Üdvözöljük a partnerprogramunkban!

Pénzt szerezni a LiveAgent Partnerprogramjával könnyű. Mi elvégezzük a munkát és Ön nyeri a pénzt.

Több, mint 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd értékelés

Szolgáltatás értékelése várálók által mobilkészüléken

Miért kellene csatlakoznia a partnerprogramhoz?

Pénzeszsák érme dollárok

5€ regisztrációs bónusz

Igényeljen 5 eurós jutalékot csak azért, mert feliratkozik partnerprogramunkra. A megszerzett jutalékok első kifizetésekor kerül kifizetésre.

repeat icon

Ismétlődő jutalékok

20% jutalékot biztosítunk a kezdeti befizetésből, + 20% jutalékot a fiókjában szereplő összes visszatérő befizetésből.

promo materials

Promó anyagok

Válasszon a különböző partner linkek és bannerek közül. Tippek, tartalmi anyagok és dedikált menedzser is rendelkezésre áll.

Menedzser

Partner menedzser

Elkötelezett partner menedzser áll rendelkezésére, hogy segítsen a promócióval vagy a program maximális kihasználásával kapcsolatos kérdésekben.

Hogyan működik?

Partnerprogramunk könnyen használható és nagyon pontos. Az átlagos konverzió 1:66 (a tényleges promóciótól vagy az évadtól függően), ami azt jelenti, hogy minden 66 látogatóból egy vásárol.

Mindent megteszünk – tároljuk a termékeket, kezeljük a letöltéseket és az ügyfelek kérdéseit, és akkor kap fizetést, ha egyszerűen a webhelyeinkre irányítja a látogatókat. A LiveAgent partnerprogram valós idejű jelentéseket kínál az értékesítésről, a forgalomról, a számlaegyenlegről és az általános teljesítményről.

LiveAgent-partnerprogram

A folyamat a következő:

A látogató az Ön webhelyén vagy egy e-mailben található partner linkre kattint. Ezután a látogató IP-címe naplózásra kerül, és a böngészőjébe nyomkövetési célokra egy cookie kerül.

A látogató böngészi az oldalunkat és dönthet a megrendelés mellett.

Ha a látogató megrendel (a megrendelést nem szükséges ugyanazon böngésző munkamenet során leadni – a cookie-kat és az IP-ket a végtelenségig tároljuk), akkor a megrendelést az Ön számára eladásként regisztrálják, és jutalékot fog kapni ehhez az eladáshoz. Ha több partner hivatkozott az eladásra, a jutalékot minden érintett partner között felosztjuk.

Miért a LiveAgent?

5 euró jutalékot kap csak azért, ha regisztrál a partnerpogromunkba! Ez a megszerzett jutalék első kifizetésével kerül kifizetésre, mint motiváció arra, hogy hosszú távú partnerünk legyen.

A jutalékot akkor kapja meg, ha az ügyfelek 90 napon belül teljesítik a vásárlást. Manapság a trend csökkenti a cookie-k ablakát, gyakran akár néhány órára is. Igyekszünk partneri viszonyainkat tisztességes helyzetben tartani.

Megosztjuk a jutalékot abban az esetben, ha az értékesítést több partner is mindegyikükhöz utalta. Így működik: Az első partner 10%-os bónuszt kap – ő ismertette az ügyfelet a márkával. Az utolsó tag 30% bónuszt kap – ő győzte meg az ügyfelet a vásárlásról. A többi jutalékot (60%) egyenlően osztjuk meg az összes kapcsolt vállalkozás között (beleértve az elsőt és az utolsót is).

Fizetési feldolgozónk minden tranzakcióból átlagosan 8%-os fix költséget számít fel. Ezért a jutalékokat a teljes megrendelés összegének 92%-ából számítják ki.

Az előző hónapban említett eladások kifizetése minden hónap 15-én történik. A minimális kifizetés 250 dollár, és legalább két külön ügyfélnek kell utalnia.

A tárolt számla első eladásakor 20% jutalékot fog keresni. Az összes többi ismétlődő értékesítésből 20% jutalékot keres, amíg az a személy, aki a linkünkön keresztül megvásárolta a szoftverünket, leállította a fizetést. Úgy gondoljuk, hogy az ismétlődő jutalékok megbízható módon alkotják a társult partnerségeket. Ha további információt szeretne kapni a jutalékunk kiszámításáról, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Hosszú távú kapcsolatokat próbálunk kiépíteni partnereinkkel. Ezért mindig szívesen látjuk, hogy fülkés blogok vagy áttekintő portálok működnek együtt velünk. A minőséget részesítjük előnyben az előállított tartalommal szemben, és bármiféle utalási, e-mailes vagy közösségi média-forgalmat várunk, amely hozzáadott értéket jelent a felhasználó számára.

Nem engedélyezünk semmilyen PPC kampányt kapcsolt programunkhoz, mert ezek általában harcolnak tevékenységeink ellen. Emellett nem engedélyezünk olyan gyanús forgalmat olyan forrásokból, amelyek nem segítenek célcsoportunk számára.

Kapcsolódó cikkek ehhezÜdvözöljük partnerprogramunkban
Jellemzok - Szamtalan Adat Kozpont - Multiple Data Centers

Számtalan adatközpont

A marketing summary is a brief overview of the text in Hungarian.

Jellemzok - Szamtalan Adat Kozpont

Számtalan adatközpont

Adatai mindig biztosítva vannak a LiveAgent által. A világon több adatközpontunk van, így nem kell aggódnia a fontos információk elvesztése miatt.

Vegye fel a kapcsolatot az értékesítési vezetőnkkel és beszélje meg a partnerségi lehetőségeket. Használja az alábbi kapcsolattartó gombot, hogy közvetlenül neki írjon és megkezdje az új utat.

Szeretne társulni?

A fontos információk átadása és az ügyféllel való kapcsolatfelvétel meghatározása kulcsfontosságú. Nyitott kérdések feltevése ajánlott a zökkenőmentes üzleti beszélgetés érdekében. A lehetséges ügyfelek megtekintéséhez számos eszköz áll rendelkezésre, többek között a LinkedIn feed, a Sales Navigator és a CRM scraping eszközök. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van. A weboldal sütiket használ, amit a felhasználóknak el kell fogadniuk, mielőtt kapcsolatba lépnek velünk a megadott kapcsolatfelvételi űrlapokon vagy chaten keresztül.

Az új ügyfél beléptetése különös figyelmet igényel. Gondoskodjon arról, hogy semmiről ne maradjon le, használja ingyenes új kliens-beléptetési ellenőrzőlistánkat.

Új ügyfél beléptetési ellenőrzőlista

A cikk bemutatja, hogy hogyan lehet hatékony és időtakarékos közösségi média ügyfélszolgálatot kialakítani előre meghatározott válaszok és sablonok segítségével. A Lojalitás Programok hosszú távon segíthetnek az ügyfelek megtartásában és költekezésük növelésében, míg az Értékelés és Javaslat Tábla segítségével az üzleti tevékenység fókuszát az ügyfélrendelkezésre állítva lehet javítani. Ezenkívül az ügyfélszolgálat szerepét az ügyfél élményben is bemutatják, míg a pontozókártya-kategóriák használatán keresztül a minőségbiztosítás és az elégedettség javítása is lehetséges. Végül, a cikk a LiveAgent létrehozásáról is beszél.

Adatait nem hozzuk nyilvánosságra, kivéve, ha törvény írja elő, vagy az Ön engedélyével. Tudjon meg többet a Quality Unit Live Agent adatvédelmi szabályzatáról.

Adatvédelmi Szabályzat

A Quality Unit adatvédelmi szabályzata fontos információkat gyűjt a felhasználók viselkedéséről, sütiket használ a weboldal látogatók nyomonkövetésére, valamint tranzakciós információkat tárol a bevásárló kosár tartalmáról. A szabályzat célja a felhasználói élmény javítása és a hibák megelőzése.

Az ügyfélképviselő az az alkalmazott, aki egy szervezet nevében lép kapcsolatba a vállalat ügyfeleivel. A társaság hangja.

Ügyfélképviselő

Az ügyfélképviselő a vállalat egy olyan alkalmazottja, aki kapcsolatba lép az ügyfelekkel, hogy megoldja a kérdéseiket vagy panaszaikat. Az ügyfélképviselők fontos szerepet játszanak a tartós ügyfélkapcsolatok kialakításában és a vállalat hangját képviselik. Az ügyfélszolgálat fontos a vállalkozás szempontjából, és az ügyfélképviselők megfelelő képzésben részesülnek, hogy hatékonyan tudjanak kommunikálni az ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, segíthetnek a jobb kommunikációban és automatizálásban, ami hozzájárulhat a versenyelőny, a vásárlói hűség, a megnövekedett bevétel és a márkaismertség előnyeihez. Az ügyfélkapcsolat növelése érdekében célszerű automatizálni az ügyfél-kiszolgálási folyamatokat és személyre szabott vásárlói élményt biztosítani. A LiveAgent egy ingyenes próbaidőszakkal rendelkező ügyfélszolgálati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatok hatékonyabb kezelésében és a hatékony kommunikációban az ügyfelekkel.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x