A csevegés felgyorsításának egyik módja a valós idejű gépelési nézet nevű funkció aktiválása. Más szavakkal, ez egy olyan funkció, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy megtekinthessék az ügyfél által éppen gépelt szöveget.
Tudta, hogy;
Minden ötödik ügyfél hajlandó felhagyni egy termék vagy szolgáltatás használatával, ha lassú a válaszidő az online csevegés során?
Összességében ez a szolgáltatás az ügynökeinek elegendő időt adhat a helyzet elemzéséhez és a pontos válasz gyorsabb megadásához.
Sok vállalat, mint például; A Paypal vagy az Ikea az üzenetek bepillantási funkcióját használja a csillagos ügyfélszolgálat biztosításához. Nemcsak az ügynököknek segít ez abban, hogy gyorsabban találjanak megoldást, hanem a többfeladatos feladatban is. Így általános hatékonyságuk növeléséhez vezet.
Hogyan működik a Valós idejű gépelés nézet?
Mielőtt az ügyfél rákattintana az „Üzenet küldése” gombra, lehetősége van arra, hogy valós időben megnézze, mit ír az ügyfél.
Ezáltal több időt adva arra, hogy választ vagy megoldást készítsen az ügyfél problémájára. Az ügyfelek nagyra értékelik a gyors és pontos válaszokat
Példa
A fenti képen látható, hogy egy ügynök megkérdezi a látogatót: “Üdvözlet, Andrej vagyok, miben segíthetek?””
Valós időben láthatja, hogy mit ír a látogató: “Szia Andrej, segítségre van szükségem..”
Közben az Ügynök elkészítheti válaszát.
Hogyan aktiválhatja a Valós idejű gépelés nézet funkciót?
Ahhoz, hogy valós időben megtekinthesse az üzenetet az Élő csevegésben, ezt kell tennie;
1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Konfigurációkat
3. Kattintson a Chat -> Chat beállításokra
4. Keresse meg az Ügyfél gépelési szövegének megjelenítése elemet
5. Kapcsolja be
6. Mentés
Ez a szolgáltatás nem kötelező. Ezért, ha valamikor deaktiválni szeretné, azt ugyanúgy megteheti.
Üzleti előnyök:
- Versenyelőny
- Időt spórol
- Jobb CX (ügyfélélmény)
- Növeli az értékesítést
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Tudásbázis-források
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az élő csevegés beállítása – LiveAgent című oldalt.
Bónusz:
Szeretné javítani az ügyfélszolgálat gépelési idejét?
A LiveAgent ingyenes, élő csevegéses gépírási tesztet biztosít, hogy segítsen ügynökeinek naponta fejlődni.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.