Bejövő call center szoftver közvetlenül a help desk-ben

A digitális csatornák gyors növekedése ellenére a telefonos támogatás továbbra is az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs eszköz, mind a B2B, mind a B2C iparágban. Valójában a kutatások azt mutatják, hogy a fogyasztók 39%-a inkább a telefonos támogatást részesíti előnyben más kommunikációs csatornákkal szemben.

A LiveAgent segítségével virtuális call centert hozhat létre közvetlenül a ügyfélszolgálatnál, és fogadhat hívásokat vezetékes telefonjáról vagy weboldaláról. Könnyen kezelheti a bejövő ügyfélkommunikációt, javíthatja ügyfélszolgálati csapatának teljesítményét és több bejövő értékesítést generálhat.

Mi az a bejövő call center szoftver?

A bejövő call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfelek nagy mennyiségű telefonhívását. A szoftver IVR (Interactive Voice Response) technológiával és intelligens hívásirányító rendszerekkel működik, amelyek csökkentik a hívás megszakadását és a hívásvárakozási időt, miközben biztosítják, hogy a hívók mindig a legmegfelelőbb ügynökökhöz kapcsolódjanak.

 

Miért használjak bejövő call center szoftvert?

Ha professzionális szoftvert használ a bejövő call centeréhez, újragondolhatja, hogy vállalkozása hogyan kezeli a bejövő ügyfél kommunikációt.

Kapcsolja a kedvenc VoIP szolgáltatóját és kapcsolatait

Következetes szolgáltatási tapasztalat

Legyen szó az ügyfélkérések időben történő megválaszolásáról vagy az akció lezárásáról, ügynökei csak akkor érhetnek el pozitív eredményt, ha az általuk használt call center szoftver számos hasznos funkcióval látja el őket.

Javítsa vásárlói boldogságát

Jobb ügyfél elégedettség

Az integrált IVR segítségével egyszerűsítheti a kommunikációt, miközben a hívások a megfelelő részlegekre vagy ügynökökre irányulnak, csökkentve a várakozási időt és növelve az ügyfelek elégedettségét.

élő chat növeli elégedettséget

Javított ügynöki tevékenység

Az automatizált hívásátirányítás lehetővé teszi az ügynökök üresjárati idejének hatékony kezelését, egyenlő elosztást hoz létre és biztosítja, hogy minden ügynök mindig elfoglalt legyen ügyfeleinek támogatásával.

élő chat növekedés eladás

Megnövekedett bejövő értékesítési mennyiség

Azonnali hozzáféréssel a hívó fél részletes adataihoz az ügynökök feljebb tudnak értékesíteni és eladhatják a releváns termékeket vagy szolgáltatásokat a meglévő ügyfeleknek és további értékesítéseket érhetnek el.

All-in-one call center szoftver a LiveAgent-től

Legyen szó az ügyfélkérések időben történő megválaszolásáról vagy az akció lezárásáról, ügynökei csak akkor érhetnek el pozitív eredményt, ha az általuk használt call center szoftver számos hasznos funkcióval látja el őket.

Zökkenőmentes hangintegráció

A LiveAgent problémamentes integrációt kínál a nemzeti, regionális és globális VoIP-partnerek legalább 99% -ával – válassza ki a VoIP szolgáltatót, csatlakoztasson korlátlan számú SIP csomagot és helyi számokat. Engedélyezheti a PC-ről a PC-re irányuló hívásokat és lehetővé teheti az ügyfelek számára, hogy egy kattintással közvetlenül a weboldalán keresztül hívják.

Bal kezében ceruzát tartó személy
Két eszközt tartó személy

Intelligens hívásirányítás

A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében a LiveAgent call center szoftvere automatikusan prioritások szerint irányítja a hívásokat, vagy véletlenszerűen hozzárendeli őket. Prioritási hozzárendeléssel a hívásokat egy szabad ügynökhöz irányítják, a legmagasabb prioritással és a leghosszabb idővel az utolsó hívásuk óta, míg a véletlenszerű hozzárendelés elosztja a hívásokat a jelenleg elérhető ügynökök között.

 

Intelligens IVR rendszer

Az átfogó interaktív hangválasz (IVR) tervező eszközzel akár a legbonyolultabb és személyre szabott IVR fákat is létrehozhatja, automatizálhatja és felgyorsíthatja hangalapú támogatását, erőforrásokat takaríthat meg, és ügyelhet arra, hogy az ügyfélhívásokat mindig a legmegfelelőbb részlegekhez vagy ügynökökhöz irányítsák.

Interaktív hangválasz
Nő ül a homokóra előtt

Korlátlan hívásrögzítés

Élvezze a korlátlan hívásrögzítést további hívásrögzítő szoftver használata nélkül és minden bejövő ügyfélhívást és hangpostaüzenetet biztonságosan tárolhat a LiveAgent-fiókjában jogi, képzési vagy támogatási célokra. Játsszon le, töltsön le vagy térjen vissza a rögzített hívásokhoz, amikor csak szüksége van rájuk, hogy jobban szolgálhassa ügyfeleit.

 

Integrált videó chat

Helyezzen el egy Video Chat gombot bárhová a weboldalán, és az ügyfelek hívhatják a számítógépükről a személyre szabottabb kommunikáció érdekében. A LiveAgent videohívása teljesen böngészőalapú, így nincs szükség külső, harmadik féltől származó alkalmazások telepítésére. A videohívásokat biztonságosan jegyként tárolják.

Erőteljes WYSIWYG szerkesztő
2 személy analizálja a jelentéseket a növények előtt

Call center analitika

Teljes körű képet kaphat arról, hogy a bejövő call centere hogyan teljesít, részletes jelentések készítésével. Készítsen különféle jelentéseket, és kövesse nyomon az összes fontos call center mutatót és KPI-t, beleértve az ügynökök termelékenységét és az ügynökök rangsorolását is, hogy azonosítsa a legjobban teljesítő ügynököket és azokat, akiknek további képzésre lehet szüksége.

A LiveAgent call center szoftver használata a bejövő eladások növelése érdekében

A LiveAgent felhőalapú call centere rengeteg olyan funkcióval rendelkezik, amelyek segíthetnek az ügynököknek, hogy több értékesítési lehetőséget teremtsenek, miközben kapcsolatba lépnek az ügyfelekkel és folyamatos ügyfélszolgálatot nyújtanak.

Üzletasszony sétál és tartja a telefonját

Hibrid jegykezelés

Függetlenül az alkalmazott támogatási csatornától, az összes ügyféllel folytatott kommunikáció kényelmesen tárolható ugyanazon hibrid jegyben, ugyanazon jegyazonosító alatt, minden fontos részlettel együtt, amelyre szüksége van az ügyféllel és ügyükkel kapcsolatban.

Erőteljes WYSIWYG szerkesztő

Átfogó ügyfélbetekintés

A LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Adjon hozzá mezőket az egyes kapcsolatokhoz az ügyféladatok tárolásához, jegyzetek készítéséhez, a korábbi jegyelőzmények egyszerű eléréséhez – és rendelkezzen minden szükséges kontextussal, hogy személyre szabott támogatást nyújtson, valamint kihasználhassa az eladási és keresztértékesítési lehetőségeket.

 
Nő ül az asztal előtt és gondolkozik a jó megoldásról

Egy többcsatornás kommunikációs platform része

A bejövő call center csak egy összetettebb mindencsatornás help desk megoldás szegmense. A LiveAgent segítségével ügyfelei bárhonnan elérhetik Önt. Bármilyen csatornát is használnak – e-mailt, telefont, élő csevegést vagy közösségi médiát – ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről, egységes irányítópulton keresztül, és zökkenőmentes, mindencsatornás ügyfélélményt nyújtanak. A szoftver több, mint 180 funkcióval, és több, mint 40 integrációval és szinte végtelen testre szabási lehetőségekkel rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek.

Hogyan válasszuk ki a legjobb bejövő call center szoftvert

Ha ingyenes bejövő call center szoftvert keres, akkor az eszköz valószínűleg korlátozott funkcionalitással rendelkezik. A megoldások keresése során figyeljen a legkritikusabb funkciókra, például az IVR-re, a hívásirányítási opciókra, a korlátlan hívásfelvételre, a jelentésekre stb. Az eszköznek könnyen telepíthetőnek kell lenniük és lehetővé kell tenniük az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy percek alatt, néhány egyszerű kattintással teljes körűen elérhessék a call center funkcióit.

Nő választ és rendel tételeket a menüről

Fix havidíj, külön díjak nélkül

Szerezzen hozzáférést egy felhőalapú call center szoftverhez, amely bejövő és kimenő képességekkel rendelkezik és percenkénti használatért nem számít fel külön díjat – közvetlenül a ügyfélszolgálat megoldásában. A LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva. Nincsenek hosszú távú szerződések, csak akkor kell fizetnie, ha valóban használja.

Package Name

All-Inclusive

Kisvállalkozásoknak, ügynökségeknek és akár nagyvállalatoknak is megfelel

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 and Oxford Egyetemben? Jól tippelt… A LiveAgent! 

 
Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.