Google Címtár integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Google Címtár?
A Google Címtár egy ingyenes szolgáltatás névjegyek, telefonszámok, címek és egyebek tárolására és kezelésére.
Hogyan használhatja?
Kapjon értesítést új ügyfeleiről, csoportjairól vagy frissítéseiről a LiveAgent-ben. Hozzon létre, frissítsen, keressen vagy adjon hozzá névjegyeket csoportokhoz, vagy hozzon létre velük beszélgetéseket.
Előnyök
- Névjegyei egyetlen megoldásban
- Közvetlenül az irányítópultról kezelheti az ügyfeleket vagy kommunikálhat velük
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.