A testreszabható ingyenes tudásbázis megkönnyíti ügynökei munkáját, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy segítsenek egymásnak.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
Élvezze az örök érvényű ingyenes fiókot!
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A tudásbázis egy online önkiszolgáló adatbázis, amelyet bárki használhat, aki információt keres a vállalatáról vagy termékeiről. Ez a szoftver lehetővé teszi a fontos információk és adatok egyetlen helyen történő tárolását, megosztását és kezelését, ahol könnyen hozzáférhetők. Alapjában véve a tudásbázis eszközei értékes erőforrásokat, például időt és pénzt takaríthatnak meg, mivel lehetővé teszik, hogy támogatást nyújtson ügyfeleinek akkor is, ha ügynökei nincsenek online.
Hozzon létre egy helyet, ahol ügynökei megoszthatják tudásukat és ahol vásárlói megoldhatják problémáikat.
Hozzon létre részletes tudásbázis-cikkeket, hogy gyors segítséget nyújthasson ügyfeleinek.
Azzal, hogy felépíti a tudásbázisát, biztosítani tudja ügyfelei számára a fontos információkhoz való hozzáférést 24/7/365.
Azáltal, hogy létrehozza a saját tudásbázisát, lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy saját maguk találjanak megoldást és ügynökei fókuszálhatnak a kritikusabb esetekre.
Hozzon létre egy helyet, ahol ügynökei megoszthatják tudásukat és ahol az ügyfelek megoldhatják a problémáikat.
A LiveAgent tudásbázis-eszköze lehetővé teszi, hogy előre meghatározott tudásbázis-tervek közül válogasson. Annak ellenére, hogy nem kínálunk egyedi témát, a dizájn szín tekintetében állítható, és a HTML fejlécével/láblécével testreszabható. A dizájn kiválasztása után elkezdheti feltölteni tudásbázisát releváns tartalommal mind az ügyfelek, mind az egész csapata számára.
A magyar LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chat-et, a jegykezelést és az automatizáció lehetőséget nyújt, hogy kivételes támogatást nyújtson ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
A magyar LiveAgent ingyenes terve egy kiváló megoldás kezdő vállalkozások számára. Azonban a fizetős tervek különböző lehetőségek skáláját ajánlják, mellyel a munkafolyamat könnyebbé válhat és több lehetőséget kínál az ügyfélszolgálat nyújtásával kapcsolatban.
Ingyenes
7 napos ügyfélszolgálati jegyelőzmények
Limitált integrációk
Nincsenek közösségi fiókok
Hiányzó funkciók
15 € / hó-tól
Nincsenek korlátozások
Rengeteg hasznos funkció
Közösségi média fiókók
Teljes levelezési előzmény
és még sok más…
Tudta, hogy az ügyfelek többsége szeret önállóan keresni megoldásokat, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal? A tudásbázis kiépítésével értékes információkkal szolgálhat számukra, és megtakaríthatja az ügyfélszolgálati csapat idejét, amelyet az ismétlődő kérdések kezelésére fordítanának. Ingyenes tudásbázis-szoftverrel inkább a kritikus kérdésekre koncentrálhatnak.
A LiveAgent nyílt forráskódú tudásbázis-szoftvere lehetővé teszi a vállalat számára, hogy tudásbázis-tartalmat hozzon létre ügynökeinek és ügyfeleinek. A belső tudásmenedzsment eszköz egyetlen forrás lehet, amely tárolja a vállalati információkat.
A LiveAgent online tudásbázis-szoftvere rendelkezik egy keresőmotor-kóddal, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy keresőmezőn keresztül megkereshessék a szükséges információkat. Összességében egy magán tudásbázis javítja az alkalmazottak munkafolyamatát, ami mind az ügynököket, mind az ügyfeleket boldoggá teszi.
A tudás eljuttatása az ügyfelekhez egyszerű! Hozzon létre konkrét kategóriákat, és könnyebben navigálhat a tudásbázisában. Ezután csak töltse ki hasznos tartalmakkal ezeket a kategóriákat a cikkek beépített WYSIWYG szerkesztőjével. Testreszabhatja és stilizálhatja tartalmát fejlécekkel, különböző színekkel, stílusokkal és képekkel.
A LiveAgent tudásbázis-megoldása hatékony eszköz, amely fájlok csatolását teszi lehetővé cikkekhez. Ez az önkiszolgáló lehetőség csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az általános ügyfélkommunikációt, mivel az ügyfelek önállóan hozzáférhetnek az információkhoz.
Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és derítse ki, hogyan segítheti a magyar LiveAgent az ügyfélszolgálatot és növelheti üzleti partnereinek boldogságát.
Az ügyfelek 70%-a inkább maga keresi meg a válaszokat a kérdéseire, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent lehetővé teszi a tudásbázis egyszerű felállítását néhány kattintással. Kategóriákat, cikkeket hozhat létre és adaptálhat a vállalata kialakításához anélkül, hogy egyetlen kódsort is beírna.
Offline segítséget biztosít
Megbízható ügyfélszolgálat és gondoskodás
Belső tudásbázis cégen belül
Elérhető 24/7/365
Ügyfelek választ kaphatnak saját maguk által
Leggyorsabb ügyfélszolgálat
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Az önkiszolgálás preferált ügyfélszolgálati lehetőség lett. Az ügyfelek egyedül akarják megtalálni a válaszokat, nem pedig arra várni, hogy elérjék az ügyfélszolgálatot. Ennek az opciónak az elmulasztása költséges döntés lehet. A kiváló tudásbázis szoftver előnyt jelenthet vállalkozásának a versenytársakkal szemben, javíthatja az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek tapasztalatát, és végül növelheti az értékesítést.
A tudáskezelő szoftver általában egy komplex ügyfélszolgálati megoldás része. Miután bejelentkezett az ügyfélszolgálatába, elkezdheti az olyan tartalom létrehozását, amelyet az ügyfelek vagy alkalmazottak keresnek. A felhasználói számára a tudásbázis elérhető, amikor az Ön webhelyén tartózkodnak. Így egyes technikai kérdéseket önállóan is megoldhatnak, ha megtekintik a fórumot, vagy követnek egy Tudásbázis cikket.
Igen, a LiveAgent minden előfizetéshez vagy ingyenes fiókhoz ingyenes ügyfélportált kínál. Mindegyikben egy tudásbázis található ingyen - nincs díjcsomag. Ha azonban több tudásbázist szeretne birtokolni különböző márkákhoz, akkor azért külön kell fizetnie.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk