Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és az adatait ingyen migráljuk a Zendeskből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Zendeskről migrál?

Az adatok importálása a Zendeskből a LiveAgentbe pofonegyszerű. Vagy kövesse lépésről-lépésre útmutatónkat, és tegye meg Ön, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, és technikai támogató csapatunk örömmel elvégzi az Ön számára a Zendesk migrációt.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Zendesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Zendesk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk csomagban jegykezelést kínál 72 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Zendesk az Élő csevegést csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron.
A Zendesk a Call Center szolgáltatást csomagban kínálja, 72 dollár/ügynök/hó áron.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk csomagban önkiszolgálót kínál, 121 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Zendesk Facebook-integrációt kínál csomagban, 72 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Zendesk Twitter-integrációt kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Zendesk Instagram-integrációt kínál csomagban, 72 dollár/ügynök/hó áron.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Zendesk Viber integrációt kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomahban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk csomagban tudásbázist kínál 121 dollár/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk csomagban ügyfélfórumot kínál, 152 USD/ügynök/hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk automatizálást és szabályokat kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk csomagban kínál API-funkciókat 72 dollár/ügynök/hónap áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 152 dollár/ügynök/hó áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Zendesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk korlátlan előzményeket kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk korlátlan weboldalakat kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
YKorlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál csomagban 72 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban 72 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Zendesk korlátlan, 24/7 támogatást kínál Ad-onként.
uploading file - illustration

Zendesk Migráció gyorstalpaló

Adatai átviteléhez a Zendeskről csak néhány kattintásra van szükség. Csak annyit kell tennie, hogy bejelentkezik a LiveAgent irányítópultjába, és a beépülő modulokban kattintson az aktiválási csúszkára. A Zendesk migrációhoz csak az API kulcs kell – nincs szükség további kódolásra.

Ingyenes Zendesk migráció

Élő chat vagy e-mail útján vegye fel velünk a kapcsolatot, és tudassa velünk, hogy át kívánja helyezni adatait a Zendeskről. Biztonságosan és ingyenesen migráljuk az adatait. Közben nyugodtan hátradőlhet, pihenhet és élvezhet egy csésze kávét.

maintenance - illustration

Mit hozhat át a Zendeskről?

Emberek

Hozzá át az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Jegyek

Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.

Címkék

Hozza át az összes osztály és jegy címkéjét.

A Zendeskről LiveAgentre migrálás előnyei

Ügyfeleink kiemelkedő kezelése

Munkatársaink minden nap készen állnak, hogy a nap bármely órájában segítséget nyújtsanak Önnek. 24/7

Teljeskörű szolgálati megoldások

Szoftverünk több, mint 179 ügyfélszolgálati funkciót kínál több, mint 40 integrációval kiegészítve.

Rengeteg támogatott nyelv

A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket.

Migráljon még ma a Zendeskből

A LiveAgent 2019-ben és 2020-ban a legtöbbet értékelt és első számú jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mit használnak az adatok migrálására a Zendeskből a LiveAgentre?

Adatok áttelepítéséhez egyszerűen használja a LiveAgent migrációs bővítményét. Segítségért vagy további információkért kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Milyen adatokat tud átvinni a Zendeskből a LiveAgentre?

A Zendesk és a LiveAgent szinkronizálhatja a felhasználók adatait, jegyeket, mellékleteket, felhasználói mezőket és egyebeket.

Hogyan migrálhatok a Zendeskről a LiveAgentre?

Ha át szeretne migrálni a Zendeskről a LiveAgentre, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért.

Related Articles to Zendesk Migráció
Egy minden az egyben Zendesk alternatívát keres? Nézze meg, hogyan hasonlítható össze a Zendesk és a LiveAgent és melyik illeszkedik jobban üzletéhez.

Szüksége van egy Zendesk Alternatívára?

A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az online chat használatát és a válaszok azonnali megkapását a vásárlók számára, ami 35%-kal növeli az online vásárlókat. A szoftver több nyelven is elérhető, és 43 különböző nyelvű fordítással és widgetekkel ellátva segít a külföldi nyelvű ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent erős integrációkkal rendelkezik és 180 alkalmazást csatlakoztathat egy platformra. Próbálja ki még ma a LiveAgent szoftvert.

A Liveagent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálati szoftver SMB-hez 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem a világszínvonalú támogatásban. A Liveagent örökre ingyenes, vagy válasszon három díjcsomagunk közül.

Zendeskről LiveAgentre váltás?

A LiveAgent 24/7 rendelkezésre álló ügyféltámogatással és számos szolgáltatással rendelkezik. Választhat a 43 különböző fordítás közül és használhatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is. Ha Zendesk Talkról LiveAgentre vált, olyan előnyökre számíthat, mint a teljes körű szolgáltatási megoldások és hasznos eszközök.

A LiveAgent ingyenes próbaidőszak, emigrálni szeretne a supportbee-ről a liveagent-re? Ingyenes adat migrációt kínálunk. Hívjon minket és kezdje el emigrálni adatát ma!.

SupportBee-ről szeretne emigrálni LiveAgent-re?

A LiveAgent szoftver a legjobb választás kis- és középvállalkozások számára az ügyfélszolgálat terén, melynek már olyan nagyvállalatok is a felhasználói között vannak, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem. A szoftver árazása tükörfordítással is elérhető, és az ügyfelek ingyenes tesztidőszakot is kapnak.

Munkatársaink örömmel segítenek az adatok biztonságos és könnyed migrálásában. A Liveagent a leginkább értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálati szoftver SMB-hez 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem a világszínvonalú támogatásban.

Teamsupportról LiveAgentre váltás?

A Quality Unit LLC által készített weboldal a felhasználói adatok védelmére összpontosít a GDPR irányelvek szerint. A LiveAgent használatához regisztrálni kell, de hamarosan megkapja a szükséges belépési adatokat. A weboldal sütiket használ, és a felhasználókat arra kéri, hogy elfogadják az adatvédelmi irányelveket. A vállalkozások számára lehetőség van ajánlatot kérni a LiveAgent használatára. Az oldal chatet is tartalmaz, amelyhez szintén cookie elfogadás szükséges.

Olarkról a LiveAgentre kíván migrálni? Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az O2 a világszínvonalú támogatás biztosításához.

Migrálás Olarkról?

A LiveAgent eszköz remek kommunikációra ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati csapat gyorsan és segítőkészen válaszol. A LiveAgent emelte a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz segít kategorizálni a jegyek jellegét és nyomon követni az ügyfelek igényeit. A LiveAgent mindenkit lever az ár és minőség tekintetében.

A LiveAgent egy teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. A LiveAgent lehetőséget biztosít támogatás nyújtására email, élő chat, közösségi média, tudásbázis és call center segítségével. Válasszon egyet a 3 díjcsomagunk közül vagy válassza ki külön azokat a lehetőségeket melyekre szüksége lehet az ügyfélszolgálata személyre szabásában.

ZenDesk Talk alternatívát keres?

A LiveAgent egy kiváló alternatíva a Zendesk Talk helyett, mert egy minden az egyben segédpult megoldás, beleértve a jegykezelést, a hívásközpontot és az élő chatet. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolását a LiveAgent intuitív interfésze és számos elengedhetetlen funkciója könnyíti meg. Az adatok importálása az ingyenes migrációs plugint használva egyszerű. Érdemes kipróbálni az üzletnek leginkább megfelelő árazási opciót a 14 napos ingyenes próbaidőszakkal.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót