Részlegek

Mik az ügyfélszolgálati részlegek?

A help desk részleg egy olyan szervezet része, amely meghatározott emberekből áll, akik elkötelezettek bizonyos problémák megoldásában. Általában az egyes részlegek ügynökei eltérő szintű termék-/szolgáltatás-ismerettel és más-más felelősséggel rendelkeznek.

Például azok az ügynökök, akik az értékesítési részleg részét képezik, általában felelősek az értékesítési kérdések megválaszolásáért, míg a technológiai részleg ügynökei az ügyfelek termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseinek megoldásáért.

Mik az ügyfélszolgálati részlegek? - App - Uploads - 2021 - 04 - Departments Overview.png
Részlegek áttekintése

Mire szolgálnak a help desk részlegek?

Általában a help desk részlegeket a help desk szervezetten tartása érdekében hozzák létre. Összehasonlíthatók a Gmailben található beérkező levelek címkéivel. Csakúgy, mint ezek a Gmail címkék, a help desk részlegek is biztosítják, hogy könnyedén megtalálja az ügyfelek kérdéseit.

Mire szolgálnak a help desk részlegek? - App - Uploads - 2021 - 04 - Gmail Labels 1024x85.png

A részlegek kiválóan alkalmasak különféle ügynökkészletek munkafolyamatainak megadására is.

Mit tehet még a részlegekkel?

  • Korlátozza a jegyek hozzáférését (csak az adott osztályon belüli ügynökök tekinthetik meg részlege jegyeit)
  • Testreszabhatja e-mail kommunikációs sablonjait.
  • Konfigurálja a csevegő-, a telefon- és az üzenetküldési szolgáltatások elérhetőségét.
  • Szűrők és automatizálási szabályok (jegytovábbítási szabályok) meghatározása.

  • Adjon meg különböző e-mail aláírásokat, telefonos és csevegési válaszokat.
  • Megtekintheti, hogy hány új, nyitott és megoldott jegy van az egyes részlegeken.
  • Adjon meg különböző támogatási folyamatokat.
  • Konfigurálja a támogatási e-mail címeket.
  • Határozza meg a szolgáltatási szintű megállapodásokat és a nyitvatartási időt.

Példák az ügyfélszolgálat részlegeire

  • Üzleti/szervezeti részlegek, amelyek felelősek a különböző területeken, például emberi erőforrások, informatika, könyvelés, értékesítés, marketing vagy jogi kérdések megválaszolásáért.
  • Osztályok, amelyek felelősek a különböző termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolásáért, mint például a help desk szoftver, leányvállalat marketing szoftver, vagy az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver.

  • Különböző típusú ügyfelek kezeléséért felelős részlegek, például viszonteladók, leányvállalatok, VIP-ek vagy partnerek.
  • Részlegek, amelyek felelősek az ügyfelek kiszolgálásáért a különböző földrajzi helyeken, például Észak-Amerikában, Európában vagy Ázsiában.
Osztályok-funkció-LiveAgent

Hogyan profitálhatok a help desk osztályok felállításából?

Osztályok létrehozása a ügyfélszolgálaton belül számos okból hasznos lehet:

  • A ügyfélszolgálat részlegei rendben tartják az egyetemes postaládát.

  • Az részlegek bemutatják a jegyek egyértelmű tulajdonjogát.
  • Biztosítják, hogy az ügynökök csak azokra a jegyekre válaszoljanak, amelyeket a legjobban képesek kezelni.
  • A ügyfélszolgálat részlegei csökkentik a stressz szintjét.
  • Az osztályok megkönnyítik a korábbi jegyek megtalálását.
  • Javítják az ügynökök hatékonyságát és a munkafolyamatokat.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Osztályok létrehozása a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.

  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban.)

  3. Kattintson a Részlegekre.

  4. Kattintson a Részleg létrehozására

  5. Nevezze el a részleget.

  6. Opcionális: Jelölje be az engedélyezett megoldás jelölőnégyzetet.
  7. Kattintson a Mentés gombra.

Osztályok létrehozása a LiveAgentben - App - Uploads - 2021 - 04 - Creating Department.png

Ügynökök felvétele a részlegekbe

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe

  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban.)

  3. Kattintson a Részlegekre.

  4. Válassza ki azt a részleget, amelyhez ügynököket szeretne hozzáadni majd kattintson a Szerkesztésre.

  5. Kattintson az Ügynökökre

  6. Válassza ki a hozzáadni kívánt ügynököket a kapcsolóra kattintva. Amikor zöldre vált, az ügynökét hozzáadta. Ismételje meg ezt a lépést, amíg meg nem adta az összes kívánt ügynököt. Ha ki szeretné választani az összes ügynököt, kattintson az ÖSSZES HOZZÁADÁSA gombra.

  7. Kattintson a Mentés gombra

Ügynökök felvétele a részlegekbe - App - Uploads - 2021 - 04 - Adding Agents To Departments.png

Hogyan lehet továbbítani a jegyeket bizonyos részlegekhez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.

  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikonra a bal oldali menüsorban).

  3. Kattintson az Automatizálás gombra

  4. Kattintson a Szabályokra.

  5. Kattintson a Létrehozás gombra

  6. Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet.

  7. Hozzon létre nevet a szabálynak , például a „Jegyek továbbítása a marketing osztályra”.

  8. Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja. Például egy megjegyzésre példa: „Ez a szabály az összes közösségi média jegyet átirányítja a marketing osztályra.”
  9. Válasszon ki egy változót , például: Alkalmazás a jegy létrehozásakor.

  10. Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre

  11. Válassza ki kedve szerint a feltételeket, például HA a jegyforrás (és válassza ki a kívánt forrásokat. Ezek lehetnek például Facebook, Twitter, Instagram, Viber.)

  12. Válassza ki tetszés szerint a művelet végrehajtása mezőket, például a jegy átadása a marketing osztálynak, és rendelje hozzá a nem hozzárendelthez.

  13. Kattintson a Mentés gombra

Osztálya teljesítményének figyelemmel kísérése részlegjelentésekkel

A LiveAgent robusztus jelentéskészítési és elemzési funkciókat kínál. A LiveAgent felhasználók megtekinthetnek és létrehozhatnak részleg jelentéseket, amelyek bemutatják az egyes részlegek teljesítményét a megválaszolt jegyek, csevegések, hívások, ügynöki rangsorok, és egyebek száma alapján.

Minden jelentés szegmentálható nap, hét, hónap, év vagy egy adott időtartomány szerint. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők.

Végül, de nem utolsósorban, az összes osztály jelentés exportálható CSV fájlokba.

Részleg riport érték opciók (oszlopok)

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átlagos ideje
  • Nyitott válasz átlagos ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chat-ek
  • A chat megnyitásának átlagos ideje
  • Chat átlagos ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Pozitív értékelések
  • Pozitív értékelések %
  • Negatív értékelések
  • Negatív értékelések %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chat-ek
  • Befejezett chat-ek
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

Az adatok megjelenítésének módja

A LiveAgent részleg jelentései a következőképpen tekinthetők meg:

  • Területi diagramok
  • Vonal grafikonok
  • Oszlopdiagramok
  • Kördiagramok
Jelentések-Liveagent-funkció

Osztályjelentések használata az API-val

Használja a LiveAgent REST API-t az értékek lehívásához a részleg jelentésekből.

API

Szükségem van egy ügyfélszolgálati részlegre, ha egyedül dolgozom?

Ha szoloprén, vagy nagyon kicsi cége van, akkor nem kell osztályokat felállítania (ha nem akarja.) Ha nem akarja, akkor az összes jegy rendelkezésre áll ügynökei/szervezete tagjainak számára.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

A help desk osztályok előnyei

Több hozzáértő válasz és boldogabb ügyfelek

Ha a jegyeket a megfelelő ügynökhöz irányítják a megfelelő részlegre, az különbséget fog tenni. A hozzáértő és magas színvonalú szolgáltatást nyújtó ügynökök javíthatják az ügyfél támogatási tapasztalatait és elégedettségét. Ez viszont több eladáshoz, hűségesebb vásárlókhoz és pozitív szájról szájra történő ajánláshoz vezet.

Gyorsabb válaszidők

Ha a megfelelő ügynök a megfelelő osztályon kap egy help desk jegyet, akkor nem fog időt vesztegetni arra, hogy megválaszolja. Ahelyett, hogy válaszokat keresne vagy kollégákkal konzultálna, azonnal tudják, mit kell mondaniuk, és megoldják a problémát. Ez javítja a megoldást és a válaszidőt, ami javítja az ügyfelek elégedettségét.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Egyértelmű felelősségek és hatékonyabb munkafolyamatok

Amikor a jegyeket meghatározott részlegekhez rendelik, minden jegyet elszámolnak. Egy jegy sem marad válasz nélkül vagy felejtődik el. Ezen túlmenően, ha minden jegy egy részleghez van hozzárendelve, akkor egyetlen ügynöknek sem kell a beérkezett jegyek között keresgélnie, hogy megtalálja azt, amelyre válaszolni tud. Az osztályok egyértelmű felelősségi köröket hoznak létre, és javítják az ügynöki munkafolyamatokat és a hatékonyságot.

Tudásbázis erőforrások

Készen áll a részlegek hasznára?

Szervezze meg az összes beérkező jegyet úgy, hogy meghatározott részlegekhez rendeli őket már ma! Könnyű elkészíteni saját részlegeit az ingyenes 14 napos próbaverzióval Próbálja ki még még ma! Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok a help desk osztályok?

A help desk részleg egy olyan szervezet része, amely meghatározott emberekből áll, akik elkötelezettek bizonyos problémák megoldásában. Általában az egyes részlegek ügynökei eltérő szintű termék-/szolgáltatás-ismerettel rendelkeznek, és más-más felelősségi körük van.

Mire valók a help desk osztályok?

Általában az ügyfélszolgálati részlegeket azért hozzák létre, hogy az ügyfélszolgálati szolgálatokat rendszerezzék. A részlegek kiválóan alkalmasak a különböző ügynökcsoportok munkafolyamatainak meghatározására is.

Milyen példák vannak a help desk részlegekre?

Üzleti/szervezeti részlegek, amelyek különböző területeken, például humánerőforrás, IT, számvitel, értékesítés, marketing vagy jogi kérdések megoldásáért felelősek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót