Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kövesse az alábbiakban ismertetett integrációs útmutatót a Google Analytics és a LiveAgent együttes használatának megkezdéséhez.
- Jelentkezzen be a LiveAgent irányítópultjába és kattintson a Konfigurálás gombra.
- Kattintson a Rendszer és Bővítmények elemre.
- Keresse meg az „Élő Chat Követése” lehetőséget és a csúszkára kattintva aktiválja azt.
Mi az a Google Analytics?
A Google Analytics egy ingyenes webanalitikai szolgáltatás, amely statisztikákat és alapvető elemzési eszközöket kínál keresőoptimalizáláshoz (SEO) és marketing célokra.
Hogyan használhatja?
Kövesse nyomon az élő chat eseményeit a Google Analytics-ben. Ezeknek az adatoknak köszönhetően értékelheti az élő chat hatását a webhelye látogatóinak ügyfelekké változtatására, vagy az ügynökök hatását a vállalat eladásaira.
Az események javascript parancsokat generálnak közvetlenül az Ön weboldalára, ahol a chat megkezdődik. A bővítmény használható a chat események webalkalmazáshoz történő jelzésére, valamint bizonyos javascript-funkciók indítására, vagy a futó chat munkamenetek alapján módosíthatja a weboldal tartalmát.
Nyomonkövetési opciók:
- Chat indítása
- Chat befejezése
- Chat indítása
- Minden ügynöki üzenet
- Minden ügyfél üzenet
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Google Marketing Platform Help Desk Kapcsolatok
Az oldal felhasználási feltételekkel, biztonsági politikával és adatvédelmi irányelvekkel foglalkozik, valamint GDPR kompatibilis. Az oldal tulajdonosa a Quality Unit LLC, és sütiket használ. Az oldal lehetővé teszi az ügyfélszolgálati eszköz LiveAgent létrehozását, és e-mailt küld a belépési adatokkal. A LiveAgent irányítópultja folyamatban van, és a telepítési státusz 0%.
Webhely ellenőrzés ellenőrzőlista
A LiveAgent-szoftver ügyfélszolgálati szolgáltatásait részletező szöveg arról informál, hogy a cég milyen csatornákon lehet elérhető (hívás, e-mail, chat), és bemutatja a tudásbázis és proaktív chat sablonokat is. Az árazást ismertető szöveg kitér a funkciókra és integrációkra is, valamint hangsúlyozza, hogy a LiveAgent-ot kiskereskedők is használhatják. A proaktív chat fontos tényezője az autóipari ügyfélelvárásoknak, és az ügyfélélmény-platformok is segítenek a vállalkozások skálázhatóságában. A támogatói portál segíti az offline vásárlókat is, és a biztonságos kapcsolatok ellenőrzése fontos az ügyfélélmény szoftver bevezetése előtt.
LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely különböző funkciókkal rendelkezik, mint például telefonrendszerek, bejövő híváskezelés, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A cégről és partnereiről, valamint az árakról és támogatási lehetőségekről is található információ. Sales kontaktok is megjelennek a szövegben, valamint a lehetőség arra, hogy feliratkozzanak a hírlevelekre és demót kérjenek.