Integration - the process of combining two or more things into one.
A vállalatok minden nap különböző alkalmazásokat és eszközöket használnak. Ezeket az eszközöket és alkalmazásokat a vállalat napi feladatai támogatására hozták létre. Bár ezek hasznosak lehetnek, sok időt veszít el az interfészek közötti váltáskor. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely egyetlen felületen segíti az ügyfélszolgálatot. Annak ellenére, hogy a munkatársak minden ügyfélkérdést egy szoftverben válaszolnak meg, mégis számos alkalmazásból kapják a jegyeket. A LiveAgent ezért beépítette az integrációkat, és más vállalatokkal együttműködve bővíti a képességeit. Az integrációk révén az ügyfélszolgálatnak csak egyetlen szoftverrel kell dolgoznia, az összes szükséges eszközzel.
Az integrációk javítják a LiveAgent teljesítményét. Különböző eszközöket kapcsolhatnak össze. Összességében azért, hogy javítsa a mindennapi munkáját.
Miután regisztrált és áttekintette az első lépések útmutatóját, elkezdheti használni a LiveAgent alkalmazást. A LiveAgent integrációk sokféle formában megtalálhatóak. Ez lehet egy már integrált LiveAgent szolgáltatás, vagy egyszerűen egy plugin aktiválása. A LiveAgent integrációk legtöbbször már be vannak építve, vagy megtalálhatók a Konfigurációk – Rendszer részben. Az egyéb integrációkat a LiveAgent telepítési útmutatókat tartalmazó integrációi sorolják fel.
Ha szeretne többet megtudni a különböző integrációkról, akkor olvassa el a LiveAgent erre vonatkozó áttekintését.
A LiveAgent 3 díjcsomagot kínál. Mindegyik számos funkciót nyújt, némelyik további díjakat jelent. Az API-t és az integrációkat azonban minden egyes előfizetés külön díjak nélkül tartalmazza.
A LiveAgent 14 napos ingyenes próbaverziót biztosít minden előfizetéshez. Ha ezután is még bizonytalan, akkor ingyenes fiókot is használhat korlátozásokkal.
Ha szeretne többet megtudni az egyes előfizetések további funkcióiról, olvassa el az Árképzés című részt.
A Slack egy jól ismert platform, amelyet általában a vállalatok használnak belső beszélgetésekhez. A LiveAgent a Slack értesítések integrációját biztosítja, hogy ügynökei mindig az ügyfelek érdeklődését teljesíteni tudják. A LiveAgent lehetővé teszi ügynökei számára, hogy egyetlen felületről intézzenek mindent. De amikor az alkalmazottak több feladatot végeznek egyszerre, könnyedén megfeledkezhetnek bizonyos jegyekről.
Ezen integráció megakadályozhatja ügynökeinek lazaságát. Az ügynökök egyszerűen értesítést kapnak, és bármikor válaszolhatnak a Slackből. Ha az okostelefonján van egy Slack alkalmazás, telefonon is válaszolhat a LiveAgent ügyfélkérdéseire. Bár ha jegyeket szeretne megválaszolni okostelefonján, ezt megteheti a LiveAgent alkalmazásunkból.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el LiveAgent – Slack értesítések című cikket.
Az API (Alkalmazásprogramozási felület) integráció 2 alkalmazásnak segít „kommunikálni” egymás között. Így összekapcsolhatja eszközeit, programjait és még sok mást!
Ha további lehetséges API-műveletekről szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – API című cikket.
A Zapier egy online automatizálási eszköz, amely segít az alkalmazások összekapcsolásában. Például az adatok egyszerű és időhatékony mozgatásához. A LiveAgent együttműködik a Zapierrel. Ezért, ha már rendelkezik Zapier-fiókkal, ott könnyen integrálhatja a LiveAgentet. Szeretne átvinni néhány névjegyet a Trello táblára? Nem probléma, csak integrálja és kezdje el használni! Nézze meg az integrációt, hogy megismerje az összes lehetőséget.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Zapier című cikket.
Az e-mail marketing sok vállalkozás döntő része. Számos szempontból segíthet. Például: több érdeklődőt generálni, közösség és kapcsolat létrehozásában ügyfeleivel, és még sok minden másban. A LiveAgent e-mailes marketingbe történő integrálásával tarthatja a kapcsolatot ügyfeleivel, nagyszerű ajánlatokat kínálhat nekik, vagy egyszerűen visszajelzést kaphat a fejlesztéshez. Mindezek a marketingintegrációk aktiválhatóak a LiveAgent beépülő moduljain keresztül. Itt található az integrációk listája, ahol megtalálhatja a jelenleg elérhető e-mail marketing integrációkat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Email marketing című cikket.
Az ügyfélszolgálati szoftverek, például a LiveAgent sok szempontból nagyon hasznos. A jegyeket mindenféle platformról megválaszolhatja egy szoftverben. A LiveAgent csapata a legjobb ügyfélélményt kívánta megteremteni, ezért integrációkat kínál a számlázás kezeléséhez. Az ügyfelek segítése gyakran nehéz lehet. Időhatékony módon próbálunk segíteni.
Ezért például a számlázás-kezelési integrációk segíthetnek Önnek; ügyfelek visszatérítésében, új költségek létrehozásában, az ügyfelek fizetéseinek megtekintésében és még sok minden másban. Az összes számlázás-kezelési integráció elérhető a LiveAgent beépülő moduljain keresztül. Itt található az integrációk listája, ahol megtalálhatja a jelenleg elérhető számlázáskezelési integrációkat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Számlázás kezelése című cikket.
Vállalata árukat vagy szolgáltatásokat ad el/vásárol? A LiveAgent segítségével integrálhat néhány eszközt e-kereskedelmi boltjába. Az e-kereskedelem sok vásárlót szerez naponta. Ezért hatékony ügyfélszolgálattal kell rendelkezniük. A LiveAgent e-kereskedelmi integrációival egyszerűen nyereségesebbé teheti vállalkozását. Például befolyásolhatja az ügyfelek döntéseit az Élő chat gomb integrálásával, amikor az ügyfelek a vásárlási folyamatban vannak. Itt található az integrációk listája, ahol megtalálhatja a telepítési útmutatókkal jelenleg elérhető e-kereskedelmi integrációinkat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – eKereskedelem című cikket.
A CRM olyan stratégia, amelyet minden vállalkozásnak ki kell használnia. Megteremti az ügyfelek megtartását, az ügyfelek elégedettségét és összességében jobb ügyfélkapcsolatokat biztosít. A LiveAgent nagyszerű ügyfélkapcsolat-kezelést biztosít. Könnyedén rendszerezheti és tárolhatja az ügyfelek adatait a LiveAgent szolgáltatásban. Ha növelni szeretné a LiveAgent képességeit, nagyon sok más CRM-el kapcsolatos integrációt is kínálunk. Itt található az integrációk listája, ahol megtalálhatja a CRM-integrációkat, amelyek jelenleg elérhetőek a telepítési útmutatókkal együtt.
Ha többet szeretne megtudni erről a szolgáltatásról, olvassa el a LiveAgent – CRM című cikket.
A CMS (Tartalomkezelő rendszer) egy olyan integráció, amely támogatja a tartalom létrehozását. A LiveAgent egy WYSIWYG (amit lát, azt kapja) felhasználóbarát szerkesztőt biztosít. Igen, ilyen egyszerű! A cégén belül bárki használhatja ezt a szerkesztőt tartalom létrehozásához. A LiveAgent e-mail sablonok széles választékát is kínálja, így folyamatosan kapcsolatot tarthat ügyfeleivel. Ezenkívül kibővítheti a LiveAgent CMS-t úgy, hogy Élő chat gombokat ad hozzá bármely támogató CMS rendszerhez. Itt található az integrációk listája, ahol megtalálhatja a telepítési útmutatókkal jelenleg elérhető CMS-integrációkat.
Ha szeretne többet megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent CMS című cikket.
Minden vállalatnak megvannak a céljai, de megfelelő projektmenedzsment nélkül kaotikus módszer lehet elérésükre. Ezért a megfelelő projektmenedzsment világos munkaszerkezetet hozhat létre az alkalmazottak számára. Ez arra készteti őket, hogy sikeresen elérjék a kitűzött üzleti célokat. A LiveAgent ezt az integrációt biztosítja, hogy strukturálisan elérje ezeket a célokat. Itt található az integrációk listája, ahol megtalálhatja a telepítési útmutatókkal jelenleg elérhető projektmenedzsment-integrációkat.
Ha többet szeretne megtudni erről a szolgáltatásról, olvassa el a LiveAgent – Projektmenedzsment című cikket.
Az együttműködési eszközök minden üzlet számára fontosak. Ezekkel az eszközökkel könnyebben és megszakítások nélkül kommunikálhatnak a munkatársai. Egy ilyen eszköz segítségével a munkatársai a munkafolyamatok megszakítása nélkül, hatékonyan kommunikálhatnak egymással. Így ha összekapcsolja a LiveAgent rendszerét egy ilyen eszközzel, akkor sokkal hatékonyabbá teszi a csapata munkamenetét és a megosztott dokumentumokat is könnyedén elérheti. Az Integrációs listában megtalálhatja a jelenleg elérhető együttműködési eszközök listáját.
Ha többet szeretne megtudni erről a szolgáltatásról, olvassa el a LiveAgent – Együttműködési eszközöket.
Az eddig összegyűlt adatai miatt hezitál az ügyfélszolgálati szoftvere lecserélésén? Ne aggódjon, a LiveAgent létrehozott egy bővítményt, amely kifejezetten az adatok átvitelében lesz a segítségére. A bővítmények segítségével minden fontos adatot átvihet az előző ügyfélszolgálati szoftveréből a LiveAgent rendszerébe. A LiveAgent rendszerében pedig egyszerűen hozzáférhet ezekhez a bővítményekhez. Itt elérheti a jelenleg elérhető bővítmény integrációk listáját.
Ha szeretne többet megtudni az áthozható adatokról, akkor olvassa el a LiveAgent – Migrációs bővítmények című cikket.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
FREE TRIALLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk