A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi, hogy munkatársai egyetlen felületről biztonságosan kezeljék az összes ügyfélkérést. A jegyek egy Univerzális postafiókban vannak. A jegyek például származhatnak; E-mail, élő csevegés, közösségi média, hívások és még sok másból!


A LiveAgent már több ezer ügyféllel dolgozik együtt, és napról napra növekszik. A Quality Unit, a LiveAgent mögött álló vállalat elkötelezetten gondoskodik ügyfelei védelméről. Íme néhány biztonsági funkció, amellyel megvédjük az ügyfeleinket.
Ügyfélszolgálati Biztonsági jellemzők:
- IP Címek letiltása
- Kétlépéses hitelesítés
- HTTPS Titkosítás
- Adatközpontok
- Általános Adatvédelmi Rendelet
Ha szeretne többet megtudni erről, akkor olvassa el a LiveAgent Adatvédelmi Irányelveiről szóló cikket.
Az ügyfélszolgálat biztonsági áttekintése
IP CÍMEK LETILTÁSA:
Az IP (Internet Protocol) cím egy adott számítógéphez vagy hálózathoz társított egyedi számot jelent. A LiveAgent erre vonatkozó funkciójával letilthat bizonyos IP címeket. Miért kellene letiltani bárki IP címét? Előfordulhatnak olyan ügyfelek, akik esetleg elfecsérlik a munkatársai idejét a folyamatos megkeresésekkel vagy az irreleváns kérdéseikkel. Tegye hatékonyabbá az ügyfélszolgálatát és tiltsa le a nemkívánatos IP címeket a LiveAgent rendszerében.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – IP-címek tiltása című részt.
Kétlépéses hitelesítés
A LiveAgent a lehető legnagyobb biztonságot szeretné nyújtani ügyfelei számára. A kétlépcsős azonosítás opcionális módja a nem kívánt belépések megakadályozásának. Szóval, hogyan is működik? A rendszerbe való bejelentkezéskor kétlépéses ellenőrzési folyamaton kell átmennie. Alapvetően egy generált kódot kell megadnia az okostelefonjáról. Ezáltal biztonságosan bejelentkezhet a fiókjába. A 6 jegyű kód előállításához a Google Authenticator alkalmazást kell majd használnia. Engedélyezze a kétlépéses hitelesítést és tudja biztonságban a fiókját!

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – kétlépcsős ellenőrzés című részt.
HTTPS Titkosítás
A HTTPS a Hypertext Transfer Protocol Secure, amely a HTTP kiterjesztése. A LiveAgent HTTPS titkosítást biztosít, amely segít megvédeni a böngésző és a LiveAgent között átvitt mindennemű kommunikációt/adatot. Így még ha valakinek sikerül is bejutnia a fiókjába, a magas szintű biztonság miatt nem képes titkosítani ezeket az információkat.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – HTTPS titkosítás című részt.
Adatközpontok
Az adatközpontok több erőteljes számítógépből állnak, amelyek folyamatos működtetése elengedhetetlen ahhoz, hogy a nagy mennyiségű adat (számítógépes információ) hatékonyan és megszakítás nélkül kezelhető legyen. – Cambridge szótár
Mivel nagyra értékeljük az ügyfeleink értékelését, így igyekszünk megfelelni az ügyfeleink kéréseinek. Ezért felépítettük az adatközpontjainkat, így a LiveAgent fiókjainkat összekapcsolhatjuk az ügyfeleink tartózkodási helyének leginkább megfelelő kiszolgálópontokkal.
Ha többet szeretne megtudni az összes LiveAgent adatközponttól, olvassa el a LiveAgent – Több adatközpont című részt.
Általános Adatvédelmi Rendelet
Általános adatvédelmi rendeletnek nevezzük az adatvédelemre és az adatok védelmére vonatkozó uniós jogi szabályozást. Ezenkívül korlátozásokat tartalmaz az EU/EEA területén kívül továbbított személyes adatokkal kapcsolatban is. A LiveAgent 2018 májusától alkalmazza ezt a törvényt.
Ha többet szeretne megtudni a LiveAgent GDPR előméréseiről, biztonságáról, GYIK-ről, olvassa el a LiveAgent Általános adatvédelmi oldalt.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.