Egy Részleg a szervezetének egy bizonyos csoportját képviseli, termék vagy szolgáltatás, tudás terület, fizikai lokáció, vagy Felelősségkör alapján.
Osszon el Jegyeket és rendeljen hozzá Ügynököket Részlegekhez. Állítson be Szűröket és küldjön Szabályokat, hogy Jegyei mindig a megfelelő kézbe kerüljenek. Határozzon meg különböző aláírásokat, Hívásokat, és Chat válasz Szabályokat az egyes Részlegeknek. Tudja meg azonnal, mennyi új, nyitott, és megoldott Jegye van Részlegeinek.
Példa
Létrehozhat egy “Eladások” nevű Részleget, és hozzárendelheti a hozzátartozó Jegyeket
Minden Részlegnek megvan a saját támogató folyamata, amikhez meghatározhat egyes Ügynököket, beállíthat email címeket, nyomon követheti a Jegyeket, beállíthat munkafolyamat Szabályokat, definiálhat Szolgáltatási Szint Megállapodást és Üzleti órákat.
Nincs szüksége Részlegekre, ha egyszereplős produkciója, vagy kis méretű vállalkozása van. Ebben az esetben mindenkihez hozzákerülnek, és mindenki kezeli a Jegyeket, típustól függetlenül.
A LiveAgent bizonyos idősávból készít riportot a megválaszolt Jegyekről, Chatekről, Hívásokról, Rangsorokról, és még sokminden másról (a többi opciót lent megtalálja). Az egyes értékek sorrendbe állíthatóak idősáv, Részleg, Csatorna és Ügynök alapján. A Részleg Riport CSV fájlba exportálható.
Használja a LiveAgent REST APIt Címke riport eredményeinek lehívására.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk