SLA

Mi az SLA?

Az SLA egy mozaikszó a Szolgálatatási Szint Megegyezésre.

A vállalatok definiálhatják a Szolgáltatási Szint Megegyezési politikát, így felhasználói jobban meg tudják figyelni a szolgáltatási szint teljesítményt és megfelelhetnek a vállalat szolgáltatási szint céljának. A Szolgáltatási Szint Megegyezések, vagy az SLA-k általában a vállalatok és a biznisz ügyfelek között vannak megegyezve.

Az SLA általában azt az időt határozza meg, hogy meddig lehet egy jegyet megválaszolni vagy teljesen megoldani. Ha a vállalat nem felel meg az SLA politikájával, SLA megsértés történik. Gyakran büntetés alá kell vetni magát emiatt az SLA Megsértéssel társulva, mert sok vállalat, különösen a nagy cégek leírják a Szolgáltatási Szint Megegyezést.

Az SLA-k a LiveAgent-ben SLA Szintek és SLA Szabályok kombinációjaként működnek..

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.