Partner
Kövesse az alábbiakban ismertetett integrációs útmutatót a Google Analytics és a LiveAgent együttes használatának megkezdéséhez.
- Jelentkezzen be a LiveAgent irányítópultjába és kattintson a Konfigurálás gombra.
- Kattintson a Rendszer és Bővítmények elemre.
- Keresse meg az „Élő Chat Követése” lehetőséget és a csúszkára kattintva aktiválja azt.

Mi az a Google Analytics?
A Google Analytics egy ingyenes webanalitikai szolgáltatás, amely statisztikákat és alapvető elemzési eszközöket kínál keresőoptimalizáláshoz (SEO) és marketing célokra.
Hogyan használhatja?
Kövesse nyomon az élő chat eseményeit a Google Analytics-ben. Ezeknek az adatoknak köszönhetően értékelheti az élő chat hatását a webhelye látogatóinak ügyfelekké változtatására, vagy az ügynökök hatását a vállalat eladásaira.
Az események javascript parancsokat generálnak közvetlenül az Ön weboldalára, ahol a chat megkezdődik. A bővítmény használható a chat események webalkalmazáshoz történő jelzésére, valamint bizonyos javascript-funkciók indítására, vagy a futó chat munkamenetek alapján módosíthatja a weboldal tartalmát.
Nyomonkövetési opciók:
- Chat indítása
- Chat befejezése
- Chat indítása
- Minden ügynöki üzenet
- Minden ügyfél üzenet
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.