Hozzon létre kategóriákat az ügyfélportálon termékei, szolgáltatásai vagy ügyféltípusai alapján. Adjon hozzá tudásbázis cikkeket, fórumokat, vagy visszajelzési táblákat. Hozzon létre tudásbázis-kereső widgeteket, és biztosítsa ügyfelei számára a tudásbázis cikkeinek egyszerű elérését. A keresőmodulok testreszabhatók, és bárhol elhelyezhetők a tudásbázis oldalain.
Válasszon egy sablont az Ügyfélportál számára előre megtervezett sablonokból, vagy hozzon létre egy újat egyedi css-ekkel és HTML-el. Adja hozzá saját logóját, címét, követőkódjait, fejlécét és láblécét.
4 alapértelmezett sablon:
- Classic
- Material
- Minimalist
- Montana
Testreszabhatja a színeket a következőknél:
- Fejléc
- Fő művelet gomb
- Fő művelet gomb – Rámutatás
- Másodlagos művelet gomb
- Másodlagos művelet gomb – Rámutatás
- Jobb oldali doboz
- Kategória ikon
- Cikk ikon
- Áru színe
- Cím színe
Különböző tartalmak az ügynökök és az ügyfelek számára
Létrehozhat külön tudásbázis cikkeket és kategóriákat, amelyek az ügyfelek számára nem hozzáférhetőek, csak az Ön ügynökei láthatják (belső cikkek, kategóriák).
Tudásbázis-források
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
A Quality Unit LLC jogait fenntartva tartó weboldalon felhasználási feltételek, adatvédelmi irányelvek és GDPR állnak rendelkezésre. A LiveAgent használatának létrehozása folyamatban van és üzenetet kap majd a bejelentkezési adatokkal. A weboldal sütiket használ, melyet elfogadhat vagy elutasíthat. Funkciók eltérő időpontokban érhetőek el, lehetőség van demó foglalásra és kapcsolattartásra. A LiveAgent számos előnyt kínál a vállalkozásoknak. A kapcsolatfelvételhez el kell fogadni a weboldal sütijeit. Többféle kapcsolatfelvételi lehetőség áll rendelkezésre.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázis egy önkiszolgáló könyvtár, amely információkat tartalmaz egy termékről, szolgáltatásról, részlegről vagy bármely más témáról. A tudásmenedzsment lehetővé teszi a vállalat szaktudásának létrehozását, adminisztrációját, megosztását, felhasználását és kezelését. Az önkiszolgáló lehetőségeknek köszönhetően javulni fog ügyfele elégedettsége. Két alapvető tudásbázis kommunikációs sablont ismertetnek. Az egyik egy kérdésre a válaszadóhoz irányul, a másik pedig a fórum kérdésének jeggyé történő konvertálását írja le. Az utóbbi esetben a felhasználó javasolja, hogy a támogatott nyomozzák ki az ügyet.
Az ügyfélportál egy önálló vállalati weboldal, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára a vállalkozásokkal kapcsolatos információk gyűjtését és problémáik megoldását. Az élő csevegés népszerű támogató eszköz, amely növeli az ügyfél elégedettséget és csökkenti a támogatási ügynökök munkaterhelését. A GYIK oldalak hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára, és könnyen hozhatók létre néhány egyszerű lépéssel. A tartalom idővel is naprakész kell maradjon.
A GYIK oldalak létrehozása fontos a vállalkozások számára, mivel az emberek az önkiszolgáló lehetőségeket használják problémáik megoldására és információkhoz jutásra. A bemutatkozó cikknek rövidnek és tömörnek kell lenni, és tartalmaznia kell a termékek vagy szolgáltatások rövid leírásait, a gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és a kapcsolatfelvételi lehetőségeket az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára ajánlott.