Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Összehasonlítaná az
Ügyfélszolgálati Szoftver Alternatívákat?

Több száz alternatív megoldást találhat ügyfelei kiszolgálásához, de csak néhány képes több, mint 175 help desk lehetőséget nyújtani.

Hasonlítsa össze az öt legjobb ügyfélszolgálati megoldást

Nézze meg, hogy miben tér el a LiveAgent a piacon található alternatív vezető megoldásoktól.
Teljesen átlátható, nincsenek rejtett információk.

Funkciók LiveAgent Zendesk
Zendesk versenytárs.
Freshdesk
Freshdesk versenytárs.
LiveChat
LiveChat versenytárs.
Intercom
Intercom versenytárs.
Jegykezelés
Több kommunikációs vonallal csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy tervbe, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Szakmai
$59/hó/ügynök Beletartozik a Szakmai csomagba, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$19/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$79/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely havonta 79 dollárba kerül az első ügynök számára. Minden további ügynök ügynökenként havonta 19 USD. Minden ár USD-ben van megadva.
Live Chat
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
Jegy+chat
$29/hó/ügynök Beletartozik a Jegy+chat csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Add-on
$15-59/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 15–59 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
Garden
$45/hó/ügynök Beletartozik a Garden csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$19/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Enterprise
On-demand pricing Igény szerinti árképzéssel szerepel a tervekben.
Beépített Call Center
Virtuális telefonközpont központosított irányítópulttal a hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
All-inclusive
$39/hó/ügynök Beletartozik az All-inclusive csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Add-on
$45/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 45 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
Estate
$85/hó/ügynök Beletartozik az Estate csomagba, amely ügynökenként havonta 85 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Facebook & Twitter
Integráció, amely beolvassa az összes tweetet, megjegyzést, megemlítést és Facebook-üzenetet, és jegyekké alakítja azokat, amelyekre közvetlenül válaszolhat a szoftver.
Add-on
$39/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 39 dollárért, vagy all-inclusive csomagban 39 dollár/hó/ügynök áron. Minden ár USD-ben van megadva.
Team
$25/hó/ügynök Beletartozik az Essential csomagba, amely ügynökenként havonta 9 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Enterprise
Igény szerinti árképzés Igény szerinti árképzéssel szerepel a csomagokban.
Szabályok és automatizálás
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Csapat
$25/hó/ügynök Beletartozik a Csapat csomagba, amely ügynökenként havonta 25 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Garden+Add-on
$45/hó/ügynök Tartalmazza a Garden csomag, amely havonta ügynökenként 45 dollárba kerül, vagy kiegészíthető. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Enterprise
Igény szerinti árképzés Igény szerinti árképzéssel szerepel a tervekben.
Munkaidő és SLA-k
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és az munkaidő beállítását.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Szakmai
$59/hó/ügynök Beletartozik a Szakmai csomagba, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva..
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Audit naplók
Tevékenységi napló, amely rögzíti a Help Desk rendszeren belül végzett összes műveletet.
All-inclusive
$39/hó/ügynök Beletartozik az All-inclusive csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Estate
$65/hó/ügynök Beletartozik az Estate csomagba, amely ügynökenként havonta 65 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Unlimited History
Korlátlan jegykezelési előzmények. (Egy bizonyos idő után sem veszíti el a jegyekhez való hozzáférést.)
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Team
$25/hó/ügynök Beletartozik az Essential csomagba, amely ügynökenként havonta 9 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Csapat
$39/hó/ügynök Beletartozik a Csapat csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$79/hó/ügynök Tartalmazza a Kezdő csomagot, amely havonta 79 dollárba kerül az első ügynök számára. Minden további ügynök ügynökenként havonta 19 USD. Minden ár USD-ben van megadva.
Távolítsa el a márkajelzést
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
Add-on
$19/hó/ügynök Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 19 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Üzleti
$59/hó/ügynök Beletartozik az Üzleti csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
24/7 Személyre szabott sikercsapat
Elkötelezett ügyfélsikeres csapat, amely Önt szolgálja, és amely a 24/7/365 szolgálatban minden kommunikációs csatornán elérhető.
Jegy
$15/hó/ügynök Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Blossom
$19/hó/ügynök Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Kezdő
$19/hó/ügynök Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
Intercom nem kínálja ezt a funkciót

Kezdi elveszíteni a Zen-t? Nem érzi magát elég Frissnek?

A Desk-je már nem felel meg a céljainak? Hozza vissza az életet a vállalkozásába a LiveAgent segítségével. Próbálja ki 14 napos ingyenes próbaverziónkat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mik a help desk alternatívái?

A Help Desk alternatívái hasonló alapfunkciókkal rendelkező szoftveropciók. Vannak azonban különbségek az árban, a kivitelben, a jellemzőkben és egyebekben. Mivel minden vállalkozásnak különböző igényei vannak, jelenleg a piacon számos ügyfélszolgálati alternatíva található.

Hogyan választhatja ki a help desk szoftvert?

A megfelelő help desk szoftver kiválasztásához először is értékelje vállalatának igényeit és preferenciáit. Ezt követően keresse fel alternatív weboldalunkat a különböző szoftverek összehasonlításához. A tippünk az, hogy vegye figyelembe azokat a jellemzőket, árat és dizájnt, amelyet cége előnyben részesít és amivel kompatibilis.

Related Articles to Alternatívák
A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.

Szeretné adatait az Aircallból egy másik rendszerbe migrálni? Tekintse meg a LiveAgent ajánlatát és annak előnyeit. Próbálja ki már ma díjmentesen.

Az Aircallról a LiveAgentre váltana?

A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 különböző fordítási lehetőséget kínál. Az Aircall-ból az adatok ma is könnyen migrálhatók a LiveAgent-be, amely a kis- és középvállalkozások számára a legtöbbet értékelt jegykezelő szoftver, amely világszínvonalú támogatást nyújt az ügyfeleknek. Csak $39/hó és alkalmas kisvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is.

Az élő csevegés megvalósítása a webhelyén növeli a konverziókat. Adja hozzá a LiveAgentet, a piacon a leggyorsabb csevegőszoftvert a Shopify áruházához.

A Legjobb Élő Chat A Shopify Üzletek számára

A LiveAgent help desk szoftver több kommunikációs csatornával integrálódik, közel 200 funkcióval. A chat lehetőséget biztosít valós idejű kommunikációra az ügyfelekkel, és a szoftver lehetővé teszi a belső kommunikációt is. A javított ügyfélélmény növeli az értékesítést és a hűséget.

Tudja meg, hogyan nyújthatja a legjobb vevőszolgálatot jövőbeli online vásárlói számára. A LiveAgent megmutatja hogyan.

E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert ajánlja azoknak, akik közelebb szeretnének kerülni vásárlóikhoz az elektronikus kereskedelemben. A szoftver a legmagasabbra értékelt és legkiemelkedőbb ügyfélszolgálati szoftverek között van 2019-ben a KKV szektorban. A LiveAgent ingyenes próbát kínál 7 vagy 30 napra, a vállalati e-maillel vagy egy ingyenes e-maillel.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver a KKV-k számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az O2, a világszínvonalú támogatásért ügyfelei részére. 

Adatmigráció Vocalcom-ról a LiveAgent-re?

Az ügyfél támogatás szoftverek, LiveAgent és Vocalcom közötti összehasonlítás bemutatása. Az összehasonlítás során különböző funkciók kerültek fel sorolásra, mint a jegykezelés, élő chat, korlátlan jegyek és weboldalak, automatizáció és szabályok, API-funkciók és az interaktív hangválasz. Bár mindkét szoftver bizonyos funkciókat kínál, a LiveAgent különböző extra funkciókat is tartalmaz, mint a videóhívások vagy az ügyfél fórum. Emellett a LiveAgent korlátlan előzményeket és korlátlan 24/7 támogatást is nyújt. A Vocalcom nem kínálja ezeket a funkciókat.

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Emigrálja adatait a LeadDesktől a Liveagentre még ma.

Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver világszínvonalú támogatást nyújt kis- és középvállalkozások számára. A vállalat különböző csomagokat kínál, mint például az ingyenes 7 napos jegytörténet, kis- és nagyvállalkozások számára. Az adatok migrálása a LeadDesk-ből még ma elvégezhető. A LiveAgent vállalat olyan nagy vállalatokkal dolgozik együtt, mint a BMW, a Huawei, a Yamaha és az Oxford University.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót