Chat gomb

Mi az a Chat gomb?

 

Az Élő Chat tökéletes módja a minőségi ügyfélszolgálat nyújtásának. A Chat gombok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy egy pillanat alatt csevegést indítsanak az ügyfélszolgálattal. A weboldalon bárhol elhelyezhető. Könnyű beállítani. A LiveAgent sokfajta dizájn lehetőséget kínál a gombokhoz. Testreszabhatja és saját maga is létrehozhatja őket.

Milyen előnyökkel jár?

  • Ügyfélmegtartás
  • Ügyfélelégedettség
  • Időt takarít meg az ügyfél és az ügynök számára
  • Pénzt takarít meg
  • Növeli az eladásokat
  • Gyorsabban megoldja a problémákat
  • Előny a versenytársakkal szemben

Hogyan befolyásolja a LiveAgent az Ön sebességét?

Rettenetes lehet egy olyan csevegőgomb, amely a webhelyét javítania kéne, de ugyanakkor lelassítja. A LiveAgent Chat gomb nem befolyásolja webhelye sebességét. Így csak hasznot húzhat a használatából.

Ha további betekintést szerezne, íme egy remek cikk / tanulmány:Hogyan befolyásolják a különböző csevegőmodulok a webhely teljesítményét?

Milyen típusú Chat gombok vannak a LiveAgent-ben?

  1. Állítható gombok, mint például; Buborék, Csúszka, Sarok, Beszúrás
  2. Egyéni kép gomb
  3. Egyéni HTML gomb
Testreszabható chat gombok a LiveAgent-ben
Állítható gombok
Egyéni csevegő gombok a LiveAgent-ben
592Kép/HTML gombok

Hogyan hozzunk létre egy Chat gombot a LiveAgent-ben?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókba

  2. Kattintson a Konfigurációra

  3. Válassza a Chat – Chat gombokat

     
  4. Kattintson a narancssárga plusz gomb ikonra
Chat gomb létrehozásának lépései a LiveAgent-ben

Ha személyre szabott Chat gombot szeretne, kattintson az Egyedi-re, és küldje el a HTML kódot/képet.

 

Hogyan szabhatja testre az élő Chat gombot?

Miután kiválasztotta a kívánt gomb típusát, a következő lépésekben testreszabhatja azt.

Chat gombok szerkesztése a LiveAgent-ben

Vessünk egy pillantást az elérhető testreszabható lehetőségekre:

Online gomb:

Ebben a szakaszban létrehozhatja a gomb kívánt dizájnját.

Itt könnyen eldöntheti:

 

  • Pozíció
  • Színek
  • Animáció
  • Lebegő hatás
  • lehetőség a testreszabásra telefonkészülékekhez
  • Z-index: Ez segít beállítani a gombot a kívánt pozícióba webhelyén. Példa: ha azt szeretné, hogy a gomb egy lábléc előtt legyen, akkor itt fogja ezt beállítani.

Chat ablak:

Az online gomb testreszabása után megtervezheti a chat ablakot is.

Íme néhány dolog, amelyet módosíthat:

  • Színek
  • Cím
  • Üdvözlő üzenet/üdvözlő üzenet elrejtése
  • Stílus
  • A chat ablak mérete
  • A chat újraindítása gomb elrejtése
  • Engedélyezze az offline üzenet hagyását
  • Z-index
  • Pozíció
  • Egyéni CSS
Chat ablak szerkesztése a LiveAgent-ben

Ha szeretne tovább olvasni, keresse fel a Chat ablak dokkolást.

Offline gomb:

Ez a gomb akkor aktiválódik, ha senki nem áll rendelkezésre beszélgetni az ügyféllel.

Mégegyszer, teljes mértékben testre szabhatja ezt a gombot a vállalati igényeinek megfelelően.

Testreszabható funkciók:

 

  • Animáció
  • Pozíció
  • Z-index
  • Megjelenés mobiltelefonokon
  • Színek
Szerkeszthető offline gomb a LiveAgent-ben történő csevegéshez

Kapcsolatfelvételi űrlap:

A kapcsolatfelvételi űrlap testreszabása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel a webhelyén keresztül. Teljes útmutatót készítettünk minden funkcióval, kifejezetten a Kapcsolatfelvételi űrlapokhoz. Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Kapcsolatfelvételi űrlap-ot.

Hogyan adhat hozzá Élő Chat gombot a webhelyéhez a LiveAgent-ből?

Van egy Integrációs rész, ahol megtalálhatja azt a kódot, amelyet implementálnia kell a webhelyén. Erősen javasoljuk, hogy kérje meg a vállalata webadminisztrátorát a kód implementására. Az implementálást követően minden változás automatikusan mentésre kerül, anélkül, hogy újra meg kellene változtatnia a kódot.

Hogyan adhatunk hozzá Élő Chat gombot a LiveAgent-be?
*példakód*

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.