Ösztönözze ügyfeleit az önkiszolgáló szolgáltatásokkal

Mivel a mai fogyasztók igényesebbé és önállóbbá váltak, mint valaha, az önkiszolgálás már nem csupán egy választható lehetőség a vállalkozások számára. Valójában a fogyasztók 70% -a inkább online keresi a válaszokat, mielőtt segítséget kérne az ügyfélszolgálattól.

A LiveAgent ügyfélszolgálatával és önkiszolgáló szoftverével bővítheti támogatási képességeit, és lehetővé teheti ügyfelei számára, hogy a problémákat önállóan – 24/7, bármikor, bárhol és bármikor megoldhassák. Amikor önkiszolgáláson keresztül nyújtja ügyfeleinek a szükséges segítséget, nagy szívességet tesz számukra és az ügyfélszolgálati ügynökeinek.

Csodálatos tudásbázis a közönség számára

A LiveAgent Tudásbázis szoftvere
kinyit analízis 17kw

Mi az az önkiszolgáló szoftver?

Az önkiszolgáló szoftver lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy hozzáférjenek a termék/szolgáltatás információihoz, választ találjanak kérdéseikre és megoldják a problémákat anélkül, hogy kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal. Az önkiszolgáló portálok tartalmazhatnak tudásbázis-cikkeket, gyakran ismételt kérdések (GYIK) oldalakat, hibaelhárítási útmutatókat, oktatóvideókat, ügyfélfórumokat, jegyek benyújtását és nyomon követését stb.

Mivel a globális fogyasztók 90% -a arra számít, hogy a márkák és szervezetek online portált kínálnak az önkiszolgáláshoz, az ügyfél-önkiszolgáló szoftverek piaca 2024-re várhatóan eléri a 18,12 milliárd Euro-t.

 

Kulcsfontosságú önkiszolgáló előnyök a vállalkozások számára

Amikor az ügyfelek magukon akarnak segíteni – a dolgok jobban alakulnak mindenkinek. A legtöbb előre gondolkozó vállalkozás már rájött, hogy az önkiszolgáló lehetőségek számos előnnyel járnak az ügyfeleik számára.

help desk lehetetlen együttműködés emailek között

Csökkentett jegyszám

Az önkiszolgálás csökkenti a bejövő jegyek mennyiségét, mert az ügyfelek képesek önállóan megtalálni a választ a kérdéseikre és megoldani az egyszerű problémákat anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az Ön csapatával.

A piacon a leggyorsabb élő chat szoftver

Javított ügynöki termelékenység

Az önkiszolgálás növeli ügynökei hatékonyságát és teljesítményét. Ahelyett,  hogy kisebb, ismétlődő kérdések kezelésére fordítanának időt, kritikusabb, nagyobb értékű lekérdezésekre összpontosíthatnak.

Ügyfélélmény javítása

Megnövelt vásárlói elégedettség

Éjjel-nappal elérhető lényeges információkkal, az önkiszolgáló oldalak növelik az elégedettségét azáltal, hogy a vásárlóknak lehetőséget nyújt könnyen megtalálni a megoldást, ami számukra a legkényelmesebb.

 
ügyfélszolgálat kései válasz az ügyfeleidnek

Csökkentett támogatási költségek

Az önkiszolgálásba történő befektetés segít csökkenteni a működési költségeket, mivel szó szerint támogatja ügyfeleit akár munkaidőn kívül is, így nincs szükség további alkalmazottak felvételére.

 

All-in-one ügyfél önkiszolgáló portál a LiveAgent-től

Vezesse ügyfeleit saját szolgáltatási élményük irányításával. Hadd hivatkozhassanak a tudásbázis cikkeire, vegyenek részt közösségi fórumokon, adhassanak visszajelzést, nyújtsák be és figyeljék a támogatási jegyeket – mindezt egyetlen önkiszolgáló portálon.

kinyit könyvimádó mkck

Tudásbázis és GYIK

Hozzon létre egy átfogó tudásbázist 4 egyszerű lépésben. Adjon meg ügyfeleinek minden szükséges információt – kezdési útmutatók, útmutató cikkek, probléma megoldási tippek, GYIK és egyebek. Ügyfelei könnyedén hivatkozhatnak rájuk, amikor az Ön munkaideje lejár és ügynökei offline állapotban vannak. Hozzon létre több tudásbázist – mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal. Ha vállalkozása több terméket értékesít, vagy több márkát kezel, a belső tudásbázisokhoz csak az ügynökei férhetnek hozzá.

Ügyfélközösségi fórumok

Bővítse önkiszolgáló kínálatát egy közösségi fórummal, amely elősegíti az ügyfelek közötti interakciókat és növeli az ügyfelek elkötelezettségét. Ösztönözze ügyfeleit, hogy segítsenek egymásnak, megválaszolva egymás kérdéseit, megosztva tudásukat, meglátásaikat, tippjeiket és bevált gyakorlatukat. Minden fórumbejegyzés jeggyé alakul, így támogatási ügynökei bármikor közbeléphetnek és szükség esetén segítséget nyújthatnak.

kinyit online megbeszélés 5wgl
kinyit teendő lista a49b

Gyűjtsön értékelést & javaslatokat

Tudja, hogy mi az a funkció, melyet a vásárlói a legjobban értékelnek és amit a leginkább látni szeretnének termékei között? Tudassa ügyfeleivel, hogy véleményük számít – engedje meg nekik, hogy megosszák értékeléseiket és javaslataikat, szavazhassanak már meglévő javaslatokra és hogy nyomonkövethessék azok folyamatát. Helyezzen egy Értékelés gombot bárhova a weboldalán, és alakítsa át kedve szerint, hogy illeszkedjen vállalkozása stílusához, így elkezdhet értékeléseket gyűjteni. 

Kérdés beküldés & folyamatuk követése

Biztosítsa, hogy ügyfelei akik maguktól keresik a segítséget, azok egy egyszerű módon tehessék azt meg, egy segítség kérelem leadásával (abban az esetben, ha nem tudják megtalálni amit kerestek az önkiszolgáló használatával.)

Források, mint például a vásárlói oldal lehetővé teszi, hogy a vásárlók kezelhessék jegyeiket és követhessék azok folyamatát és státuszát. 

kinyit folyamatábra 2dik

A LiveAgent még többet kínál

Az önkiszolgálás csak a jéghegy csúcsa abból, amit a LiveAgent ajánl. Helyezze ügyfélszolgálatát egy következő szintre azáltal, hogy kihasználja minden lehetőségét és kapacitását hiszen úgy tervezték, hogy többcsatornás támogatást és zökkenőmentes szolgáltatási élményt nyújtson.

kinyit email kámpány qa8y

Robusztus jegykezelés

A LiveAgent erőteljes jegykezelés lehetőségekkel – beleértve az okos jegyek kezelését, munkafolyamat automatizáció, SLA menedzsment, automatizált válaszok, jegyek felosztása és összevonása, csapat-együttműködési eszközök, jelentések és elemzések. Tartsa az összes ügyfélkommunikációt több csatornán egy fedél alatt, és gyorsan és hatékonyan oldja meg a jegyeket.

Hang és videohívások

Az önkiszolgáló és a digitális csatornák gyors növekedése ellenére a fogyasztók nagy része továbbra is a telefonos támogatást részesíti előnyben. A LiveAgent tartalmaz egy beépített felhőalapú hívásközpontot, amely lehetővé teszi, hogy a webhelyéről vagy vezetékes vonalról érkező hívásokat egyetlen helyre központosítsa. Tervezzen egyedi IVR fákat, automatizálja a hívásirányítást, korlátlan hívásfelvételt készíthet és még sok minden mást.

kinyit videohívás kxyp
gyors és minőségi ügyfélszolgálat élő csevegés útján

Élő chat valós időben

Azonnali, valós idejű támogatást nyújtva az élő csevegéssel lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy pár kattintással elérhessék Önt. A LiveAgent csevegőeszköze ötvözi a közös és az egyedi funkciókat, beleértve a többféle csevegés útválasztási és terjesztési lehetőséget, proaktív csevegési meghívókat, online látogatófigyelést, valós idejű gépelési nézetet és még sok mást.

Kapcsolja össze a közösségi hálózataival

Integrálja az ügyfélszolgálatát a legnépszerűbb közösségi médiacsatornákkal mint például a Facebook, Twitter és Instagram. Könnyen követheti és válaszolhat minden közösségi hálózaton érkező üzenetre, hozzászólásra és márka említésre, hiszen ezek mint jegyekké alakulnak. Irányítson mindent egyetlen vezérlőpultról és spóroljon a drága idejéből azzal, hogy nem kell váltogatnia a különböző platformok és fiókok között.

kinyit közösségi értesítések ro8o

Miért a LiveAgent ügyfélszolgálati önkiszolgáló megoldása a legjobb

Csatlakoztassa a kedvenc VoIP szolgáltatóját és kapcsolatait

Több, mint önkiszolgáló

Ez egy egyablakos ügyintézés minden ügyfélszolgálati teendőhöz jegyekkel, élő csevegéssel, call centerrel és közösségi média támogatással. 

Ügyfélélmény javítása

Legtöbbet értékelt & #1 besorolású

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalkozások számára 2019-2020-ban. 

Integrációk árazás

Funkciókban gazdag és rugalmas

Az eszköz több, mint 179 lehetőséggel és több, mint 40 integrációval rendelkezik és közel megszámlálhatatlan személyre szabási lehetőséggel, hogy illeszkedjen igényeihez.  

 
Kézfogás

Több, mint 21 000 boldog felhasználó

Több, mint 21 000 cég különböző iparágakból választotta már a LiveAgent-et a több száz különböző lehetőség közül.

kinyit Megtakarítások dwkw

Önkiszolgáló szoftver korrekt áron

Hosszú távú szerződések és rejtett díjak nélkül a LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja pénzéért, teljes mértékben átlátható és tisztességes árképzési lehetőségekkel, amelyeket havonta csak valós használatért számlázunk. Az önkiszolgáló képességek minden csomagba bele vannak építve – az ingyenes csomag kivételével.

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.