Mailchimp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Mailchimp?
A MailChimp egy e-mail marketing szoftver, amelyet 2001-ben alapítottak. Ez egy webalapú alkalmazás, habár az adatok letölthetőek és egyes funkciókhoz létezik offline alkalmazás is. 3,5 millió felhasználóval rendelkezik, akik együttesen havonta több, mint 4 milliárd e-mailt küldenek a szolgáltatáson keresztül. A Mailchimp könnyen integrálható a LiveAgentbe.
Hogyan működik?
A Mailchimp és a LiveAgent összekapcsolása lehetővé teszi, hogy feliratkoztathasson és leiratkoztathasson kapcsolatokat az e-mail marketinglistáiról közvetlenül a jegy felületről. Névjegyek feliratkoztatása egyszerű, azonban szükség van egy feliratkozási e-mailre és a feliratkozást meg kell erősítenie a feliratkozónak. Próbálja ki az integrációt, és látni fogja az e-mail marketing eszköz erejét az ügyfélszolgálati alkalmazással.
Előnyök
- Feliratkozások kezelése
- Gyorsabb válaszok az ügyfeleknek
- Egyetlen megoldás az e-mailes marketing kezelésére
Hogyan lehet összekapcsolni a Mailchimpet a LiveAgenttel?
A LiveAgent natív integrációval rendelkezik a Mailchimp számára, amely elérhető a beépülő modulokban. Ha szeretné integrálni a Mailchimp szolgáltatást és jobban kezelni az ügyfeleit, kövesse ezt az útmutatót.
Nyissa meg a LiveAgentet, és menjen a Konfiguráció > Rendszer > Pluginok részhez, majd keresse meg a listában a Mailchimp szolgáltatást. Kattintson a jobb oldali aktiváló kapcsolóra.
A LiveAgent újraindul, és láthatja, hogy a plugin aktív az aktív bővítmények lista tetején. Most kattintson a kapcsoló mellett található fogaskerék ikonra, a konfigurációs gombra. Itt kell megadnia az API kulcsát.
Kattintson a Mailchimp API kulcs megszerzése gombra, és a LiveAgent átirányítja a Mailchimp-fiókjába. Hozzon létre egy API-kulcsot és másolja át a beépülő modul konfigurációjába. Ha elkészült, kattintson a Mentés gombra.
Mostantól a LiveAgent segítségével kezelheti előfizetését. Nyissa meg bármelyik ügyfélszolgálati jegyét, és keresse meg a Mailchimp ikont a jobb panelen. Kattintson rá a marketingkommunikáció kezelésének lehetőségeinek megtekintéséhez.
Hogyan lehet összekapcsolni a Mailchimpet a LiveAgenttel a Zapieren keresztül?
A Mailchimp a Zapier szolgáltatáson keresztül csatlakoztatható a LiveAgenthez. Eseménykiváltót és műveletet használ két alkalmazás összekapcsolásakor és integrációt hoz létre. A folyamat csak néhány percet vesz igénybe, és nem kell semmilyen kódolási tapasztalat hozzá.
Ha szüksége van egy Zapier-fiókra, itt létre tudja hozni. Ha rendelkezik egyel, menjen a LiveAgent + Mailchimp integrációk oldalra a Zapieren.
Az oldalon görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Mailchimp csatlakoztatása perc alatt rész. Itt válasszon ki egy eseményindítót és egy műveletet. Gondolja át, hogy mit szeretne tenni az integrációval, és válasszon.
Példaként bemutatjuk az integrációt a LiveAgent eseményindítóval, ami az Új ügyfél és a Mailchimp Előfizető hozzáadása/frissítése művelettel. Ezt követően kattintson a kék Csatlakozás gombra.
Ez a következő lépés a LiveAgent eseményindító konfigurálása. Csak annyit kell tennie, hogy rákattint a Folytatás gombra, majd a Zapieren keresztül be kell jelentkeznie LiveAgent fiókjába. Az utolsó lépés az eseményindító teszt. Ezt kihagyhatja, de javasoljuk, hogy próbálja ki.
Most a Mailchimp műveletről. Ismét jelentkezzen be a Mailchimpbe, és válassza ki a fiókját. A következő lépésben kiválaszthatja közönségét, és kiválaszthatja, hogy a Mailchimp hogyan gyűjtse az ügyfelek adatait a LiveAgentből.
Töltse ki a kötelező mezőket. Ha nem biztos benne, hogy mit írjon az e-mail cím mezőbe, tekintse meg ezt az útmutatót segítségért. Ezt követően tovább meghatározhatja e-mailes marketing szolgáltatásának feltételeit.
Ha végzett, végezzen el egy utolsó tesztet az integrációval.
Készen van. Vessen egy pillantást a Mailchimp fiókjára, és tekintse meg az eredményeket. Ügyfelei mostantól fel vannak iratkoztatva kampányaira.
Térjen vissza a Zapierbe, ha további integrációkat szeretne létrehozni.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.
A hMailServer kapcsolatteremtési űrlapokat kínál az ügyfélszolgálat és weboldal népszerűsítése érdekében. Fontos, hogy élő csevegés és meghívó e-mailek is segítik az ügyfélkapcsolatokat. Vizuális vonzerejű e-mailek fontosak és érdemes többször is elküldeni. A LiveAgent demója és árazása elérhető, és integrálható VoIP telefon- és önkiszolgáló szoftverekkel. A LiveAgent irányítópultja létrehozás alatt áll. A weboldalunk sütiket használ.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.