Ügyfélszolgálati Jegykezelő Szoftver a LiveAgent Által

Belefáradt az unalmas Jegykezelő szoftverbe? Mi is. A LiveAgent-tel emailjei, chatei, hívásai, közösségi médiás említései és más csatornái egyetlen univerzális postaládába fognak landolni és a haladó automatizáció, szabályok és integrációk segítségével ügyfélszolgálati rémálmainak vége lesz egyetlen “Regisztráció” gombra való kattintással.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent jegykezelő szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

Every communication channel under one place by help desk software LiveAget
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

A LiveAgent felülmúlja az informatikai jegyrendszert

A LiveAgent egy informatikai jegyrendszer, amely több csatornát, például e-maileket, csevegéseket, hívásokat és közösségi médiákat egyesít, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfeleinek. De ez nem áll meg itt. A LiveAgent ügyfélkaput kínál, több tudásbázissal, fórummal, visszajelzésekkel és javaslatokkal. Fedezze fel, mi a legfejlettebb jegykezelés

 

help-desk-software-LiveAgent-All-tickets

standard-operating-system

help-desk-best-practices-SLAs-LiveAgent

Jegykezelő Szoftver

Vessen egy pillantást a LiveAgent jegykezelő szoftverére

A jegyrendszer csak egy része egy sokkal összetettebb megoldásnak

Vonja össze az összes kommunikációs csatornát az univerzális postaládába, amely a szokásos e-mailek intelligensebb változata. Az e-mailek, csevegések, hívások, közösségi média bejegyzések és sok más egyetlen helyről érhető el.

Nem számít, hol kezdődik a kommunikáció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdjen el beszélgetni az ügyféllel az élő chaten, folytassa a nyomon követést e-mailben és fejezze be telefonon keresztül. Mindez ugyanazon a felületen és jegyen.

Gyorsítsa fel a vevőknek történő válaszadás folyamatát a közös igényekre és kérdésekre adott válaszok elkészítésével. Mentsen el egy rövid választ és lepje meg ügyfeleit.

Készítsen jegyeket, amelyeket csak a kollégái láthatnak és rendelje hozzá egy adott személyhez. Használja őket emlékeztetőként, feladatok létrehozásához vagy jegyzetek készítéséhez Önnek és munkatársainak.

Jegykezelő Szoftver Intuitív kezelőfelülettel

A LiveAgent jegykezelő szoftvere automatikusan nyomon követi és transzformálja minden ügyfele problémáját jegyekké. Minden bejövő kommunikációs forma Jegyekké lesz transzformálva a jobb kényelemért és menedzsmentért. Az UI alkalmazható, intuitív és a felhasználók imádják.

kb portal

Tudásbázis a Jegykezelő Része

70%-a a vásárlóknak az ügyfélszolgálattal való kapcsolatba lépés előtti válaszok keresését preferálja. A jegykezelő szoftver funkcionalitásán felül, ugyanabban a csomagban, a LiveAgent egy teljesen alkalmazható Ügyfélportált kínál Tudásbázissal, GYIK-ekkel és Fórummal. Hagyja vásárlóinak, hogy saját magukat segítség válaszok biztosításával, még ha ügynökei offline-ok is.

Átlátható Fair Árazás

Nincsenek szerződések, rejtett díjak, havi számlázások. Teljesen átlátható árazás, ami csak az igazi használatot számlázza minden hónapban. Válassza ki a megfelelő tervet és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot.

Díjcsomag Neve

Jegy

Kisvállalatok és Vállalkozók számára

15 /hó
Díjcsomag Neve

Jegy+Chat

Középvállalatoknak és Professzionális Ügynökségeknek

29 /hó

Zökkenőmentes Jegykezelő Kibocsájtás

Bizonyosodjon meg róla, hogy ügyfélszolgálati ügynökei mindig optimális terheltséggel rendelkeznek. Definiálja mennyi jegyet, chatet és telefonhívást tudnak kezelni. Automatikusan forgassa a telefonra fordított időt, állítson be szüneteket és hagyja őket pihenni, amikor szükségük van rá. Rendelje hozzá a jegyeket különálló ügynökökhöz vagy részlegekhez élettartalmuk bármelyik szakaszában. Állítsa be saját Szabályait, kritériumait a jegy kibocsájtásra a jegy paraméterei, eseményei vagy idő-alapú körülmények alapján.

szűrő

Nem tévedhet több, mint 21.000 vállalkozás

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, derítse ki hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.

Miért a Jegykezelő Szoftver?

Az okos jegyrendszer egyszerűvé teszi minden ügyfélszolgálati szüksége lefedését. Kapja meg, dolgozza fel és válaszoljon a kérelmekre könnyedén és fejlessze a vásárlóival való kapcsolatot.

007 bőrönd

Vállalkozási Előnyök

Egyszerűsítse csatornáit

Automatizálja gyakori feladatait

Legyenek tisztázott felelősségei

Maradjon szervezett

 
051 kipipált

Pozitív Hatás

Professzionális megközelítés

18%-os növekedés az átváltási rátákban

Részletezett felismerések és jelentések

Csökkentett költségek

Minden az egyben jegykezelő szoftver

Email érkezett a bejövő fiókba

Email jegyrendszer

Az okos email jegykezelő és kibocsájtás biztosítja, hogy egy email se vesszen el vagy legyen megválaszolva kétszer.

jegykezelő szoftver okos jegy átirányítás

Okos jegyátirányítás

A LiveAgent automatikusan kiválasztja a legmegfelelőbb ügynököt az SLA prioritás szerint.

jegykezelő szoftver erőteljes együttműködés

Erőteljes együttműködés

Engedje ügynökeinek, hogy segítsék egymást és gyorsabban válaszolják meg a jegyeket az együttműködési funkciókkal.

jegykezelő szoftver növekedett elégedettség

Növeli az elégedettséget

A kereskedelmi kutatások kimutatták, hogy az elégedett vásárlók többet hajlandóak költeni.

felelősség menedzsment

Felelősség menedzsment

A LiveAgent-tel egyszerűen kezelheti a jegy felelősségeket. Változtassa meg egy Jegy tulajdonosát másik részlegre vagy Ügynökre. Mindig tudja, hogy ki a felelős minden egyes Jegy megoldásáért. Sose fogja hallani még egyszer, hogy “Nem tudtam, hogy ez az én felelősségem volt”.

GYIK

A jegyrendszer engedélyezi az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy kezeljék a vásárlói kérelmeket. A szoftver minden ügyfél interakcióról jegyet készít és releváns információt gyűjt, hogy segítse a vásárlói kérelem megoldását.

Ha a legjobb jegyrendszert keresi, fontolja meg a felhasználói értékeléseket, funkcionalitást és az árazást. A legjobb jegyrendszernek olyan funkciókkal kellene rendelkeznie, mint például a többcsatornás kommunikáció, jegy hozzárendelés, munkafolyamat automatizáció, jelentés és analízis, tudásbázisok és gamifikációs funkciók.

Ha nem tud dönteni, hogy melyik jegykezelő eszközt használja, tanulmányozza annak árát, funkcionalitását és felhasználói véleményeit. Néhány jegykezelő eszköz több ügyfélszolgálati funkcionalitást kínál, mint a többi. Például a LiveAgent egy olyan jegykezelő eszköz, ami virtuális hívásközpontot, többcsatornás kommunikációt, jegy hozzárendelést, munkafolyamat automatizációt, jelentést és analízist, tudásbázisokat és gamifikációs funkciókat is biztosít.

 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.