Az API (Application Programming Interface) egy olyan parancsok listája, amelyeket az egyik szoftver elküldhet a másiknak. Az API-nak köszönhetően több programot, eszközt újra összekapcsolhat, és számos feladatot automatizálhat és befolyásolhat. Két különböző szoftver képes “kommunikálni” közvetlenül az API-n keresztül.
Küldjön információkat a LiveAgent-fiókjából vagy fiókjába más alkalmazásokból az API-n keresztül.
Elérhető LiveAgent API műveletek:
- Vállalatok listájának letöltése
- Beszélgetések törlése
- Új beszélgetések létrehozása
- Új ügyfelek regisztrálása
- Osztályok listájának letöltése
- Tudásbázis bejegyzések eltávolítása
- Osztályok jelentései
- és még sok más…
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Tudásbázis-források
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.
A visszajelzés-kisalkalmazás egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak tapasztalataikról, például egy felmérés vagy egy egyszerű űrlap formájában. Ez segít az ügyfeleknek megoldani a felmerülő problémákat, miközben a vállalat számára információt nyújt, hogy hogyan javíthatja a weboldalát.