Ingyenes próba

SLA megsértés

Mi az SLA megsértés?

Néhány vállalat azt preferálja, vagy el van köteleződve amellett, hogy birtokoljon egy bizonyos Szolgáltatási Szint Megegyezést. Az SLA beállít egy meghatározott időkeretet, amin belül a jegyeket meg kell válaszolni vagy a chateket és hívásokat fel kell venni. Ha a jegyek nem lesznek megválaszolva, vagy a chatek és hívások nem lesznek felvéve, SLA megsértés történik.

Általában, ha túl sok SLA Megsértés történik, a vállalatnak újra kell gondolnia az SLA beállítását és preferenciáit vagy növelnie kellene a munkaerejét több ügynökkel vagy jobb segédpulti eszközökkel.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..