Mi az SLA?
Az SLA egy mozaikszó a Szolgálatatási Szint Megegyezésre.
A vállalatok definiálhatják a Szolgáltatási Szint Megegyezési politikát, így felhasználói jobban meg tudják figyelni a szolgáltatási szint teljesítményt és megfelelhetnek a vállalat szolgáltatási szint céljának. A Szolgáltatási Szint Megegyezések, vagy az SLA-k általában a vállalatok és a biznisz ügyfelek között vannak megegyezve.
Az SLA általában azt az időt határozza meg, hogy meddig lehet egy jegyet megválaszolni vagy teljesen megoldani. Ha a vállalat nem felel meg az SLA politikájával, SLA megsértés történik. Gyakran büntetés alá kell vetni magát emiatt az SLA Megsértéssel társulva, mert sok vállalat, különösen a nagy cégek leírják a Szolgáltatási Szint Megegyezést.
Az SLA-k a LiveAgent-ben SLA Szintek és SLA Szabályok kombinációjaként működnek..
Expert note
Az SLA egy szolgáltatási szint megegyezés, ami meghatározza a vállalat és az ügyfelek közötti szerződést a szolgáltatás minőségéről és elérhetőségéről.

A Silverstripe egy tartalomkezelő rendszer, amely weboldalak létrehozására és fenntartására használható. A rendszer web alapú adminisztrációs panellel rendelkezik és adaptív tervezést támogat. Az élő csevegés gomb lehetővé teszi az ügyfélszolgálat gyors biztosítását. A Silverstripe könnyen integrálható a LiveAgentbe.
Szoftver mint szolgáltatás (SaaS)
Az SaaS vállalkozások bemutatkozó e-maileinek fontossága a hosszú távú ügyfelek megszerzése szempontjából kiemelkedő. A LiveAgent rendszert használva fejleszthető a SaaS-vállalkozás és csökkenthető az ügyfelek lemorzsolódási aránya. A cikk nyolc e-mail sablont mutat be, amelyek tartalmazzák a hasznos információkat, tippeket és oktatóanyagokat az új ügyfeleknek. A LiveAgent számos különböző call center eszközzel is rendelkezik és sok integráció támogatást biztosít, ami megkönnyíti az ügyfélszolgálati munkát.
A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. A szoftver jegykezelő rendszerrel kombinálja az összes ügyfélszolgálati folyamatot. Az integrációs kérelmek beküldésére sablonokat készítettek, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy könnyen kérjenek új integrációkat. Az LiveAgent API segítségével Ön könnyen összehasonlíthatja az árakat a versenytársaival. Ingyenes 7 vagy 30 napos próbaverzió áll rendelkezésre bankkártya nélkül.
A LiveAgentben az ügyfélszolgálat felügyelője feladatokat delegál és figyelemmel kíséri az ügynökök munkáját, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az értesítési sablonok használatával időt és energiát takaríthatunk meg. Az ügyfélszolgálati jelentések és IT ügyfélszolgálat magyarázatok segítségével további hasznos forrásokhoz juthatunk. A LiveAgentben az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelik és beállításokat végeznek a rendszerben. A felhasználó típusokról és sok másról tájékozódhatunk a LiveAgent weboldalán.