SLA megsértés

Mi az SLA megsértés?

Néhány vállalat azt preferálja, vagy el van köteleződve amellett, hogy birtokoljon egy bizonyos Szolgáltatási Szint Megegyezést. Az SLA beállít egy meghatározott időkeretet, amin belül a jegyeket meg kell válaszolni vagy a chateket és hívásokat fel kell venni. Ha a jegyek nem lesznek megválaszolva, vagy a chatek és hívások nem lesznek felvéve, SLA megsértés történik.

Általában, ha túl sok SLA Megsértés történik, a vállalatnak újra kell gondolnia az SLA beállítását és preferenciáit vagy növelnie kellene a munkaerejét több ügynökkel vagy jobb segédpulti eszközökkel.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.