Ingyenes próba

Címkék

A címkék egyszerűen szavak vagy kifejezések, amelyekkel további konnotációt adhat a Jegyekhez. A címkék korlátlan mennyiségű rugalmasságot biztosítanak a támogatási munkafolyamat kezeléséhez és testreszabásához.

Példa

Érdemes minden olyan keresletet megcímkézni, amely valójában értékesítési lekérdezés, például „értékesítés” vagy „előértékesítés” címkével.

Íme néhány lehetőség a címkék használatára:

  • Adjon címkéket a Jegyekhez manuálisan vagy automatikusan, és használja ezeket a címkéket egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
  • Böngésszen a jegyek között címkék szerint.
  • Használjon címkéket üzleti szabályaihoz (SzabályokSLA SzabályokIdő Szabályok) egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
  • Nézetek és jelentések létrehozása címkék szerint.

Jegyzet:

Több címkét hozzáadhat egy jegyhez.

A lehetséges módosítások listája:

Címke létrehozásakor tetszés szerint módosíthatja.

  • Név
  • Szöveg szín
  • Háttérszín
Címkék módosítása-lehetőség-LiveAgent
Címkék módosítása

Címkék hozzáadása a jegyekhez

Érdemes az összes olyan jegyet megjelölni, amely valójában értékesítési lekérdezés, olyan címkével, mint az „értékesítés” vagy „előértékesítés”.

Jegyek szűrése címkék szerint

Érdemes az összes olyan jegyet szűrni, amelyek sürgősek, és az értékesítés előtti lekérdezéseket olyan címkével kell ellátni, mint például „sürgős” vagy „elővételes”.

CímkékSzűrés címkék szerint

Címke jelentés

A LiveAgent jelentést ad a hozzáadott címkékről az összes jegyhez egy adott időtartamra. Az egyes bejegyzések időtartomány, Osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. A címke jelentés CSV fájlba exportálható.

CímkékCímke jelentés

A címke jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:

Címke jelentés megjelenítési beállításai (oszlopok):

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átl. idő
  • Megnyitott válasz átl. idő
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chatek
  • A chat fogadásának átl. ideje
  • A chat átl. ideje
  • Rangsorolás nélküli
  • Rangsorolás nélküli %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Visszaesések
  • Visszaesések %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chatek
  • Befejezett chatek
  • Megjegyzések
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

Tag-jelentések használata az API-val

A LiveAgent REST API segítségével lehívhatja az értékeket a Címke jelentésekből.

Tudásbázis-források

További részletek

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót