Az ügyfélszolgálati vezető az a személy, aki felelős az ügyfélszolgálatért. Ennek a személynek számos feladata van, például stratégiák, feladatok, szolgáltatási irányelvek és szabványok meghatározása, az ügyfélszolgálati személyzet vezetése és motiválása.
Az ügyfélszolgálati vezetőnek ki kell képezniük az ügyfelek képviselőit, hogy a legjobb támogatást nyújtsák, hűséges ügyfélkapcsolatokat építsenek ki, és nagy ismeretekkel rendelkezzenek a termékekről és szolgáltatásokról. Elemezniük kell az adatokat, jelentéseket kell készíteniük, és vannak pénzügyi felelősségeik is. Tehát az ügyfélszolgálati vezetőnek türelmesnek, informatikai szakembernek, barátságosnak kell lennie, képesnek kell lennie nyomás alatt dolgozni.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..