Akadályozza meg, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon a jegyen. A LiveAgent megmutatja, hogy ki nézi a jegyet, és ki válaszol rá.

A LiveAgent megmutatja:
- Ki nézi a jegyet
- Ki válaszol a jegyre
A Képviselők keresztmunkájának felismerése funkciójával soha nem kell tartania attól, hogy ismétlődő választ küld el. A Megoldandó jegy algoritmussal együttműködve a képviselők keresztmunkájának észlelése biztosítja, hogy az Ügynökök ne nyissanak meg olyan jegyet, amelyen már valaki dolgozik.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Képviselők keresztmunkájának felismerése
LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely funkciókat és integrációt kínál. A proaktív chat és IVR technológia segíti az ügyfélfogalmat.
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.