Ingyenes próba

Üzleti órák

Ön felel az ütemtervért. A munkaidő beállítható, hogy ügyfelei könnyebben mozoghassanak a menetrend szerint. Még a legjobb ügynököknek is szünetre van szükségük, és nem minden vállalkozás képes a napi 24 órában működő ügyfélszolgálatot működtetni. Ha támogatása nem működik a nap 24 órájában, akkor nincs értelme, ha a helpdesk a hétvégéket is figyelembe veszi az SLA szintjein. Ellenkező esetben hétfő reggel az SLA jelentései meglehetősen fenyegetőek lesznek. Ugyanez vonatkozik az ünnepekre is – nem akarja, hogy a Jegyek SLA-ja elöregedjen, amikor senki sem dolgozik.

Üzleti órákPélda a munkaidőre

A munkaidő beállítása lehetővé teszi, hogy ügynökei fellélegezhessenek, tájékoztatja az ügyfeleket, amikor legközelebb elérhetővé válik, és felkészül a következő ügyfélszolgálati váltás hullámára. Abban az esetben, ha az ügyfelek továbbra is kapcsolatba akarnak lépni Önnel, üzenetet hagyva megtehetik. Létrehoznak egy jegyet, és bármikor visszatérhet ügyfeleihez, amikor csak elérhetővé válik.

A munkaidő beállítása

A LiveAgent munkaideje úgy konfigurálja az SLA-szinteket, hogy csak meghatározott időtartamokban hajtsanak végre intézkedéseket, az ünnepek kizárásával.

Példa

Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig a szokásos irodai órákat tartja. Ha a jegyet pénteken 16 órakor kapják meg, akkor hétfőn reggel 9-kor csak 1 munkaórásnak kell lennie.

Tudásbázis-források

További részletek

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót