Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Közösségi média támogatás az ügyfélszolgálaton belül

Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és rendezze az összes ügyfélszolgálati kérést egyetlen megbízható megoldásban. A LiveAgent jegyrendszer lehetővé teszi, hogy egy kényelmes helyen kezelje a Facebook, Instagram, Twitter és Viber jegyeit. A teljes funkcionalitású kommunikációs platform és a help desk eszköz egyben tarthatja magas szinten a közösségi interakciókat.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Közösségi támogatás

A közösségi média ügyfélszolgálata viszonylag új szoftver piaci rés. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy hatékonyan kommunikáljon közönségével azáltal, hogy egy helyen gyűjti össze a különböző közösségi hálózatokon a márkájára vonatkozó összes üzenetet és említést.

Social support
Best solutions

A legjobb megoldások

Hogyan válasszunk közösségi média szolgáltató eszközöket?

A legfontosabb dolog az, hogy mérlegelje minden követelményét és elvárását. Az első lépés annak ellenőrzése, hogy kíván-e további kommunikációs csatornákat hozzáadni a kommunikációs rendszeréhez, és szeretné-e az összes kommunikációt egy helyen egyesíteni. Másodszor, ellenőrizze, hogy szüksége van-e élő csevegésre, e-mailre, telefonos támogatásra vagy ügyfélportálra. A következő dolog, amit figyelembe kell vennie, a funkciók és az integrációk. Végül hasonlítsa össze az árakat, hogy megtalálja a lehető legjobb értéket.

Hagyja, hogy a LiveAgent kezelje az Ön közösségi média üzeneteit

Csatlakoztasson fiókokat minden népszerű közösségi média platformról, és hagyja, hogy a LiveAgent kezelje fiókjait

Facebook integrációs bemutató: Hogyan működik​

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Közönségkezelés

Facebook-integrációnkkal szükségtelenné válik több eszköz, közösségi médianfiók figyelése és a bejelentkezési adatok megosztása. Minden ügyintéző válaszolhat a jegyekre az univerzális postaládájából, így nem kell a Facebook-oldaladminisztrátortól függeni. A Facebook-integráció használata egyszerű. Egyszerűen csatlakoztassa Facebook üzleti oldalát (vagy oldalait) a LiveAgent irányítópultjához, és kezdje el. A közösségi bejegyzéseihez fűzött minden megjegyzés vagy az oldala említése automatikusan jegyekké alakul, amelyekre válaszolhatsz és archiválhatja őket. Ennek eredményeként az ügyfelek elkötelezettségének fokozása révén hűséges online közösséget építhet ki.

  • Hívja meg az ügyfeleket csevegésre automatikus üzenetekkel
  • Alakítsa a webhelye látogatóit ügyfelekké a chat segítségével

Hatékony üzenetküldés

A LiveAgent Facebook Messenger integrációja lehetővé teszi, hogy valós időben csevegjen ügyfeleivel. Amikor a Facebook oldala közvetlen üzenetet kap, az azonnal jeggyé alakul, és megjelenik a LiveAgent irányítópultján. Könnyedén válaszolhat, mellékleteket küldhet, vagy akár megnyomhatja a „Tetszik” gombot.

  • Hívja meg az ügyfeleket csevegésre automatikus üzenetekkel
  • Alakítsa a webhely látogatóit ügyfelekké a chat segítségével

Facebook integrációs bemutató: Hogyan működik

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

A Twitter figyelése a LiveAgenttel

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Kövesse a tweeteket

A LiveAgent Twitter-integrációja lehetővé teszi, hogy figyelemmel kísérje oldala összes @említését vagy az Ön által választott #hashtageket.

Egyszerűen csatlakoztassa Twitter-fiókját a LiveAgent irányítópultjához, és válassza ki, mely hashtageket és említéseket szeretné figyelni. Az összes megfigyelt hashtag és megemlítés automatikusan jegyekké alakul, és automatikusan hozzárendelhető a választott részleghez. A LiveAgent automatikusan lekéri az összes Tweetet a megfigyelt kulcsszavakkal, és Ön válaszolhat rájuk az irányítópultjáról.

  • Hívja meg az ügyfeleket csevegésre automatikus üzenetekkel
  • Alakítsa a webhely látogatóit ügyfelekké a chat segítségével

Követők kezelése

A LiveAgent Instagram integrációja lehetővé teszi, hogy megtekinthesse és megválaszolhassa azokat a bejegyzéseket, amelyekben meg van címkézve vagy megemlítve, valamint válaszolhat a közösségi média bejegyzéseihez fűzött megjegyzésekre. Ezenkívül a LiveAgent univerzális postaládájának köszönhetően minden jegye egy fedél alatt van, így nem kell több eszközt vagy fiókot felügyelnie. Ennek eredményeként a LiveAgent időt takarít meg az ügynököknek, javítja a kérdések válaszidejét, és növeli az ügynökök termelékenységét. Próbálja ki még ma, és azonnal teremtsen erős jelenlétet a közösségi médiában.

  • Hívja meg az ügyfeleket csevegésre automatikus üzenetekkel
  • Alakítsa a webhely látogatóit ügyfelekké a chat segítségével

Az Instagram beépülő modul használata a LiveAgentben

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viber integrációs bemutató | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Beérkezett üzenetek küldése

Az ügynökök az ügyfélszolgálati problémákat a Viberen, napjaink egyik legnépszerűbb üzenetküldő platformján keresztül is megoldhatják. A LiveAgent az erről a platformról érkező összes üzenetet racionalizálhatja a jegykezelő rendszerébe, ahol azok ügyféljegyekké alakulnak. Könnyedén válaszolhat rájuk az univerzális postafiókból. A Viber jól kiegészíti a közösségi csatornákat az üzenetküldő platformokat kedvelő ügyfelek számára. A Viber üzenetek megválaszolása zökkenőmentesen működik a jegykezelés más kommunikációs csatornáival.

  • Szervezze meg Viber kommunikációját egy helyen
  • Válaszoljon a Viber üzenetekre a jegykezelő postafiókjában

Slack értesítések

Értesítse magát minden új vásárlói jegyről vagy a jegyek állapotának változásáról, miközben szocializálódik kollégáival. Van egy beépített Slack bővítményünk a LiveAgenten belül, hogy ne maradjon le semmi fontosról. Egyszerűen nyomja meg a kapcsolót a beállításokban, és fogadja a LiveAgent értesítéseket egy erre a célra szolgáló Slack csatornán. Ez az integráció nagymértékben testreszabható – megadhatja, hogy milyen típusú információkat szeretne kapni, és kiválaszthatja az értesítések küldésének szabályait bizonyos kapcsolatoknak vagy csatornáknak.

  • Legyen tájékozott a Slack jegyekkel kapcsolatos tevékenységeiről
  • Testreszabhatja a LiveAgent jegyekkel kapcsolatos Slack értesítéseit
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp támogatás

Integrációnk lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a világ legnépszerűbb közösségi üzenetküldő szolgáltatását használják. Tartsa elégedetten ügyfeleit azáltal, hogy a WhatsApp-üzeneteket jegyekké alakítja, hogy megkönnyítse a problémák megoldását. Egyszerűen adja hozzá WhatsApp-fiókját a LiveAgenthez, és kezdjen el válaszolni az üzenetekre. A WhatsApp integráció jól működik jegykezelő funkcióinkkal, így gyorsabb és megbízhatóbb támogatást nyújthat.

  • Integráció a legnépszerűbb üzenetküldő platformmal
  • Kezelje WhatsApp-kommunikációját a jegykezelőből
Let’s get social!

Kezelje ügyfelek problémáit a közösségi média funkcióival

Az ügynökök könnyedén válaszolhatnak az ügyfelek kérdéseire a teljes funkcionalitású univerzális postafiókunkkal. Csatlakoztassa közösségi média fiókjait a Facebook, a Twitter, az Instagram és a Viber szolgáltatásból, hogy minőségi ügyfélszolgálati szolgáltatásokat nyújtson jobb hatékonysággal.

Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:

  • Gyorsabb kommunikáció a termelékenységi funkciókkal
  • Hatékony közösségi média kommunikáció univerzális postafiókkal
  • Zökkenőmentes kapcsolat más kommunikációs csatornákkal
Support team view

Kezdje el a közösségi hálózat ügyfélszolgálatát

Egyszerűen adjon hozzá minden fontos közösségi csatornát az ügyfélszolgálathoz. Csatlakoztassa közösségi fiókjait, kezelje közösségi profiljait, és hozzon létre hűséges ügyfélbázist kedvenc platformjukon.

A közösségi médiát támogató szoftverünk figyelemre méltó funkciói

Fedezze fel az összes kulcsfontosságú funkciót, amelyek segítenek kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani, és javítani a közösségi kezelési képességeit

Szervezett kommunikáció

Univerzális postafiók

Bármely közösségi média platformról érkező privát üzenetek az univerzális postaládába kerülnek. A legjobb az egészben az, hogy az univerzális postaláda leegyszerűsíti a kommunikációt az összes kommunikációs csatornáról, és segít az ügyfelek kommunikációjának gyűjtésében. Minden ügyfélszolgálati folyamat könnyebbé válik, ha az információ a megfelelő helyen van.

  • Egy kényelmes helyen tartja az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket
  • Szervezi az ügyfélszolgálati megkereséseket, kommunikációt

Tudjon meg többet

Organized communication
Efficient workflow

Hatékony munkafolyamat

Automatizálási szabályok

A hatékony ügyfélszolgálat tovább fokozható egyéni automatizálási szabályokkal. Ezek segíthetnek gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítani, miközben segítik az ismétlődő és hétköznapi feladatokat. A szabályok testreszabhatók, és különféle helyzetekre és feladatokra alkalmazhatók, így jobb munkafolyamatot hozhat létre, és gyorsabban rendezheti az ügyfelek üzeneteit.

  • Automatizálja munkafolyamatát, és összpontosítson a fontosra
  • Szabaduljon meg a hétköznapi vagy ismétlődő feladatoktól

Tudjon meg többet

Kategorizálás

Osztályok és címkék

Az ügyfélszolgálati csapatok különböző szakterületekkel rendelkeznek. Ossza fel az ügyfélszolgálati munkatársait részlegekre, és mindig a megfelelő szakértőhöz irányítsa ügyfeleit. A címkék segítségével megjelölheti az ügyfelek érdeklődését vagy megjegyzéseit. A címkék a beérkező levelek kategóriáiként szolgálnak, így mindig tudja, milyen típusú problémával fog foglalkozni.

  • Ossza meg az ügyfélszolgálati csapat tagjait a szakértelemmel
  • Használjon címkéket az ügyfélszolgálati interakciók megszervezéséhez
  • Korrekt és időszerű ügyfélszolgálati megoldások biztosítása

Tudjon meg többet

Categorizing
Ticket features

A jegyek funkciói

Makrók, mellékletek és jegyzetek

Csökkentse a válaszidőt és javítsa az ügyfélszolgálatot előre meghatározott üzenetekkel és előre meghatározott válaszokkal. A LiveAgent különféle csatolmány típusokat támogat, amikor jegyekre válaszol. Nyugodtan hagyjon jegyzeteket ügynöktársainak a jegyekben, és bármikor tájékoztassa őket az ügyfelek aggályairól vagy a pozitív interakciókról.

  • Kövesse az ügyfelek igényeit előre megírt üzenetekkel
  • Hagyjon jegyzeteket és adjon hozzá mellékleteket a jegyekhez

Tudjon meg többet

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Okok, amelyek miatt érdemes közösségi
ügyfélszolgálati
szoftvert használni

Tudja meg, miért kezdtek el a cégek a közösségi médiát használni az egyik fő ügyfélszolgálati csatornájukként.

Smiley face icon

Hiányzik az összkép

Nem tudja, miről szólt az előző beszélgetése egy ügyféllel, mert az egy másik csatornán zajlott? A LiveAgent nyomon követi ezt.

Clock icon

Értékes időt veszt

Gyakran váltogat a különböző típusú szoftverek között? Hagyja, hogy a LiveAgent elvégezze Ön helyett a munkát.

Web icon

Nehéz kezelni

Több profilt kezel a különböző közösségi hálózatokon? A LiveAgent segítségével mindezt egyetlen irányítópultról kezelheti.

Mit mondanak a számok a közösségi média támogatásáról?

Vessen egy pillantást a közösségi média ügyfélszolgálatával kapcsolatos legfontosabb statisztikákra, és derítse ki, miért érdemes a közösségi médiát ügyfélszolgálatra használni.

Közösségi jelenlét

A közösségi média ügyfélszolgálata egyre inkább elengedhetetlen az üzleti világban. Érje el meglévő és potenciális vásárlóit közösségi oldalaival. Adjon vásárlási tanácsokat és közösségi ügyfélszolgálatot a közönségének.

  • Növelje közösségi média jelenlétét, és gyorsabban válaszoljon
  • A jegykezelés leegyszerűsíti a közösségi kommunikációt
Chart

az ügyfelek 63%-a

közösségi média szolgáltatást vár el

A közösségi média elengedhetetlenné vált az ügyfélszolgálathoz. Fokozza jelenlétét a közösségi médiában, és legyen ott a közönség számára.

Ügyfél elégedettség

A kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek panaszainak és kéréseinek a közösségi médián keresztül történő kezelése magas elégedettségi rátával rendelkezik. Növelje az ügyfelek elégedettségét a LiveAgent segítségével, és javítsa az ügyfélszolgálati játékot.

  • Növelje az ügyfelek elégedettségét a közösségi médiával
  • A rendszeres válaszokkal és tevékenységgel haladja meg az elvárásokat
Chart

70%

elégedettségi arány

Az ügyfelek nagy százaléka elégedett azzal, ahogy problémáikat a közösségi médián keresztül megoldják. Ne spóroljon a minőségi közösségi ügyfélszolgálaton, és még ma javítsa azt.

Hozzon létre hűséget

A LiveAgent közösségi média megoldásként sokkal gyorsabban kezelheti az ügyfelekkel folytatott interakciókat. Gyorsan válaszoljon, és következetesen adjon éleslátó tanácsokat és válaszokat közösségi csatornáin keresztül.

  • Növelje az ügyfelek lojalitását jó szolgáltatással
  • Adjon következetes válaszokat és ügyfélszolgálatot
Chart

Az ügyfelek 79%-a

24 órán belül választ vár

Szerezze meg a legjobb eredményeket az ügyfél-elégedettségi felméréseken, és biztosítson gyors ügyfélszolgálati tevékenységet a közösségi médiában.

Takarítson meg többet a közösségi média támogatási eszközeivel

Keressen egy közösségi média támogató szoftvert, amely a legjobb értéket nyújtja, és megtakarítja a költségvetését. Kezdje el az összehasonlítást, és keresse meg a megfelelő funkciókat a megfelelő áron.

Értékelések

Szerezze be a LiveAgentet
és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

A legjobb ár-érték arány pénzéért

Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit használ, anélkül, hogy megtörné a költségvetését.

14 vagy 30 napos ingyenes próbaverzió
Ingyenes próbaverzió 14 napig ingyenes e-maillel, vagy 30 napig céges e-maillel
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezKözösségi média ügyfélszolgálati szoftver
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

Tanulja meg, hogyan kommunikáljon tudásbázis-felhasználóival alapvető tudásbázis-kommunikációs sablonjaink segítségével.

Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok

A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.

A legjobb ügyfélszolgálat az, amelyik egy ütemet sem hagy ki. Ügyfélszolgálati ügynöki képzési ellenőrzőlistánkkal győződjön meg arról, hogy munkatársai mindenre készen állnak.

Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista

Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.

Az előre elkészített válaszadási sablonokat átveheti, személyre szabhatja és felhasználhatja, amikor ügyfelei a közösségi médián keresztül kérnek ügyféltámogatást.

Közösségi média ügyfélszolgálati sablonok

Az ügyfélszolgálat rendkívül fontos az összes vállalat számára. Az ügyfélértékelések gyűjtése segíthet a vállalkozásoknak jobban kiszolgálni az ügyfeleiket és megtartani a hűségüket. Az ügyfélszolgálati értékelés ellenőrzőlista bemutatja azokat az elvárásokat és módszereket, melyek segítségével a vállalkozás hatékonyan tudja kezelni az ügyfélkapcsolatokat. Az ügynököknek kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségekre van szükségük az elégedettség és az értékesítés érdekében.

A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.

Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista

Pozitív nyelvezet segítségével pozitív élményt hozhatunk létre a vásárlók számára. A problémamegoldó képesség pedig segít a vevők problémáinak gyors és hatékony megoldásában. A pozitív hozzáállás pedig nemcsak kiváló szolgáltatást, hanem elégedettséget és boldogságot is eredményezhet a munkavállalók számára.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x