• Funkciók
  • Azonos időben írt szöveg megtekintése

Azonos időben írt szöveg megtekintése

A csevegés felgyorsításának egyik módja a valós idejű gépelési nézet nevű funkció aktiválása. Más szavakkal, ez egy olyan funkció, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy megtekinthessék az ügyfél által éppen gépelt szöveget.

Tudta, hogy; 

Minden ötödik ügyfél hajlandó felhagyni egy termék vagy szolgáltatás használatával, ha lassú a válaszidő az online csevegés során?

Forrester’s Raising the Bar Riport

Összességében ez a szolgáltatás az ügynökeinek elegendő időt adhat a helyzet elemzéséhez és a pontos válasz gyorsabb megadásához.

Sok vállalat, mint például; A Paypal vagy az Ikea az üzenetek bepillantási funkcióját használja a csillagos ügyfélszolgálat biztosításához. Nemcsak az ügynököknek segít ez abban, hogy gyorsabban találjanak megoldást, hanem a többfeladatos feladatban is. Így általános hatékonyságuk növeléséhez vezet.

Hogyan működik a Valós idejű gépelés nézet?

Mielőtt az ügyfél rákattintana az „Üzenet küldése” gombra, lehetősége van arra, hogy valós időben megnézze, mit ír az ügyfél.

Valós idejű gépelés

Ezáltal több időt adva arra, hogy választ vagy megoldást készítsen az ügyfél problémájára. Az ügyfelek nagyra értékelik a gyors és pontos válaszokat

Példa

A fenti képen látható, hogy egy ügynök megkérdezi a látogatót: “Üdvözlet, Andrej vagyok, miben segíthetek?”

Valós időben láthatja, hogy mit ír a látogató: “Szia Andrej, segítségre van szükségem..”

Közben az Ügynök elkészítheti válaszát.

Hogyan aktiválhatja a Valós idejű gépelés nézet funkciót?

Ahhoz, hogy valós időben megtekinthesse az üzenetet az Élő csevegésben, ezt kell tennie;

1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába

2. Keresse meg a Konfigurációkat

3. Kattintson a Chat -> Chat beállításokra

4. Keresse meg az Ügyfél gépelési szövegének megjelenítése elemet

5. Kapcsolja be

6. Mentés

Ez a szolgáltatás nem kötelező. Ezért, ha valamikor deaktiválni szeretné, azt ugyanúgy megteheti.

Üzleti előnyök:

  • Versenyelőny
  • Időt spórol
  • Jobb CX (ügyfélélmény)
  • Növeli az értékesítést

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

Tudásbázis-források

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az élő csevegés beállítása – LiveAgent című oldalt.

Bónusz:

Szeretné javítani az ügyfélszolgálat gépelési idejét?

A LiveAgent ingyenes, élő csevegéses gépírási tesztet biztosít, hogy segítsen ügynökeinek naponta fejlődni.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Javítsa vásárlói élményét egy egyszerű élő chat gombbal a webhelyén. Nézze meg az Élő Chat összes funkcióját és előnyét.

Valós idejű chat

A LiveAgent élő chat funkciója lehetőséget biztosít az ügyfelekkel való gyors és hatékony kommunikációra. Az ablak tervezése és beállítása különböző stílusú lehet. Az ügynököknek lehetőségük van a csevegések továbbításának különböző stratégiájára. Az árak más szolgáltatókhoz képest versenyképesek. Az élő chat költségei változóak lehetnek, attól függően, hogy hány ügynök van a vállalatnál. Az élő chat komoly előnyökkel járhat az ügyfélszolgálati tapasztalatok terén. Az élő chat etikettjének is fontos szerepe van a jó és elégedett ügyfélélmény megszerzésében. A LiveAgent segít a kiskereskedőknek is az ügyfélszolgálatban.

Tudjon meg többet a hívásmegoldásról. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati fogalmakat.

Hívásmegoldás

Az ügyfél-elégedettségre és az ügyfélszolgálati jelentések fontosságára hívja fel a figyelmet a szöveg. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására is lehetőség van az Értékelés és Javaslat Táblával. A cikk további tanácsokat tartalmaz a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.

Az ügyfélszolgálati támogatás nagyon fontos része az ügyfélszolgálati tevkénységnek. A ügyfélszolgálati támogatás fő feladata az ügyfél problémáinak megoldása. Tudjon meg többet.

Ügyfélszolgálati támogatás

Az ügyfélszolgálat növekvő fontosságát mutatják azok az adatok, hogy a fogyasztók magasabb színvonalú szolgáltatásokat igényelnek, és hajlandók érte fizetni. A hatékony ügyfélszolgálati támogatások kiemelkedő lehetőségeket kínálnak az ügyfél élmény fejlesztésére. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az összes ügyfélszolgálati igényről és a kapcsolódó tevékenységekről. A LiveAgent rendszerében elérhető jelentések áttekintik az ügynökök teljesítményét és az SLA megfelelőségét. A szünet fontos a kiégés és stressz megelőzése érdekében, mert segít elkerülni a nem teljesített SLA-kat és a belső kommunikáció hiányát.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Élő csevegés használat

A Quality Unit LLC weboldalán sütiket használnak, melynek elfogadására felhívják a látogató figyelmét. Az oldal lehetőséget biztosít a LiveAgent alkalmazás megvásárlására, melyről várhatóan e-mailben kapnak majd értesítést az ügyfelek. A LiveAgent alkalmazás előnyeiről és a vállalkozás elérhetőségeiről további információk kaphatóak a weboldalon. A látogatók pedig lehetőséget kapnak kapcsolatba lépni a vállalkozással egy chat formán keresztül.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót