Ön felel az ütemtervért. A munkaidő beállítható, hogy ügyfelei könnyebben mozoghassanak a menetrend szerint. Még a legjobb ügynököknek is szünetre van szükségük, és nem minden vállalkozás képes a napi 24 órában működő ügyfélszolgálatot működtetni. Ha támogatása nem működik a nap 24 órájában, akkor nincs értelme, ha a helpdesk a hétvégéket is figyelembe veszi az SLA szintjein. Ellenkező esetben hétfő reggel az SLA jelentései meglehetősen fenyegetőek lesznek. Ugyanez vonatkozik az ünnepekre is – nem akarja, hogy a Jegyek SLA-ja elöregedjen, amikor senki sem dolgozik.
Példa a munkaidőre
A munkaidő beállítása lehetővé teszi, hogy ügynökei fellélegezhessenek, tájékoztatja az ügyfeleket, amikor legközelebb elérhetővé válik, és felkészül a következő ügyfélszolgálati váltás hullámára. Abban az esetben, ha az ügyfelek továbbra is kapcsolatba akarnak lépni Önnel, üzenetet hagyva megtehetik. Létrehoznak egy jegyet, és bármikor visszatérhet ügyfeleihez, amikor csak elérhetővé válik.
A LiveAgent munkaideje úgy konfigurálja az SLA-szinteket, hogy csak meghatározott időtartamokban hajtsanak végre intézkedéseket, az ünnepek kizárásával.
Példa
Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig a szokásos irodai órákat tartja. Ha a jegyet pénteken 16 órakor kapják meg, akkor hétfőn reggel 9-kor csak 1 munkaórásnak kell lennie.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk