Gépelési Sebesség Teszt

Mi a jó gépelési sebesség?

Nincs jó válasz a jó gépelési sebességre vonatkozóan, azonban a legtöbb ember átlagos gépelési sebessége nagyjából 40 szó per perc (WPM). Ha olyan munkára jelentkezik, amely sok gépelést igényel (például egy ügyfélszolgálati képviselőnek, akinek sok élő csevegési gépelést kell végeznie), akkor 60-80 szót kell tudnia gépelni percenként. Más magas szintű gépírói munkák (például paralegálisok, titkárok vagy transzkripciós szakemberek) akár 100 WPM-t is megkövetelhetnek.

Miért fontos a jó gépelési sebesség?

A munkáltatók előnyben részesítik a gyors gépírókat, mert rövidebb idő alatt több munkát végezhetnek. Fontos azonban, hogy ne áldozza fel a gépelés pontosságát a sebesség érdekében. Ha gyorsan gépel, de közben sok hibát követ el, akkor vissza kell térnie és ki kell javítania mindent, amit írt, ami korántsem hatékony. Ha sok hibát követ el, fontolja meg gépelési képességeinek tökéletesítését gépírási tesztünkkel.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Gépelési sebesség teszt a LiveAgent-től

A LiveAgent az első help desk és élő chat szoftver, amely piacra került. 2003 óta működik, és segít a vállalkozásoknak kifogástalan támogatást nyújtani ügyfeleiknek.

Készen áll arra, hogy adjon nekünk egy esélyt?

Túlterheltek a lekérdezések?

Javítani szeretné a gépelési sebességet a jegyterhelés csökkentése érdekében? Nem probléma.

Használja a LiveAgent eszköztárát, hogy meglepje ügyfeleit villámgyors válaszokkal, amelyek egyszerre nyújtanak tudást és személyre szabottak.

A LiveAgent segítségével a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosítása egyszerű.

Woman brainstorming

Hogyan segíthet vállalkozásának a gépelési teszt?

Javítja az ügynökök hatékonyságát

A gépelési sebesség növekedésével az ügynökök termelékenysége javul. Minél gyorsabban gépel az ügynöke, annál gyorsabban tudják megoldani a jegyeket és összetettebb feladatokra képesek lépni.

Gyorsabb megoldási idő

A gyorsabb gépelési sebesség megegyezik a gyorsabb megválaszolási idővel. Lepje meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal az élő csevegésben vagy a közösségi médiában azáltal, hogy javítja a gépelési sebességet az élő csevegéses gépírási tesztünk segítségével.

Magasabb ügyfél elégedettség

Az ügyfelek azt akarják, hogy a kérdéseikre a lehető leghamarabb válaszoljon. Kényeztesse őket gyors gépelési sebességgel és megválaszolási időkkel, és ezzel egyidejűleg növelje az ügyfelek elégedettségét.

Növelje a konverziós arányt és az értékesítést

A gyors gépelési sebesség segít abban, hogy a webhely látogatóit fizető ügyfelekké alakítsa. Párosítsa gyors gépelési képességeit proaktív élő chat-meghívókkal, és sikeres lesz!

GYIK

A gépelési sebesség teszt olyan teszt, amely méri a percenként beírható szavak és karakterek számát. A sebesség mellett a gépelési tesztek a helyesírás pontosságát is mérik.

Az átlagos gépelési sebesség iparáganként változik, ugyanakkor egy profi gépíró átlagos gépelési sebessége 65 – 70 WPM között van.

A WPM rövidítés szavakat jelent percenként. Amikor gépelési tesztet végez, arra kell törekednie, hogy 65-70 szó per perc közé kerüljön.

A CPM a karakterek száma melyet percenként leüt, a hibákkal együtt számolva.

Ha gyorsabban szeretne gépelni, fontos, hogy gyakorolja a gépelést, és hogy megtalálja az ujjainak megfelelő helyzetét a billentyűzeten. Ne koncentráljon a gépelés sebességére, ha még csak most kezdi. Ehelyett próbáljon összpontosítani arra, hogy a megfelelő betűkre nyomja be a billentyűzetet. Miután megismerte az egyes betűk helyét, próbáljon gyorsítani. A gépelési sebesség javításának nagyszerű módja az, ha gyakorlati teszteket végez, hogy lássa az idő előrehaladását mennyit is fejlődött.

Ha megkérik a potenciális és a meglévő alkalmazottakat, hogy végezzenek gépelési sebesség-teszteket, ez javíthatja a termelékenységet, az ügyfelek elégedettségét és ezzel együtt a bevételt. Minél gyorsabban tudják megoldani alkalmazottai az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket, annál elégedettebbek lesznek az ügyfelek. Viszont a magas ügyfél-elégedettségi arány javítja megtartási arányát és bevételét.

A gépelési sebesség azért fontos az ügyfélszolgálatnál, mert minél gyorsabban tud gépelni egy támogatási ügynök, annál több jegyet tud megválaszolni. Ez csökkenti a jegyek terhelését, javítja a termelékenységet és javítja az ügyfelek elégedettségét.

A billentyűparancsok elsajátítása, miután elsajátította a gépelés alapjait, javíthatja a termelékenységet és a hatékonyságot, mert csökkentik az egyes funkciók végrehajtásához szükséges kattintások számát.

Legalább havonta egyszer tesztelnie kellene a gépelési sebességet. Mivel a gépelés pontossága és sebessége az izom memóriájától függ, ezért jó edzeni és gyakorolni véletlenszerűen generált szavakkal, amelyek a gépelési tesztek során keletkeznek.

A gépelési sebesség számít, mert befolyásolja, hogy milyen gyorsan tud gépelni. Sok vállalkozás a gépelési sebességet használja viszonyítási alapként, hogy kiderüljön, alkalmas-e bizonyos gépírói pozíciókra, például ügyfélszolgálati képviselő, titkár vagy jegyzetelő.

A legjobb módja a gyorsírás gyakorlásának ha a tesztet újra és újra lefuttatja. Először is fókuszáljon az izom memóriára, ujjak elhelyezésére és hogy a sebességre helyezze a figyelmet. Idővel izmai memóriája emlékezni fognak arra, hogy hol mikor üt le egy egy billentyűt miközben gépel, így Ön egyszerűen fókuszálhat már csak a sebességre.

A LiveAgent gépelési tesztje ingyenes. Szerettünk volna létrehozni egy eszközt, amelyet újra és újra használhat majd, hogy tökéletesíthesse gépelési képességeit.

Nincsen ideális billentyűzet/ujj elhelyezés. Azonban egy biztos, hogy kényelmesen kell őket tartani a billentyűzeten. Ez segíthet az ujjak enyhe görbítésében, és a kezek enyhe lehelyezésében, így készen állnak majd a mozgásra.

Ha karban akarja tartani és fejleszteni szeretné a gépelési sebességét egy időben, akkor fontos dolog lehet, hogy a tekintetünket vegyük el a billentyűzetről és bízzuk magunkat a megérzéseikre és emlékezetünkre. Ha rápillantunk a billentyűzetre, akkor kieshetünk a ritmusból.

Nem minden alkalmazót érdekel a gépelési sebesség, azonban, ha olyan munkára jelentkezne ahol gépelni kell, akkor a gépelési sebesség kulcsfontosságú lehet. Általában az ügyfélszolgálati előadóknak, titkárnőknek, fordítóknak átlagos gépelési képességgel kell rendelkeznie, hogy előnnyel indulhasson a munkában.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Kapcsolódó cikkek ehhezGépelési teszt
A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

LiveAgent bemutatja testreszabható csevegés gomb animációit. A videó segítségével megtanulhatják hogyan adhatnak hozzá személyre szabottságot ügyfélszolgálati interakcióikhoz. Próbálja ki ingyen a LiveAgentet!

Csevegés gomb animációk

LiveAgent bemutatja testreszabható csevegés gomb animációit. A videó segítségével megtanulhatják hogyan adhatnak hozzá személyre szabottságot ügyfélszolgálati interakcióikhoz. Próbálja ki ingyen a LiveAgentet!

A Tudásbázis építő segít kategóriák létrehozásában az ügyfélportálon, és olyan tudást biztosít ügyfelei számára, amelyet maguk is megtalálhatnak.

Tudásbázis

The given text is a website portal related to data migration, system status, change logs, customer service software, and VoIP phone systems. The website also offers various tools such as a cost calculator, blog, and webinars. The company, Quality Unit, LLC, provides customer service and support software solutions. The text also includes sales contacts and information on how to create a LiveAgent account with the company.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Az ügynökök technikai-intellektuális mérföldkövek az élet jelenségek imitálásában. A szoftver ügynök egy mesterséges entitás, amit szimulációra lehet használni.

Szoftver ügynök

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x