Belefáradt az unalmas Jegykezelő szoftverbe? Mi is. A LiveAgenttel emailjei, chatei, hívásai, közösségi médiás említései és más csatornái egyetlen univerzális postaládába fognak landolni és a haladó automatizáció, szabályok és integrációk segítségével ügyfélszolgálati rémálmainak vége lesz egyetlen “Regisztráció” gombra való kattintással.
A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
A magyar LiveAgent egy informatikai jegyrendszer, amely több csatornát, például e-maileket, csevegéseket, hívásokat és közösségi médiákat egyesít, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfeleinek. De ez nem áll meg itt. A LiveAgent ügyfélportált kínál több tudásbázissal, fórummal, visszajelzésekkel és javaslatokkal. Fedezze fel, hogy mit kínál a legfejlettebb jegyrendszer a szervezete számára.
A támogató jegyrendszer csak egy része egy sokkal összetettebb megoldásnak.
Vonja össze az összes kommunikációs csatornát az univerzális postaládába, amely a szokásos e-mailek intelligensebb változata. Az e-mailek, csevegések, hívások, közösségi média bejegyzések és sok más egyetlen helyről érhető el.
Nem számít, hol kezdődik a kommunikáció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdjen el beszélgetni az ügyféllel az élő chaten, folytassa a nyomon követést e-mailben és fejezze be telefonon keresztül. Mindez ugyanazon a felületen és jegyen.
Gyorsítsa fel a vevőknek történő válaszadás folyamatát a közös igényekre és kérdésekre adott válaszok elkészítésével. Mentsen el egy rövid választ és lepje meg ügyfeleit.
Készítsen jegyeket, amelyeket csak a kollégái láthatnak és rendelje hozzá egy adott személyhez. Használja őket emlékeztetőként, feladatok létrehozásához vagy jegyzetek készítéséhez Önnek és munkatársainak.
A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere automatikusan nyomon követi és jegyekké transzformálja ügyfelei problémáit. Minden bejövő kommunikációs forma Jegyekké lesz transzformálva a jobb kényelemért és menedzsmentért. A felhasználói felület adaptálható, intuitív és a felhasználók egyszerűen imádják.
70%-a a vásárlóknak az ügyfélszolgálattal való kapcsolatba lépés előtti válaszok keresését preferálja. A jegykezelő szoftver funkcionalitásán felül, ugyanabban a csomagban, a LiveAgent egy teljesen alkalmazható Ügyfélportált kínál Tudásbázissal, GYIK-ekkel és Fórummal. Hagyja, hogy az ügyfelek magukon segítsenek válaszok megadásával, még ha ügynökei offline-ok is.
Nincsenek szerződések, rejtett díjak, havi számlázások. Teljesen átlátható árazás, ami csak az igazi használatot számlázza minden hónapban. Válassza ki a megfelelő tervet és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot.
Bizonyosodjon meg róla, hogy ügyfélszolgálati ügynökei mindig optimális terheltséggel rendelkeznek. Definiálja mennyi jegyet, chatet és telefonhívást tudnak kezelni. Automatikusan forgassa a telefonos ügyeletet, állítson be szüneteket és hagyja őket pihenni, amikor szükségük van rá. Rendelje hozzá a jegyeket különálló ügynökökhöz vagy részlegekhez élettartalmuk bármelyik szakaszában. Állítsa be saját Szabályait, kritériumait a jegy szétosztására a jegy paraméterei, eseményei vagy idő-alapú körülményei alapján.
Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, derítse ki, hogy hogyan tudja a LiveAgent felturbózni az ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei elégedettségét.
Az intelligens jegykezelő rendszer megkönnyíti az összes ügyfélszolgálati igény kielégítését. Könnyedén fogadja, feldolgozza és válaszol a megkeresésekre az ügyfelekkel való kapcsolatok javítása érdekében.
Egyszerűsítse csatornáit
Automatizálja gyakori feladatait
Legyenek tisztázott felelősségei
Maradjon szervezett
Professzionális megközelítés
18%-os növekedés az átváltási rátákban
Részletezett felismerések és jelentések
Csökkentett költségek
Az intelligens email jegykezelés és szétosztás biztosítja, hogy egy email se vesszen el, vagy legyen megválaszolva kétszer.
A LiveAgent automatikusan kiválasztja a legmegfelelőbb ügynököt az SLA prioritás szerint.
Engedje ügynökeinek, hogy segítsék egymást és gyorsabban válaszolják meg a jegyeket az együttműködési funkciókkal.
Marketing kutatások szerint az elégedett ügyfelek általában többet költenek.
A LiveAgenttel egyszerűen kezelheti a jegyfelelősségeket. Változtassa meg egy Jegy tulajdonosát másik részlegre vagy Ügynökre. Mindig tudni fogja, hogy ki a felelős minden egyes Jegy megoldásáért. Nem fogja többet hallani, hogy “Nem tudtam, hogy ez az én felelősségem volt”.
A jegyrendszer lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára az ügyfélkérdések kezelését. A szoftver minden vásárlói interakcióból jegyet készít, és releváns információkat gyűjt az ügyfélkérdések megoldása érdekében.
Ha a legjobb jegykezelő rendszert keresi, vegye figyelembe a felhasználói értékeléseket, a funkcionalitást és az árat. A legjobb jegykezelő rendszernek olyan funkciókkal kell rendelkeznie, mint a többcsatornás kommunikáció, a jegyek szétosztása, a munkafolyamat automatizálása, a jelentéskészítés és az elemzés, a tudásbázisok és a játékosítási funkciók.
Amikor azon gondolkozik, hogy melyik jegykezelő eszközt használja, vizsgálja meg annak árát, funkcionalitását és felhasználói véleményeit. Egyes jegykezelő eszközök több segítséget nyújtanak, mint mások. Például a LiveAgent egy jegykezelő eszköz, amely a többcsatornás kommunikáció, a jegyelosztások, a munkafolyamat-automatizálás, a jelentések és elemzések, a tudásbázisok és a játékos funkciók mellett virtuális telefonos központot is biztosít.
A jegykezelő rendszer a help desk szoftver része, amely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy az összes ügyfél-interakciót egy helyen folytassa. Ezért a több csatornáról érkező kommunikáció egy helyen gyűlik össze, megkönnyítve és hatékonyan kommunikálva a webhely látogatóival/ügyfeleivel.
A LiveAgenten ingyenes bemutatót és 24/7 támogatást nyújtunk ügyfeleinknek, így a szoftver beállítása gyors és egyszerű. Az első lépés azonban egy fiók létrehozása és egy preferált előfizetés kiválasztása. Ezt követően a rendszer végigvezeti Önt a beállítási folyamaton, így végül mindent beállíthat az Ön preferenciái alapján.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk