Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és rendezze az összes ügyfélszolgálati kérést egyetlen megbízható megoldásban. A LiveAgent jegyrendszer lehetővé teszi, hogy egy kényelmes helyen kezelje a Facebook, Instagram, Twitter és Viber jegyeit. A teljes funkcionalitású kommunikációs platform és a help desk eszköz egyben tarthatja magas szinten a közösségi interakciókat.
Közösségi támogatás
A közösségi média ügyfélszolgálata viszonylag új szoftver piaci rés. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy hatékonyan kommunikáljon közönségével azáltal, hogy egy helyen gyűjti össze a különböző közösségi hálózatokon a márkájára vonatkozó összes üzenetet és említést.
A legjobb megoldások
A legfontosabb dolog az, hogy mérlegelje minden követelményét és elvárását. Az első lépés annak ellenőrzése, hogy kíván-e további kommunikációs csatornákat hozzáadni a kommunikációs rendszeréhez, és szeretné-e az összes kommunikációt egy helyen egyesíteni. Másodszor, ellenőrizze, hogy szüksége van-e élő csevegésre, e-mailre, telefonos támogatásra vagy ügyfélportálra. A következő dolog, amit figyelembe kell vennie, a funkciók és az integrációk. Végül hasonlítsa össze az árakat, hogy megtalálja a lehető legjobb értéket.
Csatlakoztasson fiókokat minden népszerű közösségi média platformról, és hagyja, hogy a LiveAgent kezelje fiókjait
00:00/03:02
Közönségkezelés
Facebook-integrációnkkal szükségtelenné válik több eszköz, közösségi médianfiók figyelése és a bejelentkezési adatok megosztása. Minden ügyintéző válaszolhat a jegyekre az univerzális postaládájából, így nem kell a Facebook-oldaladminisztrátortól függeni. A Facebook-integráció használata egyszerű. Egyszerűen csatlakoztassa Facebook üzleti oldalát (vagy oldalait) a LiveAgent irányítópultjához, és kezdje el. A közösségi bejegyzéseihez fűzött minden megjegyzés vagy az oldala említése automatikusan jegyekké alakul, amelyekre válaszolhatsz és archiválhatja őket. Ennek eredményeként az ügyfelek elkötelezettségének fokozása révén hűséges online közösséget építhet ki.
Hatékony üzenetküldés
A LiveAgent Facebook Messenger integrációja lehetővé teszi, hogy valós időben csevegjen ügyfeleivel. Amikor a Facebook oldala közvetlen üzenetet kap, az azonnal jeggyé alakul, és megjelenik a LiveAgent irányítópultján. Könnyedén válaszolhat, mellékleteket küldhet, vagy akár megnyomhatja a „Tetszik” gombot.
00:00/03:02
00:00/06:38
Kövesse a tweeteket
A LiveAgent Twitter-integrációja lehetővé teszi, hogy figyelemmel kísérje oldala összes @említését vagy az Ön által választott #hashtageket.
Egyszerűen csatlakoztassa Twitter-fiókját a LiveAgent irányítópultjához, és válassza ki, mely hashtageket és említéseket szeretné figyelni. Az összes megfigyelt hashtag és megemlítés automatikusan jegyekké alakul, és automatikusan hozzárendelhető a választott részleghez. A LiveAgent automatikusan lekéri az összes Tweetet a megfigyelt kulcsszavakkal, és Ön válaszolhat rájuk az irányítópultjáról.
Követők kezelése
A LiveAgent Instagram integrációja lehetővé teszi, hogy megtekinthesse és megválaszolhassa azokat a bejegyzéseket, amelyekben meg van címkézve vagy megemlítve, valamint válaszolhat a közösségi média bejegyzéseihez fűzött megjegyzésekre. Ezenkívül a LiveAgent univerzális postaládájának köszönhetően minden jegye egy fedél alatt van, így nem kell több eszközt vagy fiókot felügyelnie. Ennek eredményeként a LiveAgent időt takarít meg az ügynököknek, javítja a kérdések válaszidejét, és növeli az ügynökök termelékenységét. Próbálja ki még ma, és azonnal teremtsen erős jelenlétet a közösségi médiában.
00:00/04:03
00:00/01:45
Beérkezett üzenetek küldése
Az ügynökök az ügyfélszolgálati problémákat a Viberen, napjaink egyik legnépszerűbb üzenetküldő platformján keresztül is megoldhatják. A LiveAgent az erről a platformról érkező összes üzenetet racionalizálhatja a jegykezelő rendszerébe, ahol azok ügyféljegyekké alakulnak. Könnyedén válaszolhat rájuk az univerzális postafiókból. A Viber jól kiegészíti a közösségi csatornákat az üzenetküldő platformokat kedvelő ügyfelek számára. A Viber üzenetek megválaszolása zökkenőmentesen működik a jegykezelés más kommunikációs csatornáival.
Slack értesítések
Értesítse magát minden új vásárlói jegyről vagy a jegyek állapotának változásáról, miközben szocializálódik kollégáival. Van egy beépített Slack bővítményünk a LiveAgenten belül, hogy ne maradjon le semmi fontosról. Egyszerűen nyomja meg a kapcsolót a beállításokban, és fogadja a LiveAgent értesítéseket egy erre a célra szolgáló Slack csatornán. Ez az integráció nagymértékben testreszabható – megadhatja, hogy milyen típusú információkat szeretne kapni, és kiválaszthatja az értesítések küldésének szabályait bizonyos kapcsolatoknak vagy csatornáknak.
WhatsApp támogatás
Integrációnk lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a világ legnépszerűbb közösségi üzenetküldő szolgáltatását használják. Tartsa elégedetten ügyfeleit azáltal, hogy a WhatsApp-üzeneteket jegyekké alakítja, hogy megkönnyítse a problémák megoldását. Egyszerűen adja hozzá WhatsApp-fiókját a LiveAgenthez, és kezdjen el válaszolni az üzenetekre. A WhatsApp integráció jól működik jegykezelő funkcióinkkal, így gyorsabb és megbízhatóbb támogatást nyújthat.
Az ügynökök könnyedén válaszolhatnak az ügyfelek kérdéseire a teljes funkcionalitású univerzális postafiókunkkal. Csatlakoztassa közösségi média fiókjait a Facebook, a Twitter, az Instagram és a Viber szolgáltatásból, hogy minőségi ügyfélszolgálati szolgáltatásokat nyújtson jobb hatékonysággal.
Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:
A közösségi média kiválóan alkalmas ügyfélszolgálati célokra. Építse ki az ügyfelek hűségét, oldja meg a problémákat, vagy adjon vásárlási tanácsokat közönségének. A LiveAgent rengeteg funkcióval és szervezett munkafolyamattal segít kezelni az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket.
Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:
Egyszerűen adjon hozzá minden fontos közösségi csatornát az ügyfélszolgálathoz. Csatlakoztassa közösségi fiókjait, kezelje közösségi profiljait, és hozzon létre hűséges ügyfélbázist kedvenc platformjukon.
Fedezze fel az összes kulcsfontosságú funkciót, amelyek segítenek kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani, és javítani a közösségi kezelési képességeit
Szervezett kommunikáció
Bármely közösségi média platformról érkező privát üzenetek az univerzális postaládába kerülnek. A legjobb az egészben az, hogy az univerzális postaláda leegyszerűsíti a kommunikációt az összes kommunikációs csatornáról, és segít az ügyfelek kommunikációjának gyűjtésében. Minden ügyfélszolgálati folyamat könnyebbé válik, ha az információ a megfelelő helyen van.
Tudjon meg többet
Hatékony munkafolyamat
A hatékony ügyfélszolgálat tovább fokozható egyéni automatizálási szabályokkal. Ezek segíthetnek gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítani, miközben segítik az ismétlődő és hétköznapi feladatokat. A szabályok testreszabhatók, és különféle helyzetekre és feladatokra alkalmazhatók, így jobb munkafolyamatot hozhat létre, és gyorsabban rendezheti az ügyfelek üzeneteit.
Tudjon meg többet
Kategorizálás
Az ügyfélszolgálati csapatok különböző szakterületekkel rendelkeznek. Ossza fel az ügyfélszolgálati munkatársait részlegekre, és mindig a megfelelő szakértőhöz irányítsa ügyfeleit. A címkék segítségével megjelölheti az ügyfelek érdeklődését vagy megjegyzéseit. A címkék a beérkező levelek kategóriáiként szolgálnak, így mindig tudja, milyen típusú problémával fog foglalkozni.
Tudjon meg többet
A jegyek funkciói
Csökkentse a válaszidőt és javítsa az ügyfélszolgálatot előre meghatározott üzenetekkel és előre meghatározott válaszokkal. A LiveAgent különféle csatolmány típusokat támogat, amikor jegyekre válaszol. Nyugodtan hagyjon jegyzeteket ügynöktársainak a jegyekben, és bármikor tájékoztassa őket az ügyfelek aggályairól vagy a pozitív interakciókról.
Tudjon meg többet
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval
Tudja meg, miért kezdtek el a cégek a közösségi médiát használni az egyik fő ügyfélszolgálati csatornájukként.
Nem tudja, miről szólt az előző beszélgetése egy ügyféllel, mert az egy másik csatornán zajlott? A LiveAgent nyomon követi ezt.
Gyakran váltogat a különböző típusú szoftverek között? Hagyja, hogy a LiveAgent elvégezze Ön helyett a munkát.
Több profilt kezel a különböző közösségi hálózatokon? A LiveAgent segítségével mindezt egyetlen irányítópultról kezelheti.
Vessen egy pillantást a közösségi média ügyfélszolgálatával kapcsolatos legfontosabb statisztikákra, és derítse ki, miért érdemes a közösségi médiát ügyfélszolgálatra használni.
Közösségi jelenlét
A közösségi média ügyfélszolgálata egyre inkább elengedhetetlen az üzleti világban. Érje el meglévő és potenciális vásárlóit közösségi oldalaival. Adjon vásárlási tanácsokat és közösségi ügyfélszolgálatot a közönségének.
az ügyfelek 63%-a
közösségi média szolgáltatást vár el
A közösségi média elengedhetetlenné vált az ügyfélszolgálathoz. Fokozza jelenlétét a közösségi médiában, és legyen ott a közönség számára.
Ügyfél elégedettség
A kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek panaszainak és kéréseinek a közösségi médián keresztül történő kezelése magas elégedettségi rátával rendelkezik. Növelje az ügyfelek elégedettségét a LiveAgent segítségével, és javítsa az ügyfélszolgálati játékot.
70%
elégedettségi arány
Az ügyfelek nagy százaléka elégedett azzal, ahogy problémáikat a közösségi médián keresztül megoldják. Ne spóroljon a minőségi közösségi ügyfélszolgálaton, és még ma javítsa azt.
Hozzon létre hűséget
A LiveAgent közösségi média megoldásként sokkal gyorsabban kezelheti az ügyfelekkel folytatott interakciókat. Gyorsan válaszoljon, és következetesen adjon éleslátó tanácsokat és válaszokat közösségi csatornáin keresztül.
Az ügyfelek 79%-a
24 órán belül választ vár
Szerezze meg a legjobb eredményeket az ügyfél-elégedettségi felméréseken, és biztosítson gyors ügyfélszolgálati tevékenységet a közösségi médiában.
Keressen egy közösségi média támogató szoftvert, amely a legjobb értéket nyújtja, és megtakarítja a költségvetését. Kezdje el az összehasonlítást, és keresse meg a megfelelő funkciókat a megfelelő áron.
Értékelések
Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit használ, anélkül, hogy megtörné a költségvetését.
Legnépszerűbb
LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.
Közösségi média ügyfélszolgálati sablonok
Az ügyfélszolgálat rendkívül fontos az összes vállalat számára. Az ügyfélértékelések gyűjtése segíthet a vállalkozásoknak jobban kiszolgálni az ügyfeleiket és megtartani a hűségüket. Az ügyfélszolgálati értékelés ellenőrzőlista bemutatja azokat az elvárásokat és módszereket, melyek segítségével a vállalkozás hatékonyan tudja kezelni az ügyfélkapcsolatokat. Az ügynököknek kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségekre van szükségük az elégedettség és az értékesítés érdekében.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.
Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista
Pozitív nyelvezet segítségével pozitív élményt hozhatunk létre a vásárlók számára. A problémamegoldó képesség pedig segít a vevők problémáinak gyors és hatékony megoldásában. A pozitív hozzáállás pedig nemcsak kiváló szolgáltatást, hanem elégedettséget és boldogságot is eredményezhet a munkavállalók számára.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.