Fedezze fel, milyen könnyű professzionális tudásbázisokat létrehozni.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Knowledge base software by LiveAgent

Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?

A testreszabható ingyenes tudásbázis megkönnyíti ügynökei munkáját, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy segítsenek egymásnak.

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Mi az az ingyenes tudásbázis szoftver?

A tudásbázis egy online önkiszolgáló adatbázis, amelyet bárki használhat, aki információt keres a vállalatáról vagy termékeiről. Ez a szoftver lehetővé teszi a fontos információk és adatok egyetlen helyen történő tárolását, megosztását és kezelését, ahol könnyen hozzáférhetők. Alapjában véve a tudásbázis eszközei értékes erőforrásokat, például időt és pénzt takaríthatnak meg, mivel lehetővé teszik, hogy támogatást nyújtson ügyfeleinek akkor is, ha ügynökei nincsenek online.

Miért az ingyenes tudásbázis szoftver?

Hozzon létre egy helyet, ahol ügynökei megoszthatják tudásukat és ahol vásárlói megoldhatják problémáikat.

Boldogabb ügyfelek

Hozzon létre részletes tudásbázis-cikkeket, hogy gyors segítséget nyújthasson ügyfeleinek.

24/7 támogatás

Azzal, hogy felépíti a tudásbázisát, biztosítani tudja ügyfelei számára a fontos információkhoz való hozzáférést 24/7/365.

Csökkentse a jegyterhelést

Azáltal, hogy létrehozza a saját tudásbázisát, lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy saját maguk találjanak megoldást és ügynökei fókuszálhatnak a kritikusabb esetekre.

4 lépés az ingyenes tudásbázis létrehozásához

Hozzon létre egy helyet, ahol ügynökei megoszthatják tudásukat és ahol az ügyfelek megoldhatják a problémáikat.

Válasszon 3 előre definiált terv közül

A LiveAgent tudásbázis-eszköze lehetővé teszi, hogy előre meghatározott tudásbázis-tervek közül válogasson. Annak ellenére, hogy nem kínálunk egyedi témát, a dizájn szín tekintetében állítható, és a HTML fejlécével/láblécével testreszabható. A dizájn kiválasztása után elkezdheti feltölteni tudásbázisát releváns tartalommal mind az ügyfelek, mind az egész csapata számára.

Peter Komornik

A magyar LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chat-et, a jegykezelést és az automatizáció lehetőséget nyújt, hogy kivételes támogatást nyújtson ügyfeleinknek.

black Slido logo

Korrekt és ingyenes tudásbázis szoftver

A magyar LiveAgent ingyenes terve egy kiváló megoldás kezdő vállalkozások számára. Azonban a fizetős tervek különböző lehetőségek skáláját ajánlják, mellyel a munkafolyamat könnyebbé válhat és több lehetőséget kínál az ügyfélszolgálat nyújtásával kapcsolatban.

Free help desk software migration icon

Ingyenes fiók

Ingyenes

7 napos ügyfélszolgálati jegyelőzmények

Limitált integrációk

Nincsenek közösségi fiókok

Hiányzó funkciók

Free Live Chat-icon

Fizetős fiók

15 € / hó-tól

Nincsenek korlátozások

Rengeteg hasznos funkció

Közösségi média fiókók

Teljes levelezési előzmény

és még sok más…

book lover - illustration

Ingyenes ügyfélszolgálat

Tudta, hogy az ügyfelek többsége szeret önállóan keresni megoldásokat, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal? A tudásbázis kiépítésével értékes információkkal szolgálhat számukra, és megtakaríthatja az ügyfélszolgálati csapat idejét, amelyet az ismétlődő kérdések kezelésére fordítanának. Ingyenes tudásbázis-szoftverrel inkább a kritikus kérdésekre koncentrálhatnak.

Belső tudásbázis

A LiveAgent nyílt forráskódú tudásbázis-szoftvere lehetővé teszi a vállalat számára, hogy tudásbázis-tartalmat hozzon létre ügynökeinek és ügyfeleinek. A belső tudásmenedzsment eszköz egyetlen forrás lehet, amely tárolja a vállalati információkat.

A LiveAgent online tudásbázis-szoftvere rendelkezik egy keresőmotor-kóddal, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy keresőmezőn keresztül megkereshessék a szükséges információkat. Összességében egy magán tudásbázis javítja az alkalmazottak munkafolyamatát, ami mind az ügynököket, mind az ügyfeleket boldoggá teszi.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktikus WYSIWYG szerkesztő

A tudás eljuttatása az ügyfelekhez egyszerű! Hozzon létre konkrét kategóriákat, és könnyebben navigálhat a tudásbázisában. Ezután csak töltse ki hasznos tartalmakkal ezeket a kategóriákat a cikkek beépített WYSIWYG szerkesztőjével. Testreszabhatja és stilizálhatja tartalmát fejlécekkel, különböző színekkel, stílusokkal és képekkel.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Fájlmellékletek hozzáadása a cikkekhez

A LiveAgent tudásbázis-megoldása hatékony eszköz, amely fájlok csatolását teszi lehetővé cikkekhez. Ez az önkiszolgáló lehetőség csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az általános ügyfélkommunikációt, mivel az ügyfelek önállóan hozzáférhetnek az információkhoz.

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és derítse ki, hogyan segítheti a magyar LiveAgent az ügyfélszolgálatot és növelheti üzleti partnereinek boldogságát.

Miért a tudásbázis szoftver?

Az ügyfelek 70%-a inkább maga keresi meg a válaszokat a kérdéseire, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent lehetővé teszi a tudásbázis egyszerű felállítását néhány kattintással. Kategóriákat, cikkeket hozhat létre és adaptálhat a vállalata kialakításához anélkül, hogy egyetlen kódsort is beírna.

Business bag - icon

Üzleti előnyök

Offline segítséget biztosít

Megbízható ügyfélszolgálat és gondoskodás

Belső tudásbázis cégen belül

Handshake icon

Ügyfél előnyei

Elérhető 24/7/365

Ügyfelek választ kaphatnak saját maguk által

Leggyorsabb ügyfélszolgálat

Kapcsolódó cikkek ehhezIngyenes tudásbázis szoftver
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x