Ingyenes próba
  • Funkciók
  • Beépített Csevegés Nyomonkövetés

Beépített Csevegés Nyomonkövetés

Szeretné megtekinteni az élő csevegés Google Analytics konverziós adatait?

Nos, a LiveAgent segítségével ez könnyen és egyszerűen elvégezhető.

Az élő chat a LiveAgentben robusztus mennyiségű funkcióval rendelkezik. A csevegés beágyazott nyomon követése lehetővé teszi a vállalat számára az élő csevegésből származó konverziók nyomon követését, ami segíthet az online gomb általános hatásának elemzésében.

Mire használják a beépített csevegés nyomonkövetést?

Az élő csevegési munkamenetek eseményeinek követésére szolgál a Google Analytics szolgáltatásban. Az adatoknak köszönhetően értékelheti az élő csevegés konverziókra gyakorolt hatását a webhelyén. Ezenkívül megtekintheti ügynökeinek az eladásokra gyakorolt hatását.

Melyek azok a lehetőségek, amelyeket nyomon követhet?

  • Csevegés indítása
  • Csevegés befejezése
  • Minden ügynöki üzenet
  • Minden ügyfél üzenet

Hogyan működik a beépített csevegés nyomonkövetést?

A LiveAgentben egyszerűen navigálhat a bővítményekhez és aktiválhatja az Élő csevegés követését. Ezt követően kövesse az egyszerű utasításokat, és azonnal megtekintheti a csevegés elemzését.

De hogy konkrétak legyünk, az események javascriptet generálnak, amely közvetlenül a weboldalra parancsol, ahol a csevegés megkezdődött. Plugin használható; 

  • csevegési események jelzése a webalkalmazásba
  • konkrét javascript funkciók indítása
  • változtassa meg weboldalának tartalmát a futó csevegési munkamenet alapján

Részletes információkért keresse fel a Google Analytics integrációját a LiveAgenttel.

Előnyök:

  • Versenyelőny
  • A piac/ügyfelek jobb megértése
  • Minden adat egy helyen

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

Egyéb chat funkciók a LiveAgentben:

Chat előzmények

Gyors áttekintést kaphat a chat előzményekben szereplő ügyfelekről, és megakadályozhatja az ügyfelek csalódását. Sőt, gyorsabban elemezheti a problémát, és tudja, ki a felelős az egyes jegyekért.

A sor maximális hossza

Hozzon létre egy hatékony ügyfélszolgálati munkafolyamatot azáltal, hogy beállítja az élő csevegés maximális sorhosszát. Így az Ön ügyfélszolgálata hatékonyan tudja kezelni az ügyfelek érdeklődését, és nem fogja őket túlterhelni. Ez megakadályozza a rossz ügyfélélményt is. Ennek engedélyezésével az élő csevegés csak bizonyos emberek számára jelenik meg, a többiek pedig lehetőséget kapnak arra, hogy elérjék a csevegés előtti űrlapot.

Az élő csevegés látogatójának jelenlegi URL-je

Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot az élő csevegés látogatójának jelenlegi URL-jének funkciójával. A LiveAgent ezen funkciója megmutatja azt a weboldalt, amelyet a látogató éppen böngészik. Így ügynökeinek több rálátást nyújthat arra, hogy mit néznek és mit keresnek az ügyfelek. Ez azt is megmutatja, hogy a látogató más URL-re váltott-e.

Az élő csevegés látogatójának jelenlegi URL-je

Nézze meg az összes LiveAgent – Szolgáltatást további információkért.

Tudásbázis-források:

Készen áll az élő csevegéskövető beépülő modul megvalósítására?

További információk az események követéséről a Google Analytics szolgáltatásban.

Nincs chat gombja?

Semmi gond, itt van egy részletes cikk a csevegés gomb létrehozásáról a LiveAgentben.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
logo esky color
USC logo

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót