Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Mail.ru

Mi az a Mail.ru?

A Mail.ru egy orosz internetes cég és e-mail szolgáltatás. Ez lett az egyik legnagyobb email szolgáltató Oroszországban, és az internet orosz nyelvű szegmense. A Mail.ru szintén számos népszerű webhelyet birtokol, amelyek erre a szegmensre összpontosítanak.

Hogyan használhatja a Mail.ru-t?

Mivel népszerű e-mail szolgáltatás Oroszországban, a Mail.ru segítségével beállíthatja az ügyfélszolgálati e-mail címet, ahol fogadhatja az ügyfelek kérdéseit. A problémák ilyen megoldási módja azonban hatékony lehet, ha kis mennyiségű fogadott e -mailrel dolgozik. A rendetlenség és a zűrzavar elkerülése érdekében összekapcsolhatja Mail.ru e-mailjeit a LiveAgent jegyrendszerrel és rendszerezheti az ügyféljegyeket.

A LiveAgent jegykezelő rendszere teljes mértékben támogatja a különböző szolgáltatók több e-mail postafiókját , köztük a Mail.ru -t, a Gmailt, az Outlookot, a Yahoo-t és számtalan mást. Ezenkívül számos olyan funkció támogatja, amelyek biztosítják, hogy az e-mail kommunikáció rendszerezett legyen és a megfelelő emberekhez irányuljon.

Tekintse meg az olyan funkciókat, mint a részlegek vagy az automatikus jegyosztás, amely biztosítja, hogy minden jegyet eljuttassanak egy rendelkezésre álló támogatási ügynökhöz. Címkékkel különféle témaköröket is létrehozhat, vagy beállíthatja saját nyitvatartási idejét, hogy tájékoztassa az ügyfeleket, amikor készen áll a válaszadásra.

A legjobb a LiveAgent jegyrendszerében a többcsatornás képességei. A Mail.ru és más e-mail szolgáltatók mellett élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált és közösségi médiát is kezel – Facebook, Instagram, Twitter, és Viber. Ezen kommunikációs csatornák mindegyikét saját funkciók támogatják. Tekintse meg a teljes listát itt.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Milyen előnyökkel jár a Mail.ru integráció használata?

  • Népszerű orosz székhelyű e-mail szolgáltató a helpdeskben
  • Gyorsabb ügyfélkommunikáció
  • Jobb e-mail kezelés és a rendelések egyértelműsége
  • Többcsatornás jegyrendszer

Searching for a way to improve your email communication?

Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system

FREE TRIAL

Hogyan lehet integrálni a Mail.ru-t a LiveAgenttel?

A Mail.ru és a LiveAgent integrációs folyamata egyszerű, és néhány perc alatt befejezhető. Mindössze annyit kell tennie, hogy hozzáadja Mail.ru e-mail fiókját a LiveAgent jegyrendszerhez. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan kell ezt csinálni.

  • Ha még nincs fiókja, menjen a Mail.ru oldalra, és hozza létre új e-mail fiókját a Mail.ru kezdőlap bal oldali paneljének tetején található Levél létrehozása gombra kattintva. Adja meg adatait, és hozza létre fiókját. Ha már rendelkezik fiókkal, kihagyhatja ezt a lépést.
Mail.ru fiók létrehozási oldal információmezőkkel
Mail.ru fiók létrehozása
  • Miután elkészítette fiókját, nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és lépjen a Konfiguráció> E-mail> Levelezési fiókok menüpontra. Most kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején, és válassza ki a Mail.ru-t az e-mail cím szolgáltatók listájából.
Mail.ru a LiveAgent beállításaiban, amikor új e-mail címet ad hozzá
Mail.ru a LiveAgent-ben
  • Ezután adja meg adatait, például bejelentkezési nevét, jelszavát, és válassza ki azt a részleget, ahová az e-mailek irányítani fognak. Ha elkészült, kattintson a Mentés gombra, és a Mail.ru e-mail címe hozzáadódik a LiveAgenthez.
Mail.ru konfiguráció a LiveAgentben
Mail.ru konfiguráció

A Mail.ru integrációja befejeződött, és most a Mail.ru-ból származó összes ügyfél e-mailje átirányítódik a LiveAgent jegyrendszerbe.

Szeretne többet megtudni a LiveAgent jegyrendszeréről? Tekintse meg jegyrendszerünk funkcióit, vagy nézze meg a használati eseteket, hogy megtudja, hogyan használhatja a LiveAgentet az ügyfélszolgálata javítására.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az a Mail.ru?

A Mail.ru az egyik legnagyobb e-mail szolgáltató Oroszországban és az internet orosz nyelvű szegmensében. Több népszerű webhelyet is üzemeltetnek. 

Integrálhatom a Mail.ru-t a LiveAgenttel?

A Mail.ru e-mail postafiókja ingyenes és bonyolult feladatok nélkül integrálható a LiveAgentbe. Kövesse az ebben a cikkben található útmutatót, hogy megtudja, hogyan kell ezt csinálni.

Milyen előnyökkel jár a Mail.ru és a LiveAgent integrálása?

A továbbfejlesztett és szervezett e-mail kommunikáció, a priorizálás, a szűrés, a spam szűrők és a többcsatornás képességek csak néhány a sok előny közül.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót