Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gmail Integráció

Mi a Gmail?

Mostanra valószínűleg mindenki, aki internetet használ, ismeri a Gmail-t. A Google által kifejlesztett ingyenes e-mail szolgáltatás több millió felhasználót szolgál ki világszerte, és sokuknak valószínűleg ez az elsődleges e-mail-címük is. A könnyű használat, az intuitív felhasználói felület és az Android mobileszközökről való kényelmes hozzáférés teszi népszerűvé. A Gmail számos más Google-platformhoz és alkalmazáshoz tud csatlakozni az egyszerű hozzáférés érdekében, de másutt is hasznos, például az ügyfélszolgálatban vagy az e-mail-marketingben. A Gmail-hez mobilalkalmazás is tartozik.

Hogyan használhatja?

Az ügyfélszolgálat e-mail-en keresztül történő biztosítása továbbra is az ügyfélszolgálat egyik legalapvetőbb módja, ezért az e-mail integrálása létfontosságú. A Gmail-fiók integrálása a LiveAgent-be valószínűleg az egyik első lépés, amit a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver használatának megkezdése után tenni fog. Egyedi e-mail címet biztosítunk Önnek, de ez nem jelenti azt, hogy az összes üzenetetét és névjegyét elveszítené.

Az egy megosztott postaládából történő ügyfélszolgálat néha nehéz és frusztráló lehet. Több Gmail fiókot is integrálhat, például ha további ügynöki e-mailt szeretne csatlakoztatni és jobb támogatást szeretne nyújtani. A LiveAgent minden üzenetét átirányítja a jegykezelő rendszerbe, és jegyekké alakítja azokat. Ezután Ön és kollégái közvetlenül az irányítópultról kezelhetik ezeket a jegyeket, és jobban nyomon követhetik az ügyfelek problémáit. Az e-mail értesítések megjelennek a LiveAgent irányítópultján.

Előnyök

  • Integrálja adatait egyetlen, több felhasználó által használható irányítópultba
  • Ingyenes e-mail integráció, integrálja az összes fiókját
  • Kövesse nyomon jobban az ügyfelek problémáit, és nyújtson jobb ügyfélszolgálatot
  • Az egyetlen megosztott univerzális postaládával nincs több elvesztegetett idő

Hogyan csatlakoztatható a Gmail a LiveAgenthez

Ha meg szeretne szabadulni a megosztott ügyfélszolgálati postafióktól, kövesse ezt az útmutatót a Gmail és a LiveAgent integrálásához. A folyamat néhány perc alatt elvégezhető, és nincs szükség programozói tapasztalatokra.

Az első lépés a LiveAgent megnyitása, majd a Konfiguráció > E-mail > E-mail fiókok menüpont megnyitása. A konfigurációs részt a bal oldalon találja a fogaskerekű ikon formájában. Kattintson a narancssárga E-MAIL FIÓK HOZZÁADÁSA gombra vagy a + gombra, ha kisebb böngészőablakban van.

E-mail fiókok csatlakoztatása
LiveAgent e-mail-fiókok konfigurációja

Egy új ablak nyílik meg, amelyben kiválaszthatja az e-mail szolgáltatót. Válassza ki a Gmail-t. Most már végezhet kisebb változtatásokat. Kiválaszthatja a részleget, amelyhez az e-mailt hozzárendeli, eldöntheti, hogy az összes korábbi beérkező e-mailt be szeretné-e tölteni a LiveAgent-be, vagy hogy szeretne-e álnevet beállítani a Gmail-hez.

Beállítási lehetőségek az e-mail-fiók hozzáadásakor
E-mail-fiók hozzáadása a LiveAgentben

Kattintson a Mentés gombra. Egy új ablak nyílik meg, amelyben ki kell választania az integrálni kívánt Gmail-fiókot. Kattintson a böngészőjéhez kapcsolódó e-mail-fiókra, vagy válasszon másik fiókot. Kattintson végig az ablakban található lehetőségeken, és ha elkészült, láthatja a LiveAgentbe integrált Gmail-fiókját.

Hogyan integrálható a Gmail és a LiveAgent a Zapieren keresztül

A LiveAgent és a Gmail Zapier-en történő integrációjának magyarázata
A LiveAgent és a Gmail integrálása a Zapierben

A Gmail integrálása a Zapieren keresztül egyszerű folyamat. Használható egyedi integráció létrehozására, ha arra van szükség. A Zapier elmagyarázza a folyamat minden lépését, és végigvezeti azokon. Ha nincs Zapier-fiókja, ezen a linken hozhat létre egyet. Bejelentkezés után nyissa meg a LiveAgent és a Gmail integrálása oldalt, és kezdheti is az integrációt.

Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik A LiveAgent és a Gmail integrálása percek alatt lehetőség. Itt kiválaszthat egy eseménykiváltót és egy műveletet. Az eseménykiváltó egy műveletet idéz elő. Tehát ha valami történik a Gmail-fiókjában, kiválaszthatja, hogy mi történjen a LiveAgentben, vagy fordítva. Ezek az eseménykiváltók és műveletek egyetlen alkalmazáson belül is működhetnek.

LiveAgent és Gmail eseménykiváltó és művelet kiválasztása
Eseménykiváltó és művelet kiválasztása

Miután kiválasztotta, kattintson a kék gombra: A LiveAgent és a Gmail csatlakoztatása. Az alábbi példánkban az eseménykiváltó az új e-mail, a művelet pedig az új beszélgetés indítása.

A LiveAgent és a Gmail "Új e-mail" eseménykiváltóval és "Beszélgetés létrehozása" művelettel
Eseménykiváltó és művelet példa

Ez a rész az eseménykiváltók és műveletek beállításáról szól, hogy megbizonyosodjon róla, hogy azok pontosan úgy működnek, ahogyan szeretné. A Zapier elmagyarázza az összes kitöltendő mezőt, ami megkönnyíti a folyamatot. Csatlakoztatnia kell Gmail-fiókját, és módosítania kell a művelet-beállításokat.

Gmail eseménykiváltók konfigurálása a Zapierben
Gmail eseménykiváltók konfigurálása

Ha elkészült, tesztelje le, hogy működik-e a kiváltó. Ha nem, a Zapier hibaelhárítási útmutatót biztosít Önnek.

Példa a Gmail eseménykiváltó ellenőrzésére
Példa a Gmail eseménykiváltó ellenőrzésére

A letesztelt és csatlakoztatott Gmail-fiókkal itt az ideje, hogy továbblépjen a LiveAgent-re, és beállítsa a műveletet.

LiveAgent művelet konfigurálása a Zapierben
LiveAgent művelet konfigurálása

A LiveAgentnek konkrét információkra van szüksége a kívánt műveletről. Ide tartozik az érintett részleg kiválasztása, az üzenet részletei és egyebek. Kövesse ezeket a lépéseket. Miután végzett, tesztelje a műveletet és az eseménykiváltót, és ellenőrizze, hogy működnek-e. A teszt eredményeit a LiveAgentben tekintheti meg.

LiveAgent és Gmail sikeres teszt példa
LiveAgent és Gmail integrációs teszt sikeres

Kész is vagyunk. Létrehozhat más eseménykiváltókat és műveleteket a Zapieren keresztül, és tetszése szerint testre szabhatja a LiveAgent és a Gmail munkafolyamatait.

GYIK

Mi az a Gmail integráció?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi olyan platformok csatlakoztatását, mint a Gmail, így minden ügyfélkérdést egyetlen felületről kezelhet. Csatlakoztassa a Gmailt a LiveAgenthez, és soha ne hagyja ki ügyfelei e-mailjeit.

 

Hogyan lehet összekapcsolni a Gmailt a LiveAgenttel?

1. Jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába

2. Keresse meg a Konfigurációk elemet

3. Kattintson az E-mail - e-mail fiókok elemre

4. E-mail fiók hozzáadása

5. Töltse ki a részleteket

6. Mentés

7. Csatlakoztatás

Milyen előnyei vannak a Gmail és a LiveAgent integrálásának?

-minden adat egy felületen

- ingyenes integráció 

- javuló ügyfélszolgálat hatékonyság 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót