A LiveAgent magyar támogatási jegykezelő rendszere az ügyfélszolgálat bővítéséhez és az omnichannel szolgáltatási élmény biztosításához kínál mindent. Egy irányítópultban kezeli az összes kommunikációs csatornát, lehetővé teszi az ügynökök hatékony együttműködését és az intelligens jegyelosztást. Az önkiszolgáló eszközökkel pedig a nap 24 órájában megoldhatók a problémák.
Az önkiszolgáló szoftverek egyre népszerűbbek a fogyasztók körében, ami miatt a piac várhatóan 2024-re eléri az 18,12 milliárd eurót. Az önkiszolgálás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kérdéseikre önállóan választ találjanak, ez pedig javítja az ügynöki termelékenységet és megnöveli a vásárlói elégedettséget. A LiveAgent a magyar piacon a legtöbbet értékelt és a legjobb ár-érték arányú önkiszolgáló szoftver. A LiveAgent önkiszolgáló szoftvere tartalmaz tudásbázisokat, GYIK oldalakat, gyűjtést és folyamatok követését, élő chatet valós időben, hang- és videóhívásokat, és összekapcsolja a közösségi hálózatokkal. A vállalkozások díjmentesen kipróbálhatják a szoftvert.
A panaszkezelő szoftverrel szembeni elvárások magukba foglalják többcsatornás megoldást, kategorizálást és prioritizálást, központosított irányítást, növekvő megoldási arányt, hatékony együttműködést, funkcionális és hasznos befektetést, valamint erősebb vállalati imázst. A LiveAgent megfelelő megoldást kínál az ügyfelek panaszainak kezelésére és a vállalat hosszú távú sikeréhez elengedhetetlen előnyöket biztosít.
Az ügynökök osztályok szerinti rendszere fontos az ügyfelek kérdéseinek hatékonyabb kezelése érdekében. Az ügyfélszolgálati csapatot különböző részlegekre kell szervezni, vezetővel, aki feladatokat delegál. Az ugyanazon osztályon belüli ügynökök képzettségi szintjük szerint szerveződnek, fontos az osztályok közti kommunikáció. A nyitvatartási idő meghatározása segíti az ügyfeleket abban, hogy tudják, mikor várhatnak választ, valamint csökkenti az éjszakai vagy hétvégi megkeresések számát. Ajánlott figyelmet fordítani az időzónákra és jól látható módon jelezni a nyitvatartási időt.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk