Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kerekedjen felül a jegykezelő szoftverrel

Nyújtson zökkenőmentes ügyfélszolgálatot minden csatornán.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
ticketing software animation
Ticketing software

Ügyfélszolgálati jegykezelő szoftver a LiveAgenttől

Unja már az unalmas jegykezelő szoftvereket? Így vagyunk ezzel mi is. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi média megemlítései és más csatornák egy egyetemes postaládába kerülnek, és a fejlett automatizálási szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálat rémálma a “Regisztráció” gomb egyszerű kattintásával véget ér.

Mi az a jegyrendszer?

A jegyrendszer egy összetettebb help desk szoftver része. A jegykezelő rendszer az összes ügyfélkommunikációt egyetlen felületre gyűjti. Például több csatornáról gyűjti az ügyfélbeszélgetéseket, például e-mailből, közösségi médiából, hívásokból, fórumokból, és a kommunikációt jegyekbe helyezi át.

Így amikor az ügyfél egy preferált csatornán keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot, akkor automatikusan kap egy beérkező támogatási kérelmet a LiveAgent alkalmazásban. Ezután az ügyfélszolgálat munkatársai megválaszolhatják az összes ügyfélszolgálati igényt az SLA-kban megadott ügyfélprioritások alapján. Ennek eredményeként javítja a feladatkezelést, valamint az ügyfél-interakciókat.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

A LiveAgent felülmúlja az informatikai jegyrendszert

A magyar LiveAgent egy informatikai jegyrendszer, amely több csatornát, például e-maileket, csevegéseket, hívásokat és közösségi médiákat egyesít, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfeleinek. De ez nem áll meg itt. A LiveAgent ügyfélportált kínál több tudásbázissal, fórumokkal, visszajelzésekkel és javaslatokkal. Fedezze fel, hogy mit kínál a legfejlettebb jegykezelő rendszer a szervezete számára.

Hogyan segíthet az online jegykezelő szoftver az Ön vállalkozásának?

Vessen egy pillantást az informatikai jegyrendszer előnyeire, amelyek segítségével jobb megoldásokat kínálhat ügyfeleinek.

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Megnövekedett ügynöki termelékenység

Az intelligens automatizálás megkönnyíti és gyorsítja ügynökei munkafolyamatát. Az automatizálási szabályok beállításával egyszerre meghatározhatja az ügynök munkájának elosztását és javíthatja az ügynök válaszidejét.

Javított ügyfélélmény (CX)

A LiveAgent jelentési elemzéseket kínál, ahol pillanatok alatt gyorsan meghatározhatja a csapat termelékenységét. Emellett az elemzési áttekintés olyan információkat jelenít meg, mint a munkaidő, az ügynökök, az osztályok, a csatornák és a címkék. Ennek eredményeként a valós idejű adatok lehetővé teszik, hogy a felügyelő hatékonyan és eredményesen válaszoljon az ügyfelek kérdéseire.

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

24/7 ügyfélszolgálat

Gyakori probléma, amellyel sok vállalat szembesül, hogy költséghatékonyan, napi 24 órás támogatást nyújtson ügyfeleinek. A tudásbázis-szoftver vagy az önkiszolgáló portál lehetővé teheti vállalkozásának, hogy támogatást nyújtson az Ön munkaidején kívül is. Egyszerűen készítsen útmutatókat vagy lépésről lépésre cikkeket az ügyfelek számára, és szerezzen versenyelőnyt a LiveAgent “minden az egyben” megoldásával.

Professzionális ügyfélszolgálat/támogatás

A belső tudásbázis, amely egyben a jegyrendszer része, biztosítja, hogy az ügyfélszolgálat munkatársai mindenkor egységes és szakszerű segítséget nyújtsanak. A belső önkiszolgáló lehetőség sokféle információt tartalmazhat, például híreket, termékinformációkat, frissítéseket és házirendeket.

A tudáskezelés azonnal átalakíthatja szolgáltatását. Ügyfélszolgálati munkatársai kevesebb hibát fognak elkövetni és szinte minden ügyfélkérést sikeresen fognak megoldani.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Vessen egy pillantást a LiveAgent magyar jegykezelő szoftverének főbb jellemzőire

A támogató jegyrendszer csak egy része egy sokkal összetettebb ügyfélszolgálati megoldásnak.

Vonja össze az összes kommunikációs csatornát az univerzális postaládába, amely a szokásos e-mailek intelligensebb változata. Az e-mailek, csevegések, hívások, közösségi média bejegyzések és más csatornák üzenetei egyetlen helyről érhetők el.

Nem számít, hogy hol kezdődik, vagy végződik a kommunikáció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdjen el beszélgetni az ügyféllel az élő chaten, folytassa a nyomon követést e-mailben és fejezze be telefonon keresztül. Mindez ugyanazon a felületen és jegyen.

Gyorsítsa fel a vevőknek történő válaszadás folyamatát a közös igényekre és kérdésekre adott válaszok elkészítésével. Mentsen el egy rövid választ és örvendeztesse meg ügyfeleit a gyors válaszadással.

Készítsen jegyeket, amelyeket csak a kollégái láthatnak és rendelje hozzá egy adott személyhez. Használja őket emlékeztetőként, feladatok létrehozására vagy jegyzetek készítésére az Ön és munkatársai számára.

Jegykezelő szoftver intuitív kezelőfelülettel

A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere automatikusan nyomon követi és jegyekké transzformálja ügyfelei problémáit. A kommunikáció minden bejövő formája jegyekké lesz transzformálva a jobb kényelem és kezelés érdekében. A felhasználói felület adaptálható és intuitív.

Tudásbázis a jegykezelő részeként

70%-a a vásárlóknak az ügyfélszolgálattal való kapcsolatba lépés előtti válaszok keresését preferálja. A jegykezelő szoftver funkcionalitásán felül, ugyanabban a csomagban, a LiveAgent egy teljesen alkalmazható Ügyfélportált kínál Tudásbázissal, GYIK-ekkel és Fórummal. Hagyja, hogy az ügyfelek magukon segítsenek válaszok megadásával, még ha ügynökei offline-ok is.

CRM jegyrendszer

A LiveAgent alkalmazásban hatékonyan rendezheti és tárolhatja az összes ügyféladatot vagy információt. Könnyen nyomon követheti a névjegyeket, megrendeléseket és egyéb szükséges adatokat. Lényegében ez egy további információkat tartalmazó kapcsolattartó adatbázis. Ha az összes adat egy rendszerben van, akkor az ügyfélszolgálat lehetővé teszi a csillagos ügyfélszolgálat nyújtását.

A megfelelő CRM támogatja az értékesítési, marketing és ügyfélszolgálati részlegeket. Az ügyfélkapcsolat-kezelés minden jegykezelő rendszer fontos része. Az ügyféladatok összegyűjtése és tárolása pozitív módon befolyásolhatja a vásárlói hűséget, az ügyfelek elégedettségét és a CX-t.

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincs szerződés, nincs rejtett díj – csak havi számlázás. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valódi használatért számlázunk. Válassza ki a megfelelő díjcsomagot és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat biztosítását.

Jegy

Jegy

Kisvállalkozásoknak és vállalkozóknak

$15/hó
Jegy

Jegy+Chat

Közepes méretű vállalkozásoknak és szakmai ügynökségeknek

$29/hó

Zökkenőmentes jegykezelő szétosztás

Bizonyosodjon meg róla, hogy ügyfélszolgálati ügynökei mindig optimális terheltséggel rendelkeznek. Definiálja mennyi jegyet, chatet és telefonhívást tudnak kezelni. Automatikusan forgassa a telefonos ügyeletet, állítson be szüneteket és hagyja őket pihenni, amikor szükségük van rá. Rendelje hozzá a jegyeket különálló ügynökökhöz vagy részlegekhez élettartalmuk bármelyik szakaszában. Állítsa be saját szabályait, kritériumait a jegy szétosztására a jegy paraméterei, eseményei vagy idő-alapú körülményei alapján.

Seamless ticketing distribution

Nem tévedhet több, mint 30.000 vállalkozás

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, derítse ki, hogy hogyan tudja a LiveAgent felturbózni az ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei elégedettségét.

Miért a jegykezelő szoftver?

Az intelligens jegykezelő rendszer megkönnyíti az összes ügyfélszolgálati igény kielégítését. Könnyedén fogadja, feldolgozza és válaszol a megkeresésekre az ügyfelekkel való kapcsolatok javítása érdekében.

007 briefcase

Vállalkozási előnyök

Egyszerűsítse csatornáit

Automatizálja gyakori feladatait

Legyenek tisztázott felelősségei

Maradjon szervezett

051 checked

Pozitív hatás

Professzionális megközelítés

18%-os növekedés az átváltási rátákban

Részletezett felismerések és jelentések

Csökkentett költségek

Minden az egyben jegykezelő szoftver

Email icon

Email jegyrendszer

Az intelligens email jegykezelés és szétosztás biztosítja, hogy egy email se vesszen el, vagy legyen megválaszolva kétszer.

Customers icon

Erőteljes együttműködés

Engedje ügynökeinek, hogy segítsék egymást és gyorsabban válaszolják meg a jegyeket az együttműködési funkciókkal.

Cart icon

Növeli az elégedettséget

Piackutatások szerint az elégedett ügyfelek általában többet költenek. Tegye őket boldoggá a LiveAgent segítségével!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Felelősség menedzsment

A LiveAgent segítségével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket, és létrehozhat egy jegyszervezési módszert informatikai csapata vagy ügyfélszolgálata számára. Változtassa meg egy jegy tulajdonosát másik részlegre vagy ügynökre. Mindig tudni fogja, hogy ki a felelős minden egyes jegy megoldásáért. Nem fogja többet hallani, hogy “Nem tudtam, hogy ez az én felelősségem volt”.

GYIK

Mi a haszna a jegyrendszernek?

A jegyrendszer lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára az ügyfélkérdések kezelését. A szoftver minden vásárlói interakcióból jegyet készít, és releváns információkat gyűjt az ügyfélkérdések megoldása érdekében.

Melyik a legjobb jegykezelő rendszer?

Ha a legjobb jegykezelő rendszert keresi, vegye figyelembe a felhasználói értékeléseket, a funkcionalitást és az árat. A legjobb jegykezelő rendszernek olyan funkciókkal kell rendelkeznie, mint a többcsatornás kommunikáció, a jegyek szétosztása, a munkafolyamat automatizálása, a jelentéskészítés és az elemzés, a közösségi média integrációja, a tudásbázisok és a játékosítási funkciók.

Milyen típusú jegykezelő eszközök vannak?

Amikor azon gondolkozik, hogy melyik jegykezelő eszközt használja, vizsgálja meg annak árát, funkcionalitását és felhasználói véleményeit. Egyes jegykezelő eszközök több segítséget nyújtanak, mint mások. Például a LiveAgent a top 10 help desk szoftver listáján szerepel, amely virtuális telefonos központot biztosít a többcsatornás kommunikáció, a jegyelosztások, a munkafolyamat-automatizálás, a jelentések és elemzések, a tudásbázisok és a játékos funkciók mellett virtuális telefonos központot is biztosít.

Mi az a jegykezelő rendszer?

A jegykezelő rendszer a help desk szoftver része, amely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy az összes ügyfél-interakciót egy helyen folytassa. Ezért a több csatornáról érkező kommunikáció egy helyen gyűlik össze, megkönnyítve és hatékonyan kommunikálva a webhely látogatóival/ügyfeleivel.

Hogyan állíthatja be a jegykezelő rendszert a LiveAgentben?

A LiveAgenten ingyenes bemutatót és 24/7 támogatást nyújtunk ügyfeleinknek, így a szoftver beállítása gyors és egyszerű. Az első lépés azonban egy fiók létrehozása és egy preferált előfizetés kiválasztása. Ezt követően a rendszer végigvezeti Önt a beállítási folyamaton, így végül mindent beállíthat az Ön preferenciái alapján.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót