A testreszabható ingyenes tudásbázis megkönnyíti ügynökei munkáját, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy segítsenek egymásnak. A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
A tudásbázis egy online önkiszolgáló adatbázis, amelyet bárki használhat, aki információt keres a vállalatáról vagy termékeiről. Ez a szoftver lehetővé teszi a fontos információk és adatok egyetlen helyen történő tárolását, megosztását és kezelését, ahol könnyen hozzáférhetők. Alapjában véve a tudásbázis eszközei értékes erőforrásokat, például időt és pénzt takaríthatnak meg, mivel lehetővé teszik, hogy támogatást nyújtson ügyfeleinek akkor is, ha ügynökei nincsenek online.
Hozzon létre egy helyet, ahol ügynökei megoszthatják tudásukat és ahol vásárlói megoldhatják problémáikat.
Hozzon létre részletes tudásbázis-cikkeket, hogy gyors segítséget nyújthasson ügyfeleinek.
Azzal, hogy felépíti a tudásbázisát, biztosítani tudja ügyfelei számára a fontos információkhoz való hozzáférést 24/7/365.
Azáltal, hogy létrehozza a saját tudásbázisát, lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy saját maguk találjanak megoldást és ügynökei fókuszálhatnak a kritikusabb esetekre.
Hozzon létre egy helyet, ahol ügynökei megoszthatják tudásukat és ahol az ügyfelek megoldhatják a problémáikat.
A LiveAgent tudásbázis-eszköze lehetővé teszi, hogy előre meghatározott tudásbázis-tervek közül válogasson. Annak ellenére, hogy nem kínálunk egyedi témát, a dizájn szín tekintetében állítható, és a HTML fejlécével/láblécével testreszabható. A dizájn kiválasztása után elkezdheti feltölteni tudásbázisát releváns tartalommal mind az ügyfelek, mind az egész csapata számára.
A magyar LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chat-et, a jegykezelést és az automatizáció lehetőséget nyújt, hogy kivételes támogatást nyújtson ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
A magyar LiveAgent ingyenes terve egy kiváló megoldás kezdő vállalkozások számára. Azonban a fizetős tervek különböző lehetőségek skáláját ajánlják, mellyel a munkafolyamat könnyebbé válhat és több lehetőséget kínál az ügyfélszolgálat nyújtásával kapcsolatban.
Ingyenes
7 napos ügyfélszolgálati jegyelőzmények Limitált integrációk Nincsenek közösségi fiókok Hiányzó funkciók
15 € / hó-tól
Nincsenek korlátozások Rengeteg hasznos funkció Közösségi média fiókók Teljes levelezési előzmény és még sok más…
Tudta, hogy az ügyfelek többsége szeret önállóan keresni megoldásokat, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal? A tudásbázis kiépítésével értékes információkkal szolgálhat számukra, és megtakaríthatja az ügyfélszolgálati csapat idejét, amelyet az ismétlődő kérdések kezelésére fordítanának. Ingyenes tudásbázis-szoftverrel inkább a kritikus kérdésekre koncentrálhatnak.
A LiveAgent nyílt forráskódú tudásbázis-szoftvere lehetővé teszi a vállalat számára, hogy tudásbázis-tartalmat hozzon létre ügynökeinek és ügyfeleinek. A belső tudásmenedzsment eszköz egyetlen forrás lehet, amely tárolja a vállalati információkat. A LiveAgent online tudásbázis-szoftvere rendelkezik egy keresőmotor-kóddal, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy keresőmezőn keresztül megkereshessék a szükséges információkat. Összességében egy magán tudásbázis javítja az alkalmazottak munkafolyamatát, ami mind az ügynököket, mind az ügyfeleket boldoggá teszi.
A tudás eljuttatása az ügyfelekhez egyszerű! Hozzon létre konkrét kategóriákat, és könnyebben navigálhat a tudásbázisában. Ezután csak töltse ki hasznos tartalmakkal ezeket a kategóriákat a cikkek beépített WYSIWYG szerkesztőjével. Testreszabhatja és stilizálhatja tartalmát fejlécekkel, különböző színekkel, stílusokkal és képekkel.
A LiveAgent tudásbázis-megoldása hatékony eszköz, amely fájlok csatolását teszi lehetővé cikkekhez. Ez az önkiszolgáló lehetőség csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az általános ügyfélkommunikációt, mivel az ügyfelek önállóan hozzáférhetnek az információkhoz.
Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és derítse ki, hogyan segítheti a magyar LiveAgent az ügyfélszolgálatot és növelheti üzleti partnereinek boldogságát.
Az ügyfelek 70%-a inkább maga keresi meg a válaszokat a kérdéseire, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent lehetővé teszi a tudásbázis egyszerű felállítását néhány kattintással. Kategóriákat, cikkeket hozhat létre és adaptálhat a vállalata kialakításához anélkül, hogy egyetlen kódsort is beírna.
Offline segítséget biztosít Megbízható ügyfélszolgálat és gondoskodás Belső tudásbázis cégen belül
Elérhető 24/7/365 Ügyfelek választ kaphatnak saját maguk által Leggyorsabb ügyfélszolgálat
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team