Szeretné megtekinteni a Google Analytics konverziós adatait élő csevegéséből?
Nos, a LiveAgent segítségével ez könnyen és egyszerűen elvégezhető.
Az élő chat a LiveAgentben robusztus mennyiségű funkcióval rendelkezik. A csevegés beágyazott nyomon követése lehetővé teszi a vállalat számára az élő csevegésből származó konverziók nyomon követését, ami segíthet az online gomb általános hatásának elemzésében.

Mire használják a beépített csevegés nyomonkövetést?
A Google Analytics élő csevegési eseményeinek nyomon követésére szolgál. Az adatoknak köszönhetően értékelheti az élő csevegés hatását a webhelyén elért konverziókra. Ezenkívül megtekintheti az ügynökeinek az értékesítésre gyakorolt hatását.
Melyek azok a lehetőségek, amelyeket nyomon követhet?
- Csevegés indítása
- Csevegés befejezése
- Minden ügynöki üzenet
- Minden ügyfél üzenet
Hogyan működik a beépített csevegés nyomonkövetést?
A LiveAgentben egyszerűen navigálhat a bővítményekhez és aktiválhatja az Élő csevegés követését. Ezt követően kövesse az egyszerű utasításokat, és azonnal megtekintheti a csevegés elemzését.

De hogy konkrétak legyünk, az események javascriptet generálnak, amely közvetlenül a weboldalra parancsol, ahol a csevegés megkezdődött. Plugin használható;
- csevegési események jelzése a webalkalmazásba
- konkrét javascript funkciók indítása
módosíthatja weboldala tartalmát a futó csevegési munkamenet alapján
Részletes információkért keresse fel a Google Analytics integrációját – LiveAgent.
Előnyök:
- Versenyelőny
- A piac/ügyfelek jobb megértése
- Minden adat egy helyen
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Egyéb chat funkciók a LiveAgentben:
Chat előzmények
Gyors áttekintést kaphat az ügyfélproblémáról a csevegési előzményekben és megelőzheti az ügyfelek frusztrációját. Sőt, gyorsabban elemezheti a problémát, és megtudhatja, ki a felelős az egyes jegyekért.
A sor maximális hossza
Hozzon létre egy hatékony ügyfélszolgálati munkafolyamatot az élő csevegés maximális várólista hosszának beállításával. Így az Ön ügyfélszolgálata hatékonyan tudja kezelni az ügyfelek megkereséseit, és nem lesznek túlterhelve. Ezzel is megelőzhető a rossz ügyfélélmény. Ennek engedélyezésével az élő csevegés csak bizonyos számú ember számára lesz látható, a többiek pedig lehetőséget kapnak arra, hogy a chat előtti űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.
Az élő csevegés látogatójának jelenlegi URL-je
Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot az élő csevegés látogatói funkciójának aktuális URL-jével. A LiveAgent ezen funkciója megmutatja azt a webhelyet, amelyet a látogató éppen böngészik. Így az ügynökei jobban betekintést nyerhetnek abba, hogy az ügyfelek mit keresnek. Azt is mutatja, ha a látogató másik URL-re váltott.

További információkért tekintse meg az összes LiveAgent – Funkciókat.
Tudásbázis-források:
Készen áll az élő csevegéskövető beépülő modul megvalósítására?
További információk az események követéséről a Google Analytics szolgáltatásban.
Nincs chat gombja?
Semmi gond, itt van egy részletes cikk a csevegés gomb létrehozásáról a LiveAgentben.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.