Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Összehasonlítaná az
Ügyfélszolgálati Szoftver Alternatívákat?

Több száz alternatív megoldást találhat ügyfelei kiszolgálásához, de csak néhány képes több, mint 175 help desk lehetőséget nyújtani.

Hasonlítsa össze az öt legjobb ügyfélszolgálati megoldást

Nézze meg, hogy miben tér el a LiveAgent a piacon található alternatív vezető megoldásoktól.
Teljesen átlátható, nincsenek rejtett információk.

Funkciók LiveAgent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Zendesk
Zendesk versenytárs.
Freshdesk
Freshdesk versenytárs.
LiveChat
LiveChat versenytárs.
Intercom
Intercom versenytárs.
Jegykezelés
Több kommunikációs vonallal csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy tervbe, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Szakmai
$59/hó/ügynök Beletartozik a Szakmai csomagba, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$19/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$79/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely havonta 79 dollárba kerül az első ügynök számára. Minden további ügynök ügynökenként havonta 19 USD. Minden ár USD-ben van megadva.
Live Chat
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
Jegy+chat
$29/hó/ügynök Beletartozik a Jegy+chat csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Add-on
$15-59/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 15–59 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
Garden
$45/hó/ügynök Beletartozik a Garden csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$19/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Enterprise
On-demand pricing Igény szerinti árképzéssel szerepel a tervekben.
Beépített Call Center
Virtuális telefonközpont központosított irányítópulttal a hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
All-inclusive
$39/hó/ügynök Beletartozik az All-inclusive csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Add-on
$45/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 45 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
Estate
$85/hó/ügynök Beletartozik az Estate csomagba, amely ügynökenként havonta 85 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Facebook & Twitter
Integráció, amely beolvassa az összes tweetet, megjegyzést, megemlítést és Facebook-üzenetet, és jegyekké alakítja azokat, amelyekre közvetlenül válaszolhat a szoftver.
Add-on
$39/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 39 dollárért, vagy all-inclusive csomagban 39 dollár/hó/ügynök áron. Minden ár USD-ben van megadva.
Team
$25/hó/ügynök Beletartozik az Essential csomagba, amely ügynökenként havonta 9 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Enterprise
Igény szerinti árképzés Igény szerinti árképzéssel szerepel a csomagokban.
Szabályok és automatizálás
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Csapat
$25/hó/ügynök Beletartozik a Csapat csomagba, amely ügynökenként havonta 25 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Garden+Add-on
$45/hó/ügynök Tartalmazza a Garden csomag, amely havonta ügynökenként 45 dollárba kerül, vagy kiegészíthető. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Enterprise
Igény szerinti árképzés Igény szerinti árképzéssel szerepel a tervekben.
Munkaidő és SLA-k
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és az munkaidő beállítását.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Szakmai
$59/hó/ügynök Beletartozik a Szakmai csomagba, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva..
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Audit naplók
Tevékenységi napló, amely rögzíti a Help Desk rendszeren belül végzett összes műveletet.
All-inclusive
$39/hó/ügynök Beletartozik az All-inclusive csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Estate
$65/hó/ügynök Beletartozik az Estate csomagba, amely ügynökenként havonta 65 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Unlimited History
Korlátlan jegykezelési előzmények. (Egy bizonyos idő után sem veszíti el a jegyekhez való hozzáférést.)
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Team
$25/hó/ügynök Beletartozik az Essential csomagba, amely ügynökenként havonta 9 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Csapat
$39/hó/ügynök Beletartozik a Csapat csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$79/hó/ügynök Tartalmazza a Kezdő csomagot, amely havonta 79 dollárba kerül az első ügynök számára. Minden további ügynök ügynökenként havonta 19 USD. Minden ár USD-ben van megadva.
Távolítsa el a márkajelzést
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
Add-on
$19/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 19 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Üzleti
$59/hó/ügynök Beletartozik az Üzleti csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
24/7 Személyre szabott sikercsapat
Elkötelezett ügyfélsikeres csapat, amely Önt szolgálja, és amely a 24/7/365 szolgálatban minden kommunikációs csatornán elérhető.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$19/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Intercom nem kínálja ezt a funkciót

Kezdi elveszíteni a Zen-t? Nem érzi magát elég Frissnek?

A Desk-je már nem felel meg a céljainak? Hozza vissza az életet a vállalkozásába a LiveAgent segítségével. Próbálja ki 14 napos ingyenes próbaverziónkat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Hasonlítson össze minket másokkal

Kíváncsi arra, hogy hogyan mérjen össze több népszerű ügyfélszolgálati megoldást? Nézze meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezAlternatívák
    A LiveAgent fejlett beépített funkciókat kínál, amelyek segítségével gyorsan és hatékonyan kezelheti az ügyfélkéréseket egy megosztott postafiókból.

    A legjobb megosztott postafiók a városban

    "A LiveAgent szolgáltatás segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon. A megosztott postaláda javíthatja a vásárlói elégedettséget és a konverziót."

    Tekintse meg a LiveAgentet, és fedezze fel az összes lenyűgöző eszközt és funkciót a többcsatornás ügyfélszolgálati alkalmazásunkban. Próbálja ki még ma, és javítsa ügyfélszolgálatát.

    Tekintse mega LiveAgent

    Fedezze fel az élő csevegést, a tudásbázist, a call centert és az átlátható árképzést. A LiveAgent eszközei minden vállalkozás számára hasznosak.

    A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

    Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

    A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

    Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

    Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

    A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Csatlakozzon a legsikeresebb vállalatokhoz a jobb ügyfélszolgálat eléréséért a LiveAgent-el.

    Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re

    LiveAgent offers a comprehensive customer service solution with over 175 features and 40+ integrations. It supports 43 different languages and provides 24/7 customer support. The platform is suitable for businesses considering migration from Kustomer, Pure Chat, Outlook, Bitrix24, or CallPage. It also offers free trials and affordable pricing plans.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x