Ingyenes próba

SLA

Mi az SLA?

Az SLA egy mozaikszó a Szolgálatatási Szint Megegyezésre.

A vállalatok definiálhatják a Szolgáltatási Szint Megegyezési politikát, így felhasználói jobban meg tudják figyelni a szolgáltatási szint teljesítményt és megfelelhetnek a vállalat szolgáltatási szint céljának. A Szolgáltatási Szint Megegyezések, vagy az SLA-k általában a vállalatok és a biznisz ügyfelek között vannak megegyezve.

Az SLA általában azt az időt határozza meg, hogy meddig lehet egy jegyet megválaszolni vagy teljesen megoldani. Ha a vállalat nem felel meg az SLA politikájával, SLA megsértés történik. Gyakran büntetés alá kell vetni magát emiatt az SLA Megsértéssel társulva, mert sok vállalat, különösen a nagy cégek leírják a Szolgáltatási Szint Megegyezést.

Az SLA-k a LiveAgent-ben SLA Szintek és SLA Szabályok kombinációjaként működnek..

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..