Mi az az integráció?
Integration - the process of combining two or more things into one.
A vállalatok minden nap különböző alkalmazásokat és eszközöket használnak. Ezeket az eszközöket és alkalmazásokat a vállalat napi feladatai támogatására hozták létre. Bár ezek hasznosak lehetnek, sok időt veszít el az interfészek közötti váltáskor. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely egyetlen felületen segíti az ügyfélszolgálatot. Annak ellenére, hogy a munkatársak minden ügyfélkérdést egy szoftverben válaszolnak meg, mégis számos alkalmazásból kapják a jegyeket. A LiveAgent ezért beépítette az integrációkat, és más vállalatokkal együttműködve bővíti a képességeit. Az integrációk révén az ügyfélszolgálatnak csak egyetlen szoftverrel kell dolgoznia, az összes szükséges eszközzel.
Az integrációk előnyei:
- Az erőforrásokra fordított költségek csökkentése – például az ügyfélszolgálati munkatársakra fordított díj csökkentése
- Automatizált munkafolyamatok
- Jobb ügyfélélmény nyújtása
- Elégedett munkatársak
- Hűséges ügyfelek
- Lehetőség az adatok megosztására
Hogyan tudja használni a LiveAgent integrációit?
Az integrációk javítják a LiveAgent teljesítményét. Különböző eszközöket kapcsolhatnak össze. Összességében azért, hogy javítsa a mindennapi munkáját.
A regisztráció és az első lépések útmutatójának elolvasása után megkezdheti a LiveAgent használatát. A LiveAgent integráció számos formában megtalálható. Ez lehet egy már integrált LiveAgent funkció, vagy egy plugin egyszerű aktiválása. A LiveAgent integrációk legtöbbször már be vannak építve, vagy megtalálhatók a Konfigurációk – Rendszerben. A többi integrációt a LiveAgent integrációk telepítési útmutatókkal című részben találja.
Ha szeretne többet megtudni a különböző integrációkról, akkor olvassa el a LiveAgent erre vonatkozó áttekintését.
Milyen LiveAgent integrációs költségekkel kell számolnia?
A LiveAgent 3 díjcsomagot kínál. Mindegyik számos funkciót nyújt, némelyik további díjakat jelent. Az API-t és az integrációkat azonban minden egyes előfizetés külön díjak nélkül tartalmazza.
- Jegyelőfizetés, ügynökönként 15 dollárért.
- Jegy + Chat előfizetés, ügynökönként 29 dollárért.
- Teljeskörű szolgáltatás, ügynökönként 49 dollárért
A LiveAgent 14 napos ingyenes próbaverziót biztosít minden előfizetéshez. Ha ezután is még bizonytalan, akkor ingyenes fiókot is használhat korlátozásokkal.
Ha szeretne többet megtudni az egyes előfizetések további funkcióiról, olvassa el az Árképzés című részt.
LiveAgent Integrációk áttekintése
Slack értesítések
A Slack egy jól ismert platform, amelyet általában a vállalatok használnak belső beszélgetésekhez. A LiveAgent a Slack értesítések integrációját biztosítja, hogy ügynökei mindig az ügyfelek érdeklődését teljesíteni tudják. A LiveAgent lehetővé teszi ügynökei számára, hogy egyetlen felületről intézzenek mindent. De amikor az alkalmazottak több feladatot végeznek egyszerre, könnyedén megfeledkezhetnek bizonyos jegyekről.
Ezen integráció megakadályozhatja ügynökeinek lazaságát. Az ügynökök egyszerűen értesítést kapnak, és bármikor válaszolhatnak a Slackből. Ha az okostelefonján van egy Slack alkalmazás, telefonon is válaszolhat a LiveAgent ügyfélkérdéseire. Bár ha jegyeket szeretne megválaszolni okostelefonján, ezt megteheti a LiveAgent alkalmazásunkból.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Slack értesítések című részt.
API
Az API (Alkalmazásprogramozási felület) integráció 2 alkalmazásnak segít „kommunikálni” egymás között. Így összekapcsolhatja eszközeit, programjait és még sok mást!
Ha további lehetséges API-műveletekről szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – API című részt.
Zapier
A Zapier egy online automatizálási eszköz, amely segít az alkalmazások összekapcsolásában. Például az adatok egyszerű és időhatékony mozgatásához. A LiveAgent együttműködik a Zapierrel. Ezért, ha már rendelkezik Zapier-fiókkal, ott könnyen integrálhatja a LiveAgentet. Szeretne átvinni néhány névjegyet a Trello táblára? Nem probléma, csak integrálja és kezdje el használni! Nézze meg az integrációt, hogy megismerje az összes lehetőséget.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Zapier című részt.
Email marketing
Az e-mail marketing sok vállalkozás kulcsfontosságú része. Sokféleképpen segíthet. Például: több potenciális ügyfél generálása, közösség és kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel, és még sok más. A LiveAgent lehetséges e-mail marketing integrációival kapcsolatban maradhat ügyfeleivel, nagyszerű ajánlatokat kínálhat nekik, vagy egyszerűen visszajelzést kaphat a fejlesztés érdekében. Mindezek a marketingintegrációk aktiválhatók a LiveAgent beépülő moduljaival.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Email marketing című részt.
Számlázás kezelése
Az ügyfélszolgálati szoftverek, például a LiveAgent sok szempontból nagyon hasznos. A jegyeket mindenféle platformról megválaszolhatja egy szoftverben. A LiveAgent csapata a legjobb ügyfélélményt kívánta megteremteni, ezért integrációkat kínál a számlázás kezeléséhez. Az ügyfelek segítése gyakran nehéz lehet. Időhatékony módon próbálunk segíteni.
Ezért például a számlázáskezelési integrációk segíthetnek Önnek; visszatérítheti az ügyfélnek, új díjakat hozhat létre, megtekintheti az ügyfél fizetéseit és még sok mást egyetlen felületről. Az összes számlázáskezelési integráció elérhető a LiveAgent beépülő moduljain keresztül.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Számlázási kezelés című részt.
eKereskedelem
Vállalata árukat vagy szolgáltatásokat ad el/vásárol? A LiveAgent lehetővé teszi bizonyos eszközök integrálását az e-kereskedelmi üzletébe. Az e-kereskedelem naponta sok ügyfelet szerez. Ezért hatékony ügyfélszolgálattal kell rendelkezniük. A LiveAgent e-kereskedelmi integrációival egyszerűen jövedelmezőbbé teheti vállalkozását. Például befolyásolhatja az ügyfelek döntéseit az Élő csevegés gomb integrálásával, amikor az ügyfelek éppen vásárlási folyamatban vannak.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – eCommerce című részt.
CRM
A CRM olyan stratégia, amelyet minden vállalkozásnak ki kell használnia. Ügyfélmegtartást, vevői elégedettséget és összességében jobb ügyfélkapcsolatokat teremt. A LiveAgent nagyszerű ügyfélkapcsolat-kezelést biztosít. Könnyedén rendszerezheti és tárolhatja ügyfelei adatait a LiveAgentben. Ha bővíteni szeretné a LiveAgent képességeit, számos egyéb CRM-hez kapcsolódó integrációt is kínálunk.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – CRM című részt.
CMS
A CMS (Content Management System) egy olyan integráció, amely támogatja a tartalom létrehozását. A LiveAgent egy felhasználóbarát WYSIWYG (What You See Is What You Get) nevű szerkesztőt biztosít. Igen, ez ilyen egyszerű! A cégében bárki felhasználhatja ezt a szerkesztőt tartalom létrehozására. A LiveAgent e-mail-sablonok széles választékát is kínálja, így Ön tarthatja a kapcsolatot ügyfeleivel. Ezenkívül a LiveAgent CMS-t kibővítheti élő csevegés gombok hozzáadásával bármely támogató CMS-rendszerben.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent CMS-t.
Projekt menedzsment
Minden vállalatnak megvannak a céljai, de megfelelő projekt menedzsment nélkül ez kaotikus út lehet ezek elérésére. Ezért a megfelelő projektmenedzsment világos munkastruktúrát hozhat létre az alkalmazottak számára. Ez elvezeti őket a kitűzött üzleti célok sikeres eléréséhez. A LiveAgent biztosítja ezt az integrációt, hogy segítsen strukturálisan elérni ezeket a célokat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Projekt menedzsment című részt.
Együttműködési eszközök
Együttműködési eszközökre minden vállalkozásnál szükség van. Ezekkel az eszközökkel csapata hatékonyabban kommunikálhat a szükséges megszakítások nélkül a nap folyamán. Egy ilyen eszközzel olyan hatékony környezetet lehet létrehozni, amely segít munkatársainak kapcsolatban maradni, ugyanakkor nem szakítja meg munkafolyamatukat. Ezért a LiveAgent ilyen eszközökkel való összekapcsolása hatékonnyá teszi az alkalmazottak munkafolyamatát egyidejűleg, miközben folyamatosan értesülhet a megosztott frissítésekről/hírekről/feladatokról.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Együttműködési eszközök című részt.
Migrációs bővítmények
Ha nem biztos abban, hogy váltson-e a LiveAgentre egy másik helpdesk szoftverről az ott összegyűjtött összes adat miatt, ne aggódjon, a LiveAgent kifejezetten adatátvitelhez készített migrációs plugineket. A migrációs beépülő modulok segítenek az összes fontos adat átvitelében a korábbi ügyfélszolgálati szoftverből a LiveAgentbe. Az összes migrációs beépülő modul elérhető a LiveAgent beépülő moduljain keresztül.
Ha szeretne többet megtudni az átvihető adatokról, olvassa el a LiveAgent – Migrációs beépülő modulok című részt.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!