Ingyenes próba

Részlegek

Mik az ügyfélszolgálati részlegek?

A help desk részleg egy olyan szervezet része, amely meghatározott emberekből áll, akik elkötelezettek a konkrét problémák megoldásában. Általában az egyes részlegek ügynökeinek különböző szintű termék/szolgáltatási ismereteik és különböző felelősségeik vannak.

Például azok az ügynökök, akik az értékesítési részleg részét képezik, általában felelősek az értékesítési kérdések megválaszolásáért, míg a technológiai részleg ügynökei az ügyfelek termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseinek megoldásáért.

Részlegek
Részlegek áttekintése

Mire szolgálnak a help desk részlegek?

Általában a help desk részlegeket a help desk szervezetten tartása érdekében hozzák létre. Összehasonlíthatók a Gmailben található beérkező levelek címkéivel. Csakúgy, mint ezek a Gmail címkék, a help desk részlegek is biztosítják, hogy könnyedén megtalálja az ügyfelek kérdéseit.

Részlegek

A részlegek kiválóan alkalmasak különféle ügynökkészletek munkafolyamatainak megadására is.

Mit tehet még a részlegekkel?

  • Korlátozza a jegyek hozzáférését (csak az adott osztályon belüli ügynökök tekinthetik meg részlege jegyeit)
  • Testreszabhatja e-mail kommunikációs sablonjait.
  • Konfigurálja a csevegő-, a telefon- és az üzenetküldési szolgáltatások elérhetőségét.
  • Definiálja a szűrőket és az automatizálási szabályokat (jegyek továbbításának szabályai).
  • Adjon meg különböző e-mail aláírásokat, telefonos és csevegési válaszokat.
  • Megtekintheti, hogy hány új, nyitott és megoldott jegy van az egyes részlegeken.
  • Adjon meg különböző támogatási folyamatokat.
  • Konfigurálja a támogatási e-mail címeket.
  • Határozza meg a szolgáltatási szintű megállapodásokat és a munkaidőt.

Példák az ügyfélszolgálat részlegeire

  • Üzleti/szervezeti részlegek, amelyek felelősek a különböző területeken, például emberi erőforrások, informatika, könyvelés, értékesítés, marketing vagy jogi kérdések megválaszolásáért.
  • Osztályok, amelyek felelősek a különböző termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolásáért, mint például a help desk szoftver, leányvállalat marketing szoftver, vagy az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver.
  • Különböző típusú ügyfelek kezeléséért felelős részlegek, például viszonteladók, leányvállalatok, VIP-ek vagy partnerek.
  • Részlegek, amelyek felelősek az ügyfelek kiszolgálásáért a különböző földrajzi helyeken, például Észak-Amerikában, Európában vagy Ázsiában.
Osztályok-funkció-LiveAgent

Hogyan profitálhatok a help desk osztályok felállításából?

Osztályok létrehozása a ügyfélszolgálaton belül számos okból hasznos lehet:

  • A ügyfélszolgálat részlegei rendben tartják az egyetemes postaládát.
  • Az részlegek bemutatják a jegyek egyértelmű tulajdonjogát.
  • Biztosítják, hogy az ügynökök csak azokra a jegyekre válaszoljanak, amelyeket a legjobban képesek kezelni.
  • A ügyfélszolgálat részlegei csökkentik a stressz szintjét.
  • Az osztályok megkönnyítik a korábbi jegyek megtalálását.
  • Javítják az ügynökök hatékonyságát és a munkafolyamatokat.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Osztályok létrehozása a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban.)
  3. Kattintson a Részlegekre.
  4. Kattintson a Részleg létrehozására
  5. Nevezze el a részleget.
  6. Opcionális: Jelölje be az engedélyezett megoldás jelölőnégyzetet.
  7. Kattintson a Mentés gombra.
Részlegek

Ügynökök felvétele a részlegekbe

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban.)
  3. Kattintson a Részlegekre.
  4. Válassza ki azt a részleget, amelyhez ügynököket szeretne hozzáadni majd kattintson a Szerkesztésre.
  5. Kattintson az Ügynökökre
  6. Válassza ki a hozzáadni kívánt ügynököket a kapcsolóra kattintva. Amikor zöldre vált, az ügynökét hozzáadta. Ismételje meg ezt a lépést, amíg meg nem adta az összes kívánt ügynököt. Ha ki szeretné választani az összes ügynököt, kattintson az ÖSSZES HOZZÁADÁSA gombra.
  7. Kattintson a Mentés gombra
Részlegek

Hogyan lehet továbbítani a jegyeket bizonyos részlegekhez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikonra a bal oldali menüsorban).
  3. Kattintson az Automatizálás gombra
  4. Kattintson a Szabályokra.
  5. Kattintson a Létrehozás gombra
  6. Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet.
  7. Hozzon létre nevet a szabálynak , például a „Jegyek továbbítása a marketing osztályra”.
  8. Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja. Például egy megjegyzésre példa: „Ez a szabály az összes közösségi média jegyet átirányítja a marketing osztályra.”
  9. Válasszon ki egy változót , például: Alkalmazás a jegy létrehozásakor.
  10. Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre
  11. Válassza ki kedve szerint a feltételeket, például HA a jegyforrás (és válassza ki a kívánt forrásokat. Ezek lehetnek például Facebook, Twitter, Instagram, Viber.)
  12. Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint, például: Jegy továbbítása a marketing osztályra, és rendelje hozzá a nincs hozzárendelthez.
  13. Kattintson a Mentés gombra

Osztálya teljesítményének figyelemmel kísérése részlegjelentésekkel

A LiveAgent robusztus jelentési és elemzési funkciókat kínál. A LiveAgent felhasználói megtekinthetik és létrehozhatják az osztályok jelentését, amelyek bemutatják az egyes részlegek teljesítményét a megválaszolt jegyek száma, csevegések, hívások, ügynöki rangsorok, és egyebek alapján.

Minden jelentés szegmentálható nap, hét, hónap, év vagy egy adott időtartomány szerint. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők.

Végül, de nem utolsósorban, az összes osztály jelentés exportálható CSV fájlokba.

Részleg riport érték opciók (oszlopok)

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átlagos ideje
  • Nyitott válasz átlagos ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chat-ek
  • A chat megnyitásának átlagos ideje
  • Chat átlagos ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Pozitív értékelések
  • Pozitív értékelések %
  • Negatív értékelések
  • Negatív értékelések %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chat-ek
  • Befejezett chat-ek
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

Az adatok megjelenítésének módja

A LiveAgent részleg jelentései a következőképpen tekinthetők meg:

  • Területi diagramok
  • Vonal grafikonok
  • Oszlopdiagramok
  • Kördiagramok
Jelentések-Liveagent-funkció

Osztályjelentések használata az API-val

Használja a LiveAgent REST API-t az értékek lehívásához a részleg jelentésekből.

API

Szükségem van egy ügyfélszolgálati részlegre, ha egyedül dolgozom?

Ha szoloprén, vagy nagyon kicsi cége van, akkor nem kell osztályokat felállítania (ha nem akarja.) Ha nem akarja, akkor az összes jegy rendelkezésre áll ügynökei/szervezete tagjainak számára.

Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

A help desk osztályok előnyei

Több hozzáértő válasz és boldogabb ügyfelek

Ha a jegyeket a megfelelő ügynökhöz irányítják a megfelelő részlegre, az különbséget fog tenni. A hozzáértő és magas színvonalú szolgáltatást nyújtó ügynökök javíthatják az ügyfél támogatási tapasztalatait és elégedettségét. Ez viszont több eladáshoz, hűségesebb vásárlókhoz és pozitív szájról szájra történő ajánláshoz vezet.

Gyorsabb válaszidők

Ha a megfelelő ügynök a megfelelő osztályon kap egy help desk jegyet, akkor nem fog időt vesztegetni arra, hogy megválaszolja. Ahelyett, hogy válaszokat keresne vagy kollégákkal konzultálna, azonnal tudják, mit kell mondaniuk, és megoldják a problémát. Ez javítja a megoldást és a válaszidőt, ami javítja az ügyfelek elégedettségét.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Egyértelmű felelősségek és hatékonyabb munkafolyamatok

Amikor a jegyeket meghatározott részlegekhez rendelik, minden jegyet elszámolnak. Egyetlen jegy sem marad megválaszolatlanul, vagy elfelejtve. Sőt, amikor minden jegyet egy osztályhoz rendelnek, egyetlen ügynöknek sem kell keresnie a jegyek postaládájában, hogy megtalálja azt, amelyre válaszolni tud. A részlegek egyértelmű jegyfeladatokat hoznak létre, javítják az ügynök munkafolyamatát és hatékonyságát.

Tudásbázis erőforrások

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll a részlegek hasznára?

Szervezze meg az összes beérkező jegyet úgy, hogy meghatározott részlegekhez rendeli őket már ma! Könnyű elkészíteni saját részlegeit az ingyenes 14 napos próbaverzióval Próbálja ki még még ma! Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik az ügyfélszolgálati részlegek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfélszolgálati részleg egy olyan szervezet része, amely meghatározott emberekből áll, akik elkötelezettek a konkrét problémák megoldásában. Általában az egyes részlegek ügynökeinek különböző szintű termék/szolgáltatási ismereteik vannak, és különböző felelősségekkel rendelkeznek. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mire szolgálnak a help desk részlegek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Általában a help desk részlegeket a help deskek szervezetten tartása érdekében hozzák létre. A részlegek kiválóan alkalmasak különféle ügynökkészletek munkafolyamatainak megadására is.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen példák vannak a help desk részlegeire?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Üzleti/szervezeti részlegek, amelyek felelősek a különböző kérdések megoldásáért, például emberi erőforrások, informatika, könyvelés, értékesítés, marketing vagy jogi területeken belül.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo