A bejövő call center szoftverek használata jelentősen növelheti az ügyfélkommunikáció hatékonyságát a B2B és B2C iparágakban. A LiveAgent egy többcsatornás kommunikációs platform, amely bejövő híváskezelést, automatikus visszahívást, IVR rendszert, hívásrögzítést és videó chat-et kínál, hogy javítsa az ügyfélszolgálati csapatok teljesítményét.
Az első számú bejövő call center
Vágjon bele | 14 nap ingyenesen
Tekintse meg működés közben
A digitális csatornák gyors növekedése ellenére a telefonos támogatás továbbra is az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs eszköz, mind a B2B, mind a B2C iparágban. Valójában a kutatások azt mutatják, hogy a fogyasztók 39%-a inkább a telefonos támogatást részesíti előnyben más kommunikációs csatornákkal szemben.
A magyar LiveAgent segítségével virtuális call centert hozhat létre közvetlenül a ügyfélszolgálatnál, és fogadhat hívásokat vezetékes telefonjáról vagy weboldaláról. Könnyen kezelheti a bejövő ügyfélkommunikációt, javíthatja ügyfélszolgálati csapatának teljesítményét és több bejövő értékesítést generálhat.
A bejövő call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfelek nagy mennyiségű telefonhívását. A szoftver IVR (Interactive Voice Response) technológiával és intelligens hívásirányító rendszerekkel működik, amelyek csökkentik a hívás megszakadását és a hívásvárakozási időt, miközben biztosítják, hogy a hívók mindig a legmegfelelőbb ügynökökhöz kapcsolódjanak.
Tudjon meg többet
Ha professzionális szoftvert használ a bejövő call centeréhez, újragondolhatja, hogy vállalkozása hogyan kezeli a bejövő ügyfél kommunikációt.
Legyen szó az ügyfélkérések időben történő megválaszolásáról vagy az akció lezárásáról, ügynökei csak akkor érhetnek el pozitív eredményt, ha az általuk használt call center szoftver számos hasznos funkcióval látja el őket.
Az integrált IVR segítségével egyszerűsítheti a kommunikációt, miközben a hívások a megfelelő részlegekre vagy ügynökökre irányulnak, csökkentve a várakozási időt és növelve az ügyfelek elégedettségét.
Azonnali hozzáféréssel a hívó fél részletes adataihoz az ügynökök feljebb tudnak értékesíteni és eladhatják a releváns termékeket vagy szolgáltatásokat a meglévő ügyfeleknek és további értékesítéseket érhetnek el.
Legyen szó az ügyfélkérések időben történő megválaszolásáról vagy az akció lezárásáról, ügynökei csak akkor érhetnek el pozitív eredményt, ha az általuk használt call center szoftver számos hasznos funkcióval látja el őket.
A LiveAgent problémamentes integrációt kínál a nemzeti, regionális és globális VoIP-partnerek legalább 99% -ával – válassza ki a VoIP szolgáltatót, csatlakoztasson korlátlan számú SIP csomagot és helyi számokat. Engedélyezheti a PC-ről a PC-re irányuló hívásokat és lehetővé teheti az ügyfelek számára, hogy egy kattintással közvetlenül a weboldalán keresztül hívják.
A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében a LiveAgent call center szoftvere automatikusan prioritások szerint irányítja a hívásokat, vagy véletlenszerűen hozzárendeli őket. Prioritási hozzárendeléssel a hívásokat egy szabad ügynökhöz irányítják, a legmagasabb prioritással és a leghosszabb idővel az utolsó hívásuk óta, míg a véletlenszerű hozzárendelés elosztja a hívásokat a jelenleg elérhető ügynökök között.
Az átfogó interaktív hangválasz (IVR) tervező eszközzel akár a legbonyolultabb és személyre szabott IVR fákat is létrehozhatja, automatizálhatja és felgyorsíthatja hangalapú támogatását, erőforrásokat takaríthat meg, és ügyelhet arra, hogy az ügyfélhívásokat mindig a legmegfelelőbb részlegekhez vagy ügynökökhöz irányítsák.
Élvezze a korlátlan hívásrögzítést további hívásrögzítő szoftver használata nélkül és minden bejövő ügyfélhívást és hangpostaüzenetet biztonságosan tárolhat a LiveAgent-fiókjában jogi, képzési vagy támogatási célokra. Játsszon le, töltsön le vagy térjen vissza a rögzített hívásokhoz, amikor csak szüksége van rájuk, hogy jobban szolgálhassa ügyfeleit.
Helyezzen el egy Video Chat gombot bárhová a weboldalán, és az ügyfelek hívhatják a számítógépükről a személyre szabottabb kommunikáció érdekében. A LiveAgent videohívása teljesen böngészőalapú, így nincs szükség külső, harmadik féltől származó alkalmazások telepítésére. A videohívásokat biztonságosan jegyként tárolják.
Teljes körű képet kaphat arról, hogy a bejövő call centere hogyan teljesít, részletes jelentések készítésével. Készítsen különféle jelentéseket, és kövesse nyomon az összes fontos call center mutatót és KPI-t, beleértve az ügynökök termelékenységét és az ügynökök rangsorolását is, hogy azonosítsa a legjobban teljesítő ügynököket és azokat, akiknek további képzésre lehet szüksége.
A LiveAgent felhőalapú call centere rengeteg olyan funkcióval rendelkezik, amelyek segíthetnek az ügynököknek, hogy több értékesítési lehetőséget teremtsenek, miközben kapcsolatba lépnek az ügyfelekkel és folyamatos ügyfélszolgálatot nyújtanak.
Függetlenül az alkalmazott támogatási csatornától, az összes ügyféllel folytatott kommunikáció kényelmesen tárolható ugyanazon hibrid jegyben, ugyanazon jegyazonosító alatt, minden fontos részlettel együtt, amelyre szüksége van az ügyféllel és ügyükkel kapcsolatban.
A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Adjon hozzá mezőket az egyes kapcsolatokhoz az ügyféladatok tárolásához, jegyzetek készítéséhez, a korábbi jegyelőzmények egyszerű eléréséhez – és rendelkezzen minden szükséges kontextussal, hogy személyre szabott támogatást nyújtson, valamint kihasználhassa az eladási és keresztértékesítési lehetőségeket.
A bejövő call center csak egy összetettebb mindencsatornás help desk megoldás szegmense. A magyar LiveAgent segítségével ügyfelei bárhonnan elérhetik Önt. Bármilyen csatornát is használnak – e-mailt, telefont, élő csevegést vagy közösségi médiát – ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről, egységes irányítópulton keresztül, és zökkenőmentes, mindencsatornás ügyfélélményt nyújtanak. A szoftver több, mint 180 funkcióval, és több, mint 40 integrációval és szinte végtelen testre szabási lehetőségekkel rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek.
Ha ingyenes bejövő call center szoftvert keres, akkor az eszköz valószínűleg korlátozott funkcionalitással rendelkezik. A megoldások keresése során figyeljen a legkritikusabb funkciókra, például az IVR-re, a hívásirányítási opciókra, a korlátlan hívásfelvételre, a jelentésekre stb. Az eszköznek könnyen telepíthetőnek kell lenniük és lehetővé kell tenniük az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy percek alatt, néhány egyszerű kattintással teljes körűen elérhessék a call center funkcióit.
Szerezzen hozzáférést egy felhőalapú call center szoftverhez, amely bejövő és kimenő képességekkel rendelkezik és percenkénti használatért nem számít fel külön díjat – közvetlenül a ügyfélszolgálat megoldásában. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva. Nincsenek hosszú távú szerződések, csak akkor kell fizetnie, ha valóban használja.
Alkalmas kisvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és még nagyvállalatokhoz is
$39
/hó
Próbálja ki
Adattudomány, benchmarking és jelentéskészítés, valamint reklám kampánymenedzsment és A/B tesztelés fontos szerepet játszanak a marketingautomatizálási platformokban. Az árakat tekintve, a Klaviyo csak használatonként számít fel díjat, míg a Freshdesk korlátlan számú ügynökkel ingyenesen használható. A Google Analytics könnyen elindítható és mindenekelőtt ingyenesen használható. Az Intercom egy üzleti üzenetküldő, amelyet a vállalatok a meglévő és potenciális ügyfelekkel való kommunikációra használnak. A Socialbakers a közösségi média marketing stratégiákhoz kínál megoldást, dicsérik az egyszerű használatért és az integrációkat. A Buffer egy közösségimédia-kezelési platform, amely a kisvállalkozások társadalmi elkötelezettségének javítását ígéri. A Nicereply egy ügyfél-elégedettségi felmérési eszköz, amely egyszerűen használható és integrálható a LiveAgenttel. A Trello egy listakészítő alkalmazás, amely segíthet a csapatoknak és az egyéneknek feladatok, projektek és emlékeztetők megszervezésében. Végül, a SurveyMonkey egyszerű testreszabást és megosztást, valamint robusztus hangulatelemzést kínál.
LiveAgent call center szoftver áttekintése
LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati alkalmazás, amely segíti az ügyfélkapcsolatokat, híváselosztást és ügyféljegyek áthelyezését. Az intézkedések és a hangok testreszabhatók, és az alkalmazás támogatja az emailt, közösségi médiát és telefonos kommunikációt. A LiveAgent árazási csomagokat kínál, beleértve az ingyenes verziót is, és lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást.
Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálatban fontos a köszönetnyilvánítás, ami segít az elégedettség és a lojalitás kialakításában. Az ügynökök lehetnek személyesebbek is, ha az ügyfelek nevén szólítják őket. Az elégedettség megerősítéséhez érdemes megkérdezni a vásárlót, hogy elégedett volt-e és mit lehetett volna jobban csinálni. Egy kérdőíves követő üzenet pedig hatékonyabb lehet, mint egyszerűen telefonon kérdezni.
Telus Ügyfélszolgálat Elérhetőségek
A Telus egy kanadai telekommunikációs társaság, amely telefont, internetet és televíziós szolgáltatásokat kínál a nyugat-kanadai régióban. Az ügyfélkapcsolatokhoz lehet élő chat-t, hívásközpontot, közösségi média támogatást, fórumot és önkiszolgáló kapcsolatot használni. Az E-mail SLA és az Élő csevegés SLA is rendelkezésre áll. Az Általános Szerződési Feltételekről, Adatvédelmi Irányelvekről, Biztonsági Politikáról és GDPR-ról is olvashat. A Tudásbázis és a Partnervállalkozások is elérhetők, de az E-mail támogatás nem. A segélyvonaluk 1-866-558-2273 telefonszámon elérhető.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team