Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chat gomb

Manapság az ügyfél sokféle platformon keresztül kommunikál, de melyikre kell leginkább koncentrálnia a vállalatának?

Nagyon könnyű elveszíteni az ügyfelet a versenytárs javára. Ezért fontos, hogy minden ügyfél számára mindig kiváló ügyfélszolgálatot/támogatást nyújtson. Tudta, hogy;

Az ügyfelek 42% -a inkább az Élő csevegést részesíti előnyben, szemben az e-mailek csupán 23% -ával, a közösségi médiában vagy fórumokon pedig 16% -kal.

J. D. Power

Az Élő Chat gomb tökéletes módja a minőségi ügyfélszolgálat nyújtásának. A chat gombok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy egy pillanat alatt csevegést indítsanak az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent sokfajta dizájn lehetőséget kínál a gombokhoz. Testreszabhatja és saját maga is létrehozhatja őket.

Valós életpélda:

Chat gomb funkciói:

Válasszon nyelvet

Ha Ön több országban működik, használhatja a nyelvi funkciót, ahol kiválaszthatja a csevegőmodul kívánt nyelvét. A LiveAgentnél jelenleg 43 nyelv közül választhat.

Irányítsa az ügyfeleket a megfelelő részlegre

A csevegés előtti űrlapok engedélyezésével azonnal irányítsa az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket a megfelelő osztályhoz. A csevegés előtti űrlapok akkor jelennek meg, amikor az ügyfél rákattint az élő csevegés gombra. A LiveAgent alkalmazásban a csevegés előtti űrlapot teljes mértékben testre szabhatja a vállalat igényei szerint.

Engedélyezze az offline üzenetek elhagyását

Engedje meg ügyfeleinek, hogy kapcsolatba lépjenek, még akkor is, ha az ügyfélszolgálat nem áll rendelkezésre. Adja meg nekik a lehetőséget, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel, és foglalkozzanak a kérdéssel, amint ügynökei online állapotban vannak vagy elérhetőek.

Hogyan befolyásolja a LiveAgent a weboldala sebességét?

Az élő chat gomb elhelyezése által a weboldalának javulnia kéne. Ugyanakkor a piacon található chat widgetek lelassíthatják webhelyét. Ennek eredményeként a LiveAgent létrehozott egy Chat gombot, amely nem befolyásolja webhelye sebességét. Így csak hasznot húzhat a használatából.

Ha további betekintést szerezne, íme egy remek cikk/tanulmány: Hogyan befolyásolják a különböző csevegőmodulok a webhely teljesítményét

Hogyan hozhatunk létre Chat gombot a LiveAgentben?

1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába

2. Kattintson a Konfigurációra

3. Válassza ki a Chat > Chat gombok-at

4. Kattintson a LÉTREHOZÁS gombra

Megjegyzés: Ha személyre szabott Chat gombot szeretne, kattintson az Egyedi-re, és küldje el a HTML kódot/képet.

Hogyan adhat hozzá Élő Chat gombot a webhelyéhez a LiveAgentből?

Van egy Integrációs rész, ahol megtalálhatja azt a kódot, amelyet implementálnia kell a webhelyén. Erősen javasoljuk, hogy kérje meg a vállalata webadminisztrátorát a kód implementására. Az implementálást követően minden változás automatikusan mentésre kerül, anélkül, hogy újra meg kellene változtatnia a kódot.

Részletes videó útmutatóért keresse meg a Tudásbázisunkban található Hogyan készítsünk chat gombokat a LiveAgentben.

Üzleti előnyök:

  • Ügyfélmegtartás
  • Ügyfél-elégedettség
  • Időt takarít meg az ügyfél és az ügynök számára
  • Pénzt takarít meg
  • Növeli az eladásokat
  • Gyorsabban megoldja a problémákat
  • Előny a versenytársakkal szemben

Integrate a chat button for free!

LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.

FREE TRIAL

Milyen típusú Chat gombok vannak a LiveAgent-ben?

1. Állítható gombok, mint például; Buborék, Csúszka, Sarok, Sorban

2. Egyéni kép gomb

3. Egyéni HTML gomb

Az Élő Chat gomb tervezési lehetőségei:

Online gomb:

Ebben a szakaszban létrehozhatja a gomb kívánt dizájnját.

Itt könnyen eldöntheti:

  • Pozíció
  • Színek
  • Animáció
  • Lebegő hatás
  • Lehetőség a testreszabásra telefonkészülékekhez
  • Z-index: Ez segít beállítani a gombot a kívánt pozícióba webhelyén. Példa: ha azt szeretné, hogy a gomb egy lábléc előtt legyen, akkor itt fogja ezt beállítani.
Chat szerkesztése gomb

Chat ablak:

Az online gomb testreszabása után megtervezheti a chat ablakot is.

Íme néhány dolog, amelyet módosíthat:

  • Színek
  • Cím
  • Üdvözlő üzenet/üdvözlő üzenet elrejtése
  • Stílus
  • A chat ablak mérete
  • A chat újraindítása gomb elrejtése
  • Engedélyezze az offline üzenet hagyását
  • Z-index
  • Pozíció
  • Egyéni CSS

Ha szeretne tovább olvasni, keresse fel a Chat ablak dokkolást.

Offline gomb:

Ez a gomb akkor aktiválódik, ha senki nem áll rendelkezésre beszélgetni az ügyféllel. Teljes mértékben testre szabhatja ezt a gombot is a vállalata igényeinek megfelelően.

Testreszabható funkciók:

  • Animáció
  • Pozíció
  • Z-index
  • Megjelenés mobiltelefonokon
  • Színek

Kapcsolatfelvételi űrlap:

A kapcsolatfelvételi űrlap testreszabása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel a webhelyén keresztül. Teljes útmutatót készítettünk minden funkcióval, kifejezetten a Kapcsolatfelvételi űrlapokhoz.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Kapcsolatfelvételi űrlapokat.

Bónusz tippek az élő chat gomb hatékony használatához a webhelyén:

Az ügyfélszolgálat napi rendszerességgel tömeges ügyfél-megkereséseket kap. Sok megkérdezés ismétlődő kérdés vagy kérés. A hatékony ügyfélszolgálati munkafolyamat és a legjobb vevői élmény érdekében megteheti;

Használja a Tárolt üzeneteket

Ha elutasítja a LiveAgent alkalmazást, akkor mindenképpen használja a tárolt üzeneteket. A tárolt üzenetek remek lehetőségek az ismétlődő problémákra. Ez egy nagyszerű eszköz, amely hatékony, és lehetővé teszi a csapatának, hogy mindig professzionálisnak tűnjön, mindig gyors és ügyes válaszokkal. Például, ha visszatérítést kell nyújtania, akkor nem kell gondolkodnia az általános információk helyes írásmódján. Használhat sablont (tárolt üzenet), amely időt takaríthat meg a feladatra/visszatérítésre összpontosítva.

Hozzon létre GYIK/Tudásbázis cikkeket ismétlődő kérdésekből

Már kifejtettük a chatbox előnyeit és funkcióit a webhelyek számára. A második tippünk az, hogy az ismétlődő kérdések hátrányát előnnyé alakítsuk. Hogyan? Egyszerűen írjon egy részletes Tudásbázis cikket vagy GYIK részt. Ennek eredményeként az ügyfél használhatja ezt az önsegítő lehetőséget, ahelyett, hogy a sorban várná a választ. Ezenkívül az ügyfélszolgálat gyors és hatékony támogatást nyújthat.

Get a Live chat button for FREE

LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!

FREE TRIAL

Tudásbázis-források:

Ha szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – Élő Chat-et.

Ha integrálni szeretne egy ügyfélszolgálati chatet a webhelyére, kövesse ezt az útmutatót.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót