Gépelési Sebesség Teszt

Mi a jó gépelési sebesség?

Nincs jó válasz a jó gépelési sebességre vonatkozóan, azonban a legtöbb ember átlagos gépelési sebessége nagyjából 40 szó per perc (WPM). Ha olyan munkára jelentkezik, amely sok gépelést igényel (például egy ügyfélszolgálati képviselőnek, akinek sok élő csevegési gépelést kell végeznie), akkor 60-80 szót kell tudnia gépelni percenként. Más magas szintű gépírói munkák (például paralegálisok, titkárok vagy transzkripciós szakemberek) akár 100 WPM-t is megkövetelhetnek.

Miért fontos a jó gépelési sebesség?

A munkáltatók előnyben részesítik a gyors gépírókat, mert rövidebb idő alatt több munkát végezhetnek. Fontos azonban, hogy ne áldozza fel a gépelés pontosságát a sebesség érdekében. Ha gyorsan gépel, de közben sok hibát követ el, akkor vissza kell térnie és ki kell javítania mindent, amit írt, ami korántsem hatékony. Ha sok hibát követ el, fontolja meg gépelési képességeinek tökéletesítését gépírási tesztünkkel.

Gépelési sebesség teszt a LiveAgent-től

A LiveAgent az első help desk és élő chat szoftver, amely piacra került. 2003 óta működik, és segít a vállalkozásoknak kifogástalan támogatást nyújtani ügyfeleiknek.

Túlterheltek a lekérdezések?

Javítani szeretné a gépelési sebességet a jegyterhelés csökkentése érdekében? Nem probléma.

Használja a LiveAgent eszköztárát, hogy meglepje ügyfeleit villámgyors válaszokkal, amelyek egyszerre nyújtanak tudást és személyre szabottak.

A LiveAgent segítségével a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosítása egyszerű.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Hogyan segíthet vállalkozásának a gépelési teszt?

Javítja az ügynökök
hatékonyságát

A gépelési sebesség növekedésével az ügynökök termelékenysége javul. Minél gyorsabban gépel az ügynöke, annál gyorsabban tudják megoldani a jegyeket és összetettebb feladatokra képesek lépni.

Gyorsabb
megoldási idő

A gyorsabb gépelési sebesség megegyezik a gyorsabb megválaszolási idővel. Lepje meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal az élő csevegésben vagy a közösségi médiában azáltal, hogy javítja a gépelési sebességet az élő csevegéses gépírási tesztünk segítségével.

Magasabb ügyfél
elégedettség

Az ügyfelek azt akarják, hogy a kérdéseikre a lehető leghamarabb válaszoljon. Kényeztesse őket gyors gépelési sebességgel és megválaszolási időkkel, és ezzel egyidejűleg növelje az ügyfelek elégedettségét.

Tanulj meg gyorsabban gépelni

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute) | Ali Abdaal15:33Youtube video: How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)
Ali Abdaal

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM) | Mr Chops04:16Youtube video: How To Type Faster (Tips for every stage 0  - 50 - 100 - 150 WPM)
Mr Chops

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM)

Kapcsolódó cikkek ehhezGépelési teszt
A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

A Tudásbázis építő segít kategóriák létrehozásában az ügyfélportálon, és olyan tudást biztosít ügyfelei számára, amelyet maguk is megtalálhatnak.

Tudásbázis

The given text is a website portal related to data migration, system status, change logs, customer service software, and VoIP phone systems. The website also offers various tools such as a cost calculator, blog, and webinars. The company, Quality Unit, LLC, provides customer service and support software solutions. The text also includes sales contacts and information on how to create a LiveAgent account with the company.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

Az új ügyfél beléptetése különös figyelmet igényel. Gondoskodjon arról, hogy semmiről ne maradjon le, használja ingyenes új kliens-beléptetési ellenőrzőlistánkat.

Új ügyfél beléptetési ellenőrzőlista

A cikk bemutatja, hogy hogyan lehet hatékony és időtakarékos közösségi média ügyfélszolgálatot kialakítani előre meghatározott válaszok és sablonok segítségével. A Lojalitás Programok hosszú távon segíthetnek az ügyfelek megtartásában és költekezésük növelésében, míg az Értékelés és Javaslat Tábla segítségével az üzleti tevékenység fókuszát az ügyfélrendelkezésre állítva lehet javítani. Ezenkívül az ügyfélszolgálat szerepét az ügyfél élményben is bemutatják, míg a pontozókártya-kategóriák használatán keresztül a minőségbiztosítás és az elégedettség javítása is lehetséges. Végül, a cikk a LiveAgent létrehozásáról is beszél.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x