Üzleti órák

Ön a felelős saját időbeosztásáért. Az Üzleti órák beállítása segíthet ügyfeleinek alkalmazkodni az Ön beosztázáshoz. Még a legjobb ügynököknek is szüksége van néha pihenésre és nem minden vállalkozás képes 24/7 ügyfélszolgálatot fenntartani. Ha az Ön támogatása nem 24/7 működik, akkor nincs értelme ügyfélszolgálatának a hétvégéket is beleszámolni SLA Szintjeibe. Másképp, hétfő reggel az SLA riportok nagyon ijesztőek lennének. Ugyanez vonatkozik a munkaszüneti napokra – nem lenne szerencsés, hogy Jegyeinek SLA ideje növekedjen, mikor senki nem dolgozik.  Üzleti órákPélda üzleti órákra

Az üzleti órák beállítása segíti ügynökeit, hogy levegőhöz jussanak, hogy ügyfelei informálva legyenek elérhetőségéről, és felkészülni a következő ügyfélszolgálati műszak hullámra. HA ügyfelei mégis szeretnének kapcsolatba lépni Önnel, akkor megtehetik üzenethagyással. Így egy jegy jön létre, Ön pedig válaszolhat ügyfelének, mikor legközelebb elérhető.

Üzleti órák beállítása

A LiveAgent Üzleti órák beállítja SLA Szintjeit, hogy csak egy bizonyos idő periódus alatt lépjenek működésbe, a munkaszüneti napok mellőzésének lehetőségével.

Üzleti órák

Üzleti órák

Példa Ügyfélszolgálata átlagos munkaórákkal dolgozik 9-5, Hétfő-Péntek. Ha péntek délután 4-kor beérkezik egy jegy, akkor hétfőn délelőtt 9-kor csak 1 Üzleti órának szabad eltelnie.

Tudásbázis források

Tudjon meg többet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.