Privát információkat küldenek Önnek az ügyfelei, amelyeket nem szeretne megjeleníteni az ügyfélszolgálatban?
A LiveAgent automatikusan Keresni tudja a karakterláncokat minden bejövő üzenetben, és Lecserélheti másra, mielőtt megjelenik vagy tárolódik egy adatbázisban.

A kényes adatokat elrejtheti véletlenszerű karakterekkel vagy adatokkal. Az adatmező takarásának alkalmazásának fő oka a személyes érzékeny adatoknak minősített adatok védelme.
Példaként alkalmazható annak megakadályozására, hogy az ügyfélszolgálat üzemeltetői megtekinthessék a hitelkártyaszámokat a számlázási rendszerekben (a hitelkártyaszámok homályosítása 123456789-ról 12xxxx789-ra).
A PCI Biztonsági Szabályok szerint el kell takarnia az érzékeny adatokat, és olvashatatlanná kell tenni a tárolt bizalmas adatokat.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis-források
Képviselők keresztmunkájának felismerése
Az adott szöveg LiveAgent élményekkel és az általuk nyújtott előnyökkel, valamint kapcsolattartási lehetőségekkel kapcsolatos irányelveket és információkat tartalmaz. Emellett megemlíti a LiveAgent által kínált funkciókat, vállalati információkat, partnerekkel való együttműködést és a hírlevélre történő feliratkozási lehetőséget.
Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az összes ügyfélszolgálati igényről és tevékenységekről. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi az ügyfél-visszajelzések előállítását. Mindkét eszköz lehetővé teszi az ügyfélközpontú termékfejlesztést. LiveAgent rendszerében elérhető 11 jelentési lehetőség áll rendelkezésre.
Az üdvözlő email sablonokat használhatják az ügyfelekkel való kapcsolat kiépítéséhez és a brand lojalitás növeléséhez. Az üdvözlő email hossza nem számít, de érdemes tömöríteni. A LiveAgent rendszer számos funkcióval rendelkezik, és számos támogatást kínál az ügyfeleknek. A rendszer állapotát folyamatosan frissítik, és támogatási portált kínálnak az adatmigrációhoz. A LiveAgent találkozókat és webináriumokat is kínál, és számos népszerű ügyfélszolgálati szoftvert kínál. Az elérhetőségi információk között szerepel egy telefonszám és egy e-mail cím is.
A cikk arra ösztönöz, hogy hogyan lehet hatékonyan lezárni egy üzleti e-mailt, fontos figyelmet fordítani a záró sorra, a zárásra, a név és vállalat megadására, az elérhetőségre és a további forrásokra. A vásárlás utáni emailek hatékonyak lehetnek a márkakapcsolatok erősítésére és a vásárlók megtartására, ezek sablonjai közé tartozik a rendelés megerősítése, a szállítás megerősítése és a köszönöm a vásárlását email. A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely integrációkat és alternatívákat kínál.