Ingyenes próba

Címkék

Mik azok a címkék?

A címkék címkeként határozhatók meg, amelyek a help desk jegyekhez vannak csatolva. Elsősorban a jegyek szervezésére és kategorizálására szolgálnak, de egy pillantásra előnézetet is kínálhatnak a jegy tartalmáról. Általában a címkéket a help desk szoftver egyik legfontosabb jellemzőjének tekintik, mivel gyors és egyszerű módon segíthetnek megkülönböztetni a különböző ügyfélszegmenseket és a támogatási témákat.

Univerzális postafiók jegykezelő címkéi

Példák a címkékre

Példa #1

Beállíthat egy automatizálási szabályt, amely automatikusan hozzárendeli az „eladás” vagy az „eladás előtti” címkét minden olyan jegyhez, amely tartalmazza a „számlázás” vagy „árképzés” szavakat.

Példa #2

Minden Twitter-jegyhez hozzárendelhet egy Twitter címkét, hogy könnyebben megtalálja az ügyfélszolgálaton belül. Alternatív megoldásként létrehozhat egy „sürgős” címkét is, amely segít kiszűrni a sürgős jegyeket a Twitterről.

Szűrő létrehozása

Példa #3

A rendszer automatikusan kijelölhet egy dedikált osztály címkét, például „marketing” vagy „informatikai támogatás”, azon osztály alapján, amelyhez a jegyet rendelték. A címkék ilyen módon történő hozzárendelése egyértelműen megmutatja, ki felelős az egyes jegyek megoldásáért.

Hogyan használhat címkéket?

LiveAgent felhasználóként a következőket teheti:

  • Adjon hozzá címkéket manuálisan vagy automatikusan, és használja őket egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
  • A jegyek szűrése címkék szerint.
  • Rendezze a help desk jegyeit.
  • Használjon címkéket az automatizálási szabályokban (Szabályok, SLA Szabályok, Időszabályok).
  • Hozzon létre címke jelentéseket, hogy jobban megismerje az ügynökök által napi szinten megoldott problémákat.
  • Adjon hozzá több címkét egy jegyhez.
Címke-hozzáadása-LiveAgent
Címke hozzáadása

Hogyan profitálhat a címkék használatából?

A címkék szervezettséget és egyértelműséget hozhatnak az ügyfélszolgálathoz. A szervezett ügyfélszolgálat sok szempontból előnyt jelenthet Önnek, elsősorban az ügynökök hatékonyságának javításával, amely javítja a válaszidőket, az ügyfélszolgálat minőségét, az ügyfelek elégedettségét, végül az értékesítést és az MRR-t (havi visszatérő bevétel).

Javuló ügynöki hatékonyság és termelékenység

Címkék hozzáadása a jegyekhez biztosítja, hogy ügynökei gyorsan megtalálják őket. Ez javítja az ügynökök hatékonyságát és termelékenységét és lehetővé teszi számukra, hogy a jegyek megoldására összpontosítsanak ahelyett, hogy időt pazarolnának a keresésre.

Címkék-áttekintése-LiveAgent
Címkék áttekintése

Javított válaszidők és ügyfélszolgálat

Minél kevesebb időt töltenek az ügynökök annak kitalálásával, hogy mely jegyeket oldják meg és hol találják meg, annál gyorsabban tudnak válaszolni a függőben lévő jegyekre. Ez természetesen javítja a válaszidőket és az ügyfélszolgálat minőségét, ami hatással van az ügyfelek elégedettségére és megtartására.

Javuló az ügyfelek elégedettsége, megtartása és értékesítése

Minél jobb szolgáltatást nyújt, annál boldogabbak az ügyfelek. Ha Ön folyamatosan kivételes szolgáltatást nyújt, akkor nincs okuk megtorpanni. Folyamatosan visszatérnek, és hűséges ügyfelekké válnak az Ön vállalkozásához. Ez pedig javítani fogja az eladásokat és az MRR-t, mivel az élethosszig tartó ügyfélérték növekszik az ügyfélhűség mellett.

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Start free 14-day trial

Címkék létrehozása a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikon a navigációs sávon)
  3. Kattintson az Automatizálásra.
  4. Kattintson a Címkék elemre.
  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
  6. Nevezze el a címkét.
  7. Válassza ki a szöveg és a háttér színét.
  8. Válassza ki, hogy a címke nyilvános vagy privát legyen-e.
  9. Kattintson a Létrehozás gombra.
  10. Kattintson a Jegyek elemre a bal oldali navigációs sávon.
  11. Válasszon ki egy jegyet.
  12. Kattintson a címke beszúrása gombra.
  13. Válassza ki a hozzáadni kívánt címkét.
  14. A címke eltávolításához egyszerűen kattintson a címke jobb felső sarkában lévő kis X-re.
Címkék

Hogyan hozhatunk létre olyan automatizálási szabályt, amely automatikusan hozzáadja a címkéket a jegyekhez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikon a navigációs sávon)
  3. Kattintson az Automatizálásra.
  4. Kattintson a Szabályokra.
  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
  6. Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet.
  7. Nevezze el a szabályát.
  8. Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabály működését.
  9. Válassza az alkalmazás a jegy létrehozásakor lehetőséget
  10. Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre.
  11. Válassza az Ha jegyforrás Instagram, Twitter és Facebook.
  12. Válassza a művelet vágrehajtása címke hozzáadását.
  13. Válassza ki a közösségi média címkét.
  14. Kattintson a Mentésre.

Címke jelentések készítése

Ha betekintést szeretne kapni abba, hogy ügynökei milyen típusú jegyekre fordítják a legtöbb időt, akkor alaposabban megnézheti a címke jelentések szolgáltatásunkat.

Létrehozhat címke jelentéseket nap, hét, hónap, év vagy egy adott időtartomány szerint. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Az összes címkés jelentés exportálható CSV fájlba, hogy megkönnyítse a felső vezetéssel való megosztást.

Milyen típusú címke jelentéseket hozhat létre a LiveAgentben?

Többféle formátumban hozhat létre címk jelentéseket, beleértve:

  • Területi diagramok
  • Vonal grafikonok
  • Oszlopdiagramok
  • Kördiagramok

Címke jelentés megjelenítési beállításai (oszlopok):

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átl. idő
  • Megnyitott válasz átl. idő
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chatek
  • A chat fogadásának átl. ideje
  • A chat átl. ideje
  • Rangsorolás nélküli
  • Rangsorolás nélküli %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Visszaesések
  • Visszaesések %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chatek
  • Befejezett chatek
  • Megjegyzések
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

Címke jelentések használata az API-val

Az alábbi linken többet megtudhat a LiveAgent REST API-ról és a címke jelentések hívási értékeiről.

API

Címke testreszabása

Címke létrehozásakor módosíthatja:

  • Név
  • Szöveg színe
  • Háttér színe
Címkék

Ezek a módosítások bármikor elvégezhetők, így ha szerkeszteni szeretné a címke nevét vagy színét, megteheti.

Címkék

A címkék módosítása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerekű ikon a navigációs sávon).
  3. Kattintson az Automatizálás elemre
  4. Kattintson a Címkék elemre.
  5. Válasszon ki egy címkét, majd kattintson a Szerkesztés gombra.
  6. Változtassa meg a háttér színét, nevét vagy szövegét tetszése szerint.
  7. Kattintson a Mentés gombra.
Címkék

Tudásbázis erőforrások

Ha többet szeretne megtudni a címkékről, olvassa el tudásbázisainkat és útmutatóinkat.

https://youtu.be/OE-1MeT_Iro

Készen áll egyéni címkék létrehozására?

Mától kezdve szervezze meg ügyfélszolgálatát egyedi címkékkel. Könnyítse meg a munkáját azzal, hogy ránk bízza a nehéz terheket, így összpontosíthat ügyfeleinek kiszolgálására. Automatizált címke kiosztásokkal ez egyszerű. Próbálja ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat. Nincs szükség bankkártyára hozzá. Kötelezettségek nélkül.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a címkék?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A címkéket címkékként definiálhatjuk, amelyek a help desk jegyekhez vannak csatolva. Elsősorban a jegyek szervezésére és kategorizálására szolgálnak, de egy pillantásra előnézetet is kínálhatnak a jegy tartalmáról.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontosak a címkék?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Általában a címkéket a help desk/jegyrendszer szoftverek egyik legfontosabb jellemzőjének tekintik, mivel ezek segítségével gyorsan és egyszerűen meg tudják különböztetni a különböző ügyfélszegmenseket és a támogatási témákat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan profitálhat a címkék használatából?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A címkék szervezettséget és egyértelműséget hozhatnak az ügyfélszolgálathoz. A szervezett ügyfélszolgálat sok szempontból előnyöket jelenthet Önnek, elsősorban az ügynökök hatékonyságának javításával, amely javítja a válaszidőket, az ügyfélszolgálat minőségét, az ügyfelek elégedettségét, végül az értékesítést és az MRR-t (havi visszatérő bevétel).” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót