A megfelelő help desk szoftver
minden startup-hoz

A LiveAgent egy dedikált többcsatornás help desk szoftver, amely bármilyen méretű vállalat számára alkalmas.

Általuk használt

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
A megfelelő help desk szoftver minden startup-hoz
USC logo
A megfelelő help desk szoftver minden startup-hoz

Kezelje kommunikációját
egy helyről

Jegyrendszerünk mindent kezel – e-maileket, élő chat, call center, közösségi média, üzenetküldő alkalmazások és tudásbázissal rendelkező ügyfélkapu

LiveAgent - multichannel help desk
Kezelje kommunikációját egy helyről

A LiveAgent
használatának előnyei a startup-oknál

Egy kiváló help desk szoftver számos eszközt kínál a könnyebb ügyfélszolgálati interakcióhoz

Ügyfél boldogság

Továbbfejlesztett ügyfélkapcsolat

Jegyrendszerünk segítségével az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen műszerfalról kezelheti, így hatékony támogatást nyújthat. Gyorsabban oldja meg az ügyfelek kérdéseit, tegye boldogabbá az ügyfeleket, és növelje hűséges ügyfélbázisát induló vállalkozása számára. A LiveAgent számos funkciót kínál a termelékenység javításához és a feladatok automatizálásához, hogy időt takarítson meg.

Továbbfejlesztett ügyfélkapcsolat
Továbbfejlesztett ügyfélkapcsolat

Üzleti siker

Felgyorsult növekedés

Ha a kezdetektől fogva lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújt, akkor jobb vásárlói visszajelzéseket kaphat, vásárlói hűséget szerezhet, és sikeres lehet. Egyszerűsítse eladásait, és lépje túl az ügyfelek elvárásait élő chat widgetünkkel, és használja tanácsadásra. A releváns információk megadása vásárlásra ösztönözheti az ügyfeleket.

Márkaismertség

Szélesebb elérés és intelligensebb marketing

A LiveAgent a marketingkommunikáció minden oldaláról segíthet. Az e-mail sablonoknak és az ügyfélszegmentálásnak köszönhetően egyszerűen küldhet hírleveleket, vagy használja közösségi média integrációinkat az ügyfélszolgálati kérések kezelésére. Integrálja a Facebook, Instagram, Twitter, Viber vagy WhatsApp alkalmazást, és bővítse online közösségét.

Szélesebb elérés és intelligensebb marketing
Szélesebb elérés és intelligensebb marketing

Az ügynök termelékenysége

Hatékony ügynöki munkafolyamat

Nem kell meghosszabbítania a munkanapját az egyes ügyfelek munkaidőn túli kezelésére. A LiveAgent hatékony eszközei segítenek kezelni a bejövő jegyeket, és megtakarítani az értékes időt. Az önkiszolgáló portálnak köszönhetően egyszerűsítse az ügyfelek útját offline módban, és előre meghatározott válaszokkal oldja meg az egyszerű problémákat.

Mit tud nyújtani a LiveAgent az Ön vállalkozása számára?

Tekintse meg, mit kap, ha úgy dönt, hogy a LiveAgent dedikált ügyfélszolgálati megoldásként használja az induláshoz.

Mit tud nyújtani a LiveAgent az Ön vállalkozása számára?

Többcsatornás
help desk

Jegykezelés e-mailekkel, csevegésekkel, hívásokkal, ügyfélkapukkal és közösségi médiával – Facebook, Twitter, Instagram és Viber

Többcsatornás help desk

Funkciók és
integrációk

Használja ki a több mint 130 termelékenységi funkciót és a több mint 190 integrációt más hasznos szoftverekkel

Funkciók és integrációk

24 órás
Ügyfélszolgálat

Ha segítségre van szüksége, forduljon hozzánk a hét minden napján, éjjel-nappal e-mailben, telefonon vagy élő chaten. Ügyfélportálunkon is böngészhet

24 órás Ügyfélszolgálat

Tisztességes árazás
csomagok

Áraink nem teszik tönkre a költségvetést. Válasszon három csomagunk közül, és szerezze be vállalkozása számára a megfelelő eszközkészletet

Tisztességes árazás csomagok

Szerezze meg exkluzív ajánlatunkat induló vállalkozások számára

Különleges startup ajánlatunk minősítési feltételei:

  • Új LiveAgent ügyfélnek kell lennie
  • Angel, Pre-seed, Seed, és A szériás finanszírozás
  • Cégének legfeljebb 40 alkalmazottja van
  • Vállalatának legfeljebb 1 millió dolláros ARR-je van
  • Online/digitális szolgáltatást indítónak kell lennie

Íme, mit kap különleges ajánlatunkban:

  • 6 hónap ingyenes all-inclusive csomagunk 40 ügynök számára
  • Kedvezmény a következő hat hónapra szóló egyik csomagunkra
Szerezze meg exkluzív ajánlatunkat induló vállalkozások számára

$49

All-Inclusive

Minden a Ticket + chat-ben, plusz:

  • Call center támogatás
  • Videohívás
  • IVR
  • Hívásirányítás és átvitel
  • Hardveres IP telefon
  • Korlátlan hívásfelvétel

Különleges ajánlat startupoknak

$0

6 hónapig

All-Inclusive csomag

$0

Több mint 190 CMS és PaymentGateway integráció a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson

Több mint 190 CMS és PaymentGateway integráció a LiveAgenttel
Több mint 190 CMS és PaymentGateway integráció a LiveAgenttel

Használati esetek

Ideális bármilyen felhasználásra és alkalomra

A LiveAgent egy kiváló induló ügyfélszolgálati szoftver bármilyen típusú réshez. Akár javítania kell a válaszidőket, akár több kommunikációs lehetőséget kell biztosítania értékesítési csapatainak, vagy egyszerűen csak bővítenie kell vállalkozását, a LiveAgent az Ön rendelkezésére áll. Tekintse meg, hogyan használhatja a LiveAgentet vállalkozása különböző területeinek fejlesztésére.

Gyakori okai annak, hogy a vállalatok miért váltanak
help desk szoftverre

Tekintse meg azokat a legelőnyösebb okokat, amelyek miatt a vállalatok az ügyfélszolgálati szoftverre váltanak.

Több ügyfél

A jobb ügyfélszolgálat több ügyfélhez vezet szájról szájra. A legtöbb ügyfél pozitív tapasztalat után ajánl egy céget barátjának. Növelje ügyfélkörét hűséges ügyfelei pozitív ajánlásainak köszönhetően.

  • Biztosítson pozitív tapasztalatokat, és kapjon jobb vásárlói visszajelzéseket
  • Növelje ügyfélbázisát a LiveAgent nagyszerű támogatásának köszönhetően
Chart

77 %

vállalkozásokat ajánlanak nagy támogatással

Növelje ügyfélkörét a LiveAgent segítségével. A legtöbb ügyfél azt követően ajánl egy céget barátjának, hogy pozitív tapasztalataik vannak az ügyfélszolgálattal.

Jobb bevétel

Használja platformját az eladások növelésére nagyszerű ügyfélszolgálattal, vásárlási tanácsokkal és választási javaslatokkal. Ügyfelei hálásak lesznek a minőségi szolgáltatásért, és sokkal szívesebben küldenek pénzt, ha úgy érzik, hogy támogatják őket.

  • Egyszerűsítse az ügyfélutakat, és javítsa a támogatást
  • Adjon el többet ügyfeleinek, és növelje bevételeit
Chart

86 %

az ügyfelek többet fizetnek a nagyszerű támogatásért

A LiveAgent segíthet a bevételek növelésében. A legtöbb ügyfél hajlandó több pénzt költeni, ha cserébe nagyszerű ügyfélélményt kap.

Fokozott visszatartás

A boldog vásárlók, akik megbízható támogatást kapnak kedvenc cégeiktől, nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőlük újra. A LiveAgent segíthet ügyfelei megtartásának javításában és erős ügyfélhűség kialakításában az Ön számára elérhető összes kényelmes ügyfélcsatornán.

  • Szerezzen erős pozíciót a piacon, és maradjon versenytársai előtt
  • Segítsen az ügyfeleknek megoldásokat találni, és erős lojalitást alakítson ki a márka iránt
Chart

96 %

ügyfelek fontosnak tartják az ügyfélszolgálatot

Növelje vásárlói lojalitását a LiveAgent funkcióinak nyújtott nagyszerű támogatásnak köszönhetően. Szinte minden ügyfél fontosnak tartja az ügyfélszolgálatot, amikor egy márkához való hűséget választja.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Többet takaríthat meg kompromisszumok nélkül

Ügynökei termelékenységének növelése érdekében ne fizessen túl a kulcsfontosságú funkciókért. Hasonlítsa össze a LiveAgent help desk szoftverét alternatív lehetőségekkel, és megtudja, hogyan spórolhat meg többet a vállalat méretétől függetlenül.

Ajánlások

Szerezze be a LiveAgentet, és csatlakozzon 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

A legjobb ár-érték arány pénzéért

Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit felhasznál anélkül, hogy megtörné a költségvetését.

14 napos próbaverzió
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
$15 hónap

Jegy

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • Korlátlan számú e-mail címek
  • Speciális jelentéskészítés
  • Ügyfélportál + fórum
$29 hónap

Ticket+chat

  • Minden a Jegyben, plusz:
  • Korlátlan számú chat gombok
  • Visszajelzés kezelése
  • Valós idejű látogatók figyelése

Special offer for Startups

$0

for 6 months

All-Inclusive plan

$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 chat gomb
  • 1 telefonszám
  • 1 email cím

Frequently asked questions

Válaszokat keres? Böngésszen a leggyakrabban feltett kérdések között az induló vállalkozásoknak szánt Help Desk szoftverünkkel kapcsolatban.

Mi az a help desk szoftver induló vállalkozások számára?

A Help desk szoftver induló vállalkozásoknak egy olyan help desk megoldás, amelynek célja, hogy megfelelő típusú eszközöket, szolgáltatásokat és árképzési modelleket biztosítson az induló vállalkozások számára. Általánosságban elmondható, hogy a kezdőknek szánt ügyfélszolgálati szoftverek ugyanúgy működnek, mint a többi hagyományos szoftvermegoldás, de eltérhetnek az elérhető szolgáltatások és az árak tekintetében.

Milyen előnyei vannak a help desk szoftver használatának induló vállalkozások számára?

A fő előny az, hogy az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyabbá válik. A Help desk szoftver a termelékenységet növelő funkcióiról ismert, amelyek segítségével gyorsabban kommunikálhat, számos feladatot automatizálhat, és minden csatornáról egy helyre áramoltathatja az összes kommunikációt, így Ön minden ügyfélüzenetről értesülhet.

Melyik a legjobb help desk szoftver induló vállalkozások számára?

A LiveAgent megfizethető, méretezhető, és minden fontos eszközt biztosít bármilyen típusú vállalkozás számára – beleértve az induló vállalkozásokat is. Többcsatornás képességei képesek kezelni az e-mailes beszélgetéseket, az élő chat-üzeneteket, a call center-kapcsolatokat és a közösségi média kezelését, valamint segítséget nyújtanak saját ügyfélkapu felépítésében tudásbázissal és egyéb funkciókkal. A LiveAgent ezért mindent kínál, ami ahhoz szükséges, hogy egy induló vállalkozás kezelhesse ügyfélszolgálatát a költségvetés túllépése nélkül.

Szükségük van az induló vállalkozásoknak help desk szoftverre?

Nem minden startup húzhat hasznot a help desk szoftverből. Egyes vállalkozások jól boldogulnak dedikált help desk szoftver nélkül. Ezért fontos átgondolni, hogy milyen gyakran kell kapcsolatba lépnie az ügyfelekkel online vagy telefonos kommunikációban, és milyen típusú ügyfélkommunikációs csatornákat kell lefednie. Azonban még azok a vállalkozások is profitálhatnak a LiveAgent ingyenes csomagjából, amelyek csak az alapvető ügyfélkommunikációt kezelik, amely alapvető funkciókat tartalmaz, amelyek segítségével hatékonyabban kezelheti az ügyfelek e-mailjeit.

Mennyibe kerül egy help desk szoftver induló vállalkozások számára?

A LiveAgent megfizethető árcsomagokkal rendelkezik, amelyek felhasználónként havi 15 dollártól kezdődnek. Vállalkozásának bővítésével és több bevételre tett szert fejlettebb tervek közül választhat. Ha azonban nehéz helyzetben van, mindig számíthat az ingyenes LiveAgent csomagra, amely alapvető help desk funkciókat biztosít. Nincsenek rejtett díjak, és nem kényszerítjük arra, hogy fizetős csomagra váltson.

Melyek az induló vállalkozások számára készült jó help desk szoftver alapvető jellemzői?

Az alapvető funkciók az e-mail postafiók integrációja és egy jegykezelő rendszer, amely összegyűjti az e-mail postafiókjából (vagy más csatornákból!) származó összes kommunikációt, és jegyekké alakítja azokat. A jegyek szétoszthatók a támogató ügynökök között, megoldhatók, címkézhetők vagy más módon kezelhetők. Ezeket a funkciókat nem találja meg az alap postafiókban.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon elérhető legnépszerű help desk megoldásokkal.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek​

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót