Az Önkiszolgáló Szoftver lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy hozzáférjenek a termék/szolgáltatás információihoz, választ találjanak kérdéseikre és megoldják a problémákat anélkül, hogy kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal. Az önkiszolgáló portálok tartalmazhatnak tudásbázis-cikkeket, gyakran ismételt kérdések (GYIK) oldalakat, hibaelhárítási útmutatókat, oktatóvideókat, ügyfélfórumokat, jegyek benyújtását és nyomon követését stb.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Vágjon bele | 14 nap ingyenesen
Tekintse meg működés közben
Mivel a mai fogyasztók igényesebbé és önállóbbá váltak, mint valaha, az önkiszolgálás már nem csupán egy választható lehetőség a vállalkozások számára. Valójában a fogyasztók 70% -a inkább online keresi a válaszokat, mielőtt segítséget kérne az ügyfélszolgálattól.
A LiveAgent ügyfélszolgálatával és önkiszolgáló szoftverével bővítheti támogatási képességeit, és lehetővé teheti ügyfelei számára, hogy a problémákat önállóan – 24/7, bármikor, bárhol és bármikor megoldhassák. Amikor önkiszolgáláson keresztül nyújtja ügyfeleinek a szükséges segítséget, nagy szívességet tesz számukra és az ügyfélszolgálati ügynökeinek.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Az önkiszolgáló szoftver lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy hozzáférjenek a termék/szolgáltatás információihoz, választ találjanak kérdéseikre és megoldják a problémákat anélkül, hogy kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal. Az önkiszolgáló portálok tartalmazhatnak tudásbázis-cikkeket, gyakran ismételt kérdések (GYIK) oldalakat, hibaelhárítási útmutatókat, oktatóvideókat, ügyfélfórumokat, jegyek benyújtását és nyomon követését stb.
Mivel a globális fogyasztók 90% -a arra számít, hogy a márkák és szervezetek online portált kínálnak az önkiszolgáláshoz, az ügyfél-önkiszolgáló szoftverek piaca 2024-re várhatóan eléri a 18,12 milliárd Euro-t.
Amikor az ügyfelek magukon akarnak segíteni – a dolgok jobban alakulnak mindenkinek. A legtöbb előre gondolkozó vállalkozás már rájött, hogy az önkiszolgáló lehetőségek számos előnnyel járnak az ügyfeleik számára.
Az önkiszolgálás növeli ügynökei hatékonyságát és teljesítményét. Ahelyett, hogy kisebb, ismétlődő kérdések kezelésére fordítanának időt, kritikusabb, nagyobb értékű lekérdezésekre összpontosíthatnak.
Éjjel-nappal elérhető lényeges információkkal, az önkiszolgáló oldalak növelik az elégedettséget azáltal, hogy a vásárlóknak lehetőséget nyújt könnyen megtalálni a megoldást, ami számukra a legkényelmesebb.
Az önkiszolgálásba történő befektetés segít csökkenteni a működési költségeket, mivel szó szerint támogatja ügyfeleit akár munkaidőn kívül is, így nincs szükség további alkalmazottak felvételére.
Vezesse ügyfeleit saját szolgáltatási élményük irányításával. Hadd hivatkozhassanak a tudásbázis cikkeire, vegyenek részt közösségi fórumokon, adhassanak visszajelzést, nyújtsák be és figyeljék a támogatási jegyeket – mindezt egyetlen önkiszolgáló portálon.
Hozzon létre egy átfogó tudásbázist 4 egyszerű lépésben. Adjon meg ügyfeleinek minden szükséges információt – kezdési útmutatók, útmutató cikkek, probléma megoldási tippek, GYIK és egyebek. Ügyfelei könnyedén hivatkozhatnak rájuk, amikor az Ön munkaideje lejár és ügynökei offline állapotban vannak. Hozzon létre több tudásbázist – mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal. Ha vállalkozása több terméket értékesít, vagy több márkát kezel, a belső tudásbázisokhoz csak az ügynökei férhetnek hozzá.
Bővítse önkiszolgáló kínálatát egy közösségi fórummal, amely elősegíti az ügyfelek közötti interakciókat és növeli az ügyfelek elkötelezettségét. Ösztönözze ügyfeleit, hogy segítsenek egymásnak, megválaszolva egymás kérdéseit, megosztva tudásukat, meglátásaikat, tippjeiket és bevált gyakorlatukat. Minden fórumbejegyzés jeggyé alakul, így támogatási ügynökei bármikor közbeléphetnek és szükség esetén segítséget nyújthatnak.
Tudja, hogy mi az a funkció, melyet a vásárlói a legjobban értékelnek és amit a leginkább látni szeretnének termékei között? Tudassa ügyfeleivel, hogy véleményük számít – engedje meg nekik, hogy megosszák értékeléseiket és javaslataikat, szavazhassanak már meglévő javaslatokra és hogy nyomonkövethessék azok folyamatát. Helyezzen egy Értékelés gombot bárhova a weboldalán, és alakítsa át kedve szerint, hogy illeszkedjen vállalkozása stílusához, így elkezdhet értékeléseket gyűjteni.
Biztosítsa, hogy ügyfelei akik maguktól keresik a segítséget, azok egy egyszerű módon tehessék azt meg, egy segítség kérelem leadásával (abban az esetben, ha nem tudják megtalálni amit kerestek az önkiszolgáló használatával.)
Források, mint például a vásárlói oldal lehetővé teszi, hogy a vásárlók kezelhessék jegyeiket és követhessék azok folyamatát és státuszát.
Az önkiszolgálás csak a jéghegy csúcsa abból, amit a magyar LiveAgent ajánl. Helyezze ügyfélszolgálatát egy következő szintre azáltal, hogy kihasználja minden lehetőségét és kapacitását hiszen úgy tervezték, hogy többcsatornás támogatást és zökkenőmentes szolgáltatási élményt nyújtson.
A magyar LiveAgent erőteljes jegykezelés lehetőségekkel – beleértve az okos jegyek kezelését, munkafolyamat automatizáció, SLA menedzsment, automatizált válaszok, jegyek felosztása és összevonása, csapat-együttműködési eszközök, jelentések és elemzések. Tartsa az összes ügyfélkommunikációt több csatornán egy fedél alatt, és gyorsan és hatékonyan oldja meg a jegyeket.
Tudjon meg többet
Az önkiszolgáló és a digitális csatornák gyors növekedése ellenére a fogyasztók nagy része továbbra is a telefonos támogatást részesíti előnyben. A LiveAgent tartalmaz egy beépített felhőalapú hívásközpontot, amely lehetővé teszi, hogy a webhelyéről vagy vezetékes vonalról érkező hívásokat egyetlen helyre központosítsa. Tervezzen egyedi IVR fákat, automatizálja a hívásirányítást, korlátlan hívásfelvételt készíthet és még sok minden mást.
Azonnali, valós idejű támogatást nyújtva az élő csevegéssel lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy pár kattintással elérhessék Önt. A LiveAgent csevegőeszköze ötvözi a közös és az egyedi funkciókat, beleértve a többféle csevegés útválasztási és terjesztési lehetőséget, proaktív csevegési meghívókat, online látogatófigyelést, valós idejű gépelési nézetet és még sok mást.
Integrálja az ügyfélszolgálatát a legnépszerűbb közösségi médiacsatornákkal mint például a Facebook, Twitter és Instagram. Könnyen követheti és válaszolhat minden közösségi hálózaton érkező üzenetre, hozzászólásra és márka említésre, hiszen ezek mind jegyekké alakulnak. Irányítson mindent egyetlen vezérlőpultról és spóroljon a drága idejéből azzal, hogy nem kell váltogatnia a különböző platformok és fiókok között.
Ez egy egyablakos ügyintézés minden ügyfélszolgálati teendőhöz jegyekkel, élő csevegéssel, call centerrel és közösségi média támogatással.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver Magyarországon a kisvállalkozások számára 2019-2020-ban.
Az eszköz több, mint 179 lehetőséggel és több, mint 40 integrációval rendelkezik és közel megszámlálhatatlan személyre szabási lehetőséggel, hogy illeszkedjen igényeihez.
Hosszú távú szerződések és rejtett díjak nélkül a LiveAgent Magyarországon a legjobb ár-érték arányt kínálja pénzéért, teljes mértékben átlátható és tisztességes árképzési lehetőségekkel, amelyeket havonta csak valós használatért számlázunk. Az önkiszolgáló képességek minden csomagba bele vannak építve – az ingyenes csomag kivételével.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja a hét minden napján, a nap 24 órájában. A Post Affiliate Pro pedig egy vezető tagfelvevő nyomon követési szoftver, amely több mint 30 ezer vállalat által használt.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
Teljes mértékben többnyelvű ügyfélelégedettség szoftver, mely lehetővé teszi a munkatársaknak az anyanyelvük használatát ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál, valamint ingyenes próbaverziót.
Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével
A jól megírt támogatási dokumentáció segíti az ügyfeleket és támogatási csapatot. Az átfogó tudásbázis növeli a vásárlói elégedettséget. A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver Magyarországon, amely számos funkcióval és integrációval rendelkezik.
Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?
A könnyen használható LiveAgent vállalati szoftver számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, többek között VoIP telefonrendszert és e-mail kezelő szoftvert.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.