Több száz alternatív megoldást találhat ügyfelei kiszolgálásához, de csak néhány képes több, mint 175 help desk lehetőséget nyújtani.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Nézze meg, hogy miben tér el a LiveAgent a piacon található alternatív vezető megoldásoktól.
Teljesen átlátható, nincsenek rejtett információk.
Funkciók | LiveAgent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Zendesk
Zendesk versenytárs.
|
Freshdesk
Freshdesk versenytárs.
|
LiveChat
LiveChat versenytárs.
|
Intercom
Intercom versenytárs.
|
---|---|---|---|---|---|
Jegykezelés
Több kommunikációs vonallal csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
|
Jegy
$15/hó/ügynök
Beletartozik a Jegy tervbe, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Szakmai
$59/hó/ügynök
Beletartozik a Szakmai csomagba, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Blossom
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Kezdő
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Kezdő
$79/hó/ügynök
Beletartozik a Kezdő csomagba, amely havonta 79 dollárba kerül az első ügynök számára. Minden további ügynök ügynökenként havonta 19 USD. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Live Chat
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
|
Jegy+chat
$29/hó/ügynök
Beletartozik a Jegy+chat csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Add-on
$15-59/hó/ügynök
Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 15–59 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Garden
$45/hó/ügynök
Beletartozik a Garden csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Kezdő
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Enterprise
On-demand pricing
Igény szerinti árképzéssel szerepel a tervekben.
|
Beépített Call Center
Virtuális telefonközpont központosított irányítópulttal a hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
|
All-inclusive
$39/hó/ügynök
Beletartozik az All-inclusive csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Add-on
$45/hó/ügynök
Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 45 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Estate
$85/hó/ügynök
Beletartozik az Estate csomagba, amely ügynökenként havonta 85 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
|
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
|
Facebook & Twitter
Integráció, amely beolvassa az összes tweetet, megjegyzést, megemlítést és Facebook-üzenetet, és jegyekké alakítja azokat, amelyekre közvetlenül válaszolhat a szoftver.
|
Add-on
$39/hó/ügynök
Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 39 dollárért, vagy all-inclusive csomagban 39 dollár/hó/ügynök áron. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Team
$25/hó/ügynök
Beletartozik az Essential csomagba, amely ügynökenként havonta 9 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Blossom
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
|
Enterprise
Igény szerinti árképzés
Igény szerinti árképzéssel szerepel a csomagokban.
|
Szabályok és automatizálás
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
|
Jegy
$15/hó/ügynök
Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Csapat
$25/hó/ügynök
Beletartozik a Csapat csomagba, amely ügynökenként havonta 25 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Garden+Add-on
$45/hó/ügynök
Tartalmazza a Garden csomag, amely havonta ügynökenként 45 dollárba kerül, vagy kiegészíthető. Minden ár USD-ben van megadva.
|
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
|
Enterprise
Igény szerinti árképzés
Igény szerinti árképzéssel szerepel a tervekben.
|
Munkaidő és SLA-k
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és az munkaidő beállítását.
|
Jegy
$15/hó/ügynök
Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Szakmai
$59/hó/ügynök
Beletartozik a Szakmai csomagba, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Blossom
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva..
|
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
|
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
|
Audit naplók
Tevékenységi napló, amely rögzíti a Help Desk rendszeren belül végzett összes műveletet.
|
All-inclusive
$39/hó/ügynök
Beletartozik az All-inclusive csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
|
Estate
$65/hó/ügynök
Beletartozik az Estate csomagba, amely ügynökenként havonta 65 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
|
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
|
Unlimited History
Korlátlan jegykezelési előzmények. (Egy bizonyos idő után sem veszíti el a jegyekhez való hozzáférést.)
|
Jegy
$15/hó/ügynök
Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Team
$25/hó/ügynök
Beletartozik az Essential csomagba, amely ügynökenként havonta 9 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Blossom
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Csapat
$39/hó/ügynök
Beletartozik a Csapat csomagba, amely ügynökenként havonta 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Kezdő
$79/hó/ügynök
Tartalmazza a Kezdő csomagot, amely havonta 79 dollárba kerül az első ügynök számára. Minden további ügynök ügynökenként havonta 19 USD. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Távolítsa el a márkajelzést
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
|
Add-on
$19/hó/ügynök
Hozzáférhető kiegészítő szolgáltatásként havi 19 dollárért. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
|
Blossom
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Üzleti
$59/hó/ügynök
Beletartozik az Üzleti csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
|
24/7 Személyre szabott sikercsapat
Elkötelezett ügyfélsikeres csapat, amely Önt szolgálja, és amely a 24/7/365 szolgálatban minden kommunikációs csatornán elérhető.
|
Jegy
$15/hó/ügynök
Beletartozik a Jegy csomagba, amely ügynökenként havonta 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
|
Blossom
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Blossom csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Kezdő
$19/hó/ügynök
Beletartozik a Kezdő csomagba, amely ügynökenként havonta 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben van megadva.
|
Intercom nem kínálja ezt a funkciót
|
A Desk-je már nem felel meg a céljainak? Hozza vissza az életet a vállalkozásába a LiveAgent segítségével. Próbálja ki 14 napos ingyenes próbaverziónkat.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Kíváncsi arra, hogy hogyan mérjen össze több népszerű ügyfélszolgálati megoldást? Nézze meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A Help Desk alternatívái hasonló alapfunkciókkal rendelkező szoftveropciók. Vannak azonban különbségek az árban, a kivitelben, a jellemzőkben és egyebekben. Mivel minden vállalkozásnak különböző igényei vannak, jelenleg a piacon számos ügyfélszolgálati alternatíva található.
A megfelelő help desk szoftver kiválasztásához először is értékelje vállalatának igényeit és preferenciáit. Ezt követően keresse fel alternatív weboldalunkat a különböző szoftverek összehasonlításához. A tippünk az, hogy vegye figyelembe azokat a jellemzőket, árat és dizájnt, amelyet cége előnyben részesít és amivel kompatibilis.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.
Az Aircallról a LiveAgentre váltana?
A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 különböző fordítási lehetőséget kínál. Az Aircall-ból az adatok ma is könnyen migrálhatók a LiveAgent-be, amely a kis- és középvállalkozások számára a legtöbbet értékelt jegykezelő szoftver, amely világszínvonalú támogatást nyújt az ügyfeleknek. Csak $39/hó és alkalmas kisvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is.
A Legjobb Élő Chat A Shopify Üzletek számára
A LiveAgent help desk szoftver több kommunikációs csatornával integrálódik, közel 200 funkcióval. A chat lehetőséget biztosít valós idejű kommunikációra az ügyfelekkel, és a szoftver lehetővé teszi a belső kommunikációt is. A javított ügyfélélmény növeli az értékesítést és a hűséget.
E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert ajánlja azoknak, akik közelebb szeretnének kerülni vásárlóikhoz az elektronikus kereskedelemben. A szoftver a legmagasabbra értékelt és legkiemelkedőbb ügyfélszolgálati szoftverek között van 2019-ben a KKV szektorban. A LiveAgent ingyenes próbát kínál 7 vagy 30 napra, a vállalati e-maillel vagy egy ingyenes e-maillel.
Adatmigráció Vocalcom-ról a LiveAgent-re?
Az ügyfél támogatás szoftverek, LiveAgent és Vocalcom közötti összehasonlítás bemutatása. Az összehasonlítás során különböző funkciók kerültek fel sorolásra, mint a jegykezelés, élő chat, korlátlan jegyek és weboldalak, automatizáció és szabályok, API-funkciók és az interaktív hangválasz. Bár mindkét szoftver bizonyos funkciókat kínál, a LiveAgent különböző extra funkciókat is tartalmaz, mint a videóhívások vagy az ügyfél fórum. Emellett a LiveAgent korlátlan előzményeket és korlátlan 24/7 támogatást is nyújt. A Vocalcom nem kínálja ezeket a funkciókat.
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver világszínvonalú támogatást nyújt kis- és középvállalkozások számára. A vállalat különböző csomagokat kínál, mint például az ingyenes 7 napos jegytörténet, kis- és nagyvállalkozások számára. Az adatok migrálása a LeadDesk-ből még ma elvégezhető. A LiveAgent vállalat olyan nagy vállalatokkal dolgozik együtt, mint a BMW, a Huawei, a Yamaha és az Oxford University.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk