Az e-mail sablonoknak és az ügyfélszegmentálásnak köszönhetően egyszerűen küldhet hírleveleket, vagy használja közösségi média integrációinkat az ügyfélszolgálati kérések kezelésére. Integrálja a Facebook, Instagram, Twitter, Viber vagy WhatsApp alkalmazást, és bővítse online közösségét.

Improve agent's productivity with LiveAgent's canned responses

Az ügynök termelékenysége

Hatékony ügynöki munkafolyamat

Nem kell meghosszabbítania a munkanapját az egyes ügyfelek munkaidőn túli kezelésére. A LiveAgent hatékony eszközei segítenek kezelni a bejövő jegyeket, és megtakarítani az értékes időt. Az önkiszolgáló portálnak köszönhetően egyszerűsítse az ügyfelek útját offline módban, és előre meghatározott válaszokkal oldja meg az egyszerű problémákat.

Mit tud nyújtani a LiveAgent az Ön vállalkozása számára?

Tekintse meg, mit kap, ha úgy dönt, hogy a LiveAgent dedikált ügyfélszolgálati megoldásként használja az induláshoz.

Többcsatornás
help desk

Jegykezelés e-mailekkel, csevegésekkel, hívásokkal, ügyfélkapukkal és közösségi médiával – Facebook, Twitter, Instagram és Viber

Funkciók és
integrációk

Használja ki a több mint 130 termelékenységi funkciót és a több mint 190 integrációt más hasznos szoftverekkel

24 órás
Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, forduljon hozzánk a hét minden napján, éjjel-nappal e-mailben, telefonon vagy élő chaten. Ügyfélportálunkon is böngészhet

Tisztességes árazás
csomagok

Áraink nem teszik tönkre a költségvetést. Válasszon három csomagunk közül, és szerezze be vállalkozása számára a megfelelő eszközkészletet

Szerezze meg exkluzív ajánlatunkat induló vállalkozások számára

Különleges startup ajánlatunk minősítési feltételei:

  • Új LiveAgent ügyfélnek kell lennie
  • Angel, Pre-seed, Seed, és A szériás finanszírozás
  • Cégének legfeljebb 40 alkalmazottja van
  • Vállalatának legfeljebb 1 millió dolláros ARR-je van
  • Online/digitális szolgáltatást indítónak kell lennie

Íme, mit kap különleges ajánlatunkban:

  • 6 hónap ingyenes all-inclusive csomagunk 40 ügynök számára
  • Kedvezmény a következő hat hónapra szóló egyik csomagunkra

$49

All-Inclusive

Minden a Ticket + chat-ben, plusz:

  • Call center támogatás
  • Videohívás
  • IVR
  • Hívásirányítás és átvitel
  • Hardveres IP telefon
  • Korlátlan hívásfelvétel

Különleges ajánlat startupoknak

$0

6 hónapig

All-Inclusive csomag

Több mint 190 CMS és PaymentGateway integráció a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson

Fedezze fel az összes integrációt

Használati esetek

Ideális bármilyen felhasználásra és alkalomra

A LiveAgent egy kiváló induló ügyfélszolgálati szoftver bármilyen típusú réshez. Akár javítania kell a válaszidőket, akár több kommunikációs lehetőséget kell biztosítania értékesítési csapatainak, vagy egyszerűen csak bővítenie kell vállalkozását, a LiveAgent az Ön rendelkezésére áll. Tekintse meg, hogyan használhatja a LiveAgentet vállalkozása különböző területeinek fejlesztésére.

Gyakori okai annak, hogy a vállalatok miért váltanak
help desk szoftverre

Tekintse meg azokat a legelőnyösebb okokat, amelyek miatt a vállalatok az ügyfélszolgálati szoftverre váltanak.

Több ügyfél

A jobb ügyfélszolgálat több ügyfélhez vezet szájról szájra. A legtöbb ügyfél pozitív tapasztalat után ajánl egy céget barátjának. Növelje ügyfélkörét hűséges ügyfelei pozitív ajánlásainak köszönhetően.

  • Biztosítson pozitív tapasztalatokat, és kapjon jobb vásárlói visszajelzéseket
  • Növelje ügyfélbázisát a LiveAgent nagyszerű támogatásának köszönhetően
Chart

77 %

vállalkozásokat ajánlanak nagy támogatással

Növelje ügyfélkörét a LiveAgent segítségével. A legtöbb ügyfél azt követően ajánl egy céget barátjának, hogy pozitív tapasztalataik vannak az ügyfélszolgálattal.

Jobb bevétel

Használja platformját az eladások növelésére nagyszerű ügyfélszolgálattal, vásárlási tanácsokkal és választási javaslatokkal. Ügyfelei hálásak lesznek a minőségi szolgáltatásért, és sokkal szívesebben küldenek pénzt, ha úgy érzik, hogy támogatják őket.

  • Egyszerűsítse az ügyfélutakat, és javítsa a támogatást
  • Adjon el többet ügyfeleinek, és növelje bevételeit
Chart

86 %

az ügyfelek többet fizetnek a nagyszerű támogatásért

A LiveAgent segíthet a bevételek növelésében. A legtöbb ügyfél hajlandó több pénzt költeni, ha cserébe nagyszerű ügyfélélményt kap.

Fokozott visszatartás

A boldog vásárlók, akik megbízható támogatást kapnak kedvenc cégeiktől, nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőlük újra. A LiveAgent segíthet ügyfelei megtartásának javításában és erős ügyfélhűség kialakításában az Ön számára elérhető összes kényelmes ügyfélcsatornán.

  • Szerezzen erős pozíciót a piacon, és maradjon versenytársai előtt
  • Segítsen az ügyfeleknek megoldásokat találni, és erős lojalitást alakítson ki a márka iránt
Chart

96 %

ügyfelek fontosnak tartják az ügyfélszolgálatot

Növelje vásárlói lojalitását a LiveAgent funkcióinak nyújtott nagyszerű támogatásnak köszönhetően. Szinte minden ügyfél fontosnak tartja az ügyfélszolgálatot, amikor egy márkához való hűséget választja.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Többet takaríthat meg kompromisszumok nélkül

Ügynökei termelékenységének növelése érdekében ne fizessen túl a kulcsfontosságú funkciókért. Hasonlítsa össze a LiveAgent help desk szoftverét alternatív lehetőségekkel, és megtudja, hogyan spórolhat meg többet a vállalat méretétől függetlenül.

Ajánlások

Szerezze be a LiveAgentet, és csatlakozzon 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

A legjobb ár-érték arány pénzéért

Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit felhasznál anélkül, hogy megtörné a költségvetését.

14 napos próbaverzió
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon elérhető legnépszerű help desk megoldásokkal.

Kapcsolódó cikkek ehhezStartups
Page - 4

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing agency's new study shows an increase in online shopping and the importance of mobile optimization for businesses. The study also highlights the impact of social media on consumer behavior. Summary: A new marketing study reveals the rise of online shopping and the need for mobile optimization. It also emphasizes the influence of social media on consumer behavior.

Page - 2582

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing summary of the text in Hungarian.

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely gyors beállítással és kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cég számos ügyfélszolgálati szoftvert kínál, valamint VoIP telefonrendszereket és e-mail kezelő szoftvert is. Az ügyfeleknek lehetősége van feliratkozni a hírlevélre és szerezni frissítéseket és kedvezményeket. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtják, és a help desk szoftverük gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. A LiveAgent a legjobb vásárlói élményt nyújtja ügyfeleinek.

Megtanulhatja, hogy hogyan kell szakszerűen, udvariasan és stílusosan befejezni egy beszélgetést az összes kommunikációs csatornára készített, előre megírt sablonjainkkal.

Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést

Az utánkövetési kommunikáció és az élő chat használata fontos a márka megbízhatóságának és a potenciális ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak. Az utánkövetési módszert visszajelzés formájában alkalmazzák a csevegés végén vagy az ajánlat részeként. A vásárlói visszajelzések és az e-mail utókövetések segítenek az ügyfelek elégedetté tételében és a márkajavításban. Az élő chat lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására. Sablonokat használhatunk a beszélgetés professzionális befejezéséhez. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver az összes ügyfélfelkérés kezelését egyetlen felületről teszi lehetővé. Az élő chat lehetősége hatékony kommunikációt biztosít az induló vagy kisvállalkozásokkal, amelyek számára a widget személyre szabható.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x