A csevegés felgyorsításának egyik módja a valós idejű gépelési nézet nevű funkció aktiválása. Más szavakkal, ez egy olyan funkció, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy megtekinthessék az ügyfél által éppen gépelt szöveget.
Tudta, hogy;
Minden ötödik ügyfél hajlandó felhagyni egy termék vagy szolgáltatás használatával, ha lassú a válaszidő az online csevegés során?
Összességében ez a szolgáltatás az ügynökeinek elegendő időt adhat a helyzet elemzéséhez és a pontos válasz gyorsabb megadásához.
![live-chat-typing-agents-LiveAgent](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/def76a88f6cf47d5b93da7b885de4a41/real-time_typing_view_edit.gif)
Sok vállalat, mint például; A Paypal vagy az Ikea az üzenetek bepillantási funkcióját használja a csillagos ügyfélszolgálat biztosításához. Nemcsak az ügynököknek segít ez abban, hogy gyorsabban találjanak megoldást, hanem a többfeladatos feladatban is. Így általános hatékonyságuk növeléséhez vezet.
Hogyan működik a Valós idejű gépelés nézet?
Mielőtt az ügyfél rákattintana az „Üzenet küldése” gombra, lehetősége van arra, hogy valós időben megnézze, mit ír az ügyfél.
![Valós idejű gépelés](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/f5d98f87c5722f1f9c231ebf53ff19ca/Mockup-Real-time-typing.png)
Ezáltal több időt adva arra, hogy választ vagy megoldást készítsen az ügyfél problémájára. Az ügyfelek nagyra értékelik a gyors és pontos válaszokat
Példa
![real-time_typing_view-LiveAgent](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/40386aa1b0eb59b2c45c5f5f825c4b94/real-time_typing_view_cropped.gif)
A fenti képen látható, hogy egy ügynök megkérdezi a látogatót: “Üdvözlet, Andrej vagyok, miben segíthetek?””
Valós időben láthatja, hogy mit ír a látogató: “Szia Andrej, segítségre van szükségem..”
Közben az Ügynök elkészítheti válaszát.
Hogyan aktiválhatja a Valós idejű gépelés nézet funkciót?
Ahhoz, hogy valós időben megtekinthesse az üzenetet az Élő csevegésben, ezt kell tennie;
1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Konfigurációkat
3. Kattintson a Chat -> Chat beállításokra
4. Keresse meg az Ügyfél gépelési szövegének megjelenítése elemet
5. Kapcsolja be
6. Mentés
![Real-time-typing-preview-LiveAgent-settings](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/546d485e58ec56709c4586312fd41838/Real-time-typing-preview-LiveAgent-settings.png)
Ez a szolgáltatás nem kötelező. Ezért, ha valamikor deaktiválni szeretné, azt ugyanúgy megteheti.
Üzleti előnyök:
- Versenyelőny
- Időt spórol
- Jobb CX (ügyfélélmény)
- Növeli az értékesítést
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Tudásbázis-források
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az élő csevegés beállítása – LiveAgent című oldalt.
Bónusz:
Szeretné javítani az ügyfélszolgálat gépelési idejét?
A LiveAgent ingyenes, élő csevegéses gépírási tesztet biztosít, hogy segítsen ügynökeinek naponta fejlődni.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.