Ügyfélszolgálati vezető

Ki az Ügyfélszolgálati vezető?

Az ügyfélszolgálati vezető az a személy, aki felelős az ügyfélszolgálatért. Ennek a személynek számos feladata van, például stratégiák, feladatok, szolgáltatási irányelvek és szabványok meghatározása, az ügyfélszolgálati személyzet vezetése és motiválása.

Az ügyfélszolgálati vezetőnek ki kell képezniük az ügyfelek képviselőit, hogy a legjobb támogatást nyújtsák, hűséges ügyfélkapcsolatokat építsenek ki, és nagy ismeretekkel rendelkezzenek a termékekről és szolgáltatásokról. Elemezniük kell az adatokat, jelentéseket kell készíteniük, és vannak pénzügyi felelősségeik is. Tehát az ügyfélszolgálati vezetőnek türelmesnek, informatikai szakembernek, barátságosnak kell lennie, képesnek kell lennie nyomás alatt dolgozni.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.