Gmail Integráció integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a Gmail?
Mostanra valószínűleg mindenki, aki internetet használ, ismeri a Gmail-t. A Google által kifejlesztett ingyenes e-mail szolgáltatás több millió felhasználót szolgál ki világszerte, és sokuknak valószínűleg ez az elsődleges e-mail-címük is. A könnyű használat, az intuitív felhasználói felület és az Android mobileszközökről való kényelmes hozzáférés teszi népszerűvé. A Gmail számos más Google-platformhoz és alkalmazáshoz tud csatlakozni az egyszerű hozzáférés érdekében, de másutt is hasznos, például az ügyfélszolgálatban vagy az e-mail-marketingben. A Gmail-hez mobilalkalmazás is tartozik.
Hogyan használhatja?
Az ügyfélszolgálat e-mail-en keresztül történő biztosítása továbbra is az ügyfélszolgálat egyik legalapvetőbb módja, ezért az e-mail integrálása létfontosságú. A Gmail-fiók integrálása a LiveAgent-be valószínűleg az egyik első lépés, amit a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver használatának megkezdése után tenni fog. Egyedi e-mail címet biztosítunk Önnek, de ez nem jelenti azt, hogy az összes üzenetetét és névjegyét elveszítené.
Az egy megosztott postaládából történő ügyfélszolgálat néha nehéz és frusztráló lehet. Több Gmail fiókot is integrálhat, például ha további ügynöki e-mailt szeretne csatlakoztatni és jobb támogatást szeretne nyújtani. A LiveAgent minden üzenetét átirányítja a jegykezelő rendszerbe, és jegyekké alakítja azokat. Ezután Ön és kollégái közvetlenül az irányítópultról kezelhetik ezeket a jegyeket, és jobban nyomon követhetik az ügyfelek problémáit. Az e-mail értesítések megjelennek a LiveAgent irányítópultján.
Előnyök
- Integrálja adatait egyetlen, több felhasználó által használható irányítópultba
- Ingyenes e-mail integráció, integrálja az összes fiókját
- Kövesse nyomon jobban az ügyfelek problémáit, és nyújtson jobb ügyfélszolgálatot
- Az egyetlen megosztott univerzális postaládával nincs több elvesztegetett idő
Hogyan csatlakoztatható a Gmail a LiveAgenthez
Ha meg szeretne szabadulni a megosztott ügyfélszolgálati postafióktól, kövesse ezt az útmutatót a Gmail és a LiveAgent integrálásához. A folyamat néhány perc alatt elvégezhető, és nincs szükség programozói tapasztalatokra.
Az első lépés a LiveAgent megnyitása, majd a Konfiguráció > E-mail > E-mail fiókok menüpont megnyitása. A konfigurációs részt a bal oldalon találja a fogaskerekű ikon formájában. Kattintson a narancssárga E-MAIL FIÓK HOZZÁADÁSA gombra vagy a + gombra, ha kisebb böngészőablakban van.
Egy új ablak nyílik meg, amelyben kiválaszthatja az e-mail szolgáltatót. Válassza ki a Gmail-t. Most már végezhet kisebb változtatásokat. Kiválaszthatja a részleget, amelyhez az e-mailt hozzárendeli, eldöntheti, hogy az összes korábbi beérkező e-mailt be szeretné-e tölteni a LiveAgent-be, vagy hogy szeretne-e álnevet beállítani a Gmail-hez.
Kattintson a Mentés gombra. Egy új ablak nyílik meg, amelyben ki kell választania az integrálni kívánt Gmail-fiókot. Kattintson a böngészőjéhez kapcsolódó e-mail-fiókra, vagy válasszon másik fiókot. Kattintson végig az ablakban található lehetőségeken, és ha elkészült, láthatja a LiveAgentbe integrált Gmail-fiókját.
Hogyan integrálható a Gmail és a LiveAgent a Zapieren keresztül
A Gmail integrálása a Zapieren keresztül egyszerű folyamat. Használható egyedi integráció létrehozására, ha arra van szükség. A Zapier elmagyarázza a folyamat minden lépését, és végigvezeti azokon. Ha nincs Zapier-fiókja, ezen a linken hozhat létre egyet. Bejelentkezés után nyissa meg a LiveAgent és a Gmail integrálása oldalt, és kezdheti is az integrációt.
Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik A LiveAgent és a Gmail integrálása percek alatt lehetőség. Itt kiválaszthat egy eseménykiváltót és egy műveletet. Az eseménykiváltó egy műveletet idéz elő. Tehát ha valami történik a Gmail-fiókjában, kiválaszthatja, hogy mi történjen a LiveAgentben, vagy fordítva. Ezek az eseménykiváltók és műveletek egyetlen alkalmazáson belül is működhetnek.
Miután kiválasztotta, kattintson a kék gombra: A LiveAgent és a Gmail csatlakoztatása. Az alábbi példánkban az eseménykiváltó az új e-mail, a művelet pedig az új beszélgetés indítása.
Ez a rész az eseménykiváltók és műveletek beállításáról szól, hogy megbizonyosodjon róla, hogy azok pontosan úgy működnek, ahogyan szeretné. A Zapier elmagyarázza az összes kitöltendő mezőt, ami megkönnyíti a folyamatot. Csatlakoztatnia kell Gmail-fiókját, és módosítania kell a művelet-beállításokat.
Ha elkészült, tesztelje le, hogy működik-e a kiváltó. Ha nem, a Zapier hibaelhárítási útmutatót biztosít Önnek.
A letesztelt és csatlakoztatott Gmail-fiókkal itt az ideje, hogy továbblépjen a LiveAgent-re, és beállítsa a műveletet.
A LiveAgentnek konkrét információkra van szüksége a kívánt műveletről. Ide tartozik az érintett részleg kiválasztása, az üzenet részletei és egyebek. Kövesse ezeket a lépéseket. Miután végzett, tesztelje a műveletet és az eseménykiváltót, és ellenőrizze, hogy működnek-e. A teszt eredményeit a LiveAgentben tekintheti meg.
Kész is vagyunk. Létrehozhat más eseménykiváltókat és műveleteket a Zapieren keresztül, és tetszése szerint testre szabhatja a LiveAgent és a Gmail munkafolyamatait.
Frequently Asked Questions
Mi az a Gmail integráció?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi olyan platformok csatlakoztatását, mint a Gmail, így minden ügyfélkérdést egyetlen felületről kezelhet. Csatlakoztassa a Gmailt a LiveAgenthez, és soha ne hagyja ki ügyfelei e-mailjeit.
Hogyan lehet összekapcsolni a Gmailt a LiveAgenttel?
1. Jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába 2. Keresse meg a Konfigurációk elemet 3. Kattintson az E-mail - e-mail fiókok elemre 4. E-mail fiók hozzáadása 5. Töltse ki a részleteket 6. Mentés 7. Csatlakoztatás
Milyen előnyei vannak a Gmail és a LiveAgent integrálásának?
-minden adat egy felületen - ingyenes integráció - javuló ügyfélszolgálat hatékonyság
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
A hMailServer kapcsolatteremtési űrlapokat kínál az ügyfélszolgálat és weboldal népszerűsítése érdekében. Fontos, hogy élő csevegés és meghívó e-mailek is segítik az ügyfélkapcsolatokat. Vizuális vonzerejű e-mailek fontosak és érdemes többször is elküldeni. A LiveAgent demója és árazása elérhető, és integrálható VoIP telefon- és önkiszolgáló szoftverekkel. A LiveAgent irányítópultja létrehozás alatt áll. A weboldalunk sütiket használ.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.