Partner
Mi az a Post Affiliate Pro?
A Post Affiliate Pro egy partner nyomkövető szoftver, amely lehetővé teszi saját partnerprogramjának létrehozását és kezelését, személyre szabott jutalékstruktúrákkal és beállításokkal. A Capterra rangsorai szerint a Post Affiliate Pro jelenleg a legjobb partnerprogram szoftver a piacon.
A partner programok könnyen kezelhetők a Post Affiliate Pro segítségével. Kezelheti hivatkozási linkjeit, ütemezheti a kifizetéseket, nyomon követheti az értékesítést, javíthatja a kommunikációt a közösségi média képességeivel, megoszthat tartalmat és zökkenőmentesen kommunikálhat különböző csatornákon keresztül. Tudjon meg többet a weboldalukon található Post Affiliate Pro eszközökről és funkciókról, vagy kezdjen el egy ingyenes próbaverziót még ma.
Hogyan használhatja?
Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azáltal, hogy egy élő chat gombot helyez el a partnerprogramja paneljén és a feliratkozási oldalakon. Partnerei felvehetik Önnel a kapcsolatot a weboldalán keresztül. Ehhez csak egyetlen gombnyomásra van szükség, és ügynökei válaszolhatnak. Az élő csevegő widget időt takaríthat meg Önnek és a partnerének is, mivel minden fél számára gyorsabb kommunikációs lehetőséget kínál.
Előnyök
- Könnyű kommunikáció a leányvállalatokkal élő chaten keresztül
- Csevegő widget a leányvállalat webhelyén
- Könnyen csatlakoztatható
- Jól működik más támogatási csatornáival
Hogyan lehet integrálni a LiveAgentet a Post Affiliate Pro-val
Kövesse ezt az útmutatót a LiveAgent csevegő gomb integrálásához a webhelyére.
- Nyissa meg a Post Affiliate Pro-t, lépjen a Konfiguráció > Funkciók menüpontba, és keresse meg az Élő Chat és a Helpdesk áttelepítését a listában. Ezután kattintson az Aktiválás gombra, és a Post Affiliate Pro újraindul.


- Nyissa meg újra, és lépjen a Konfiguráció részhez. Görgessen lefelé, keresse meg a LiveAgent konfigurációt és kattintson rá. Most meg kell adnia a help desk URL-jét, a help desk e-mail címét és az API kulcsát.


- Az API kulcs megszerzéséhez nyissa meg a LiveAgent programot, és lépjen a Konfiguráció > API elemre, és válassza a jobb felső sarokban a BEÁLLÍTÁSOK V1 API-hoz lehetőséget. Generáljon egy kulcsot, másolja ki és illessze be a Post Affiliate Pro LiveAgent konfigurációs szakaszába.


- Most be kell írnia a csevegés gomb integrációs kódját. A kódot a LiveAgent Konfiguráció > Chat > Chat gombjaiban találja. Ha létre kell hoznia egy gombot, egyszerűen kattintson a narancssárga Létrehozás ikonra, válassza ki a rajzot (vagy helyezze be a sajátját), nevezze el a gombot, majd kattintson a Mentés. gombra. Ezután megtalálja a kódot a gomb beállításának Integráció szakaszában. Másolja ki a kódot, és illessze be a Post Affiliate Pro programba. Válasszon egy részleget, és kattintson a Mentés gombra.

Készen van és az élő csevegés készen áll. Így néz ki mindkét oldalon,a mikor aktív és működik.

Frequently asked questions
Mi az a Post Affiliate Pro?
A Post Affiliate Pro egy társult szoftver, amely 2001 óta működik, és segíti a vállalatokat a társprogramok egyszerű kezelésében.
Hogyan integrálhatja a Post Affiliate Pro-t a LiveAgentbe?
Itt talál egy lépésenkénti útmutatót a Post Affiliate Pro és a LiveAgent integrálásához: 1. Jelentkezzen be a Post Affiliate Pro-ba 2. Kattintson a Funkciókra 3. Aktiválja az Élő Chat és a Helpdesk integrációt 4. Töltse ki a részleteket, és azonnal használja
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.
A szolgáltatási pult hatékonyabb és gyorsabb ügyfélszolgálati munkafolyamatokat biztosít, növeli az elégedettséget és az ügyfélhűséget, és segíti az üzleti bevétel növelését. A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot a jobb munkavégzésre, és az ügyfélkapcsolatok javítására szolgáló készség alapú továbbítás jelentős segítséget nyújt. Az ügyfélszolgálati adatok áttekintése, a tudásbázis és fórum lehetősége segíti az ügyfelek tájékoztatásában és segíti a problémák megoldását. A LiveAgent PRM rendszer és bizalomépítő intézkedései segítik az ügyfélhűség növelését.
Hogyan Hozzunk Létre Értékelés & Visszajelzés Táblát
Az ügyfélek visszajelzéseinek és javaslatainak szerepe a vállalkozások fejlesztésében és növekedésében. A visszajelzések és javaslattábla segítségével hatékonyabb termékeket és jobb ügyfélszolgálatot nyújthatunk. A jelenlegi módszerek hatástalanok lehetnek, például az e-mailben történő kérdőívezés.