Ingyenes próba

Üzleti órák

Mik a munkaidők?

A munkaidő az irodai munkaidő, általában hétfőtől péntekig 9: 00–17: 00. Lényegében a munkaidők azok az órák, amelyek alatt üzleti tevékenységet folytat. A munkaidő társaságonként és iparonként eltérő.

munkaidő
Munkaidő

Miért kellene beállítania a munkaidőt?

A ügyfélszolgálat nyitvatartási idejének beállítása fontos, mert befolyásolja a szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) betartását. Például munkaidő nélkül a hétvégén vagy ünnepnapokon (alapvetően akkor, amikor ügynökei nem dolgoznak) kapott jegyek megválaszolatlanok maradnának az SLA meghatározott időtartama alatt, és büntetést vonnának maguk után.

SLA bejelentkezés Ügyfélszolgálati szoftver - LiveAgent

Ez természetesen elkerülhető, ha egyszerűen beállítunk munkaidőt. Például, ha az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje hétfőtől péntekig 9:00–17:00, és pénteken 16:00-kor kap jegyet, akkor hétfőn 9:00-ig a jegy csak egy üzleti órás lesz. Ez rengeteg időt ad az ügynökeinek, hogy válaszoljanak rá, és nem stresszelnek az SLA határidők elmulasztása miatt.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Mik azok a szolgáltatási szintű megállapodások (SLA)?

A szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodás (SLA) a szolgáltató és az ügyfél közötti szerződés, amely meghatározza, hogy a szolgáltatásnak milyen szintű szolgáltatást kell mindig nyújtania. Az SLA-k jellemzően a szolgáltatás minőségére, a szolgáltatás elérhetőségére és a szolgáltató felelősségére terjednek ki.

Például egy szolgáltatási szintű megállapodás kimondhatja, hogy a szoftverszolgáltató szervizének egy üzleti órán belül meg kell válaszolnia az ügyfél e-mailben, élő csevegésben, és telefonon küldött kérdéseit. Ha ez a cél nem teljesül, az ügyfélnek joga van visszatérítésre. More about this source textSource text required for additional translation information

Üzleti órák
SLA megfelelési jelentés

Milyen büntetések vannak, ha nem teljesül az SLA?

Az SLA-k általában előre meghatározott büntetéseket tartalmaznak, amelyeket az ügyfél érvényesíthet, ha a szolgáltató nem felel meg a szolgáltatási feltételeknek. Ezeket a büntetéseket gyakran olyan hiteleken keresztül kezelik, amelyek megegyeznek az eladó havi nyereségének bizonyos százalékával az ügyfél számlájáról. Ha az SLA-cél nem teljesül, az ügyfélnek joga van a kredit formájában történő visszatérítésre, amelyet a jövőbeni havi előfizetési díjakra alkalmazhat.

Üzleti órák
SLA naplójelentés

Hogyan működnek az üzleti órák?

A LiveAgent üzleti órák úgy konfigurálja az SLA-szinteket, hogy csak meghatározott időtartamokban hajtsanak végre intézkedéseket, az ünnepek kizárásával.

Hogyan állíthat be munkaidőt a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Konfigurációra
  3. Kattintson az SLA-ra
  4. Kattintson a jobb oldalon található narancssárga Létrehozás gombra
Üzleti órák

5. Nevezze meg az SLA szintjét
6. Ellenőrizze, hogy az „idő meghatározása a következő munkaidőn belül történike”

Üzleti órák

7. Válassza ki az időzónáját
8. Jelölje be az egyes négyzeteket (hétfőtől vasárnapig), és állítsa be a munkaidejét

Üzleti órák

9. Opcionális: Jelölje be az „ünnepek kizárása” jelölőnégyzetet, és határozza meg ÉÉÉÉ-HH-NN formátumban azokat a napokat, amelyeken nem dolgozik. Ha évente visszatérő ünnepeket szeretne beállítani, a következő formátumot használhatja: * -MM-DD 10. Kattintson a Mentés gombra

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Hogyan profitálhat az üzleti órák beállításából?

Teljesített SLA-k

A munkaidő beállításával nem kockáztatja meg az SLA határidők elmulasztását. Ügynökeinek rengeteg ideje lesz megválaszolni a VIP ügyfelek jegyeit, és nem kell aggódnia a büntetések miatt (bármi legyen is az a szolgáltatási szintű megállapodás szerint).

Tartós ügyfélkapcsolatok

A szolgáltatási szintű megállapodások fenntartásával (a határidők betartásával) ügyfelei elégedettek maradnak szolgáltatásával. Ez megerősíti az ügyféllel való kapcsolatát, és hosszú ideig hű marad majd a vállalkozásához. Ez akár fel- és keresztértékesítéshez is vezethet, különösen, ha tudják, hogy számíthatnak Önre, hogy azonnal válaszol a kérdéseikre.

Márkavédelem és további eladások

A boldog ügyfelek kiváló márkavédők lehetnek. Szeretik megosztani pozitív tapasztalataikat barátaikkal, családjukkal, társaikkal és kollégáikkal. Az ilyen ajánlások nagyon hatásosak. Az American Express tanulmánya szerint a fogyasztók 42%-a valószínűleg vásárol a közeli ajánlások alapján.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni az üzleti órákról és az SLA-król, olvassa el tudásbázis-forrásainkat, blogbejegyzéseinket, webes szemináriumainkat és egyebeket.

How to Setup SLA in LiveAgent | www.liveagent.com

Készen áll a munkaidő beállítására?

Iratkozzon fel ingyenes 14 napos próbaverziónkra (nincs szükség bankkártyára!), És tesztelje munkaidő-szolgáltatásunkat. Fedezze fel, hogy mennyire könnyű betartani a szolgáltatási szintű megállapodások határidejét és megőrizni az ügyfelek elégedettségét.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót