A VoIP telefonrendszerek olyan számítógépes távközlési szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy normál telefon helyett az interneten keresztül kezdeményezzenek hanghívásokat. A legjobb VoIP telefonrendszerek egyszerűen konfigurálhatók, és szöveges üzenetekkel figyelmeztetnek a nem fogadott hívásokról, hangpostaüzenetekről és a hívások átirányításáról. Ezen túlmenően egyes VoIP szolgáltatók lehetővé teszik, hogy kedvezményes áron előre vásároljon időblokkot, amelyet minden ország felhasználhat. A legkiemelkedőbb VoIP telefonrendszerekkel nem kell aggódnia a nemzetközi díjak miatt, és pénzt takaríthat meg hívási tervével.
Mi az a VoIP telefonrendszer?
A VoIP telefon szoftver olyan telefonszolgáltatás, amely Voice over IP technológiát használ a hívások továbbítására. A hagyományos telefonvonalak helyett online küld analóg jeleket digitális rendszerekbe. A vállalatok az üzleti VoIP-szolgáltatásokat otthoni telefonokkal vagy olyan kereskedelmi VoIP-rendszerekkel használhatják, mint a Vonage vagy a Dialpad. Ezek a telefonrendszerek lehetővé teszik képek, videók és hangok online átvitelét.
Számos telefonszolgáltatás érhető el, például:
- A hagyományos VoIP rendszerek olyan funkciókkal rendelkeznek, mint a hívástartás és a hívásvárakoztatás.
- A felhő alapú VoIP telefonrendszerek több funkciót tartalmaznak, és bármely internet-hozzáféréssel rendelkező eszközről elérhetők.
- A saját üzemeltetésű VoIP telefonrendszerek a telefonrendszer hardverét a helyszínen tartják.
Saját hosztolt VoIP rendszerek – A saját üzemeltetésű rendszerek pénzt takarítanak meg a telepítési költségeken. Ha saját hosztolt rendszerén kezdeményez hívást, a hívások az interneten keresztül kerülnek továbbításra – online kapcsolat szükséges a hívások kezdeményezéséhez és fogadásához. Ezenkívül a kimenő hívások percenkénti költsége alacsonyabb, mivel Ön a VoIP rendszert üzemelteti. Ezen okok miatt a saját üzemeltetésű rendszereket olyan call centerek is használhatják, amelyek minimális előzetes költséggel kívánják megkezdeni működésüket.
Házon belüli VoIP-rendszerek – A házon belüli rendszerek magukban foglalják a VoIP-telefonok és -berendezések használatát a vállalkozás helyén. Ez a berendezés közvetlenül a telefontársaság által telepített útválasztókhoz csatlakozik. Ezt a VoIP-típust PBX-nek vagy Private Branch Exchange-nek is nevezhetjük. Egy olyan vállalkozás, amely megengedheti magának a telefonközpont felszerelésének kezdeti költségét, olyan vállalat példája, amely profitálhat a házon belüli VoIP-rendszerek használatából.
Hagyományos VoIP telefonrendszerek – A VoIP telefonok VoIP protokollokon és egy szerverre telepített szoftveren keresztül kommunikálnak. A hosztolt VoIP-rendszerekben a VoIP-szerverek távoli adatközpontokban vagy egy szomszédos épületben találhatók nagy sebességű internetkapcsolaton keresztül. Azok a vállalkozások, amelyek skálázhatóbb és költséghatékonyabb megoldást keresnek a hagyományos házon belüli távközléssel szemben, leginkább ezt a rendszert használhatják.
Hogyan működik a VoIP telefonrendszer?
A VoIP rendszereken keresztül kezdeményezett hívások az Ön digitális hangját adatcsomagokként továbbítják az internetprotokoll (IP) hálózatokon keresztül. Ezek a rendszerek lehetővé teszik a telefonálást bárhol, és csomagkapcsolt kapcsolást alkalmaznak a hagyományos áramkörkapcsolt nyilvános telefonhálózat helyett.
A VoIP-rendszerek gyors szélessávú kapcsolatokkal való párosítása költségmegtakarítást eredményez, mivel mindkét funkciót egy szolgáltató kezeli. Ezen túlmenően ezek a telefonrendszerek digitalizálják a hangját, ami sokkal kisebb sávszélességet foglal el, mint az analóg adatátviteli módszerek, például a kábeles internetszolgáltatás – lehetővé téve, hogy vállalkozása ne fizessen többlet telefonvonalbérlésért vagy további hívásdíjakért.
A hagyományos analógokkal ellentétben a VoIP rendszereknek nincs külön vonala két fél összekapcsolásához. A digitális jelek világossá teszik a beszélgetést, és nem befolyásolják a külső zaj vagy egyéb interferencia.
Mi az oka a VoIP telefonrendszer használatának?
A VoIP telefonrendszer olyan funkciókat használ, mint a fejlett telefonalkalmazások és a hanghívások továbbítása. A hagyományos telefont közvetlen információközlésre használják. A VoIP technológia olyan hívási funkciókkal és szolgáltatásokkal rendelkezik, amelyek javíthatják vállalkozását. Néhány szolgáltatás a következőket tartalmazza:
- Hívófél-azonosító – Ha VoIP-szolgáltatójával konfigurálta, a készülék megjeleníti a hívó fél nevét és számát.
- Hívásvárakoztatás – Ha VoIP-telefonon beszél, és újabb hívás érkezik, gyorsan fogadhatja vagy figyelmen kívül hagyhatja a második hívást.
- Átirányítás – Ez a kezelési funkció lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy a bejövő hívásokat közvetlenül egy másik számra irányítsák át a hatékonyság növelése érdekében.
- Hangposta-kezelés – A legtöbb VoIP-szolgáltató ingyenes hívásrögzítési szolgáltatásokat kínál, amelyek nyomon követik üzeneteit, és pénzt takarítanak meg.
- Háromirányú hívások – Különféle VoIP-rendszerek használhatnak háromirányú hívást, amikor az Egyesült Államokban vagy Kanadában élőkkel beszélnek az egyszerű kommunikáció érdekében.
- Költségmegtakarítás – A különböző helyekre irányuló hívások központosított átirányítása VoIP-rendszerrel alacsonyabb hívási díjakat jelent, mint a hagyományos telefonrendszereknél.
- Korlátlan hozzáférés – Az ügynökök ugyanazt a telefonszámot használhatják, függetlenül a fizikai helytől.
A VoIP telefonrendszerek jobbak, mint a vezetékes?
A VoIP hanghívásokat biztosít az interneten keresztül bárki számára, aki rendelkezik internetkapcsolattal. Összességében ezeket a szolgáltatásokat sokan jobb választásnak tartják, mint a vezetékes telefonokat.
A VoIP hangminőség a csatlakozási sebességtől és egyéb tényezőktől függően igen eltérő. A rendszer minősége gyakran jobb, mint a hagyományos vezetékes telefoné, ha elegendő sávszélességgel rendelkezik. A hangminőség azonban rosszabb lehet, mint a vezetékes telefoné, ha szűkös a sávszélesség. Ezenkívül ezek a digitális rendszerek nem törődnek azzal, ha többen használják őket egyszerre; a hagyományos telefonvonalak ehhez extra felszerelést igényelnek.
Az üzleti VoIP-szolgáltatások rugalmasabbak, mint a vezetékesek, mivel gyakorlatilag bármilyen eszközön használhatják őket, így a vállalkozásoknak nem kell kompatibilitási problémákkal foglalkozniuk számítógépek frissítése vagy új gépek vásárlásakor.
Find the right VoIP
Are you still looking for the solution that will fit your needs? LiveAgent offers plenty of useful features for a reasonable price. Curious about all the opportunities?
Hogyan válasszuk ki a legjobb VoIP telefonrendszert
A megfelelő VoIP telefonrendszer kiválasztása bonyolult lehet. Sok minden megy a VoIP telefonrendszer kiválasztásába; ez nem könnyelmű döntés. Meg kell érteni, mit kell figyelembe venni, amikor kiválasztja a vállalkozása számára megfelelő VoIP telefonrendszert.
Kötelezettségvállalások
A VoIP telefonrendszer kiválasztásához meg kell ismerkednie a szoftver kötelezettségvállalásaival, beleértve a fizetési terveket, a szoftverkövetelményeket, a hardverkövetelményeket, a fővonalakat és az átjárókat. Nem ajánlott VoIP telefonrendszer mellett elkötelezni magát, amíg nem tudja, hogy megfelel-e az üzleti tevékenységének.
Ár
A vállalatoknak figyelembe kell venniük az árazási modelleket, amikor VoIP telefonrendszert választanak. Az árak a választott VoIP szoftvertől függően változnak. Például a Vonage megköveteli, hogy vegye fel velük a kapcsolatot árajánlatért, és a hívás minden perce alapján díjat számíthat fel.
Támogatás
A VoIP-megoldás kiválasztásakor biztosítani szeretné, hogy csapata gyorsan kezdeményezzen és fogadjon telefonhívásokat. Válasszon VoIP-szolgáltatót 24/7 támogatással, különösen akkor, ha nagy vagy távoli csapata van különböző időzónákban.
Fel/le méretezési képesség
Bármilyen méretű VoIP-támogatási csapatot kezelhet a világ bármely pontjáról. Nem számít a jelenlegi vállalkozás mérete, olyan szoftvert szeretne választani, amely megfelel vállalkozása jelenlegi és jövőbeli igényeinek. Olyan VoIP telefonrendszert szeretne választani, amely lehetővé teszi fizetési tervének és felszerelésének gyors méretezését a cége igényei szerint.
Együttműködési lehetőségek
A csoportos együttműködést lehetővé tevő ügyféltelefon-rendszer kiválasztása rendkívül előnyös lehet a csapatkommunikáció szempontjából. Legyen szó VoIP szolgáltatóról vagy csevegésről az ügyfelekkel. Az omnichannel szoftver használatával VoIP telefonrendszere segítségével tovább bővítheti az ügyfelek és a házon belüli együttműködést.
Szoftverkorlátozások
Az üzleti igényeinek megfelelő VoIP telefonrendszer kiválasztásához ismernie kell a szoftver korlátait. Fontolja meg jelenlegi létszámát és azokat a funkciókat, amelyek megfelelnek ügyfelei igényeinek. Legyen szó kapcsolati csatornákról, bejövő hívásokról vagy kimenő hívásokról. Győződjön meg arról, hogy VoIP telefonrendszere nem korlátozza vállalkozása gyakorlatát.
A VoIP telefonrendszer használatának előnyei
A VoIP telefonrendszerek integrációja az iparág számos aspektusát forradalmasította. A VoIP telefonrendszerek nagyobb mobilitást tesznek lehetővé, mint a hagyományos privát fiókközponti telefonok. Ahelyett, hogy a vezetékes telefonokra korlátoznák, a vállalkozások tulajdonosai bárhonnan használhatják telefonközpont rendszerüket. E rendszerek bevezetésével a szervezeti hatékonyság a költségek csökkenésével minden idők legmagasabb szintjét éri el.
Az üzleti VoIP telefonok több kiegészítő funkcióval rendelkeznek, mint a hagyományos üzleti telefonszolgáltatók. A szabványos vezetékes telefonszolgáltatásról a VoIP telefonrendszerekre való átállás számos előnnyel jár minden vállalkozásméret számára:
- A drága távolsági és nemzetközi hívások megszüntetése.
- Konferenciahívás, automatikus híváselosztás és automatikus kezelő szolgáltatások.
- Hívásátirányítás, hívóazonosító és virtuális telefonszám.
- A VoIP rendszerek virtuális alközponti platformot használnak, lehetővé téve a felhasználó számára, hogy egyéni bővítményeket hozzon létre az egyes részlegekhez.
Mely iparágak profitálnak leginkább a VoIP telefonrendszerekből?
A VoIP-szoftver a kisvállalkozások és a nagyvállalatok számára előnyös, olyan funkciókkal, amelyek megfelelnek az iparágak vállalatainak igényeinek.
- Az olyan iparágakban, mint a vendéglátás, kisvállalkozások profitálnak majd, mert a VoIP telefonszoftver megkönnyíti a technikai támogatással kapcsolatos kérdések önálló kezelését.
- A hálózati iparágakban, például az ingatlanügyekben részt vevő középvállalkozások VoIP-rendszerrel javíthatják az ügyfelek elérését nagy mennyiségű hívásuk fogadása érdekében.
- Az ügyfelekkel folytatott interakciókat, például az e-kereskedelmet folytató nagyvállalatok a VoIP-rendszereket hasznosnak találják a szervezeten belüli felhasználók és a hívó ügyfelek számára.
Mik a VoIP telefonrendszer hátrányai?
A VoIP telefonrendszer megbízható, megfizethető módszer a telefonvonalak létrehozására a vállalkozások számára. Azonban vannak hátrányai is, mint például:
- Látencia vagy késleltetési idő
- Megbízható internet szolgáltatás
- Drága kezdeti beállítás
- Jelzavarok rossz minőségű mikrofonok vagy kihangosítók miatt.
A késleltetést számos tényező okozza, például a forrás- és a célkiszolgáló közötti távolság. Minél távolabb vannak a hívók, annál nagyobb késleltetés léphet fel a hívás során. A VoIP rendszer kezdeti beállítási költsége túl magas egyes vállalatok számára, akik esetleg nem akarnak váltani, mert nagy összeget kellene előre fizetniük. Végül, az alacsony minőségű mikrofonok vagy kihangosítók rossz hangminősége zavarokat okoz a munkaidőben.
Mik a követelmények a VoIP telefonrendszer beállításához?
A konzisztens kapcsolatok érdekében a hálózatnak gigabites Ethernet-kapcsolatokkal kell rendelkeznie az infrastruktúrájában. Ha a felhasználók mobileszközökön, például táblagépeken és okostelefonokon szeretnék használni adatforgalmi előfizetéseiket, 4G WAN-ra vagy 3G/4G USB-modemekre lesz szükségük. A modem és a LAN kapcsolat lehet kábelen vagy wifin keresztül. A jó minőségű internetes hangátvitelhez legalább 2 Mbps feltöltés és 5 Mbps letöltési sebesség javasolt.
A CPU magszáma befolyásolhatja a rendszerben lehetséges egyidejű hívások számát. Például, ha van egyidejűleg 100 VoIP-csatorna, és minden hívás 6 Mbps sávszélességet igényel, akkor a CPU-nak legalább hat magra lesz szüksége az ilyen mennyiségű adat kezelésére. Ha a CPU nem elég gyors, lemarad az adatok feldolgozásáról, és késéseket vagy csomagok kiesését okozza.
A nagy sávszélességű hálózat használata csökkentheti a késleltetési problémákat, ami a vállalkozás méretétől függően nem mindig lehetséges. A magas késleltetés nem jelent problémát, ha vállalkozásának nincs szüksége hang- és videóstreamelésre. A minőségi szolgáltatási irányelvek alkalmazása erősen ajánlott, ha nagy mennyiségű hangforgalomra számít. Ez biztosítja, hogy a hangforgalmat ne szakítsák meg olyan nem időérzékeny feladatok, mint például a fájlmegosztás.
Mennyibe kerül egy VoIP telefonrendszer?
A VoIP telefonrendszerek átlagos költsége körülbelül 100 USD-tól kezdődik, és a nagyobb rendszerek esetében 25 000 USD-ig terjed. Számos művelet határozza meg a szolgáltatás költségeit, például:
- Az Ön által használt telefonok mennyisége és minősége
- Hány telefonvonalat kell támogatnia a rendszernek
- Az Ön által kezdeményezett bejövő és kimenő hívások
- A frissítéshez szükséges berendezések
A VoIP telefonszoftver a kezdeti befektetés után számos fizetési tervet kínál. A fizetési tervek havi, éves vagy percenkéntiek lehetnek. A nemzetközi hívás díjszabásától függően a nemzetközi hívások felhasználónkénti ártartománya általában havi 20–50 USD vagy több. Ha hozzáadja a nemzetközi szöveges üzeneteket, akkor várhatóan körülbelül 80 dollárt kell fizetnie havonta a nemzetközi hívások díjaként. A különféle szoftverek további lehetőségeket kínálnak, például korlátlan hívási és konferenciahívási funkciókat, amelyeket a vállalatoknak érdemes fontolóra venniük VoIP-rendszerük megvásárlása előtt.
A 20 legjobb VoIP telefonrendszer és integráció
Annak érdekében, hogy kis-, közép- vagy nagyvállalkozása szakszerűen kezelhesse a digitális hívásokat, összeállítottunk egy listát a 2022-ben elérhető 20 legjobb VoIP telefonrendszerről és integrációról. Olyan rendszerre van szüksége, amely kielégíti az üzleti VoIP-igényeket, különféle funkciókkal, előnyökkel és hátrányokkal és az ár opciókkal.
1. LiveAgent
A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, amellyel egyetlen fedél alatt nyomon követheti ügyfelei kommunikációját. A LiveAgent univerzális postafiókja lehetővé teszi a jegyek megtekintését és megválaszolását. Az e-mail postafiókjához hasonlóan, de intelligensebb, megjeleníti az összes e-mailt, csevegést, hívást, Facebook és Twitter jegyeket, fórumbejegyzéseket és javaslatokat. Ezenkívül számos rugalmas VoIP-opciót kínál számok csatlakoztatásához.
Kis-közepes+ e-kereskedelmi vállalkozásoknak ajánljuk
A LiveAgent minden olyan vállalkozásnak segítséget tud nyújtani, amely VoIP-rendszerek használatával kíván kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújtani. Az e-kereskedelmi vállalkozások, az induló vállalkozásoktól a nagyobb cégekig, élvezhetik a LiveAgent különféle VoIP és ügyfélszolgálati szolgáltatásait.
Főbb jellemzők
A LiveAgent a több mint 60 VoIP-szolgáltatóval való egyszerű integrációval különbözteti meg magát a többi rendszertől.
A funkciók tartalmazzák:
- Archiválás és megőrzés
- Esemény által kiváltott műveletek
- Igény szerinti felvétel
- Szöveges, e-mail, telefonos és videó kommunikáció
- HD hangbeszélgetések az opus kodek segítségével
- Call center menedzsment
Előnyök
- Élő chat és help desk megoldások ugyanabban az alkalmazásban
- A személyre szabható címkék prioritást adnak a munkafolyamatoknak
- Az automatizált jegyrendszerek megkönnyítik a nyomon követést
Hátrányok
- A jó üzenetek néha a spam mappába kerülnek
- Nincs nyitott követés az e-maileknél
- Nincs WhatsUp integráció
Ár
A LiveAgent a 14 napos ingyenes próbaverziója mellett egy ingyenes verziót is kínál korlátozott funkciókkal. Többféle árazási terv közül választhat, beleértve a havi 15, 29 és 49 dollárt, különféle funkciókkal. A LiveAgent ingyenes próbaverziójához nincs szükség hitelkártyára.
2. Intermedia Unite
Az Intermedia Unite megbízható módot kínál a felhasználóknak üzleti és személyes kapcsolataik eléréséhez VoIP-on keresztül. Az Intermedia Unite olyan terveket kínál, amelyek csak egy vagy 20 telefonvonal csatlakoztatásához támogatják az üzleti igényeket.
Mikrovállalkozások számára ajánlott
Az Intermedia Unite VoIP szolgáltatások nyújtására specializálódott nagyon kis- vagy mikrovállalkozások számára, amelyek legfeljebb öt alkalmazottat foglalkoztatnak.
Főbb jellemzők
Az Intermedia Unite az integrált videokonferencia, képernyőmegosztás és fájlmegosztás miatt különbözik a többi rendszertől.
A funkciók tartalmazzák:
- IVR és hangfelismerés
- Többfelhasználós együttműködés
- Fájlmegosztás
- Audio- és videokonferencia
- Mobil hozzáférés
Előnyök
- Hasznos technikai támogatás
- Könnyű új alkalmazottak felvétele a rendszerbe
- Kivételes hardveres telefon és soft kliens támogatás
Hátrányok
- A rendszer implementáció nehézkes lehet
- A legutóbbi hívások nem mutatják a bejövő vagy kimenő hívásokat
- A támogatás lassú lehet
Ár
Az Intermedia Unite ügynökönként havi 27,99 és 32,99 dolláros opciót kínál, mindegyik szint különböző funkciókat tartalmaz.
3. RingCentral MVP
A RingCentral felhőalapú telefonrendszerekkel szolgálja ki a vállalkozásokat világszerte. A szolgáltatások lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy személyre szabott terveket készítsenek és hívásokat kezdeményezzenek bárhol, ahol van internetkapcsolat, így még akkor is elérhető kommunikációt biztosítanak, ha a vállalatok útközben vannak.
Korlátlan bővítményekhez ajánlott
Bármilyen méretű és típusú vállalkozás használhatja a RingCentralt. A RingCentral lehetővé teszi, hogy helyi, díjmentesen hívható vagy hivatásos telefonszámot kapjon korlátlan kiterjesztéssel, amelyre az e-mail postafiókjából válaszolhat.
Főbb jellemzők
A RingCentral korlátlan bővítményeivel különbözik a többi rendszertől, amely bárhonnan elérhető.
A funkciók tartalmazzák:
- Hívásfelvétel
- Többszintű automatikus kezelő
- Audio- és videokonferencia
- Jelentéskészítés és elemzés
- Hangposta átírása
- Telemarketing menedzsment
Előnyök
- Gyors és megbízható
- Könnyű hívástovábbítás az alkalmazáson belül
- Egyszerű beállítás
Hátrányok
- Tanulási görbe
- Korlátozott ügyfélszolgálat
- Korlátozott skálázhatósági lehetőségek
Ár
A RingCentral MVP ingyenes próbaverziót és ingyenes szoftvert kínál. Személyre szabott árajánlatért közvetlenül is kapcsolatba léphet velük.
Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a RingCentralt? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes RingCentral integrációt kínál.
4. Dialpad
A Dialpad egy felhőalapú telefonrendszer, amely lehetővé teszi, hogy asztaláról vagy mobiltelefonjáról fogadjon és kezdeményezzen hívásokat.
Felhő alapú szoftverekhez ajánlott
A Dialpad azoknak a vállalkozásoknak ajánlott, amelyek felhőalapú szoftvert szeretnének használni a VoIP-szolgáltatások bárhonnan történő használatához.
Főbb jellemzők
A Dialpad különbözik a többi szoftvertől, mivel bármilyen méretű vállalkozás számára lehetővé teszi a VoIP-rendszerek távoli használatát.
A funkciók tartalmazzák:
- Hangposta átírása
- Ügyfél továbbítás
- Számhordozás
- Kimenő telefonközpont
- Bejövő call center
- Teljesítmény-menedzsment
- Jelentéskészítés és elemzés
Előnyök
- Nyomon követi a KPI-ket
- Egyszerű rendszertelepítés
- Könnyen frissíthető funkciók
Hátrányok
- A további díjak összeadódnak
- Késleltetett értesítés mobiltelefonon
- A csoportok minimális kontrollja
Ár
A Dialpad 14 napos ingyenes próbaverzióval és három előfizetéssel rendelkezik, amelyek 15 dollártól kezdődnek, de árajánlatért közvetlenül hozzájuk kell fordulnia.
5. 8×8 X Series
A 8×8 X sorozatú VoIP telefonokat úgy tervezték, hogy hatékonyabbá és kezelhetőbbé tegyék az üzleti kommunikációt. Az X sorozat előre konfigurált fejlett funkciókkal rendelkezik az intuitív felhasználói élmény érdekében.
Zökkenőmentes integrációhoz ajánlott
A 8×8 X sorozat integrált hálózati képességei a felhőben található alkalmazások széles skálájával kombinálva biztosítják, hogy az IT-menedzserek bármikor és bárhonnan hozzáférhessenek a rendszerekhez.
Főbb jellemzők
A 8×8 a vállalkozásokkal való zökkenőmentes integrációja miatt különbözik a piacon lévő többi szoftvertől.
A funkciók tartalmazzák:
- Kapcsolat menedzsment
- Jelenlét érzékelés
- Többfelhasználós együttműködés
- Telemarketing menedzsment
- Egységes kommunikáció
- Virtuális call center
Előnyök
- Közvetlenül hozzáférhet a telefonokhoz
- Hívásfelvétel a minőségbiztosítás kezeléséhez
- Minden az egyben megoldás
Hátrányok
- Előfordulhatnak hibák
- Egyszerre cseng a telefon és a számítógép
- Korlátozott faxolási megoldások
Ár
A 8×8 X sorozat árai ügynökenként havi 10 dollártól kezdődnek, de közvetlenül is kapcsolatba léphet velük árajánlatért. Nincs ingyenes szoftver vagy ingyenes próbaverzió.
6. Microsoft 365 Business Voice
A Microsoft 365 Business Voice egyesíti a fejlett irodai alkalmazásokat olyan hatékony eszközökkel, mint a Skype Vállalati verzió és az Outlook a zökkenőmentes kommunikáció érdekében.
Microsoft termékekkel való használatra ajánlott
A Microsoft 365 Business Voice egy VoIP telefonrendszer, amely kisvállalkozások tulajdonosait és vállalkozóit célozza meg, és amely egyszerű integrációt kínál a Microsoft Dynamics szolgáltatással.
Főbb jellemzők
A Microsoft 365 Business Voice fejlett irodai alkalmazásai miatt különbözik a többi rendszertől.
A funkciók tartalmazzák:
- Ötletelés
- Dokumentum kezelés
- Videókonferencia
- Jelentéskészítés és elemzés
- Dokumentum generálás
- Többfelhasználós együttműködés
Előnyök
- Könnyű távmunka
- Számos eszközt támogat
- Több eszköz az együttműködéshez
Hátrányok
- A lezárt problémák újra megnyílhatnak
- A funkciók összezavaróak lehetnek
- Bonyolult funkciók
Ár
Ügynökönként 5, 10 és 15 dolláros havi csomag van. Ez az ár olcsóbb lesz, ha egyszerre vállal egy évet. Van ingyenes próbaverzió, de nincs ingyenes szoftver.
7. Vonage Business
A Vonage Business egy üzleti osztályú telefonszolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy vezetékes telefonhívásokat kezdeményezzenek és fogadjanak az interneten keresztül.
Videókonferenciákhoz ajánlott
A Vonage Business ideális kis- és középvállalkozások és nagyvállalatok számára, akiknek különféle eszközökkel rendelkező videokonferencia megoldásra van szükségük.
Főbb jellemzők
A Vonage Business a szerverüzenet-blokkoló képességei miatt különbözteti meg magát.
A funkciók tartalmazzák:
- Bemutató streaming
- Valós idejű chat
- Jelentéskészítés és elemzés
- Call center menedzsment
- IVR és hangfelismerés
Előnyök
- Segítőkész ügyfélszolgálat
- Fájdalommentes beállítás és használat
- Megbízható kapcsolat
Hátrányok
- Nehézségek a számhordozással az előző szolgáltatásból
- Korlátozott integráció harmadik féltől származó alkalmazásokkal
- A műszerfal használata nem intuitív
Ár
Ügynökönként havi 14,99 és 39,99 dolláros opció áll rendelkezésre, percenként 0,03 dolláros kiegészítéssel a kimenő hívásokért, ingyenes szoftverekért és ingyenes próbaverzióért.
Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a Vonage-ot? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes Vonage integrációt kínál.
8. Freshdesk Contact Center
A Freshdesk az ügynököket ügyfélvédőkké változtatja a közösségi média integrációjával a Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn és egyéb szolgáltatásokkal.
NGO-knak ajánljuk
A Freshdesk kapcsolattartó központ kezeli és egyszerűsíti a telefonbeszélgetéseket a civil szervezetek, az NFP és a BFSI iparágakban dolgozók számára.
Főbb jellemzők
A Freshdesk kapcsolattartó központ azzal tűnik ki, hogy képes kezelni és egyszerűsíteni a közép- és nagyvállalatok működését.
A funkciók tartalmazzák:
- Virtuális call center
- Jelentéskészítés és elemzés
- Munkavállalói tevékenység megfigyelése
- Együttműködési eszközök
- Vegyes call center
- Hangposta átírása
Előnyök
- A heti hívások mennyiségét elemzi
- Figyelemmel kíséri és nyomon követheti az ügyfelek problémáit
- Egyszerű beállítás
Hátrányok
- Minden jegyet átirányítunk a fiókkezelőhöz
- Lassú ügyfélszolgálati válasz
- A hívásfolyamat nem állítható könnyen
Ár
A havi ügynökönkénti 15 és 39 dolláros opció mellett van egy ingyenes verzió is. A rendszernek van ingyenes próbaverziója is.
9. MiCloud Connect
A MiCloud Connect célja, hogy egyetlen platformot biztosítson a támogatási jegyek, a VoIP-szolgáltatások és az élő csevegés kezeléséhez. A MiCloud Connect telefonintegrációt is kínál.
Csoportos csevegés használatához ajánlott
A MiCloud Connect minden méretű vállalkozás számára készült. Ez egy kommunikációs platform, amely segíti a csapatokat hívásokon, csoportos csevegésen, konferencián és egyebeken keresztül kommunikálni.
Főbb jellemzők
A MiCloud Connect azzal tűnik ki, hogy könnyedén kommunikál a házon belüli csapatokkal és a bejövő hívókkal.
A funkciók tartalmazzák:
- Prediktív tárcsázó
- Call center menedzsment
- Számítógépes telefonos integráció
- Videókonferencia
- Sorkezelés
Előnyök
- Jó megoldás a régi ügyfelek számára
- Könnyen konfigurálható telefonok
- Hangposta és e-mail
Hátrányok
- Megbízhatatlan kapcsolat
- Korlátozott ügyfélszolgálat
- Nem hallgatható a hangposta a fülhallgatón
Ár
A MiCloud Connect nem kínál ingyenes próbaverziót vagy ingyenes szoftvert. Árajánlatért forduljon közvetlenül hozzájuk.
10. Ooma Office
Az Ooma Office egy felhő alapú telefonrendszer, amely egyesíti a helyi, távolsági és nemzetközi hívásokat.
Virtuális asszisztensnek ajánlott
Az Ooma office otthoni és kisebb vállalkozások számára ajánlott, mert virtuális asszisztensük segíthet a napi feladatokban.
Főbb jellemzők
Az Ooma office a vezeték nélküli telefonok bevonásával különbözik a hardveres DECT végpontot használó többi rendszertől.
A funkciók tartalmazzák:
- Egységes kommunikáció
- Call center menedzsment
- SIP Trunking és PBX
- Automatizált kísérő
- Hangposta átírása
Előnyök
- Virtuális recepciós
- Egyszerű beállítás
- Könnyen álcázható cella #
Hátrányok
- A funkciók nehézkesek lehetnek
- Képzési anyagok korlátozott mennyiségben
- Nincs tartásban lévő zene
Ár
Az Ooma iroda havi 19,99 dollárba kerül, és egy ingyenesen hívható számot tartalmaz. Van egy ingyenes próbaverziójuk, de nincs ingyenes verziójuk. További árajánlatért forduljon hozzájuk közvetlenül.
11. Line2
A Line2 egy VoIP telefonszolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy mobil percek használata nélkül hívjanak és küldjenek SMS-t mobiltelefonjukról.
Mobileszköz-felhasználóknak ajánlott
A Line2 egy VoIP telefonszolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy mobil percek használata nélkül hívjanak és SMS-ezzenek, így a Line2 ideális megoldás azok számára, akik elsősorban mobileszközöket használnak.
Főbb jellemzők
A Line2 bármilyen internetkapcsolatra telepíthető, és bármely eszközről használható a világ bármely pontjáról.
A funkciók tartalmazzák:
- Virtuális bővítmények
- Csengetési csoportok
- Online hangátvitel
- Többfelhasználós együttműködés
- Audio- és videokonferencia
- Mobil hozzáférés
Előnyök
- Automatikus kezelő funkció
- Nemzetközi hívás
- Jó hívásminőség
Hátrányok
- Nincs konferenciahívás vagy tartalék vonal
- Nincs keresési lehetőség
- A hívások megszakadhatnak vagy akadozhatnak
Ár
A Line2-nek 14,99 USD, 19,99 USD és 24,99 USD havi csomagja van ügynökönként. Éves előfizetéssel két hónapot ingyen kaphat.
12. Nextiva
A Nextiva VoIP technológiája révén a felhasználók normál telefonvonal helyett internetkapcsolaton keresztül kezdeményezhetnek és fogadhatnak hívásokat.
1-10 fő részére ajánlott
A Nextiva felhasználóinak többsége kis- és középvállalkozás, beleértve a helyi vállalkozásokat, amelyek telephelyenként 1-10 alkalmazottat foglalkoztatnak. A Nextiva hat kontinens több mint 30 országát szolgálja ki.
Főbb jellemzők
A Nextiva egyedülálló, az iOS és Android eszközök VoIP szolgáltatásait hangsúlyozva.
A funkciók tartalmazzák:
- Valós idejű chat
- Mobil hozzáférés
- Harmadik fél integrációja
- Panaszfigyelés
- Kétirányú hang és videó
Előnyök
- Megbízható és minőségi telefonkapcsolat
- Gyors VoIP kapcsolatok
- Minden az egyben megoldás
Hátrányok
- Nehéz belépési folyamat
- A szoftver meghibásodhat
- Bőséges képzés szükséges
Ár
A Nextiva 18,95 USD, 22,95 USD, 32,95 USD és 57,95 USD opciót kínál. Van egy ingyenes próbaverzió a VoIP rendszerükhöz.
13. GoToConnect
A GoToConnect, IP-PBX és SIP segítségével a szerverek a világ bármely más gazdagépét vagy felhasználóját hívhatják a VoIP szolgáltatásaik segítségével.
Több helyszínen történő használatra ajánlott
A GoToConnect egy olyan telefonrendszer, amely lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások számára, és jól együttműködik több telephelyes, telephelyenként akár 100 alkalmazottat foglalkoztató cégekkel.
Főbb jellemzők
A GoToConnect különbözik a többi szolgáltatótól, mert “átfogó” virtuális alközponti szolgáltatásaik vannak.
A funkciók tartalmazzák:
- Időzóna követés
- Távoli hozzáférés és vezérlés
- Feladatkezelés
- Bejövő call center
- Kimenő telefonközpont
Előnyök
- Vezetékes telefonnal vagy anélkül is használható
- Jó hívásminőség
- Képernyőmegosztási funkciók
Hátrányok
- Az online portál zavaró lehet
- A rendszer meghibásodhat bejelentkezéskor
- Hosszadalmas onboarding folyamat
Ár
A GoToConnect alap, standard és prémium verziót kínál, de árajánlatért kapcsolatba kell lépnie velük.
14. Grasshopper
A Grasshopper olyan telefonszámot és szoftvert kínál, amely lehetővé teszi, hogy hívásokat kezdeményezzen és fogadjon számítógépéről vagy mobileszközéről.
Önálló vállalkozóknak ajánlott
A Grasshopper olyan kis, önállóan működő vállalkozások számára ajánlott, amelyek VoIP-igényeiket számítógépről vagy mobileszközökről szeretnék kezelni.
Főbb jellemzők
A Grasshoppernek más szolgáltatókkal ellentétben nincs havi díja a rendszer használatáért.
A funkciók tartalmazzák:
- Virtuális bővítmények
- Jelentéskészítés és elemzés
- Mobil felhasználók
- Automatikus kísérő
- Faxkezelés
Ár
A Grasshopper 26, 44 és 80 dolláros opciót kínál az ingyenes próbaverzió mellett.
15. ChaseData CCaaS
A ChaseData CCaaS telefonrendszert biztosít a felhőn keresztül, amely egységes szolgáltatásokat kínál az Ön vállalkozásának.
Induló vállalkozásoknak ajánlott
A ChaseData CCaaS nyolc egyedi telefonszolgáltatási tervet kínál, amelyek minden szervezeti igénynek megfelelnek, különösen az induló vállalkozások számára.
Főbb jellemzők
A ChaseData CCaaS olyan hosztolt IVR-szolgáltatásokat biztosít, amelyek SMS-üzenetekkel indíthatók, így megkülönböztethetők más rendszerektől.
A funkciók tartalmazzák:
- Telemarketing menedzsment
- Bejövő call center
- Kimenő telefonközpont
- FCC megfelelőség
- Számítógépes telefonos integráció
Előnyök
- Jelentéskészítés és automatizálás
- Gyors és szervezett
- Jól kidolgozott tárcsázó
Hátrányok
- Korlátozott képzés
- Nincs iOS támogatás
- A beállítás időt vesz igénybe
Ár
Az ingyenes próbaverziót ügynökenként havi 89, 139 és 169 dolláros opció mellett kínálják.
16. Cloudtalk
A Cloudtalk VoIP telefonrendszer egy felhő alapú telefon/alközpont szolgáltatás, amely 500 alkalmazottat képes támogatni.
Csatornarendszerekhez ajánlott
Az IP-PBX használata javasolt minden olyan felhasználó számára, aki trönkhálózatot és konferenciatermet telepít. A Cloudtalk leegyszerűsíti ezeknek a trunking szolgáltatásoknak a működését.
Főbb jellemzők
A Cloudtalk egy hosztolt konferencia alközponti platformot árul egy mobilalkalmazással, amely más szolgáltatókkal ellentétben több konferenciateremhez is csatlakoztathatja a felhasználókat.
A funkciók tartalmazzák:
- Igény szerinti felvétel
- Bejövő call center
- Kimenő telefonközpont
- Mobil hozzáférés
- Jelentéskészítés és elemzés
Előnyök
- Minőségi telefonkapcsolat
- Könnyű rendszer adaptálhatóság
- Az IVR jól működik egy webhelyen
Hátrányok
- A funkciók nem nagyon testreszabhatók
- Korlátozott automatizálás
- Alapvető alkalmazás programhibákkal
Ár
A Cloudtalk ingyenes próbaverziót, 20, 25 és 40 dolláros opciót kínál. További szolgáltatásokért közvetlenül is kapcsolatba léphet velük árajánlatért.
Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a Cloudtalkot? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes Cloudtalk integrációt kínál.
17. Voip.ms
A VoIP.ms egy ingyenes VoIP szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy ingyenesen vagy nagyon alacsony áron hívhasson másokat világszerte.
Alapszintű VoIP szolgáltatáshoz ajánlott
A VoIP.ms biztosíthatja funkcióival azokat az elsődleges hívási funkciókat, amelyekre kisvállalkozásának szüksége van.
A funkciók tartalmazzák:
- Csengetési csoportok
- Videókonferencia
- Automatikus tárcsázó
- Hangposta
- Jelentéskészítés és elemzés
Előnyök
- Jó hangminőség
- Softphone támogatás
- Percenkénti árazási modell
Hátrányok
- Megszakadt vagy elveszett hívások
- A funkciók használata kihívást jelenthet
- A faxszolgáltatás megbízhatatlan
Ár
A VoIP.ms díjszabási lehetőségeket kínál az Egyesült Államokban, Kanadában és nemzetközi szinten történő hívásokhoz. Olyan árakat kínálnak, amelyek percenként 0,01 dollárba kerülnek vagy kevesebbe.
18. Bandwidth
Sávszélességű VoIP telefonrendszer egy megfizethető üzleti telefon megoldás, amely könnyen belefér bármilyen költségvetésbe.
A továbbfejlesztett távközlési szolgáltatásokhoz ajánlott
A Bandwidth API-jaival egyszerűen beágyazható a hang, az üzenetküldés és a 911-es hozzáférés szoftverekbe és alkalmazásokba.
Főbb jellemzők
A VoIP.ms virtuális telefonrendszer az API-beágyazás szolgáltatásaiban való használatával teszi kitûnõvé magát.
A funkciók tartalmazzák:
- Csevegés és üzenetküldés
- API dizájn
- SIP trunking
- Hangposta átírása
- IVR és hangfelismerés
Előnyök
- A #s egyszerű portolása
- Könnyű megtalálni a telefonszámokat #s
- Alacsonyabb árak
Hátrányok
- Funkciók hiánya
- Az irányítópult bonyolult lehet
- A kritikus kérdésekre adott válasz hiányozhat
Ár
A Bandwidth hang API-t és üzenetküldési API-t kínál percenkénti vagy 100 karakterenkénti sebességgel. Van egy ingyenes verzió és egy ingyenes próbaverzió.
19. Ringover
A Ringover VoIP telefonrendszert azért hozták létre, hogy a vállalkozások és a felhasználók kihasználhassák a legújabb internetes technológiát anélkül, hogy vagyonokat költenének új hardverre.
Európai hívásokhoz ajánlott
A Ringover több mint 20 jelenléti pontból álló hálózatát üzemelteti Európa-szerte, hogy javítsa kapcsolati minőségét.
Főbb jellemzők
A Ringover lehetővé teszi a VoIP telefonok számára, hogy technikai problémák esetén váltsanak a számítógépek vagy más eszközök között, ezzel is megkülönböztetve magukat a többi szolgáltatótól.
A funkciók tartalmazzák:
- Videocsevegés
- Szöveg beszéddé
- Hívásfelvétel
- Hangposta
- Videókonferencia
- Távoli támogatás
Előnyök
- Bárhol használható
- Ingyenes hívások az Egyesült Királyságban és nemzetközileg
- 100%-ban web alapú
Hátrányok
- A beszélgetés késése
- Gyenge Wi-Fi esetén a világosság nem lehet elégséges
- A fizetési módok bonyolultak lehetnek
20. Skype for Business
A Skype Vállalati verzió konferenciahívási és azonnali üzenetküldési funkciókat kínál, amelyek vállalati szintű telefonszolgáltatásokat tesznek lehetővé.
Hibrid hostinghoz ajánlott
A Microsoft Skype Vállalati verziója telepíthető helyszíni adatközpontokban, felhőalapú adatközpontokban vagy a kettő hibridjében.
Főbb jellemzők
A Skype Vállalati verzió abban különbözik a többi szolgáltatótól, hogy skype-hívásokat kínálnak a telefonrendszereken.
A funkciók tartalmazzák:
- Videó hívások
- Intelligens üzenetküldés
- Képernyőmegosztás
- Privát beszélgetések
- Hanghívások
- Hívásfelvétel
Előnyök
- Chat funkció
- Csoportfunkciók
- Audio és videó funkciók
Hátrányok
- Hívásminőségi problémák
- Integrációs problémák konferenciatermekkel
- Nincs ügyfélszolgálat
Haven't found the right solution yet?
LiveAgent may offer the best features for you too, so why not try it now?
VoIP telefonrendszer bemutató verziója
A demóverziók lehetővé teszik egy VoIP rendszer vagy call center rendszer kipróbálását kötelezettség és büntetés nélkül, ha úgy dönt, hogy a szolgáltatás nem felel meg az Ön igényeinek. A legtöbb cég ingyenesen kínálja a demo verziót. Így a potenciális ügyfelek szerződés aláírása vagy díjfizetés nélkül tesztelhetik termékeiket. A demóverziók azt is megkönnyítik az ügyfelek számára, hogy összehasonlítsák ajánlataikat a versenytársak ajánlataival. A demóverziók nem mindig kínálnak minden elérhető funkciót a rendszertől függően.
A VoIP telefonrendszer próbaverziójának előnyei
Az ingyenes próbaverziók legjobb része az, hogy valóban ingyenesek. Nem kell fizetnie azért a szolgáltatásért, amelyet nem vesz igénybe, és nem kell pénzt költenie egy rendszerre, amíg nem tudja, hogy a cég szolgáltatásai megfelelnek-e az Ön igényeinek. Így megtudhatja, hogy mi illik jobban Önhöz. Az ingyenes próbaidőszak korlátozott ideig tarthat, vagy örökre ingyenes lehet, ha úgy dönt, hogy a cég szolgáltatásait az összes többi szolgáltatással szemben választja.
Végszó
Az Ön VoIP telefonrendszere létfontosságú része vállalkozásának. Segít napi szinten kommunikálni az ügyfelekkel, alkalmazottakkal és szállítókkal. Reméljük, hogy képet adtunk a 20 legjobb VoIP telefonrendszerről és integrációról. Íme néhány nagyszerű eszköz, amelyek elősegítik vállalkozása növekedését és gyarapodását, miközben pénzt takarítanak meg a voice-over IP költségein. Az Önnek megfelelő VoIP-szoftver kiválasztásához több tényezőt is figyelembe kell vennie, például hardvert, szoftvert, fizetési terveket és az aktuális üzleti igényeket.
Frequently Asked Questions
What is a VoIP phone system?
A VoIP phone system is a telephone system that uses voice over internet protocol to make and receive calls. This allows cheaper long-distance rates because all calls are routed through the internet instead of being carried by traditional methods. Since many people have broadband connections to the internet these days, this service has become very common due to its low cost compared to standard landline phones.
How does a VoIP phone system work?
VoIP systems work by sending all spoken words into a microphone on a PC or laptop to a sound card with software attached. When a person speaks into their speakerphone or headset, their voice signal gets sent across the internet. With a mixture of other features, VoIP software can meet your business's phone needs.
What are the reasons for using a VoIP phone system?
There are many reasons to use a VoIP phone system. Whether it's for business or personal use. Companies can benefit from the flexibility, affordability, and overall savings that come along with using a VoIP phone system through: Easier collaboration; Reduced costs; Information security; Reduced hardware needs and Multi-channel communications.
How to choose the best VoIP phone system?
Choosing a VoIP phone system is based on the business's infrastructure, the number of employees, and how often they work is a smart move. Smaller companies may not want or need complex systems. In comparison, larger companies might wish to have more advanced features for their phone systems. For many businesses, less expensive plans will do all that's necessary. It's essential to choose a solution based on your company's needs rather than price alone.
What is the best VoIP phone system?
LiveAgent is one of the top help desk software with VoIP integrations available, according to Capterra and G2. It is straightforward to set up and doesn't require any on-site hardware or third-party connections.
The benefits of using a VoIP phone system?
VoIP phone systems allow for lower costs than traditional telephone services. You can reduce international rates by using an IP-based system instead of the geographically limited public switched telephone network. VoIP phone systems offer low-cost benefits and other cost-saving features such as auto-attendants, voicemail transcription services, call recording options, and conference calling.
What are the requirements for setting up a VoIP phone system?
Each VoIP phone needs a built-in IP address that is compatible with the network. Internet access is required for proper communication with other phones on the system. Call control needs to be handled by a server application that supports web services communication, including SIP.
How much does a VoIP phone system cost?
The cost of a VoIP phone system is generally anywhere from $50 to $200 for a SIP phone. Additional factors such as the number of phones and licensing will also determine the cost of your VoIP phone system.
Ossza meg ezt a cikket
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.