Mi az SLA megsértés?
Néhány vállalat azt preferálja, vagy el van köteleződve amellett, hogy birtokoljon egy bizonyos Szolgáltatási Szint Megegyezést. Az SLA beállít egy meghatározott időkeretet, amin belül a jegyeket meg kell válaszolni vagy a chateket és hívásokat fel kell venni. Ha a jegyek nem lesznek megválaszolva, vagy a chatek és hívások nem lesznek felvéve, SLA megsértés történik.
Általában, ha túl sok SLA Megsértés történik, a vállalatnak újra kell gondolnia az SLA beállítását és preferenciáit vagy növelnie kellene a munkaerejét több ügynökkel vagy jobb segédpulti eszközökkel.
Expert note
Az SLA megsértése jelentős hatással lehet az ügyfélkapcsolatokra. Az ügyfelek elvárják, hogy a vállalatok betartsák ígéreteiket, ez pedig növeli a vevői elégedettséget és a hosszú távú kapcsolatokat.

A LiveAgent vállalat különféle ügyfélszolgálati szoftvereket kínál az ügyfelek számára, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkiszolgáló szoftvereket és a bejövő call center szoftvereket. Az ügyfelek könnyen létrehozhatják saját panaszkezelési rendszerüket és használhatják az ügyfélportál szoftvert is. A LiveAgent blogján számos hasznos oktatóanyag található. A vállalat támogatási portált, adatmigrációt és egy ingyenes próbaverziót is kínál. A LiveAgent értékesítési kapcsolattartói elérhetőek a +421 2 33 456 826, a +1-888-257-8754 és a +1-786-204-1375 telefonszámokon.
A szöveg a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftveréről szól, amelyet a Quality Unit készített. A szoftver segítségével könnyen kezelhetők az ügyfélkapcsolatok, illetve számos szolgáltatással rendelkezik, mint például a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftver és a bejövő call center szoftver. A szöveg végén felhívják a figyelmet arra, hogy lehetőség van a LiveAgent kipróbálására.
A Quality Unit, LLC., adatvédelmi irányelvekkel, felhasználási feltételekkel és weboldaltervvel rendelkező GDPR oldaltérképével találkozunk. A szövegben szerepel továbbá a LiveAgent létrehozásával kapcsolatos információ, valamint a weboldal sütiket használ. A ciklus végén pedig találunk elérhetőségi lehetőségeket, mint a kapcsolatfelvétel, a chat vagy a demó foglalása.
Az SLA (Service-Level-Agreement) olyan megállapodás, amely az ügynökök által a jegyekre adott válaszok céljait szolgálja az ügyfelek számára. Az SLA szintek meghatározzák a különféle típusú válaszok SLA-válaszidejét és az SLA-szabályok időben választ adnak az új jegyekre. Az SLA-megfelelőségi jelentésnél jelentős információkat tartalmaznak a teljesített és elmulasztott SLA-k, amely CSV-fájlba exportálható. A LiveAgent lehetőséget nyújt az SLA előzmény jelentés létrehozására egy adott időtartománytól és osztálytól.