Mi az a nyitott jegy?
Amikor ön bejelent egy panaszt egy ügyfélszolgálaton, azt jeggyé alakítják, ez a nyitott jegy. A nyitott jegy azt jelenti, hogy van egy ügyfél által bejelentett probléma, ami még nincs megoldva.
Expert note
A nyitott jegy azt jelenti, hogy van egy probléma bejelentve, ami még nincs megoldva az ügyintéző által. Növeli az elégedettséget, ha hatékonyan és gyorsan kezelik.

LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót és integrációt kínál. A cég támogatási portálja segítséget nyújt az adatmigrációhoz és a rendszer állapotának nyomon követéséhez. LiveAgent-démon és ingyenes próba is elérhető. Válalatunk díjakat és tanusítványokat nyert, és partnerprogramunk is van. A blogon, szójegyzékben és akadémián keresztül több információt is kaphatunk a LiveAgent-ról. Végül a cég elérhető az általános értékesítési kapcsolattartóink és a feliratkozásokon keresztül is. A Quality Unit, LLC a LiveAgent tulajdonosa, és fenntartja a jogokat.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszerekkel, bejövő call center szoftverrel, panaszkezelési rendszerrel és ügyfélportál szoftverrel rendelkezik. A felhasználók könnyen kommunikálhatnak az ügyfelekkel és követhetik az állapotváltozásokat. A cég olyan díjakat nyert, mint a "Legjobb ügyfélszolgálati szoftver" és a "Legjobb szolgáltatás alapú CRM", és partnerprogramot is kínál. A LiveAgentet egyszerűen lehet feltelepíteni, és könnyű hozzáférni a fiókhoz.