Részlegek

Egy Részleg szervezetének egy bizonyos csoportját képviseli, termék vagy szolgáltatás, tudás terület, fizikai lokáció, vagy Felelősségkör alapján.

standard-operációs-rendszer
Részlegek Áttekintése

Osszon el Jegyeket és rendeljen hozzá Ügynököket Részlegekhez. Állítson be Szűröket és küldjön Szabályokat, hogy Jegyei mindig a megfelelő kézbe kerüljenek. Határozzon meg különböző aláírásokat, Hívásokat, és Chat válasz Szabályokat az egyes Részlegeknek. Tudja meg azonnal, mennyi új, nyitott, és megoldott Jegye van Részlegeinek. 

Részlegek

Példa

Létrehozhat egy “Eladások” nevű Részleget, és hozzárendelheti a hozzátartozó Jegyeket

Minden Részlegnek megvan a saját támogató folyamata, amikhez meghatározhat egyes Ügynököket, beállíthat email címeket, nyomon követheti a Jegyeket, beállíthat munkafolyamat Szabályokat, definiálhat Szolgáltatási Szint Megállapodást és Üzleti órákat

A Részlegek a következőket biztosítják:

  • Korlátozzák a Jegyekhez való hozzáférést, azoknak az Ügynököknek, akik ugyanahhoz a részleghez tartoznak, mint a Jegy.
  • Állítson be egyedi email Sablonokat az egyes Részlegekhez
  • Alakítsa ki Részlegeinek Chat, Telefon, és üzenet szolgáltatás elérhetőségét
Részlegek
Ügynökök hozzáadása Részlegekhez

Egyemberes műsora van?

Nincs szüksége Részlegekre, ha egyszereplős produkciója, vagy kis méretű vállalkozása van. Ebben az esetben, mindenkihez hozzákerülnek, és mindenki kezeli a Jegyeket, típustól függetlenül.

A Részlegek előnyei:

  • Osszon ki munkát, engedélyt és Felelősségkört
  • Hozza össze a szakértőket egy csapatba
  • Növelje a Jegy kezelés hatékonyságát és minőségét
  • Csökkentse a Jegy válaszadás és megoldás idejét

Példa használatra:

  • Funkció – Emberi Errősforrások, IT, Könyvelés
  • Termék vagy Szolgáltatás – városi biciklik, országúti biciklik vagy Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
  • Vásárlók – Viszonteladók, Leányvállalatok, VIP
  • Földrajzi – USA, Európa, Ázsia

Részleg Riport

A LiveAgent bizonyos idősávból készít riportot a megválaszolt Jegyekről, Chatekről, Hívásokról, Rangsorokról, és még sokminden másról (a többi opciót lent megtalálja). Az egyes értékek sorrendbe állíthatóak idősáv, Részleg, Csatorna és Ügynök alapján. A Részleg Riport CSV fájlba exportálható. 

Részlegek
Részleg Riport

Részleg riport érték opciók (oszlopok)

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átlagos ideje
  • Nyitott válasz átlagos ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chat-ek
  • A chat megnyitásának átlagos ideje
  • Chat átlagos ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Figyelmeztetés
  • Figyelmeztetés %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chat-ek
  • Befejezett chat-ek
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

A Részleg riport ezekben a típusú diagramokban ábrázolja adatait:

  • Területi diagram
LiveAgent Képernyőfelvétel
  • Vonaldiagram
LiveAgent Képernyőfelvétel
  • Oszlopdiagram
LiveAgent Képernyőfelvétel
  • Kördiagram
LiveAgent Képernyőfelvétel

Használja a Részleg riportokat API-val

Használja a LiveAgent REST APIt Címke riport eredményeinek lehívására.

Tudástár források

Tudjon meg többet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.